Şimdi Ara

Nokia vs Me

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N8 telefonumu servise verdim. Kendi yaptıkları telefona garanti dışı dediler. Hakem heyetine verdim. Para iadesine karar verdiler. Ve hala Nokia paramı ödemiyor. 4 Aydır bununla uğraşıyorum. Nokia alacakların bilgisinedir.

    Konuyu herkesin görmesin rica ediyorum ; yorumlaranızla katkıda bulunun.
     Nokia vs Me







  • mtax kullanıcısına yanıt
    valla arkadaşım,okudum ..ilginç 4 ay para ödenmemesi ...aslında bu gibi durumlarda bir ödeme süresi mutlaka vardır.Acaba telefonu aldığındaki sözleşmede o süre yazıyor olabilirmi ? biliyorsun ülkemde bu durumlar ne yazıkki,tüketici aleyhine oluyor hep.
  • 9100 de benzer bır durum basımıza geldı. Hakem heyetı (telefon pahalı oldugu ıcın, bır lımıtın uzerındeydı fıyatı o zaman) mahkeme baksın dedı. Tuketıcı mahkemesıne gıttık ve parasını almaya hak kazandık. Bundan sonra karsı taraf davayı temyıze goturdu. Temyıze goturlurken mahkemenın odenmesını emrettıgı parayı bankaya yatırıp bloke koyduruyolarmıs ki temyiz uzarsa gecıkme faızı katlanmasın. Temyızı de kazandık. Sonra da paramızı aldık.

    Bu surec butun markalar ıcın gecerlı bi surec. Davayı kaybetmelerının sebebıne bakmadan %100 kaybedeceklerı halde her davayı temyıze goturuyorlar uretıcı avukatları. Benzer bır durumu Fly Air ile yasadık, Samsung la yasadık. Hepsınde ıstısnasız temyız surecı oluyor. Kendı avukatımıza sordugumuzda temyıze gıtmezlerse marka o avukatları kovar" dedıgını hatırlıyorum.

    Ozetle bır tukatıcı eger yasal yollardan hakkını arama yoluna gıderse, karsısındakı marka her turlu YOKUŞ yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yako2k3

    9100 de benzer bır durum basımıza geldı. Hakem heyetı (telefon pahalı oldugu ıcın, bır lımıtın uzerındeydı fıyatı o zaman) mahkeme baksın dedı. Tuketıcı mahkemesıne gıttık ve parasını almaya hak kazandık. Bundan sonra karsı taraf davayı temyıze goturdu. Temyıze goturlurken mahkemenın odenmesını emrettıgı parayı bankaya yatırıp bloke koyduruyolarmıs ki temyiz uzarsa gecıkme faızı katlanmasın. Temyızı de kazandık. Sonra da paramızı aldık.

    Bu surec butun markalar ıcın gecerlı bi surec. Davayı kaybetmelerının sebebıne bakmadan %100 kaybedeceklerı halde her davayı temyıze goturuyorlar uretıcı avukatları. Benzer bır durumu Fly Air ile yasadık, Samsung la yasadık. Hepsınde ıstısnasız temyız surecı oluyor. Kendı avukatımıza sordugumuzda temyıze gıtmezlerse marka o avukatları kovar" dedıgını hatırlıyorum.

    Ozetle bır tukatıcı eger yasal yollardan hakkını arama yoluna gıderse, karsısındakı marka her turlu YOKUŞ yapıyor.

    Ülkede bizi koruyacak bi kanun yok ki ! Bu arada o haciz koydurma işlemi doğru ve basitte bi çözümü var ; Adına havale isteyeceksin ptt den. Ya da başkasının hesabına yollattıracaksın. Ki o sebepten başka birinin hesabına yollayamayız diye yalandan diretiyorlar çoğu zaman. Elimden geldiğince her makama şikayet edeceğim. Ve her yerde bu olayı anlatacağım. İnsanları salak yere koymalarını elimden geldiğince ödeteceğim. Müşteri hizmetlerini bile arıyorsun sadece lumia ya hizmet veriyoruz diyor. Ne güzel dünya ya !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlay

    valla arkadaşım,okudum ..ilginç 4 ay para ödenmemesi ...aslında bu gibi durumlarda bir ödeme süresi mutlaka vardır.Acaba telefonu aldığındaki sözleşmede o süre yazıyor olabilirmi ? biliyorsun ülkemde bu durumlar ne yazıkki,tüketici aleyhine oluyor hep.

    Şimdi şöyle söyleyeyim. Hatta bugün 5 ay olmuş :) Cihaz servise 2. ayda gitti. Sonra hakem heyetinin kararı 6. ay 24ünde çıktı. Kararı servise ilettim şikayet etmeniz gereken nokia biz bayiyiz diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtax -- 1 Nisan 2015; 21:26:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtax

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlay

    valla arkadaşım,okudum ..ilginç 4 ay para ödenmemesi ...aslında bu gibi durumlarda bir ödeme süresi mutlaka vardır.Acaba telefonu aldığındaki sözleşmede o süre yazıyor olabilirmi ? biliyorsun ülkemde bu durumlar ne yazıkki,tüketici aleyhine oluyor hep.

    Şimdi şöyle söyleyeyim. Hatta bugün 5 ay olmuş :) Cihaz servise 2. ayda gitti. Sonra hakem heyetinin kararı 6. ay 24ünde çıktı. Kararı servise ilettim şikayet etmeniz gereken nokia biz bayiyiz diyor. Güya benim işimin çözülmesini istiyorlarmış. Ya sen keyfine cihazı garanti dışı bıraktın hiç bişey yok iken. Hepsi bi ayak yapıyor anlayacağınız. O serviside nokiayıda rezil edene kadar durmam. Gerekirse tek tek bütün sitelere yazarım. Yeterki insanlar nokia almasın.

    durursan kabahat hocam ;)




  • Hepsiburada.com ile benzer sorun yaşamıştım. LG bir telefon aldım arızalı çıktı. Tüketici kanuna göre ayıplı mal sattıkları için para iadesi yapmaları gerekirken ürünü bana gönderip istersem servise gönderebileceklerini söylediler. Bir kez daha ürünü gönderdim servisten şok bir cevap aldım. Aynen şöyle yazıyordu" Ürününüzün garanti süresi bitmiştir eğer tamir ettirmek istiyorsanız ....... bankasına ...... hesap numarasına 90.00TL yatırmanız gerekmektedir." hala servisin orjinal yazısı duruyor inanmayan olursa buraya fotoğrafını koyabilirim. Hepsiburadaya tekrar baş vurdum ilgilenmediler para iadesi yapamayız dediler. Tüketici hakem heyetine başvurdum doğal olarak beni haklı buldular ama maalesef hepsiburada yine paramı ödemedi. En son icraya gitmeye karar vermişken bir yatkili insafa gelip tam 11 ay 11 gün sonra para iadesi yaptılar.

    Sizde elinizdeki karara istinaden direk icra takibini başlatabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omardaing

    Hepsiburada.com ile benzer sorun yaşamıştım. LG bir telefon aldım arızalı çıktı. Tüketici kanuna göre ayıplı mal sattıkları için para iadesi yapmaları gerekirken ürünü bana gönderip istersem servise gönderebileceklerini söylediler. Bir kez daha ürünü gönderdim servisten şok bir cevap aldım. Aynen şöyle yazıyordu" Ürününüzün garanti süresi bitmiştir eğer tamir ettirmek istiyorsanız ....... bankasına ...... hesap numarasına 90.00TL yatırmanız gerekmektedir." hala servisin orjinal yazısı duruyor inanmayan olursa buraya fotoğrafını koyabilirim. Hepsiburadaya tekrar baş vurdum ilgilenmediler para iadesi yapamayız dediler. Tüketici hakem heyetine başvurdum doğal olarak beni haklı buldular ama maalesef hepsiburada yine paramı ödemedi. En son icraya gitmeye karar vermişken bir yatkili insafa gelip tam 11 ay 11 gün sonra para iadesi yaptılar.

    Sizde elinizdeki karara istinaden direk icra takibini başlatabilirsiniz.

    Ne yazık ki ülkemizde ki kanunlar sadece tüketiceye geçirmek için. Üründe arıza çıkınca herkes düşman size. Bilmiyorum belki 1 sene daha sürer ama o telefonun parasını faiziyle alacağım. Yarında sanayi bakanlığa hem servisi hem nokiayı şikayet edeceğim. Servisin ceza yiyeceği kesinde nokia yermi bilmiyorum.

    Asıl sorun şurda paranı alıyorsun illaki ama onlar ödeyene kadar zaten senin paranı kullanıp zarar etmiyorlar. O yüzden önemli olan ceza yemeleri. Yoksa yaptıkları yanlarına kar kalıyor.




  • Aslında kanunlar son yıllarda yapılan değişikliklerle AB ülkeleriyle uyumlu hale geldi ve baya tüketiciden yana bir mevzuat oluştu.
    Asıl sorunumuz uygulama ve işleyişin çok yavaş olması.
    Tüketici hakem heyetine baş vursanız 1-1,5 aydan önce karar çıkmıyor sonra icraya verseniz yine uzun bir zaman sonra işlemler başlıyor karşı taraf itiraz edirse yine çok uzun bir süre bekliyorlar. En kötüsü de direk mahkemeye baş vurulduğunda artık bir kaç yılı gözden çıkarmanız gerekiyor.
    Tüm işlemler 1 haftada sonuçlansa görürdük bu müşteriyi takmayan şirketleri. Bize parayı ödemek için yalvarırlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omardaing

    Aslında kanunlar son yıllarda yapılan değişikliklerle AB ülkeleriyle uyumlu hale geldi ve baya tüketiciden yana bir mevzuat oluştu.
    Asıl sorunumuz uygulama ve işleyişin çok yavaş olması.
    Tüketici hakem heyetine baş vursanız 1-1,5 aydan önce karar çıkmıyor sonra icraya verseniz yine uzun bir zaman sonra işlemler başlıyor karşı taraf itiraz edirse yine çok uzun bir süre bekliyorlar. En kötüsü de direk mahkemeye baş vurulduğunda artık bir kaç yılı gözden çıkarmanız gerekiyor.
    Tüm işlemler 1 haftada sonuçlansa görürdük bu müşteriyi takmayan şirketleri. Bize parayı ödemek için yalvarırlardı.


    Tamam haklısın çok gecikmeler oluyor ama işte bunlarında sebebi kanunlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtax -- 1 Nisan 2015; 21:27:14 >
  • Arkadaşlar yardımcı olur musunuz :)http://i.hizliresim.com/xBYmEQ.jpg bu resmi nokianın facebook sayfasında paylaşır mısınız ? 1 sene oldu hala paramı alamadım. Lütfen yardımcı olun :)
  • VE yıllar sonra paramı geri alacağım :) Microsoft'a geçtiği için firma onlarla iletişime geçtim. Telefonu gördermem halinde para iadesini yapacaklarını söylediler. Yıllar süren macerada sona az kaldı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtax

    VE yıllar sonra paramı geri alacağım :) Microsoft'a geçtiği için firma onlarla iletişime geçtim. Telefonu gördermem halinde para iadesini yapacaklarını söylediler. Yıllar süren macerada sona az kaldı :)

    tebrikler. gelişmelerden bizi de haberdar etmeyi ihmal etme

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler.
    İyi ki pes etmemişsiniz.
  • kumar1453 kullanıcısına yanıt
    Aslında sonucu farklı konuya yazdım ayrıntılı :)

    Buyrun ;http://forum.donanimhaber.com/m_104858982/f_//tm.htm#104884919
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.