Şimdi Ara

***NURBURGRİNG ÖZEL*** - YARIŞ - 500pp aracınızı hazırlayın - Cumartesi 21:00'de (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
8.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sk8ata

    Lastik seçiminde serbest miyiz?


    evet serbest
  • Bu da benden bir gameplay

    Düz Vites
    Lastikler YARIŞ SERT
    Sürüş Hattı KAPALI
    Çekiş Kontrolü KAPALI
    Patinaj Önleme Kuvveti KAPALI
    Etkin Dümenleme Kontrolü KAPALI
    Aktif Denge Yönetimi KAPALI
    ABS 1
    Islak pistte/pist kenarında kavramanın azalması GERÇEKÇİ
    Mekanik Hasar AĞIR





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mefluc -- 7 Şubat 2011; 13:36:24 >




  • Pek iyi sayılmaz ilk denemem 6.33 biraz daha kasıpupload ederim.
  • hacı bende bu akşam bi test yapıp yarın video eklerim. 10 numara konu olmuş....
  • Yarış lastiğiyle fazla zorlamadan birkaç hatayla 6.11 yaptım TCS 1 ve patinaj önlemeyi açtım diğerleri kapalı, zorlarsam 5-6 saniye daha indirebilirim
  • Bu haftaki etkinliğimizde kullanacağımız araç "HONDA NSX Type R'02" bildiğiniz gibi nurburgring de tur zamanlarımızı kaydediyoruz.
    Hediye araç gönderme işlemi hala etkinse şayet.. 1. 2. ve 3. olan arkadaşlara araç hediye edeceğim.

    Başlangıç tarihi 04.03.2011
    bitiş tarihi 11.03.2011
  • Modifiye ve yardımlar serbest değilmi ilk mesajda farklı yazıyor karışıklık olmasın
  • modifiye ve yardımlar serbest evet
  • @arda_tirmas 6,11 yaptigin arac modifiyeli miydi yoksa stock muydu ? Kendi Zonda`m full modifiyeli oldugu icin arcade mode daki stock Zonda ile butun yardimlar kapali ABS 1 TCS 1 iken 6,36 yapabildim. Hani biraz daha kassam belki 6,30 un altina duserdim ama 6,11 benim icin hayal. Ghost videosu gonderebilirsen senin arabayi takip ederek belki derecemi gelistirebilirim. Replay videolari paylasilabiliyor degil mi ?
  •  ***NURBURGRİNG ÖZEL*** - YARIŞ - 500pp aracınızı hazırlayın - Cumartesi 21:00'de

    Dereceler bunlar. NSX`e edilebilecek butun modifikasyonu yaptim. Tuning ile ugrasmadim, vites oranlari ile oynamak sart cunku 270 lerde sisiyor araba, 2 3 duzluk var sistigi, azami hizi herhalde bir 320 ler civarina cikartmak gerekecek. ABS 1 TCS 1 onun disinda butun hersey kapali.
  • ahmettombak: 7:14.406


    derecelerinizi geliştirdiğinizde bildirin güncelleyelim.

    ben de birkaç tur döndüm 7:05.XXX civarı tur zamanı yaptım..

    7 dakikanın altına çekmeye çalışıyorum.

    En kısa zamanda ben de yayınlayacağım fotoğrafı.
  • Yemekten once 7.08 vurdum. Simdi yemekten kalkip geldim ama dolu migde ile araba 1-2 kilo daha agirlasti bakalim ne yapacagiz Donmeye devam :)
  •  ***NURBURGRİNG ÖZEL*** - YARIŞ - 500pp aracınızı hazırlayın - Cumartesi 21:00'de

    7.01.803 En az daha 5 saniye iner.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C9CA1DA90 -- 4 Mart 2011; 21:02:14 >
  •  ***NURBURGRİNG ÖZEL*** - YARIŞ - 500pp aracınızı hazırlayın - Cumartesi 21:00'de

    7:02.823. Belki 7 nin altina inebilirim ama inmeye niyetim var mi? yok. Neden? Cunku hem tail happy hem de 289 un ustune cikmiyor bu 453 beygirlik teneke. Vereceksin bunu Jezza nin eline artik ustune 3 tonluk dizel motorumu dusurur, atis poligonuna goturup agir makinelilerle mi parcalar, bozuk para mi daha hizli dusecek yoksa bu araba mi daha hizli dusecek diye yercekimi testi mi yapar, benzin yerine dinamitle calisiyor mu diye pistonlarinin icine dinamit yerlestirip patlatir mi bilmiyorum ama bu arabadan nefret ettim.

    Edit: Bir de onerim olacak, bu modifiye araclarla tur zamani yapmak sakat. Hem arabayi aliyorsun hem modifiye ediyorsun 350 000 lira param gitti. Eger arcade mode da arcade only araclardan secersek tur yapacagimiz arabayi bize cok masrafsiz olacaktir Sizler ne dusunuyorsunuz bu konuda ? Hem de arabalarin fabrika cikisi limitlerini test etmis oluruz. Hme de arcade mode da kullaninca kilometreden yemiyor motor bakimi yapmaya gerek kalmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmettombak -- 5 Mart 2011; 2:15:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmettombak

    @arda_tirmas 6,11 yaptigin arac modifiyeli miydi yoksa stock muydu ? Kendi Zonda`m full modifiyeli oldugu icin arcade mode daki stock Zonda ile butun yardimlar kapali ABS 1 TCS 1 iken 6,36 yapabildim. Hani biraz daha kassam belki 6,30 un altina duserdim ama 6,11 benim icin hayal. Ghost videosu gonderebilirsen senin arabayi takip ederek belki derecemi gelistirebilirim. Replay videolari paylasilabiliyor degil mi ?


    Stock car kullanmıştım patinaj önlemeyi açarsan çok farkeder, replay paylaşımı yok ama dosyayı mail ile gönderebilirim, bence de stock car kullanmak iyi olurdu ama online ranking olmadığı için böyle yapıyoruz
  • 6.54.066 420 hp 1117 kg şanzıman dışında tuning yapmadım düzlükte 293 gördü patinaj önleme ve ABS hariç kapalı, risk almadan sürdüğüm halde 2-3 defa restart yaptım 6.50 nin altına inerim ama ne olur bilemem

     ***NURBURGRİNG ÖZEL*** - YARIŞ - 500pp aracınızı hazırlayın - Cumartesi 21:00'de
  •  ***NURBURGRİNG ÖZEL*** - YARIŞ - 500pp aracınızı hazırlayın - Cumartesi 21:00'de


    https://store.donanimhaber.com/96/26/0e/96260e310c16483a7b32a3a3321f44bb.jpg

    6:59,106 yapabildim DS3 ile anca bu kadar oldu, direksiyon olsa 6:50 nin altına inilebilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mefluc -- 5 Mart 2011; 18:59:12 >
  • Patinaj onlemeyi acinca 6:57,147 oldu fakat bence araba surus karakterinden cok sey kaybediyor, normalde understeer olacagi yerlerde pasa pasa donuyor, kolay kolay savrulmuyor, testlerde oyun bu ozelligi kullanmaya izin vermiyor kanaatimce burada da kapatalim daha keyifli olur. Hatta isterseniz TCS ve ABS yi de kapatalim cilginca bir surus deneyimi olsun. Top Gear da Noble M600 u gordugumden beri aklimdan baska bir araba almak gecmiyor. Noble M600, Ascari A10 , Pagani Zonda R veya Mclaren F1(ki digerlerini kimisinde abs kimisinde de traction control yok, McLaren F1 de abs tcs hicbirsey yok). Iclerinde en ucuzu Noble 200 000 sterlin Civari, sanirim Pagani Zonda R 1 milyon sterlin, Ascari A10 unda 350 000 sterlin civari olmasi lazim, McLaren F1 2. elleri 2 milyon sterlin civari gidiyormus. Bize de miras birakacak bir arap seyhi bulmak kaliyor. Sozun ozu butun yardimlar kapali oynayalim mi ?
  • bu da benden
    6: 56 yapabildim zorlansa 50 altına inilir ama o kadar tahammülüm yok çaabuk sinirleniyorum
    http://img828.imageshack.us/i/dsc00931kf.jpg/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmettombak

    Patinaj onlemeyi acinca 6:57,147 oldu fakat bence araba surus karakterinden cok sey kaybediyor, normalde understeer olacagi yerlerde pasa pasa donuyor, kolay kolay savrulmuyor, testlerde oyun bu ozelligi kullanmaya izin vermiyor kanaatimce burada da kapatalim daha keyifli olur. Hatta isterseniz TCS ve ABS yi de kapatalim cilginca bir surus deneyimi olsun. Top Gear da Noble M600 u gordugumden beri aklimdan baska bir araba almak gecmiyor. Noble M600, Ascari A10 , Pagani Zonda R veya Mclaren F1(ki digerlerini kimisinde abs kimisinde de traction control yok, McLaren F1 de abs tcs hicbirsey yok). Iclerinde en ucuzu Noble 200 000 sterlin Civari, sanirim Pagani Zonda R 1 milyon sterlin, Ascari A10 unda 350 000 sterlin civari olmasi lazim, McLaren F1 2. elleri 2 milyon sterlin civari gidiyormus. Bize de miras birakacak bir arap seyhi bulmak kaliyor. Sozun ozu butun yardimlar kapali oynayalim mi ?


    tüm yardımlar kapalı sürmek zevkli gerçekten..
    direksiyonum olsa teklifini geri çevirmezdim fakat direksiyonum bozuldu, serviste hala..
    ama direksiyonu olan arkadaşlar belki katılabilirler..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.