Arkadaşlar bir maruzatımı paylaşayım herkes bilgilensin. Çünkü bir çok kullanıcı bu siteye bakmadan elektronik alet almıyor.
Bir ay önce ikinci el olarak E66 aldım.Kızağında sorun olduğunu farkettim teknik servise verdim ve tamir işlemi gerçekleşti. ardından bir iki gün sonra tekrar aynı arızadan servise verdim onlarda bir üst servis olan Kartal KVK ya yolladılar.Aynı parça değişimi orda da gerçekleşti geri yollandı.Daha sonra iki sefer daha aynı arızadan verdim aynı parçalar değişip telefon geri yollanda hala problem çözülmüş değil son iki seferi değişim talebi ile yolladım fakat değişim gerçekleşmedi.Neredeyse 5'er gün aralıklarla aynı parça değişip geri yolladır. Gülünecek bir durum.
Bilginize...Umarım forum kurallarına uygundur...
Değişim dediğiniz şey de zaten parça değişimi. Nokia bire bir değişim yapmıyor. Yani size sıfır bir tlf vermiyor. Ama garanti süresince 1 yıl içinde aynı arıza 3. kez ortaya çıkarsa, değişim veya bedel iadesi isteme hakkınız var. Bence değişim yerine bedel iadesi talep etmek en mantıklısı.
parça değişimi olur mu cihazı değişim talebinde bulunabilirsin dediler burdaki teknik serviste zaten onu talep ederek yolladım.
Peki nasıl bir değişim yapacaklarmış, ne dediler sana? Kapalı kutu mu vereceklermiş.....?
sadece cihaz değişecek kutu falan yok.En azından öyle tahmin ediyorum.4 kez slide ı değiştiler böyle bir saçmalış var mı?
umarım dediğin gibi komple bir değişim olur arkadaşım...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme