Şimdi Ara

Nokia c6-01 servis tarafından giderilmeyen arıza ve tüketici hakem heyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar. 02.07.2012 tarihinde internetten electroworldden c6-01 aldım. 6 ay kadar sonra ocak ayının ortasında tamamen kilitlenme sorunuyla nokia care servise götürdüm. Bir gün sonra yazılım yüklendi deyip geri verdiler. telefonu açtım. Sorun hala devam ediyordu. aynen geri verdim 1 saat içinde dokunmatiğin değişeceğini söyleyip aldılar. 1 saat sonra telefonu aldım. açtım sorun hala devam ediyordu. Yine aynen geri verdim. üst servise gideceğini söylediler. 2 hafta sonra geldi. Sorunun ne olduğunu sordum. Üst seviyeden form yollamamışlar bu yüzden bilemiyoruz dediler. bilmedikleri için de talep etmeme rağmen telefonunuz yapıldı inceleyin sorun olursa tekrar getirirsiniz gibi bir cevapla bana herhangi bir fiş de vermediler. Telefonu inceledim sorun olmadığını görünce neyse deyip çıktım.

    1 buçuk ay kadar kullandıktan sonra 20 mart günü telefonla konuşurken mesaj geldi ve bildirim ışığı yanmaya başladı. aramayı kapattım. mesajı açtım. kapattım ancak ışık yanmaya devam etti. teli kapattım ama hala yanıyordu. bataryayı çıkardım 5-10 sn bekledim yerine taktım. Telefonu açtığımda nokia yazısında kaldı. telefon açılmadı. 3 kere yazı titreyip tel kapanıyordu.

    tekrar aynı servise götürdüm. yapıldığında telefonla bana ulaşacaklarını söylediler. Netten teknik takip sayfasından baktım ki üst seviyeye göndermişler. Bugün baktığımda telefonumun 3 nisanda geri gönderildiğini, sıvı teması bulunduğunu tamirsiz iade edildiğini gördüm. bana dönüş de yapılmadı. Sıvı teması olmadığını biliyorum. İmkansız çünkü böyle bir şey. ihtimal bile vermiyorum. Böyle haksız bir iddia ile mağdur edilmeye çalışıldığım için de yarın tüketici sorunları hakem heyetine gitmeye karar verdim.

    Evde aramama rağmen faturayı ve garanti belgesini bulamadım. Abimin kredi kartıyla alındı. Bankadan alındığına dair belge bulabilirim. Bu işe yarar mı?
    Electroworld'e e posta yoluyla faturamı kaybettiğimi ve aslı yerine geçebilecek bir nüshasını talep ettiğimi, nasıl alabileceğimi yazdım.
    Yarın gidip servisten telefonu, servis fişini ve bir önceki tamiratla ilgili servis fişini talep edeceğim.
    Bu belgelerle heyete gideceğim. Başka bir belgeye ihtiyacım var mı?

    Heyete vereceğim dilekçede şikayet edilen ve talebimi gerçekleştirmesini istediğim muhattap olarak kimi yazacağım. Satıcı olan electroworld'ü mü? Servisi olarak nokia care mı? Yoksa direk nokia'yı mı?

    Bu konularda beni bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.