yoğun trafikte yada sert kullanımda 7-7,5 litre/100 km tüketim micra için normal. benim araç çok yoğun trafiğe girmeden ve de yumuşak kullanımla 6-6,5 litre civarında tüketiyor, şehir dışında ise sabit hızda 5 litreye kadar iniyor.
Merhaba arkadaşlar bende 1 hafta önce 2004 model micra tekna 1,2 56 beygir aldım. 71000 km. klimayı çalıştırdığımda araba biraz bayılıyormuş gibi oluyor, acaba motoru güçlendirmek için turbo falan taktırsam nasıl olur? birde bazen debriyajda hafif hafif titreme yapıyor bazende 3'ten 4'e vites geçirirken debriyaja tam basmamae rağmen ses geliyor. şimdiden sağolun...
hayırlı olsun öncelikle aracınız 58kw. yani yaklaşık 80 beygir. klimayı açınca hafif bi bayılma oluyor tabi ama diğer şikayetiniz ben de olmadı hiç, bu arada kaça aldınız aracı? teşekkürler
hayırlı olsun güle güle kullanın.. aracı yeni almanın sevinci ile 5 ve 6 rakamlarını ters okdunuz/yazdınız sanırım. micrada 56 PS bi motor görmedim/duymadım hiç. ikinci yazdığınız (65 PS) doğrudur sanırım sonradan takma turbo uygulamaları var. maliyetini araştırıp, işinize gelirse "sağlam" bir yere yaptırabilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: gerezfelek ... birde bazen debriyajda hafif hafif titreme yapıyor bazende 3'ten 4'e vites geçirirken debriyaja tam basmamae rağmen ses geliyor. şimdiden sağolun...
acemi biri kullanmışsa dişliyi yemiş olabilir.(sürücü kursu eğitim araçlarında sıkça rastlanan bir durum) aracı kontrolden geçirmeden aldım demeyin sakın.. baya iyi bi para da vermişsiniz. mustafa beyin aracını alsaydınız keşke, hem 80 PS hem de donanımı fena değildi(gerçi sizin aracın donanımını bilmiyorum ama 80 PS olması bile tercih nedeni olabilirdi fikrimce)
Merhaba arkadaşlar bende burdayım artık 2004 1,2 tekna kullanıcısıyım tüketimimden bahsetmek istiyorum. şehir içi hergün 3 km kullanıyorum sokak arası 1,2,3 ancak 4 bile atamıyorum yol bil.göre 5,2 benim kırmızı lambadan diğer kırmızıya kadar hesabım 5,8 - 6 civarı. geçenlerde kemere gittim giderken fulledim 140 tl ye 38 lt benzin girdi. İZMİR'de oturuyorum dönüşte denizliye 70 km kala kırmızı yandı ve 38 lt,le 897 km geçtim buda ortalama 4,2 lt yapar klimada yolun %70 açıktı DENİZLİDE 50 tl daha aldım oda İZMİRE kadar yetti ama 90 km yi pek geçmedim ortalama hızım 77 km yol bil. göre. Bence kullanım tarzı çok önemli tüketim için , ben pek zorlamam gerekmedikçe ama mübarek bastımmı gidiyor.Araçla ilgili sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım çünkü bakımlarını kendim yapıyorum servise pek gitmem o yüzden aracı biraz tanıyorum kendimce. herkeze saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: gerezfelek Merhaba arkadaşlar bende 1 hafta önce 2004 model micra tekna 1,2 56 beygir aldım. 71000 km. klimayı çalıştırdığımda araba biraz bayılıyormuş gibi oluyor, acaba motoru güçlendirmek için turbo falan taktırsam nasıl olur? birde bazen debriyajda hafif hafif titreme yapıyor bazende 3'ten 4'e vites geçirirken debriyaja tam basmamae rağmen ses geliyor. şimdiden sağolun...
arkadaşım hayırlısı olsun klima konusu normal çünkü 7-8 beygire yakın bir güç kaybına neden olur. Debriyaj sorunu bendede var hızlı kalkınca araraba zıplıyo yerinde. Ben debriyajı, rulmanı hariç değiştirdim belli bir süre düzeldi şimdi yine hafiften yapıyor. Bozulmadan önce bazen sert kullanıyordum kapışırdım Tavsiyem nazik kullanın. Deb. değiştirirseiz rulmanıda değ.in biraz pahalı 250-300 tl arası 300-350 baskı bal.osa işçilikle beraber 600-700 bulur. O kadar rahatsız etmiyorsa kullanmaya devam.
quote:
Orijinalden alıntı: mşah
Merhaba arkadaşlar bende burdayım artık 2004 1,2 tekna kullanıcısıyım tüketimimden bahsetmek istiyorum. şehir içi hergün 3 km kullanıyorum sokak arası 1,2,3 ancak 4 bile atamıyorum yol bil.göre 5,2 benim kırmızı lambadan diğer kırmızıya kadar hesabım 5,8 - 6 civarı. geçenlerde kemere gittim giderken fulledim 140 tl ye 38 lt benzin girdi. İZMİR'de oturuyorum dönüşte denizliye 70 km kala kırmızı yandı ve 38 lt,le 897 km geçtim buda ortalama 4,2 lt yapar klimada yolun %70 açıktı DENİZLİDE 50 tl daha aldım oda İZMİRE kadar yetti ama 90 km yi pek geçmedim ortalama hızım 77 km yol bil. göre. Bence kullanım tarzı çok önemli tüketim için , ben pek zorlamam gerekmedikçe ama mübarek bastımmı gidiyor.Araçla ilgili sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım çünkü bakımlarını kendim yapıyorum servise pek gitmem o yüzden aracı biraz tanıyorum kendimce. herkeze saygılar.
benzinlinin rakamları mı bunlar?eğer öyleyse çok çok iyi.
evet benzin 1.2 80 bg
quote:
Orijinalden alıntı: mustafay
quote:
Orijinalden alıntı: mşah
Merhaba arkadaşlar bende burdayım artık 2004 1,2 tekna kullanıcısıyım tüketimimden bahsetmek istiyorum. şehir içi hergün 3 km kullanıyorum sokak arası 1,2,3 ancak 4 bile atamıyorum yol bil.göre 5,2 benim kırmızı lambadan diğer kırmızıya kadar hesabım 5,8 - 6 civarı. geçenlerde kemere gittim giderken fulledim 140 tl ye 38 lt benzin girdi. İZMİR'de oturuyorum dönüşte denizliye 70 km kala kırmızı yandı ve 38 lt,le 897 km geçtim buda ortalama 4,2 lt yapar klimada yolun %70 açıktı DENİZLİDE 50 tl daha aldım oda İZMİRE kadar yetti ama 90 km yi pek geçmedim ortalama hızım 77 km yol bil. göre. Bence kullanım tarzı çok önemli tüketim için , ben pek zorlamam gerekmedikçe ama mübarek bastımmı gidiyor.Araçla ilgili sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım çünkü bakımlarını kendim yapıyorum servise pek gitmem o yüzden aracı biraz tanıyorum kendimce. herkeze saygılar.
benzinlinin rakamları mı bunlar?eğer öyleyse çok çok iyi.
quote:
Orijinalden alıntı: mşah
evet benzin 1.2 80 bg
hesabınızda bir yanlışlık var.. Ben DENİZLİ'de ikamet etmekteyim. hem tatil için Kemer'e gitmişliğim, hem de defalarca İzmir'e gitmişliğim var. söylediğiniz mesafe bana bi hayli fazla geldi. yine de dayanaksız konuşmak istemediğim için Karayolları Genel Müd. web sitesinden mesafelere tekrar baktım. veriler şu şekilde:
İZMİR_ANTALYA arası: 446 KM ANTALYA_KEMER arası: 44 KM ANTALYA_DENİZLİ arası: 222 KM
gidiş yolunuz: İZMİR_ANTALYA + ANTALYA_KEMER =490 KM Denizli'ye 70 KM kalıncaya kadar yaptığınız yol: KEMER_ANTALYA + ANTALYA_DENİZLİ - 70 =196 KM
İzmir'den depoyu doldurup Kemer'e gidip, dönüşte Denizli'ye 70 km kalıncaya kadar(ışık yanıncaya kadar) yaptığınız yol: 490+196=686 KM 10-15 KM de şehir içi geçişlerinden ötürü yolun biraz uzadığını kabul edersek yaklaşık 700 KM yapar ki; bu da sizin -belirttiğiniz güzergahta- yaptığınızı iddia ettiğiniz 897 KM den 200 KM daha az yol yaptığınızı gösterir.
697 KM'yi yanlışlıkla 897 KM gibi hesap etmiş olabileceğinizi düşünerek bir hesap yaparsak yakıt tüketiminiz 100 KM'de 5,5 LT. gibi çıkıyor. resmi ş.dışı tüketim değeri 5,1 lt/100 km olan aracınız ile -büyük bölümünü klima açık haldeyken yaptığınız yolculuk sonucunda- 5,5 lt/100 km gibi bir değer elde etmeniz de iyi sayılabilecek bir değer. (iddia ettiğiniz 4,2 lt/100 km değerine göre çok daha makul görünüyor en azından)
sizin gittiğiniz Kemer, benim bildiğim Kemer değilse, ya da "oralara kadar gitmişken Burdur ve Isparta'ya da uğrayıp oraları da gezelim" diyerekten yolunuzu uzattıysanız dediğiniz noktaya gelinceye kadar 897 KM yol yapmış olabilirsiniz. ama bu kez de arada aldığınız bir benzini unuttuğunuzu düşünürüm şahsen..
Evet arkadaşım haklısın 897 yerine 798 km geçince yanmış olması lazım çünkü depoyu fulledğim zaman kırmızıda 20 km civarı geçmiştim ve 2 nci km sayacını sıfırladım. Giderken korkuteli yolundan gitmiştim hotele vardığım zaman tam 502 km idi ve depo tam yarıdaydı. Dönüşte korkuteli yolu bozuk olduğu için burdur yolundan döndüm oda 50 km civarı fark ediyor. Eve geldiğim zaman 1050 civarı km yapmışım. İlk sayaca göre geçtiğim toplam km 1077 kusurdu galiba, aldığım benzinde toplam 190 tl. Ortalamayı hesaplarsak 4,8 lt civarı. Ben'de sevinmiştim az yakmış diye. Evvet haklıymış'sın arkadaşım hesapta yanlışlık var banada 4,2 az gibi geldi ama 897 den hesaplayınca tüketim hoşuma gitmişti.Neyse 20 tl fazla yakmışık. Arkadaşlar birşey sormak istiyorum yeri gelmişken lastikleri 185/60 - 15 ile değiştiren varmı. Çünkü 175/60 15 ler ufak galiba GPS se göre hızım 5 km daha hızlı, yani 100 le giderken GPS 95 km gösteriyor, yol kenarında sayaç tabelalarına bakarak kontrol ettim ondada fark ediyor. Bunula ilgili bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.Hrkeze saygılar
quote:
Orijinalden alıntı: ışılbaba
arkadaşlar selamlar. bagajdan yada arka tafaftan bi yerlerden gelen ses problemini hala çözemedik.çözemediğimiz gibi yerinide bulamıyoruz.ustalarla baktık en son arkada usta oturduğunda ses azaldığı ve koltuğa elimizle vurduğumuzda benzer bi ses yaptığı için arka koltuk dedik.fakat onunda garantisi yok çünkü arkada biri varkende arada ses geliyor.öbür uçtanmı artık bilmiyorum.aynadan koltuğa bakmaktan yola bakamıyorum acaba ses yapıcak kadar titriyormu diye.böyle bir şey başına gelen varmı acaba. not:stepne bagaj kapısı bagaj kilidi vs.. her yere baktık sorun yok..
biraz forumu dolaştım...probleminizin aynısı ile karşılaştık...ve koltuktan...başka yerde aramayın derim..koltuğun sabitlendiği yerleri bir gözden geçirin...arka koltuk tam oturmuyor veya birleşme noktasından bu sesi yapıyor...servistekilerde yeni bişeyler öğrenip kendilerini geliştirmiş oldular...öğrenen kadar bütün mekanik aksan yağlanıp ballandı.
2007 nissan micra 1.2 tecna at .....klima soğutmuyor..soğuk üfleme tamamen kayboldu...servise götürdük...14:00 arabayı teslim aldılar...sorunu 16:30 da anladılar... arabayı aynen teslim ettiler servise bıraktığım gibi...yani arızalı hali ile...114 tl fatura çıkardılar... bu ne dedim işçilik dediler...hakkımı arayacağımı söyledim ... prosedür böyle falan dediler..doğrudur dedim nasılsa bir prosedür bir kılıf uydurulmuştur... bir parçadan bahsettiler klima basınç ayarlatıcısı valfi gibi birşey...işçiliği 190 tl...parça 370 tl mi ne... bu klima sorunu ile karşılaşananız varmı...
arkadaşım benim tavsiyem nissan'ın sitesinde müşteri şikayeti olarak bir yazı yaz seni hemen servisten ararlar gel tamir edelimdiye. garantisi bitmediyse para vermeseydiniz. bence bir deneyin bu arada klima separatorlerini bir temizletin tıkanmış ola bilir, havayı mümkün oldukça içeriden çektirin.
yeni micra
yeni micra
yeni micra
BEN BUNU BEKLİYORUM
YENİ MİCRANIN ÖZELLİKLERİ
İngilizce dilinden Türkçe diline çeviriLatince alfabeyle göster
All-new Motor ve CVT
Avrupa'da, basit bir motor line-up sadece iki motor seçeneği görür - her ikisi de Nissan'ın tamamen yeni doğal emişli HR12 1,2 litre, 3-silindirli benzinli motor üzerine varyasyonlar. HR16 4 silindirli motor Not ve Qashqai, yeni motor valf zamanlaması kontrolü (VTC) çalışanı güç dan onun DNA Miras. tork çıkış 108Nm iken Güç 59kW az (80ps, derecelendirilmiştir. sadece 115g/km anda, bu sürüm için CO2 emisyon değerleri dünya standartlarında bulunmaktadır.
Yeni normal emişli motora ek olarak, Nissan Avrupa'nın da standart takılmış bir start-stop sistemi ile supercharged 1.2-litre doğrudan enjeksiyonlu iterasyon sunacak. Bu teknolojik yenilikler - stop-start CO2 altı yüzde azaltır - ruhlu performans sunmak için, 72kW çıktıları (98PS) ve 142Nm tork ile birleştiriyoruz. Emisyonları sadece 95g/km bir benzinli motor için olağanüstü bir başarı olacaktır.
Avrupa'da Her iki motor seçenekleri ya 5 ileri manuel şanzıman ya da Nissan'ın tamamen yeni sürekli değişken şanzıman (CVT) ile vardır. Geniş dişli kapsama alanı 1.2-litre motor tempolu hızlanma 1.0 litre gibi ekonomisine ulaşmak için sağlar.
sadece performans seviyelerini geliştirmek satisified değil, mühendisler binmek gelişmekte ve arıtma çeviklik birleştirmek ve dengeli özellikleri işlemedeki çok başarılı. Nissan'ın yeni imza V-platformuna Atlı, süspansiyon hem kompakt olması, maksimum gövde alanı için arka saldırı en aza indirilmesi, ancak arabanın on-road dinamik aleyhine değil de tasarlanmıştır. Özellikle dikkat emme bump, yani Nissan Micra huzurlu zorlu yol yüzeyleri üzerinde, kaçacağım olmaz yaşamak veya float anlam, ödenmiş ve zahmetsizce otoyol hızında yolculuk.
Konfor, fonksiyon ve donanımları
Yüksek hız özelliği aksine, araba da mükemmel görüş ve sınıf dönüm tepesi vardır 4.5m yarıçapı ve bazı yeni teknolojileri aynı anda park daha kolay hale getirirken CO2 emisyonları ve kilometre minimize yardımcı.
Küresel olarak, ekipman seviyeleri piyasa, ancak farklı yeni Micra sahipleri için gün için günlük hayatı kolaylaştırmak için tasarlanmış bazı önemli teknolojik yenilikleri ile kullanılabilir.
Yeni Nissan Micra mevcuttur ve yeni bir 'park alanı ölçüm sensörleri geri ile' (PSM) üç beceri düzeyleri (amatör, normal ve uzman) Dar alanlarda park yükünü - bu segmentte benzersiz bir özellik ve azaltmak için birlikte cihaz Avrupa 'touch park' popüler bir yenilik olma olasılığı bir yaşam tarzıdır.
Aynı zamanda akıllı anahtar, Nissan Connect, Nissan'ın erişilebilir dokunmatik ekranı kombine ses ve uydu navigasyon sistemi, cam tavan, otomatik silecekler, ses, bir itme hızı duyarlı ses kaynakları bir sürücü bilgisayara ek olarak düğme start-stop sistemi sunar gerçek zamanlı yakıt ekonomisi bilgileri sürücüleri, dizi ve dış sıcaklık seyir. güvenlik tarafında, araba da donatılmış bir hıza duyarlı otomatik kapı kilit sistemi vardır.
Güvenlik
V-platformunun birleşme önemli bir faktör aracın geliştirilmiş darbe güvenliği arttırıyor. kabin bütünlük, oldukça takviyeli gövde nedeniyle korurken araba frontal etkisi kuvvetleri emmek için, sofistike çökmek bölgeleri sayesinde tasarlanmıştır. Avrupa'da, Nissan Micra ABS, çift ön hava yastıkları, perde ve yan hava yastıkları ile donatılmış olacak, Elektronik Stabilite Programı (ESP) ve pretensioner emniyet kemerleri standart olarak.
Simon Thomas, Nissan Avrupa Kıdemli Başkan Yardımcısı Satış ve Pazarlama için, şunları söyledi: "Yeni Nissan Micra Avrupa'da benchmark şehir araç olmaya devam edecektir. Its itiraz kompakt dış boyutları eşsiz kombinasyonu, ferah iç mekan, küçük gelişmiş olacak ve verimli motorlar, ve kullanıcı dostu bir teknoloji. Its devam simgesi durum onun dördüncü nesil takviye edilmesi için kaderinde. "
Yeni Nissan Micra Satış Tayland Mart ayında başlayacak ve Avrupa satış Kasım 2010 yılında başlayacak.
haber oldukça eskidi.. haberin son cümlesi de bi hayli eski bir haber olduğunun kanıtı zaten (Yeni Nissan Micra Satış Tayland Mart ayında başlayacak ...) gerçi bu forumda yeni micrayla pek ilgilenen yok ama.. yeni micra ile ilgilenen birilerini görmek güzel yine de..
çeviri çok kötü.. ilk defa bu haberi okuyacaklar için okuyup anlamak yorucu olabilir. ben daha rahat anlaşılır bir metin ekliyeyim bari..
İşte yeni Micra!02 Mart 2010 15:45:00 (arabam.com sitesinden alıntıdır)
Nissan CEO’su Carlos Ghosn bugün itibarı ile şehrin ikonik yıldızı dördüncü jenerasyon Yeni Micra’yı 80. Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı’ nda tüm dünya basınına tanıttı.Yeni Micra Mart ayında Tayland’ da ve Avrupa’ da ise sonbaharda satışa sunulacak.
Küçük otomobil mühendisliğinde tam anlamıyla yeni standartlar yaratacak olan dördüncü jenerasyon Yeni Micra bugün Cenevre Motor Show’da tanıtıldı. Avrupa, Japonya ve diğer pazarlarda büyük bir övgü ve başarı kazanan Micra, güvenilir, şık, erişilebilir bir kompakt otomobil olması sebebiyle geniş bir müşteri yelpazesinin beğenisini kazandı. Bu nedenle Yeni Micra 160 ülkede satılmak için yeniden tasarlandı.
Carlos Ghosn, Micra’nın basın tanıtımında “Şehir kullanımı için tasarlanan kompakt otomobiller ile ilgili 25 yıllık bir tecrübemiz var. Tamamen yeni, çok yönlü bir platformda Nissan’ ın know-how’ ı ile modern, pratik bir üretim ile dünya pazarına çok ciddi bir rakip çıkardık.” şeklinde açıklamada bulundu.
Kısaca;
• Geniş iç hacim ve kompakt dış boyutlar. • Yeni 3 silindirli benzinli motora, supercharged ve emisyon değeri sadece 95g/km olan direkt enjeksiyonlu motor daha sonra eklenecek. • Dünyadaki ilk sürekli değişken vites sistemi teknolojisi ile üretilen CVT şanzıman. • Çok yönlü ve yeni bir platform. • 160 ülkede satışa sunulacak olan yeni Micra, 4 farklı üretim lokasyonunda üretilecek.
Nissan’ın yeni V platformunda tasarlanan Yeni Micra, tam manası ile yeni üretim mühendisliği süreci ile geliştirildi. Yeni Micra, en az 4 farklı üretim tesisinde üretilmek üzere Japonya’da tasarlanarak test edildi. İlk üretimi Avrupa ve Japonya gibi pazarlarda başlatma geleneğini bozan Nissan, yeni Micra üretimi için Tayland, Hindistan, Meksika ve Çin gibi pazarları seçti.
Yeni Motorlar ve CVT
Avrupa’ da satılacak Yeni Micra’ da iki moıtor seçeneği bulunacak. Araçta, Nissan’ ın yeni nesil 1.2lt. benzinli motoru görev alacak. Bu motor Note ve Qashqai’ de kullanılan 4 silindirli versiyon baz alınarak yeniden geliştirildi. Yeni motor sübap zamanlama kontrolünü de bünyesinde barındıracak. 80 PS güç üretecek olan bu motor 108Nm tork üretim değerine sahip olacak. Sadece 115g/km’ lik bir CO2 emisyon salınımı yapacak.
Bu motora ek olarak Nissan, 1.2 lt hacminde 98PS’ lik güç ve 142Nm tork üretim değerine sahip supercharged bir motoru daha kullanıcıların beğenisine sunacak. Bu motorsa sadece 95g/km’ lik bir emisyon değeriyle salınım yapacak. Stop-start sisteminin de standart sunulacağı bu versiyonda bu sistem sayesinde %6 daha düşük emisyon değeri yakalanmış olacak.
Her iki motor da manuel ve CVT şanzıman seçeneklerine sahip olacak. Büyük bir dişli çarkın içinde dönen küçük alt dişli sisteminin sayesinde vites sistemi daha geniş vites oranlarına sahip olacak. CVT şanzıman ise önceki CVT şanzıman sistemlerinden %10 daha hafif olacak. Geniş vites oranları sayesinde 1.2 lt’ lik bu motor 1.0lt yakıt ekonomisi sunarken, çevik bir hızlanmayı da beraberinde getirecek.
Nissan’ ın V platrom dizaynı ile maksimum bagaj alanı ve geniş iç hacim sağlanırken, yeni süspansiyon sisytemiyle de daha iyi bir yol tutuş sağlanacak.
Konfor ve Fonksiyonellik
Yeni Micra sınıfının ötesindeki 4.5m’ lik dönme yarıçpı, düşük emisyon değerleri ve kolay park edilebilme özellikleri ile göz dolduracak.
Yeni Micra’ daki geri park sensörü ise sahip olduğu amatör, normal ve expert modları ile 3 farklı sürüş tipine hitap edecek. Rakiplerinden bu beznzersiz özelliği ile ayrılacak olan Yeni Micra’ da şehir yaşantısı böylece daha kolay hale gelecek.
Yeni Micra’ da akıllı anahtar, cam tavan, otomatik ön silecekler, hıza duyarlı ses sistemi, Nissan Connect multi medya paketi, start-stop düğmesi, fonksiyonel yol bilgisayarı ve hıza duyarlı kapı kilitleme sistemleri gibi özellikler sunulacak.
Güvenlik
Yeni Micra, araca gelebilecek darbelere karşı maksimum korumayı sağlamak için yeniden dizayn edildi. Araç, önden gelebilecek darbeleri absorbe edebilmek ve darbe enerjisini iç kabine gelmeden dağıtmak için buruşarak katlanan dış gövdesi ile maksimum koruma sağlıyor. Yeni Micra’ da ABS, ön, yan ve perde havayastıkları, ESP ve aktif gergi emniyet kemerleri gibi aktif ve pasif güvenlik sistemleri sunulacak.
Nissan Avrupa’ nın Satış ve Pazarlama’ dan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Simon Thomas: “ Yeni Micra’ nın Avrupa’ da bir referans otomobili olmaya devam edeceğini, benzersiz tasarımı, kompakt dış boyutları, geniş iç hacmi, kullanıcı dostu özellikleri, küçük ve enerjik motorlarıyla da dödüncü jenerasyon yeni Micra’ nın ikon olma özelliğini güçlendirerek yoluna devam edeceğini açıkladı.