Şimdi Ara

Note 3 Şarj Almıyor Servis Sıvı Teması Diyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 aydır kullandığım Note 3'ümü şarj olmaması sebebiyle servise gönderdim. Gelen servis raporunda '' Cihazınızda sıvı teması tespit edildi. Onarımı performans vermeyeceğinden iade edilmiştir. Kullanıcı hatası. Garanti Dışı. (Anakart ve çevresinde sıvı tespit edilmiştir. Sıvı temasına ait fotoğraflar arşivimizdedir) yazmaktadır.
    Herhangi bir sıvı teması olduğunu düşünmediğimdem buna itiraz edip tekrar servise gönderdiğimde aynı cevapla karşılaştım.
    Bu arızayı nasıl giderebilirim. Bana ne kadara mal olur?



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.