Şimdi Ara

Nissan batmanın eşiğinde: “12 veya 14 ayımız var” (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • furkan987654321 F kullanıcısına yanıt

    Tam tersine eğer çinlilerle müdalede etmek isteniyorsa daha fazla birleşmeleri lazım ortak arge, teknoloji altyapısı ve parça üretimi ile uyguna araç üretebilirler. parçalanırlarsa her biri büyük bir Çinli markaya yem olur gider.

    Şu an stalentis parçalansa fark yaratan 1-2 marka dışında diğerleri üretim maliyetlerinden dolayı araç satamaz hale gelirler. ancak fark yaracak bi teknoloji falan geliştiren marka olursa o tutunabilir.

  • Togg girsin alsın işte firmayı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    nokia beğenmeyenlere sonları sony-ericson gibi olacak diyeyim :)

  • wixland kullanıcısına yanıt

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maximus01982 M kullanıcısına yanıt

    3.7'ye çok mu diyorsunuz hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende batmana fabrika açacaklar felan sandım. Neyse dandik araç yapmayı bıraksınlar düzelir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Renault, Nissan ve Mitsubishi Ortaklığı vardı.


    Ne oldu şimdi ?

  • wixland kullanıcısına yanıt

    Birçok kişi aynı platformda araç üretilmesinden memnun değil. Arabalar resmen birbirinin kopyası olmuş vaziyette ki bu stellantis’in de satışlarına yansımış durumda. Stellantis kurulmadan önce araçların satışları çok çok daha iyiydi. Alfa romeo ve maserati şu an neredeyse silinmiş vaziyette, Fiat’ın durumu italya’da bile içler acısı, jato verisine göre satış rakamları en çok düşen modeller citroen’e ait, keza amerika’da da jeep-dodge-ram gibi modellerin satışları yarı yarıya düşmüş. Geçmişe bakıldığı zaman yabancı şirketlerin birbiriyle kurduğu ortaklıkların neredeyse tamamı başarısızlıkla sonuçlanmıştır. Sony-ericcson, fujitsu-siemens, benq-siemens, daimler-chrysler… Bunlar sadece aklıma gelenler. Yerli firmaların birbiriyle yaptığı ortaklıklar her zaman daha başarılı ve kalıcı olmuştur. Örneğin toyota’nın subaru-mazda-suzuki üçlüsüyle kurduğu ortaklık gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Toyota 9,483,137
    • Volkswagen 5,276,200
    • Ford 4,246,000
    • Hyundai 3,993,179
    • Honda 3,854,000
    • Nissan 3,290,271
    • Kia 3,087,384
    • Suzuki 3,072,824
    • BYD 2,885,066
    • Chevrolet 2,790,000


    Bunlar marka bazında 2023 otomobil satışları. İlk 10'da VW dışında Avrupalı bir marka yok. İlk 10'da 4 Japon, 2 Amerikalı, 2 Güney Koreli, 1 Çinli ve sadece 1 Avrupalı var. Batıyor denilen Nissan bile 6. sırada ve 3,3m satmış. Bakalım 2024 rakamları nasıl olacak.

  • Nissan'in özellikle Cvt sorunları nedeniyle satışları giderek azalmakta diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yap bir tane safkan GTR bak nasıl kurtuluyosun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Mevcutta var zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkan987654321 F kullanıcısına yanıt

    işte aynı platformun sıkıntılı yönü eğer mevcut geliştirdiğin yapı kötüyse tüm markalara yansıyor ama iyiysede tüm markaları kurtarıyor. Zamanında VAG ta mesala böyle bir durum olmadı Seat alan adam abi bunun parçası wv audi ile aynı parça aynı fabrikadan çıkıyor diye güven duydu. Biz şimdi ne diyoruz Alfaya bakınca Egea görüyorum diyoruz. tam tersi olmalıydı.


    Daha önce yazdığım gibi markaların birleşmesi tercihten öte ihtiyaç , Şu konjektürde markaların ayrılması demek batmaları anlamına gelir yada devlet desteği vs kısıtlı yerel pazarlarda kalabilirler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wixland -- 3 Aralık 2024; 9:49:24 >
  • wixland kullanıcısına yanıt

    seat ortaklıktan ziyade vw group'un yüzde yüz hissedarı (sahibi) olduğu bir alt markası. Stellantis'te durum aynı değil. Bir satın almadan ziyade fransız, italyan ve amerikan otomobil üreticilerinin ortaklaşa kurduğu bir grup. Birleşme olduğu zaman ortaklaşa parça üretimi, araçların aynı mimaride üretilmesi vb durumlardan dolayı firmalar kâr elde etse de dediğiniz gibi birleşme iyi değilse bu marka algısını kötü etkiliyor ve insanlar araçları satın almıyor. Örneğin Jeep'i satın alacak bir müşteri genellikle bu markayı kaslı güçlü yapısıyla amerikan aracı olduğu için tercih eder veya maserati'yi tercih eden kitle de genellikle italyan tasarımına aşık olduğu için bu markaya yönelir. Demem o ki yabancı firmaların birbiriyle yaptığı ortaklıklar müşteri tarafından genellikle ters tepiyor. Ortaklık bence de olmalı ama yabancı firmaların birbiriyle kurduğu ortaklıklardan ziyade yerli firmaların birbiriyle kurduğu ortaklıklar olmalı.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.