Şimdi Ara

Numaramı turkcellden taşıdım ama Servis yok diyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
50.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hattımı turkcellden vodafona taşıdım ama servis yok diyor. Ayın 8'inde turkcell hattım kapandı.Vodafon hattı taktım. Hala servis yok diyor.Müşteri hizmetlerini aramam falan mı lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Hat Aldıktan veya Operatör Değiştirdikten Sonra Servis Yok Sorunu

    Yeni bir hat aldığında veya operatör değiştirdiğinde "Servis Yok" hatasıyla karşılaşabilirsin. Bu sorunun birkaç nedeni olabilir:

    • Aktivasyon Gecikmesi: Yeni hatlar veya taşınan hatlar için aktivasyon işlemi bazen gecikebilir. Bu gecikme birkaç saatten birkaç güne kadar sürebilir.
    • SIM Kartı Arızası: Yeni SIM kartın arızalı veya hasarlı olabilir. Bu durumda, yeni bir SIM kartı talep etmelisin.
    • Ağ Sorunları: Operatörün ağında geçici bir sorun olabilir. Bu durumda, sorunun çözülmesini beklemelisin.
    • Hesap Sorunları: Hesabında ödenmemiş faturalar veya askıya alınmış hizmetler olabilir. Bu gibi durumlarda, operatörüne başvurarak hesabının durumunu kontrol etmelisin.
    • Cihaz Uyumsuzluğu: Cihazın yeni SIM kartını veya operatörün ağını desteklemeyebilir. Cihazının uyumluluğunu kontrol etmek için operatörüne danışmalısın.

    Sorunu çözmek için şu adımları takip edebilirsin:

    • Cihazını yeniden başlat.
    • SIM kartını çıkar ve yeniden tak.
    • Uçak modunu açıp kapat.
    • Operatörünün müşteri hizmetlerine başvur.

    Sorun devam ediyorsa, operatöründen daha fazla yardım istemelisin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • başka bi telefondan vodafone müşteri hizmetlerini ara hattın durumunu sor. eğer çalışıyor derse bilki yanlış simkart vermişler sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    başka bi telefondan vodafone müşteri hizmetlerini ara hattın durumunu sor. eğer çalışıyor derse bilki yanlış simkart vermişler sana

    Müşteri hizmetlerinde hat aktif görünüyor. Hattın verildiği kartta da numaram doğru yazılmış..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp2010


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    başka bi telefondan vodafone müşteri hizmetlerini ara hattın durumunu sor. eğer çalışıyor derse bilki yanlış simkart vermişler sana

    Müşteri hizmetlerinde hat aktif görünüyor. Hattın verildiği kartta da numaram doğru yazılmış..

    Simkart kabı üzerinde iki adet sticker var. Bunlardan birini bayi alıp forma yapıştırmış olması gerekiyor. Diğerinde şu an sende kabın üstünde olması lazım. Ayrıca simkarttada yazar zaten. Bunlar uyuştuğu halde aktif değilse sorun var.

    Birde başka telefonda denermisin? Yeni hatta bile bazen simkart sorunlu olabiliyor.




  • hattınızı birde farklı bi telefona takıp deneyin, telefonunuz daha önce klonlanma yada yurt dışı olup türkiyede kayıt altına alınma gibi bi durumu varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazy0067

    hattınızı birde farklı bi telefona takıp deneyin, telefonunuz daha önce klonlanma yada yurt dışı olup türkiyede kayıt altına alınma gibi bi durumu varmı?

    arkadaşa katılıyorum hocam hattınızı farklı bir telefona takıp deneyebilirsiniz bende 2 ay önce vodafone a geçtiğim zaman gec açılmıştı hattım biraz daha bekleyin olmazsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: hp2010


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    başka bi telefondan vodafone müşteri hizmetlerini ara hattın durumunu sor. eğer çalışıyor derse bilki yanlış simkart vermişler sana

    Müşteri hizmetlerinde hat aktif görünüyor. Hattın verildiği kartta da numaram doğru yazılmış..

    Simkart kabı üzerinde iki adet sticker var. Bunlardan birini bayi alıp forma yapıştırmış olması gerekiyor. Diğerinde şu an sende kabın üstünde olması lazım. Ayrıca simkarttada yazar zaten. Bunlar uyuştuğu halde aktif değilse sorun var.

    Birde başka telefonda denermisin? Yeni hatta bile bazen simkart sorunlu olabiliyor.

    babamın telefonuna taktım yine aynı. yurtdışından gelmedi telefon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp2010


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    quote:

    Orijinalden alıntı: hp2010


    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    başka bi telefondan vodafone müşteri hizmetlerini ara hattın durumunu sor. eğer çalışıyor derse bilki yanlış simkart vermişler sana

    Müşteri hizmetlerinde hat aktif görünüyor. Hattın verildiği kartta da numaram doğru yazılmış..

    Simkart kabı üzerinde iki adet sticker var. Bunlardan birini bayi alıp forma yapıştırmış olması gerekiyor. Diğerinde şu an sende kabın üstünde olması lazım. Ayrıca simkarttada yazar zaten. Bunlar uyuştuğu halde aktif değilse sorun var.

    Birde başka telefonda denermisin? Yeni hatta bile bazen simkart sorunlu olabiliyor.

    babamın telefonuna taktım yine aynı. yurtdışından gelmedi telefon.

    Hocam o zaman bu hattı aldığın bayiye gidiyorsun diyorsunki müşteri hizmetlerini aradım hat aktif gözüküyor ama simkartı taktığım halde servis yok diyor ve sinyal gelmiyor de. Hattıda götür bayide denesin hatta..

    Eğer hala çalışmazsa sana yedek sim kart vermesi lazım ve o aldığın hattı iptal edip yenisini açması laızm. Normalde yedek simkart 8tl ama burda bayinin verdiği simkart bozuk dolayısıyla para isterse başta kendini savun derim. Olmazsa kendin bulacan bi çaresini..




  • sorunu çözmüş bulunuyorum. Sorun sim kart kaynaklı. Yeni sim kart alınca cihaz ağa girdi. yalnız ödediğimiz toplam 30 tl sim kart bedeli ne olacak ? Orası duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slx -- 29 Ocak 2015; 13:25:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slx

    sorunu çözmüş bulunuyorum. Sorun sim kart kaynaklı. Yeni sim kart alınca cihaz ağa girdi. yalnız ödediğimiz toplam 30 tl sim kart bedeli ne olacak ? Orası duruyor.

    Bana verilen sim ile numara uyusmuyormus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde Vodafone musteri hizmetlerini aradiginda sim kartin arkasinda ki 89 la baslayan numarayi senden isteyip sisteme tanitmasi lazim ama yapmamis sanirsam yeni sim kart alman gerekebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başka bir arkadaş da ara sıra durup dururken servis yok uyarısı almakta imiş. günde bir-iki kez oluyormuş

    bilgisi olan var mı? ben yeni sim kart almasını söyledim ama...
  • slx S kullanıcısına yanıt
    Dostum ozellikle iphone cihazlarinda ve diger markalarda ara sira servis yok a dusuyor vodafone,4s de cok kez yasadim sim kart degistirdim ama pek fayda etmedi arkadasin yine de sim kart degistirsin belki onun durumu farklidir ama cok kez basima geldi diyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Dostum ozellikle iphone cihazlarinda ve diger markalarda ara sira servis yok a dusuyor vodafone,4s de cok kez yasadim sim kart degistirdim ama pek fayda etmedi arkadasin yine de sim kart degistirsin belki onun durumu farklidir ama cok kez basima geldi diyebilirim



    arkadaşınki galaxy s5 ... ama virüs yemiş olbileceğini de düşünüyorum . telefon iki kez açılıp kapanmış mesela bugün kendi kendine. teşekkürler bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slx -- 30 Ocak 2015; 15:51:37 >
  • slx S kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam ne demek :) bir islem daha var musteri hizmetlerini arayip hat sifirlama islemi de yapabiliyor vodafone,sonrasinda telefonunu bir kez acip kapattiriyorlar belki bu da cozum olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni taşıma işlemi gerçekleşti ise max 3 gün içerisinde şebeke çekmeye başlayacak hocam. 3 gün içerisinde açıyorlar çünkü hattı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.