Şimdi Ara

Bimcell 'Servis Yok' uyarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.


    1.5 aydır Bimcell kullanıyorum. Son 2 haftadır günde 2-3 defa Hat Servis Yok uyarısı veriyor.

    Yani sim kart yokmuş gibi davranıyor. Doğal olarak arama, SMS, internet vb. hiç bir şey kullanılmıyor.


    Telefon o anda açıkken sim kartı çıkartıp tekrar takıyorum ama sinyal hiç gelmiyor.

    Telefonu baştan başlatınca Sim kart aktif olup sinyal geliyor ama sonra yine gidebiliyor. İşteyken çok zorluyor, günde 3-4 defa bunu yapmak çok tatsız.


    Aynı numaradan yeni sim kart çıkartıp 1-2 hafta denemek istiyorum. Aynı sorun olursa Türk Telekoma geçeceğim.


    Benzer sorun yaşayıp çözüm bulan var mı?


    Sim kart göstergesi görseldeki gibi oluyor.


    Bimcell "Servis Yok" uyarısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phorever -- 28 Haziran 2021; 2:37:47 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Bimcell Servis Yok Uyarısı: Nedenleri ve Çözümleri

    "Bimcell servis yok" uyarısıyla karşılaştığında, bu durum iletişimin kesilmesine ve hizmetlerin kullanılamamasına neden olabilir. Bu sorunun çeşitli nedenleri ve çözümleri mevcuttur:

    • Şebeke Sorunları: Bimcell şebekesinde yaşanan geçici kesintiler veya bakım çalışmaları, "servis yok" uyarısına neden olabilir. Bu gibi durumlarda sorunun çözülmesini beklemek gerekir.
    • Cihaz Sorunları: Telefonun veya SIM kartın arızalı olması da "servis yok" hatasına yol açabilir. Cihazı yeniden başlatmayı veya SIM kartı çıkartıp tekrar takmayı deneyebilirsiniz.
    • Hesap Sorunları: Fatura ödemelerinin yapılmaması veya hesabın askıya alınması, servis kesintilerine neden olabilir. Durumunu müşteri hizmetlerine danışarak kontrol etmelisin.
    • Kapsama Alanı Dışında Olma: Bulunduğun konum Bimcell şebeke kapsama alanı dışında kalıyorsa, "servis yok" uyarısı alabilirsin. Daha iyi bir kapsama alanına geçmeyi deneyebilirsin.
    • iPhone'larda Özel Ayarlar: Bazı iPhone modellerinde, ağ ayarlarının yanlış yapılandırılması "servis yok" sorununa neden olabilir. Ayarları operatör ayarlarına sıfırlayarak sorunu çözebilirsin.

    "Bimcell servis yok" uyarısını gidermek için şu adımları takip edebilirsin:

    • Cihazını yeniden başlat.
    • SIM kartı çıkartıp tekrar tak.
    • Ağ ayarlarını sıfırla.
    • Müşteri hizmetlerine ulaşarak hesap durumunu kontrol et.
    • Bulunduğun konumun şebeke kapsama alanı içinde olduğundan emin ol.

    Yukarıdaki çözümler sorunu gidermezse, daha detaylı bir destek için Bimcell müşteri hizmetlerine başvurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sim kartta sorun olabilir, değiştirin derim. Eğer sorun devam ederse operatör değiştirin, sorun onda da var ise telefonunuz kaynaklıdır. Eğer o operatörde sorun yaşamazsanız BİMcell (TT Mobil) kaynaklıdır.
  • Sim kartı başka bir telefonda deneyebilir misiniz?
  • sim kart baska telefonda bir deneyin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.