Şimdi Ara

Notebook'tan sürekli bir şekilde tiz ses geliyor. Sanırım problem harddiskte?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
4.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İmzamdaki Acer 5740'ı çalıştırdığımda aralıksız şekilde ıslık benzeri ıslık kadar keskin olmayan tiz bir ses geliyor. Kulağımı dayadığımda harddiskten geldiğini farkettim. Normal gürültüde sadece rahatsız edici olmayan fan sesi duyulurken sessiz bir ortamda tahmin edebileceğiniz delirticilikte bu ses geliyor. Yapabileceğimiz birşey var mıdır? Bir de konuyla nasıl bir alakası var çözemedim , mouse ile aşağı yukarı scroll yaptığımda bu ses ilginç bir şekilde scroll boyunca kesiliyor. Anlayacağınız elinizden gelen her türlü yardıma muhtacım..



  • hayda benim iade ettiğim pb deki ses bu nasıl gıcık ediyordur şimdi pb dekinde ses hoparlörden geliyordu. çözümü yoktu.

    sonradan oluşması kötü oldu şimdi servise gidecek gibi görünüyor
  • eğer ses sürekli ve ince bir ses ise adaptör veya pilden gelme olasılığı yüksektir.pili çıkarıp şebekeden.denedinizmi acaba.
  • Denemedim ancak pille alakalı olmadığına eminim..
  • ses sürekli aynı seviyede ise hdd den olma olasılığı olmakla beraber akımla ilgili bir temas noktasından olma olasılığı daha yüksektir.
    örneğin wireles a akım veren kablonun her iki bağlantı noktası.yada işlemci ve varsa harici ekran kartının fan kablosu.
    hdd den olsa ses seviyesinin belirgin sekilde değişmesi arada bir de tıkırdama şeklinde olması lazım diye düşünüyorum.kolay gelsin.
  • Bir arkadaş var abisi teknik servis , en kısa zamanda gidip içini açtırıp sesin kaynağına bakacağız , yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkürler..
  • Arkadaş geldi kendi notebook'uyla birlikte baktık onda da aynı ses var meğerse tüm notebooklarda varmış bu ses. Ben fazla hassasmışım. Yani sorun yok..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Arkadaş geldi kendi notebook'uyla birlikte baktık onda da aynı ses var meğerse tüm notebooklarda varmış bu ses. Ben fazla hassasmışım. Yani sorun yok..

    Garantisi varsa notebooğunuzu servise götürün.Öyle dinlemeyle olcak birşey değil
    Bir markanın teknik servisinde iş öğrenmek için çalışıyorum hiç ilgisi olmayan şeylerden sorun çıkıyor. Öyle böyle şöyle diyerek teşhis koymanız yanlış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 dm 0958


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Arkadaş geldi kendi notebook'uyla birlikte baktık onda da aynı ses var meğerse tüm notebooklarda varmış bu ses. Ben fazla hassasmışım. Yani sorun yok..

    Garantisi varsa notebooğunuzu servise götürün.Öyle dinlemeyle olcak birşey değil
    Bir markanın teknik servisinde iş öğrenmek için çalışıyorum hiç ilgisi olmayan şeylerden sorun çıkıyor. Öyle böyle şöyle diyerek teşhis koymanız yanlış

    Yaşım çok büyük olmasa da yıllardır notebooklarla uğraşıyorum. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok cihazda , sadece ses. Garanti var, herhangi bir sorun oluşursa zaten yollarım. Kaldı ki böyle zor anlaşılabilecek bir sebepten dolayı Acer servisine notebook yollamak tertemiz notebook'u "Soruna rastlanmadı. Ok!" yazılı bir kağıtla çizik dolu bir şekilde geri almak demektir. Yarardan çok zararı olur. Yine de tavsiyen için teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34 dm 0958


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Arkadaş geldi kendi notebook'uyla birlikte baktık onda da aynı ses var meğerse tüm notebooklarda varmış bu ses. Ben fazla hassasmışım. Yani sorun yok..

    Garantisi varsa notebooğunuzu servise götürün.Öyle dinlemeyle olcak birşey değil
    Bir markanın teknik servisinde iş öğrenmek için çalışıyorum hiç ilgisi olmayan şeylerden sorun çıkıyor. Öyle böyle şöyle diyerek teşhis koymanız yanlış

    Yaşım çok büyük olmasa da yıllardır notebooklarla uğraşıyorum. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok cihazda , sadece ses. Garanti var, herhangi bir sorun oluşursa zaten yollarım. Kaldı ki böyle zor anlaşılabilecek bir sebepten dolayı Acer servisine notebook yollamak tertemiz notebook'u "Soruna rastlanmadı. Ok!" yazılı bir kağıtla çizik dolu bir şekilde geri almak demektir. Yarardan çok zararı olur. Yine de tavsiyen için teşekkürler..

    Notebook'umu çizik bir şekilde geri alcaksınız?
    Notebook çizikse ,kayıt alırken herhangi bir hafif çizikler vardır vs bir ibare bulunmuyorsa hakkınızı arayabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 dm 0958


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34 dm 0958


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Arkadaş geldi kendi notebook'uyla birlikte baktık onda da aynı ses var meğerse tüm notebooklarda varmış bu ses. Ben fazla hassasmışım. Yani sorun yok..

    Garantisi varsa notebooğunuzu servise götürün.Öyle dinlemeyle olcak birşey değil
    Bir markanın teknik servisinde iş öğrenmek için çalışıyorum hiç ilgisi olmayan şeylerden sorun çıkıyor. Öyle böyle şöyle diyerek teşhis koymanız yanlış

    Yaşım çok büyük olmasa da yıllardır notebooklarla uğraşıyorum. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok cihazda , sadece ses. Garanti var, herhangi bir sorun oluşursa zaten yollarım. Kaldı ki böyle zor anlaşılabilecek bir sebepten dolayı Acer servisine notebook yollamak tertemiz notebook'u "Soruna rastlanmadı. Ok!" yazılı bir kağıtla çizik dolu bir şekilde geri almak demektir. Yarardan çok zararı olur. Yine de tavsiyen için teşekkürler..

    Notebook'umu çizik bir şekilde geri alcaksınız?
    Notebook çizikse ,kayıt alırken herhangi bir hafif çizikler vardır vs bir ibare bulunmuyorsa hakkınızı arayabilirsiniz

    Türkiye'deki servislerin %90'ı çakal. Kargoyla yollayacağınız için kayıt alırken olsa da olmasa da "üzerinde kılcal çizikler mevcut" benzeri bir ibareyi ekleyeceklerine adım gibi eminim. Elden verip takip etme gibi bir şansım da yok. Böyle bir durumda servise vermenin gerekli olup olmadığı da tartışılır. Şahsen tüm verilerim günlük yedekli , bir sorun olursa kaybedecek birşeyim yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34 dm 0958


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34 dm 0958


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Arkadaş geldi kendi notebook'uyla birlikte baktık onda da aynı ses var meğerse tüm notebooklarda varmış bu ses. Ben fazla hassasmışım. Yani sorun yok..

    Garantisi varsa notebooğunuzu servise götürün.Öyle dinlemeyle olcak birşey değil
    Bir markanın teknik servisinde iş öğrenmek için çalışıyorum hiç ilgisi olmayan şeylerden sorun çıkıyor. Öyle böyle şöyle diyerek teşhis koymanız yanlış

    Yaşım çok büyük olmasa da yıllardır notebooklarla uğraşıyorum. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok cihazda , sadece ses. Garanti var, herhangi bir sorun oluşursa zaten yollarım. Kaldı ki böyle zor anlaşılabilecek bir sebepten dolayı Acer servisine notebook yollamak tertemiz notebook'u "Soruna rastlanmadı. Ok!" yazılı bir kağıtla çizik dolu bir şekilde geri almak demektir. Yarardan çok zararı olur. Yine de tavsiyen için teşekkürler..

    Notebook'umu çizik bir şekilde geri alcaksınız?
    Notebook çizikse ,kayıt alırken herhangi bir hafif çizikler vardır vs bir ibare bulunmuyorsa hakkınızı arayabilirsiniz

    Türkiye'deki servislerin %90'ı çakal. Kargoyla yollayacağınız için kayıt alırken olsa da olmasa da "üzerinde kılcal çizikler mevcut" benzeri bir ibareyi ekleyeceklerine adım gibi eminim. Elden verip takip etme gibi bir şansım da yok. Böyle bir durumda servise vermenin gerekli olup olmadığı da tartışılır. Şahsen tüm verilerim günlük yedekli , bir sorun olursa kaybedecek birşeyim yok..

    Servis kendini korumaya almak için genelde hatta %90ından fazlasında"klavye kasası ve üst kasada hafif çizikler mevcuttur " ibaresini yazar..
    Servisin yerinde olsanız eminim sizde yaparsınız o "ÇAKALLIĞI"..
    Elden verme ile kargoyla verme arasında bir fark yoktur. Sonuçda cihazın kaydını aynı şekilde alcaklar




  • Dostum ben çiziksiz notebook'u yollayacağım adam üzerinde çiziklere rastlandı yazacak ve kendini korumaya almış olacak öyle mi? Sonra da dikkatsizce istediği gibi davransın cihaza. Böyle koruma olmaz. Sonra ben nasıl savunacağım kendimi? Bu notebook önceden tertemizdi diyeceğim adam bak alındığında da vardı diyecek. Herkesi kendiniz gibi sanmayın. Ben notebook servisliği yapsaydım emin ol olmayan şeyi yazmazdım kayıt kağıdına. Elden vermekle kargoyla teslim etmek arasında da bal gibi fark var. Kargoyla verirsin , yazarsın notunu adamlar araya "klavye kasası ve üst kasada hafif çizikler mevcuttur" u yapıştırır. Oysaki elden teslim etsen bakarsın kontrol edersin , için rahat çıkarsın oradan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Dostum ben çiziksiz notebook'u yollayacağım adam üzerinde çiziklere rastlandı yazacak ve kendini korumaya almış olacak öyle mi? Sonra da dikkatsizce istediği gibi davransın cihaza. Böyle koruma olmaz. Sonra ben nasıl savunacağım kendimi? Bu notebook önceden tertemizdi diyeceğim adam bak alındığında da vardı diyecek. Herkesi kendiniz gibi sanmayın. Ben notebook servisliği yapsaydım emin ol olmayan şeyi yazmazdım kayıt kağıdına. Elden vermekle kargoyla teslim etmek arasında da bal gibi fark var. Kargoyla verirsin , yazarsın notunu adamlar araya "klavye kasası ve üst kasada hafif çizikler mevcuttur" u yapıştırır. Oysaki elden teslim etsen bakarsın kontrol edersin , için rahat çıkarsın oradan...

    Dostum hafif çizikler yazarlar nedeninide açıklarlar kafalarına göre iş yapamazlar. Sen neresi çizik diyince sana diyceği kelime tırnak çizikleri olur eğer hafif çizikse derin çizikse neris olduğunu yazar,çatlak falan




  • Keşke öyle olsa , bizzat forumda okuduklarım , çevremde gördüklerim...
  • çizik muhabbeti olmuş yaşadığım olayı anlatıyım.

    geçen sene vatan avcılara 10 günlük laptobu götürdüm. cızırtı yapıyor diye. elemanlar baktı bişe duyamadık dedi.acayip sinirlendm tabi, nasıl duyamazsınız içeri girmek istiyorum göstercem dedim

    cızırtı yaptığına eminim ama nedense makine orda ötmedi iade alamayız dedi. peki dedim. ürünü geri alcam kapağı bi kapattım o da ne amblem çiziklerle dolu. öyle tek çizik değil. sanki zımparalmışlar gibi.
    ee dedim bunda çizik yoktu.
    biz mi çizdik hayır canım biz çizmedik, arkadaşlar yapmamıştır. sinirliyim zaten, bişe demedim. ama noldu iade ettim makineyi

    resmini çekip göndercem bir sonrakinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechatronik

    çizik muhabbeti olmuş yaşadığım olayı anlatıyım.

    geçen sene vatan avcılara 10 günlük laptobu götürdüm. cızırtı yapıyor diye. elemanlar baktı bişe duyamadık dedi.acayip sinirlendm tabi, nasıl duyamazsınız içeri girmek istiyorum göstercem dedim

    cızırtı yaptığına eminim ama nedense makine orda ötmedi iade alamayız dedi. peki dedim. ürünü geri alcam kapağı bi kapattım o da ne amblem çiziklerle dolu. öyle tek çizik değil. sanki zımparalmışlar gibi.
    ee dedim bunda çizik yoktu.
    biz mi çizdik hayır canım biz çizmedik, arkadaşlar yapmamıştır. sinirliyim zaten, bişe demedim. ama noldu iade ettim makineyi

    resmini çekip göndercem bir sonrakinde

    Mağaza sadece satışı yapar. Değişim olup olmuycağına servis karar verir




  • İşte birebir yaşanmış olay..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.