Şimdi Ara

Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip



    Nissan, geçtiğimiz yılki duyurusunda elektrikli mobiliteyi Japon müşterileri için daha erişilebilir kılmak adına elektrikli Kei Car çıkaracağını duyurmuştu. Şirket verdiği sözü tuttu ve Nissan Sakura'yı görücüye çıkardı.



    Yeni Nissan Sakura, özellikleriyle neler sunuyor?



    2022 Nissan Sakura, 2019 yılında tanıtılan IMk konseptinin seri üretim versiyonu. Söz konusu model, adını Japon kültüründe büyük öneme sahip olan Sakura çiçeğinden alıyor. Tasarım olarak konsepte büyük oranda bağlı kalan minik otomobilde panjur yerine geçen siyah panel ve onu çevreleyen ince LED aydınlatmalar dikkat çekiyor. Arka tarafta ise bir bagaj spoyleri, boydan boya uzanan stop grubu ve dikey reflektörler göze çarpıyor.



    Sakura, 3395 mm uzunluğu, 1475 mm genişliği, 1655 mm yüksekliği ve 2495 mm aks mesafesi ile Kei Car sınıfına giriyor. Bu ölçülerle, yükseklik hariç olmakla birlikte Fiat 500'den bile daha küçük olduğunu söylemek mümkün. 2022 Nissan Sakura'nın ağırlığı ise 1080 kg ile Kei Car standartlarının biraz üzerinde. Elbette bunda elektrikli olmasının verdiği etki de büyük.



    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip



    Şehir içinde 180 kilometre menzil



    Nissan elektrikli araç ailesinin en küçük üyesi olan Sakura'da 47 kW - 63 hp güç ve 195 Nm tork üreten bir elektrik motoru bulunuyor. Eco, Standard ve Sport olmak üzere üç farklı sürüş modu bulunan otomobilin azami hızı 130 km/s ile sınırlandırılmış. Rejeneratif fren sistemi kapsamında tek pedallı sürüşün de mümkün olduğu araçta WLTC'ye (şehir içi) göre 180 kilometre menzil sağlayan 20 kWsa batarya bulunuyor.



    Ayrıca Bkz.Renault Scenic Vision konsepti tanıtıldı: Hidrojen desteğine sahip elektrikli crossover



    2022 Nissan Sakura'yı standart priz üzerinden şarj etmek 8 saat sürüyor. Ancak hızlı şarj ile 40 dakikada yüzde 80 dolum mümkün.



    Japon üretici, minik elektriklisinde yüksek sürüş konforu, sessiz bir kabin ve alçak ağırlık merkezi sayesinde gelişmiş denge vadediyor. Donanımlar ise bu tür bir otomobile göre oldukça iyi. Söz konusu donanımlar arasında ProPILOT Park (otomatik park) gibi sürücü yardımcı sistemleri, 7 inç dijital gösterge ekranı, 9 inç dokunmatik multimedya ekranı, navigasyon ve otomatik klima var. Dört kişilik yaşam alanına sahip olan modelde 107 litre bagaj hacmi bulunuyor.



    2022 Nissan Sakura Japonya'da bu yazdan itibaren satışa çıkacak. Fiyatları 2.333.100 Yen (290 bin TL) ile 2.940.300 Yen (365 bin TL) arasında değişiyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip
    Nissan, minik elektriklisi Sakura'yı tanıttı: 180 kilometre menzile sahip








  • güzel duruyo inş Türkiyeye gelir

  • Bu kullanışsız oyuncak arabalara vereceğim parayla 2.el benzinli/tüplü araba alırım daha çok işimi görür

  • müthiş araba :) çok sevdim. yakın gelecekte bu tarz bir araç ülkemizde üretilip satılırsa ve uygun fiyat olursa 90 lı yıllardaki kuş serisi satışı gibi olacaktır diye düşünüyorum. peynir ekmek gibi satar yani :D

  • Keske bize de gelse. Dusuk otv dilimine girdigi icin ucuza araba almak isteyenler falan olur. Bu sebeple devlet bunlarin da otv'yi artirir yeni gelir kaynagi ediniriz.

  • Trafikte sıkıştırıp dururlar kanser olursun

  • GAYET GÜZEL ARABA. AMA BİR CİTROEN AMİ BİLE 200 BİN LİRA İKEN BUNU EN AZ 350 BİNE SATARLAR..

  • Hem çirkin hem büyük

  • "Rejeneratif fren sistemi kapsamında tek pedallı sürüşün de mümkün olduğu araçta" denmiş tamam bunu anladım ben aniden çukur gördüm durmak istiyorum nasıl olacak bu iş bana biri anlatabilir mi? araçta tek pedal olmuyor demi yine fren vardır diye düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marsk35 -- 22 Mayıs 2022; 03:33:29 >
  • marsk35 kullanıcısına yanıt

    Tabi ki fren pedalı da var onu kullanabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 600-700 bin olur sanirim

  • Bu araçlar şehiriçi araçları. Japonya'ya google earth ile bakarsanız sokaklarda bu boyutta binlerce araç görürsünüz. Dar alanlarda çok kullanışlı. Park etmesi kolay. Boyutuna oranla işlevsel de olan araç tipi. Büyük araç sevmeme rağmen, şehiriçinde bu araçları çok mantıklı buluyorum.

  • bu küçük araçlar çok hafif ve türkiye için tehlikeli, bunu evinin önünden kaldırıp götürürler parçalarını ırak pazarından toplarsın

  • Aha bunu yapacaktın işte bizde alıp binecektik. Milyonluk araba değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • marsk35 kullanıcısına yanıt
    Sen araç kullanma ehliyetine sahip olduğuna emin misin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MustafaC5 M kullanıcısına yanıt
    İşte cahillik böyle bir şey.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elektrikliler de çıkan çıkana, alabilene aşk olsun.

  • güzelmiş ama bu kadar özellikle böyle geliyorsa hiç ucuz olmaz bu.bizde zaten elektrikliyi teşvik yok daha beter MTV var şarj istasyonu yok fosile devam yıllarca.elektrik sanki yeşil mi olayına girsek zaten ülkem elektiriğinin %50'sini doğalgaz yakarak sağlıyor ironi yani.biz göremeyiz de sonraki nesiller belki görür %100 yeşil elektrik ve elektirikli araçlara teşvik ucuz araç MTV ve istasyonlar düzgün bataryalar...

  • Gayet güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Türkiye'de satılsa vergilerle 1 milyonu bulur.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.