Şimdi Ara

Nissan Qashqai e-Power ve Ariya'nın Türkiye'ye geliş tarihleri belli oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
1.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nissan Qashqai e-Power ve Ariya'nın Türkiye'ye geliş tarihleri belli oldu



    Nissan, tamamen yeni e-POWER teknolojisi ile donatılan Qashqai ve elektrikli modeli Ariya’nın global lansmanını Stockholm'de gerçekleştirdi. Bu kapsamda bu iki modelin Türkiye'ye geleceği tarihler de paylaşıldı.



    Yapılan açıklamaya göre, henüz yüzde 100 elektrikli araç kullanmaya hazır olmayan tüketicilere hitap edecek bir Nissan teknolojisi olan Qashqai e-POWER'ın Türkiye pazarına bu yılın son çeyreğinde, yüzde 100 elektrikli Ariya’nın da gelecek yılın ikinci yarısında sunulması bekleniyor.



    Nissan Qashqai e-POWER



    e-POWER sistemi, değişken sıkıştırma oranlı 1,5 litrelik üç silindirli turbo şarjlı 156 hp benzinli motora sahip. Aynı zamanda e-POWER, jeneratör, invertör ve Nissan’ın elektrikli araçlarındakine benzer boyut ve güç çıkışına sahip 140 kW güç üreten elektrik motoru ile tamamlanan yüksek çıkışlı bir bataryadan oluşuyor. Benzinli motor, sürüş senaryosuna göre invertör aracılığıyla yüksek voltaj bataryasına, elektrik motoruna veya her ikisine de enerji üretiyor.



    Nissan Qashqai e-Power ve Ariya'nın Türkiye'ye geliş tarihleri belli oldu



    Bu güç aktarma organını rakiplerinden ayıran en önemli nokta ise elektrik motorunun tekerlekler için tek güç kaynağı olması ve dolayısıyla sürücünün taleplerine anlık ve doğrusal tepki göstermesi olarak ifade edilebilir. Bu sayede e-POWER, sürücülerin geleneksel hibrit otomobillerde karşılaştıkları eksiklikleri tamamen ortadan kaldırarak daha zevkli, zahmetsiz ve sorunsuz sürüş deneyimini, dışarıdan şarj etmeye gerek kalmadan sunuyor.



    e-POWER sistemi ile içten yanmalı motorun optimum sıkıştırma oranı ile çalışması sağlanırken, geleneksel benzinli motorlara göre daha düşük yakıt tüketimi ve karbondioksit emisyonu değerlerine ulaşılıyor. e-POWER teknolojisi, bu özelliği ile şehrin hava kalitesini minimum seviyede etkilerken, sessiz çalışan motoru ise sürüş konforuna katkı sağlıyor.



    Nissan Qashqai e-Power ve Ariya'nın Türkiye'ye geliş tarihleri belli oldu



    e-POWER sistemindeki güç ünitesi ani hızlanma veya yüksek hızlarda performansı en üst seviyeye çıkarmak için 1,5 litrelik motor tarafından üretilen elektrik enerjisini invertör aracılığıyla elektrik motoruna iletiyor. Yavaşlama ve frenleme anında geri kazanılan kinetik enerji, verimliliği optimize etmek için yeniden kullanılmak üzere bataryaya yönlendiriliyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni Apple CarPlay ile sürücüler araçlarından inmeden yakıt ödemesi yapabilecek



    Elektrikli Nissan Ariya



    Tamamen yeni CMF-EV platformu üzerine inşa edilen Ariya ise Zero Gravity havalandırmalı koltuklar ve örnek teşkil eden diz mesafesinden panoramik açılır tavana ve elektrikli ayarlanabilir orta konsola kadar, bir çok özelliğiyle öne çıkıyor. Üç farklı versiyonu bulunan Ariya, 2WD 63 kWh, 2WD 87 kWh, e-4ORCE AWD 87 kWh ve 530 kilometreye kadar menzile sahip seçenekleriyle çeşitli müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak.



    Nissan Qashqai e-Power ve Ariya'nın Türkiye'ye geliş tarihleri belli oldu



    Ariya'nın 87kWsa'lik versiyonunda CCS şarj sistemi kullanarak 30 dakikalık hızlı şarjla 350 kilometreye kadar menzil elde edilebiliyor. Batarya seti, e-4ORCE versiyonunda 50/50 ağırlık dağılımı ve 2WD versiyonlarında ise 50/50’ye yakın ağırlık dağılımı sağlayacak şekilde şasinin tabanına konumlanıyor. Bu şekilde sürüş çevikliği, güvenlik hissi ve sürüş konforu arasında ideal denge sağlanıyor.



    Nissan Qashqai e-Power ve Ariya'nın Türkiye'ye geliş tarihleri belli oldu









  • İç fotoları öyle bir çekmişler ki sanırsın limuzin. Qashqai daha önce kiralık kullandım. Gerçekten çok güzel bir araba. Ama bu devirde senin olan her araba güzel. Fiyatlar arttıkça 2016 dizel Linea'ma daha sıkı sarılıyorum :D

  • Kaşkai şarj dinamosunu büyütmüş adına da e power demiş. Şehrin hava kalitesini koruyacakmış. Hangi şehrin? Mazot yerine10 numara yağ kullanılan şehrin mi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şu hibrit ve elektrikli arabalar ne zaman adam akıllı güneş enerjisinden faydalanabilecek merak ediyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nissan arıya yi yeni Qashqai diye piyasa ya cikarsaydi 3008 ve tiguanin esamesi okunmazdi piyasa da bence .çok tarz duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HakanErTr kullanıcısına yanıt
    eğer bahsettiğin tavanı güneş panelleri ile kaplamak ise. O paneller çok verimli değil şu an ki teknoloji ile

  • Bu e-power arabayı çok merak ediyorum, acaba nasıl sonuçlar verecek? 100 km'de 2lt yakarsa tamam derim, o kadar olmasa da geliştirmeye değer bence. Bakalım yıllar içinde ne olacak..

  • HakanErTr kullanıcısına yanıt
    O dediğin yapıldı ancak 250.000 € fiyatı var.
    https://www.donanimhaber.com/tek-sarjla-7-ay-kullanilabilen-gunes-enerjili-otomobil-tanitildi--149561

  • Nissan GT-R ile kazadığı zaman içerisinde kaybettiği marka imajını yeniden Ariya ile kazanacak

  • stableRevulation kullanıcısına yanıt

    5.1 fabrika verisi var diye biliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Bence gelişir, bu daha ilk araba. Benzili ilk araba kaç yakıyordu kim bilir ama şimdi turbolu 100+ bg benzinliler 4.5'tan az yakıyor.

    Tahminimce birkaç nesil sonra optimizasyonlarla e-power araçlar 3 litreye kadar düşebilir, keşke diğer markalar da bu teknolojiyi denese

  • stableRevulation kullanıcısına yanıt

    Yeni değil ki bu teknoloji. Daha önce de denendi. Opel ampera mı ne vardı. Chevrolet volt vardı. General motors grubunda. Onlarınki dışarıdan şarj da oluyordu.


    Farklı bir hibrit sistem gibi düşünebiliriz bunu. Bence de mantıksız durmuyor.

  • nissan normal arabayı satabilsin önce.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Olır ya. Olacak olacak

  • Nissan'ın kaybettiği marka imajını kazanması çok zor olacak

  • 50 bin km el freni beyni,şanzıman sorunu veriyor.uzak durun.param var diyorsansiniz...siz bilirsiniz.30 binden 108 bin kadar servis ücreti çıkarıyorlar.alana hayırlı olsun

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.