Şimdi Ara

NİSSAN X-TRAİL (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.223
Cevap
58
Favori
410.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 0 x-trail konusuna ne dersiniz
    2.eli nasil olur hemen satabilirmiyim (2-3 bin sorun degil) , kronik sorunları varmıdır(ses/yalıtım,malzeme,servis,parca vb)

    dizel,otomatik bakiyorum,ort 6-7lt yakan donanimli ve konforlu arac ariyorum
    x-trail konfor ve suspansiyon konusunda nasildir
    arac yeni guncellenmis sanırım
    100 bine kadar captiva/antara,kuga,ix35,qashqai gorunuyor
    oneriler?
  • 2004 model x-trail olan arkadaslar aracınız 4x4'e alırken bı sorun yasıyomusunuz benim araçta LOCK tusuna bastıgımda hala araçta 2WD tuşu yanıyo yardımcı olursanız sevinirim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goofyitu

    0 x-trail konusuna ne dersiniz
    2.eli nasil olur hemen satabilirmiyim (2-3 bin sorun degil) , kronik sorunları varmıdır(ses/yalıtım,malzeme,servis,parca vb)

    dizel,otomatik bakiyorum,ort 6-7lt yakan donanimli ve konforlu arac ariyorum
    x-trail konfor ve suspansiyon konusunda nasildir
    arac yeni guncellenmis sanırım
    100 bine kadar captiva/antara,kuga,ix35,qashqai gorunuyor
    oneriler?

    bu sorunun cevabını ben de bekliyorum arkadaşlar
    qashqai'den ziyade xtrail-kuga-captiva arasında xtrail gönlümde bir tık önde siz xtrail kullanıcılarından da dizel 2008/2010 kasa xtrail'ler hakkında yorum ve diğer seçeneklerden farklarını belirtmenizi rica ediyorum
    saygılar




  • 2005 X-trail kullanıcısıyım. aracı 2009 da aldım. bende 4x4 alırken Tüm araçları inceleme firsatı buldum. X-trail dışındaki araçlar daha cok asvalt tipi araçlar. arazide (Ağır araziden söz etmiyorum) X-trail daha iyi cünkü digerlerinde karda, camurda tüm kontroller arabada oluyor buda size hareket imkanı tanımıyor. X-trail gercekten (Lastik secimide önemli) sizi yolda bırakmaz. motor konusunda kronik bir hata saplanmamıştır. periyodik bakımlarını yaparsanız sizi uzun yıllar götürür.
    Şunuda unutmamak lazım Araba alırken severek bineceginiz bir araba alınız. Ben arabamı severek biniyorum yolda beni hiç üzmedi gerek asvaltda gerek karda hiçbir sorun yaşamadım. Keçi gibi bi araba oldugunu söyleyebilirim.
  • arac konforlumu,daha once kullandiginiz araclarla karsilastirma yapılabilirmi,binek araclarla vb
    kolkutlar rahatmi,bel destegi vb varmi nasil
    icerde genislik nasil
    gorus acilari ne durumda
    cukurlari hissetme,suspansiyonlar

    tesekkurler
  • 2005 kasa x-trail ile 2010 kasanın ön görüntüsü birbirini çok andırıyor. Yapılan makyaj ön görünüme hiç uğramamış sanki
  • Arkadaşlarım 2009 yılında -0- km aldığım X-TRAIL i "minibüs" e benzettiler. Genel olarak köşeli bir yapıda. Bu da sanırım görenlere pek estetik gelmiyor. Ancak kullandığım süre içinde yine -0- km 40.000 TL ye aldığım ve 30.000 TL ye sattığım 8 aylık Corolla'yı iyiki satıp bunu aldım dedirten bir araç oldu. Uzun yolda sürücü ve yolcusunu yormayan, kullanımı rahat, manevra kabiliyeti yüksek, sürat -200 km yi kadranda gördüm- yapabilen bir SUV. Bagaj kapasitesi yüksek, içi ferah. Yerden yüksekliği, iniş ve çıkış açıları yeterli. Amaortisörler bence çok sert değil. Bu da yolda yumuşak ve konfro sağlıyor. 2000 cc 50 bg motor bence yeterli. Zira +motor kapasitesi yakıttan vergiye pekçok ekstra maliyet üretiyor.
    Zaman zaman araca ilk defa binen arkadaşlarım çok beğeniyorlar. Özellikle konforunu.

    Kuga ve Captiva deneme şansım olmayan araçlar.

    Kısaca önerebileceğim, tekrar alabileceğim bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    Arkadaşlarım 2009 yılında -0- km aldığım X-TRAIL i "minibüs" e benzettiler. Genel olarak köşeli bir yapıda. Bu da sanırım görenlere pek estetik gelmiyor. Ancak kullandığım süre içinde yine -0- km 40.000 TL ye aldığım ve 30.000 TL ye sattığım 8 aylık Corolla'yı iyiki satıp bunu aldım dedirten bir araç oldu. Uzun yolda sürücü ve yolcusunu yormayan, kullanımı rahat, manevra kabiliyeti yüksek, sürat -200 km yi kadranda gördüm- yapabilen bir SUV. Bagaj kapasitesi yüksek, içi ferah. Yerden yüksekliği, iniş ve çıkış açıları yeterli. Amaortisörler bence çok sert değil. Bu da yolda yumuşak ve konfro sağlıyor. 2000 cc 50 bg motor bence yeterli. Zira +motor kapasitesi yakıttan vergiye pekçok ekstra maliyet üretiyor.
    Zaman zaman araca ilk defa binen arkadaşlarım çok beğeniyorlar. Özellikle konforunu.

    Kuga ve Captiva deneme şansım olmayan araçlar.

    Kısaca önerebileceğim, tekrar alabileceğim bir araç.

    sakıncası yoksa aracınızı 2009'da ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyim? Ayrıca aracınız SE donanımlımı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toksin


    quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    Arkadaşlarım 2009 yılında -0- km aldığım X-TRAIL i "minibüs" e benzettiler. Genel olarak köşeli bir yapıda. Bu da sanırım görenlere pek estetik gelmiyor. Ancak kullandığım süre içinde yine -0- km 40.000 TL ye aldığım ve 30.000 TL ye sattığım 8 aylık Corolla'yı iyiki satıp bunu aldım dedirten bir araç oldu. Uzun yolda sürücü ve yolcusunu yormayan, kullanımı rahat, manevra kabiliyeti yüksek, sürat -200 km yi kadranda gördüm- yapabilen bir SUV. Bagaj kapasitesi yüksek, içi ferah. Yerden yüksekliği, iniş ve çıkış açıları yeterli. Amaortisörler bence çok sert değil. Bu da yolda yumuşak ve konfro sağlıyor. 2000 cc 50 bg motor bence yeterli. Zira +motor kapasitesi yakıttan vergiye pekçok ekstra maliyet üretiyor.
    Zaman zaman araca ilk defa binen arkadaşlarım çok beğeniyorlar. Özellikle konforunu.

    Kuga ve Captiva deneme şansım olmayan araçlar.

    Kısaca önerebileceğim, tekrar alabileceğim bir araç.



    sakıncası yoksa aracınızı 2009'da ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyim? Ayrıca aracınız SE donanımlımı?




    2009 yılı 30 mart 'ında 73.000.TL ye almıştım. LE donanımdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prmtr -- 6 Şubat 2011; 15:49:51 >




  • Benim araç Elegance modeli koltuklar deri ve elektrikli konforlu oldugunu söyleyebilirim. Süspansiyonları da orta -yumusak arası, uzun yolda insanı yormuyor. Görüş acısı da gayet iyi. birde bana göre en önemli konu aracın turu az. yanı diger 4X4 lerin dönemedigi yerden X-trail ile dönebilirsiniz. Burası beni en çok etkiliyen özelligi park ederken ve U dönüşlerde avantaj saglıyor.
  • Geçen yaz arkadaşımın yeni aldığı X-Trail ile Antalya ya tatile gittik.. Toplamda 4 araç konvoy olarak gittik ve bir depo mazot ile 1080 Km yol yaptı araç.. Ortalama olara 120 Km yi geçmedik..

    Araç köşeli hatları ile pek öyle herkes te hayranlık uyandıracak dizayn da bir araç olmasa bile kullanım olarak ben çok rahat ettim. Hİç yormadı beni...

    Ancak araçta gördüğüm bazı kusurlar var...

    - Kocaman Sunroof yapmışlar , ancak araçtan inince kapıları kapattığında sunroof u otomatik olarak kapatamıyorsun.. Rezil bir durum...
    - QQ de Usb giriş var ancak bu araçta bulunmuyor... Saçma bir uygulama...
    - Park sensörü standart olarak yoktu... Yok artık daha neler... 30 bin liralık araçlarda bile var , SUV sınıfı bir araçta hiç olmaz mı yaa...

    Ayrıca 2.0 DCI motor gerçekten çok performanslı... dönüşte otoban kullanımında 210 Km yi gördüm... bence iyi bir performansı var aracın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 8 Şubat 2011; 17:00:58 >




  • Nissan note aracımı dün servise götürdüğümde x tralilin 10 000 km de bir km bakımına gittiğini gösteren bi tablo vardı.
    Sizce bu araç için az değil mi? En azından 15 000 kmde bir olması gerekirdi.
  • Merhaba,

    2011 X-Trail almak için karar aşamasındayım. Test aracı henüz mevcut olmadığından dolayı aracın şanzımanı ile ilgili merak ettiğim bazı sorular var. Halihazırda kullanmakta olan ya da bir şekilde direksiyonuna oturmuş arkadaşlar varsa "Manuel modlu otomatik şanzıman" hakkında bilgi verebilirler mi?
    Toyota Corolla, Auris ya da Opel Astra, Corsa gibi araçlarda bulunan şanzımanlar gibi yokuşta kaydıran ve vites geçiş aralıkları çok uzun olduğundan sürüş konforunu etkileyen bir şanzıman çeşidi midir? Sorumun örneklendirme içermesi bu tip şanzımanları kötülemek amacıyla değil, aksine açık ve net olabilmek içindir. Örnek verdiğim araçları kullandığımda, rampada araçlar kendi kendilerine vites değiştirmek isteyip adeta diferansiyeli şanzımandan ayıracakmış gibi bir his uyandırdığından dolayı rahatsızlık duymuştum. Aynı hissi bu araçta duyup duymayacağımı merak ediyorum.
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.




  • Aracta tam otomatik sanziman mevcut
    genelde b c sınıfında olan mmt(toyota),easytronic(opel),auto6r(peugeot) gibi tek kavrama yarı otomatik vites degil
    bildigim kadari ile qashqai 2.0 larda da aynı otomatik var ,onun test araci olabilir , onu deneyebilirsiniz ,aynı motor aynı sanziman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 28 Şubat 2011; 15:35:38 >
  • Cevabınız için teşekkür ederim.
    Satış departmanından test aracının bu hafta içerisinde gelebileceğini belirten bir telefon aldım.
    Yokuş yukarı kalkış destek programının mevcudiyeti beni "Acaba araç hafif rampada bile geri
    kaydırdığından dolayı böyle bir destek programına ihtiyaç duyuyor?" diye düşünmeye sevk etti.
    Bu nedenle de şanzımanın hızlanmalarda da sarsıntı yaratabileceğinden endişelenip aracı kullanmış
    birine sormak istedim.
    Tekrar teşekkür ederim.
  • 2 hafta önce x trail 2005 elegance aldım. herkesin arabası mükemmeldir ama x trail gerçekten on numara araç. 35000 tl ye aldım. lpg li ve manisa ist arası km de 257 krş yakıyır. hız performans çok iyi. arkadaşımın 100 bin tl lik land roverından bi farkı yok. ondan daha az yakıyor vergisi düşük içi daha ferah. bence tek kusuru ses yalıtımı daha iyi yapılabilirdi. herkese tavsiye ederim.
  • Merhaba arkadaşlar ben Aydından Şükrü Coşkun. 2003 model X Trail 90 binde 30.000 liraya alıyorum sizce nasıldır ve memnun kalırmıyım? Çünkü ilk SUV deneyimim olacak. Hepinize şimdiden teşekkürler...
  • Merhaba,

    Arkadaşlar, 2010-Aralık ayından beri SUV sınıfında bir araç almak için araştırma yapıyorum...
    Bu tip araçların arasında özellikle arazi performansı benzerlerine göre daha iyi olan X-trail öne
    çıkmıştı. Ancak aracın teknik özelliklerinin yanısıra, donanım ve konforuda tatmin edici olsun istiyorumdum.

    Şimdi tecrübe ettiklerimi, özellikle Nissan ve X-trail ile daha haşır neşir olan siz forumdaşlarla paylaşmak ve
    sizden bu hususlarda ki bilgilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.

    1. X-trail'in motor,güç,performans ..vs özelliklerini başarılı buluyorum.
    2. Fiyat çok abartı değil, burada da bir sorun yok...
    3. Bu araçlar Avrupada Ağustos-2010 da EURO-V normuna kavuştu ve ortalama yakıt sarfiyatları 8.1lt/h den 7.1lt/h ye indi...
    4. Benim sıkıntım işte bu noktada başladı
    5. Takip edenler bilir yeni X-trail broşürleri Aralık ayı içinde bayilerde değiştirildi ve görünen bariz değişiklik yalnızca donanım isimleri ve bu yakıt sarfiyatları hususunda oldu (elbette görsel broşür baskısı bunun dışında :)) )
    6. Bu broşürlerde ne eski EURO-IV nede yeni EURO-V standarlarından bahsedilmiyor.????
    7. Satıcıların çoğu bu konudan bi haber (İstanbul Avrupa tarafındaki tüm bayileri dolaştım ve bunu test ettim...şu aralar dah bilgililer)
    8. Hatta madde-3 de bahsettiğim bilgi kendilerince (sanırım) vakıf olunduğundan mevcut araçları EURO-V normunda da diye satıyorlar ve/veya satmaya çalışıylar
    9. Ancak, bunun böyle olmadığını söyleyenlerde çıkabilir (?), neyse araçların sağ arka kelebek camında ORJINAL olarak bu standart yazıyor (sitcker değil camda yazıyordu)
    10. Bunu gösterdiğimde, çoğunun söyleyecek lafı olmuyor, yada doğal savunma devreye giriyor...vsvsvs...ama cevaplar benim açımdan hiç tatmin edici olmadı...
    11. Neyse, kişilerin ve firmanın basiretsizliği deyip geçtim, elbet ellerindeki EURO-IV stokları bitince gider X-trail'imi alırım diye düşündüm.
    12. Neredeyse 3-4 ay oldu ancak bu stoklar bir türlü erimedi (herhalde bizdeki mtv mevzuatı kastırmadığı için Türkiye'ye ithal etmeye devam ediyorlar...)
    13. Bizim insanımızın ne soluduğu da önemlideğil demekki, neyse bu mevzuu derin olur...ama yasal boşluklar her zaman suistimale açık ne yazıkki...
    14. Bu hususu Nissan Türkiye ile de konuştum, ancak bu konuda bilgileri yokmuş , yalnız teknik birimle konuşup bilgi için bana geri döndüler beni doğruladılar.
    15. Şimdi bu yazıyı yazmama sebep olan gerekçeye gelelim...
    16. Geçen haftasonu yine bayileri turluyordum, Nissan'a da baktım tekrar bir değişiklik varmı? diye...
    17. Ancak gördümki, her yer EURO-V olmuş
    18. Yukarıdaki yorumum yalnız X-Trail için değil (Qasqai..vs içinde geçerli ancak sanırım onların satış sirkilasyonları ve EURO-V geçiş tarihleri sebebiyle daha az YANILTMA OLUYOR.)
    19. Yakın tarihte bu araçlardan satın alanlar (0 km) lütfen kontrol etsinler
    20. Peki nasıl olmuş da X-trailler EURO-V olmuş ; GÖRDÜĞÜM ÇÖZÜM : Cama yapıştılan bir sticker... Ne kadar basit değilmi?
    21. Canım Türkiyem her şey mübah yeterki acıtmadan sessizce yap gitsin, neyse elbette bana tuhaf geldi bu durum...
    22. Bende bayi satış yetkililerinden ellerindeki X-Trail'lerin ithalat belgesini görmeyi rica ettim, BİLİYORSUNUZ BU BELGE HER BİR ARAÇ İÇİN ÜRETİCİ TARAFINDAN düzenlenen kimlik gibidir
    23. Ve tüm gerçekler orda yazdığı gibidir...
    24. Ne yazıkki, araçların bu belgeelrinde CO2 EMİSYON STANDARDI EURO-IV yazıyordu,
    25. Resmen şok oldum, satıcıda ne diyeceğini bilemedi...
    26. Şimdi bunları niye yazdım, elbette "paylaşım" dan başka gayem yok, benim tesbitim belki başka arkadaşlara yardımcı olur onlarda kendi dostları ile paylaşır veya bizleri ENAYİ YERİNE KOYAN NİSSAN TÜRKİYE'ye daha düzeyli iş yapma
    şansını verir...

    Elbette kendilerinin bileceği bir husus ancak Türkiye'de bu vergilerle bu kadar yüksek rakamlara (yurtdışına kıyasla) aldığımız araçlarımızın EN AZINDAN buna değmesi gerekmezmi? hem yeterlilik hemde donanımsal olarak bir Alman yada İngilizden
    daha fazla paralar ödeyerek aldığımız araçlarımız, en azından onların aldığından aşağı derecede olmamalı veya AYNI araç diye satılmamalı....

    Bu arada, şu soruma da Nissan Türkiye'den cevap alamadım ; araçtaki MULTIMEDYA DEVICE , 2007 senesinde kullanılan en eskinin bir üstü modeli, kaldı ki diğer Nissan araçlardaki TFT EKRANLI bu multimedya ürünler
    X-trail 'de de mevcut (yurtdışında) ancak TR ye gelenlere konmuyor, bilirsiniz bazıları harita..vs sebebiyle NAVIGASYON lu donanım getirmek istemiyor, ancak NAVIGASYONSUZ ve TFT EKRANLI Nissan çözümleride mevcut zaten ve 3-4 yıldır pazarda varlar
    (isteyen internette araştırısn bu ürünleri görecektir...)

    "Neden en eski ürünü getiriyorsunuz" a cevap vermiyorlar, çünkü onlar bunu uygun görüyorlar, kaldı ki bu en ÜST DONANIM DEDİKLERİ PLATINUM modeli için de geçerli, artı İSTEĞE DE BAĞLI DEĞİL, yani siz böyle bir araç ithal edilmesini de talep edemiyorsunuz.

    Araça olan gönül bağım bu yukarıdaki tuhaflıklara rağmen devam ediyor, ancak pazar payı TR de %0,5 (2010 verisi sanırım) olan bir MARKA'nın qashqai gibi bir silahla bile 2 yılda gelebildiği pazar payı düşündürücü, NISSAN benim şahsen inandığım ve marka gücü dünyaca kabul görmüş bir firma, ama marka imajının bizdeki bu zihniyetle nereye gidebileceğini kestiremiyorum...

    Aktardığım hususlardan, farklı görüş ve/veya tecrübesi olan arkadaşlardan varsa yorumlarını iletmelerini beklerim...

    Bizler kolay kazanmıyoruz, bu sebeple ; hepimizin zevkine ve kesesine uygun araçları alabilmesi ve kullanabilmesi hakkımızdır vazgeçmeyelim diyorum...
    Biz bilinçli olursak, en iyiyi bizlere servis etmek zorundalar (belki hemen değil biraz aman alacak ama, buna mecbur olduklarını anlamalılar....)


    Teşekkürler, iyi akşamlar...




  • Özür....

    Madde-3 yazdığım yakıt tüketim değer birimleri sehven yanlış yazılmıştır... doğrusu lt/100km olmalı
  • merhaba arkadaşlar,
    düşük km orjinal kazasız boyasız değişensiz dizel x-trail arıyorum
    satmak isteyen arkadaşların pm göndermelerini, tlf numaralarını atmalarını rica ediyorum
    iyi forumlar
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.