Şimdi Ara

Note 4 /Garanti değişim iade hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yasadigim süreci anlatiyoRum.
    Şarj problemile çizimi garantiye verdim. Ondan önce hiçbir problemle karsilasmamistim.şarj soketi vs değiştirip geri verdiler .sonra cihazda şebeke problemi yaşamaya başladım . Servise birdahaverdim bir sıkıntı yok deyip geri verdiler bu seferde geldiğinde ekranın dağının çerçeveden ayrıldığını farkettim ve sıkıntım hala devam ediyordu.genel merkezle konuşup birdaha aynı servise vermek istemedigim i söyleyerek cihazı ankara gönderdim . Bu seferde anten değişmiş felan geri geldi cihaz . Bu seferde ünide evde telefon gene cekmiyor fakat disarıda bazı yerlerde çekiyor cihaz gene sıkıntılı anlayacağınız. Cihaz 1 senesini doldurmadı 3 kere servise gitti cihazdan soğudum iyice . Sizce bu süreç sonrasında ne yapmalıyım.cihaz değişimi için talepte bulunabilir miyim ve nerden talepte bulunacağım .cihazı teknodadan almıştım .ücret iadesi hakkım varmı ve nasıl yaparım . Sim kartım yeni 4g uyumlu farklı olarak turkcell ve Vodafone denendi sonuç aynı gsmyi seçtiğim de de birşey değişmiyor wcdma yi seçince cekmeye başlıyor ama gene arama görüşme yapamıyorum vs internette gorecegimiz ayarları vs denedim anlayacağınız. Ne oneriyorsunuz

    İlgilendiğiniz ve okuduğunuz icin teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yardımcı olacak kimse yokmu 😇

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Istedigin kadar iade etmeyi iste IMKANSIZZZZ ben alpha kullaniyorum sebekeden felan en az 15 defa goturdum sonuc alamadim servis fislerini biriktir ve tuketici hakem heyetine git benim telefonu 1 hafta once bilirkisi rapor yazdi ve toplantiyi bekliyorum sanirim 2 3 haftaya sonuclanacak ve parami alicam
    ALLAH KIMSEYI SAMSUNG SERVISININ ELINE DUSURMESIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baran.471 kullanıcısına yanıt
    kaç belge lazım ?
  • Exotica kullanıcısına yanıt
    Aynı sorundan 3 kez, farklı sorunlardan 4 kez servise giderse değişim ya da iade hakkın oluyor.Servis değiştirmem falan derse o belgelerle thh ye başvurun birkaç aya sonuçlanır.
    Bu arada sadece samsung servisi değil diğer servislerin eline de Allah düşürmesin kimseyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanklar yolda

    Aynı sorundan 3 kez, farklı sorunlardan 4 kez servise giderse değişim ya da iade hakkın oluyor.Servis değiştirmem falan derse o belgelerle thh ye başvurun birkaç aya sonuçlanır.
    Bu arada sadece samsung servisi değil diğer servislerin eline de Allah düşürmesin kimseyi.

    İlk gönderdiğimde sarj soketi vs değişti fakat problemim başladı .2. gönderdiğimde sıkıntı yok dediler verdiler fakat ekran acıklıgıda cabası olarak geldi .3. gönderişimde başka servise verdim anten vs değiştiki bu 2. sürecin haksız oldugunu gösteriyor. bir kez daha mı vereyim yasal süreci baslatmak için ?Ne diyorsun?
  • Exotica kullanıcısına yanıt
    Aynen, bir kere daha ver değişim ya da para iadesi istediğinizi belirtin.Yapmazlarsa thh yolu gözükür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hic sanmiyorum para iadesi veya degisim ama belge biriktirmis olunursunuz 4 belge lazim en az benim ankara kecioren kaymakamliginda 4 ay gibi surede sonuclanmis oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baran.471 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.