Şimdi Ara

objektif olabilirmisiniz (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en iyi tercih civic olur bencede
  • hiç bilenle bilmeyen bir olurmu benim anladım gaz fren debriyaj gerisini sormayın.ama böle teknik biri anlatınca insan anlıo doğal olarak.şu bundan iyidir deyince biraz detay vermek lazım yoksa sadece bireysel tercih gibi olur ona da kimse kimseye karışmaz zaten.kalıplaşmış klişelerden uzaklaşıp arabaların hangisi teknik olarak övgüyü hakediorsa onu sölemek lazım.saygılar
  • Hangi Civic modelinden bahsediyoruz? Şu anki kasa mı bir önceki mi?
  • 2002 2004 civarı olanlardan hocam.sanırım bi önceki kasa oluyo
  • Hmm.. Şimdiki kasadan bahsediyor olsak direkt Civic derdim ama.. Eski kasa olunca.. ne biliim..

    8v, 16v'e göre düşük devirlerde daha canlıdır aslında. Ama hızlandıkça ve devir arttıkça hem performansı düşer hem de tüketimi acayip artar.

    Herşeye rağmen motor açısından Civic daha cazip gibi duruyor.. Her iki aracın da yaşına bağlı iç mekan yıpranma problemleri mevcut olabilir, dikkatli bir seçim yapmanı öneririm.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    sen tam beni tarif etmişsin

    şu anda 2002 sedan civic sahibiyiz ve bundan önceki aracımız 2001 golf 1.6 comfortline'dı.

    sana şunu söyleyebilirim golf motor olarak honda'nın yanına bile yaklaşamaz.
    motor konusunda ve yakıt tüketimi konusnda vtec vw'nin 1.6 sr motorundan çok daha başarılı.

    konfor olayına gelince ben aralarında çok da aman aman bir fark olduğunu düşünmüyorum.
    sadece aksesuar paketinden dolayı vw golf biraz daha iyi olabilir

    üstelik civic'in golf'ten daha fazla bagaj hacmi de var bunu da yaz biyere.

    sorunsuzluk olayına gelince honda'nın daha doğrusu japonların ününü duymuşsundur.anlatmaya gerek yok.

    özetle öncelikli tercihim civic olurdu;daha performanslı;daha ekonomik bir araç
    golf ise dediğim gibi sadece aksesuar paketinden doğan farkla öne çıkabilir o da ne olur?
    sadece otomatik kliması var comfortline'da;tek farkı dereceyi gösteriyor.

    bence(yine de aklını çelmiyeyim)civic'i bir adım önde tut.
    motor olarak 2 adım önde tut.





    yolunuzdan geliyorum hocam.

    eski golf sahibi olarak, civic vtec bakıyorum. uygun bulunca alacağım...





    şimdiden hayırlı olsun arkadaşım.




  • ikisininde birbirine göre artıları ve eksileri var tabi ki.
    eğer golf alıcaksan tabi ki uzundönem kullanmayı düşünüyorsan 60000 kmde bir triger kayışını değiştiriceksin honda da bu süre 100000 km dir
    iki aracı kıyasladığın zaman golfün performansı daha düşük yakıtı daha yüksektir
    civicin golfe göre yol tutuşu emin olmamakla beraber biraz zayıftır
    civicin makyajsız kasalarına bakıyorsanız golfün iç ışıklandırmaları çok şıktır tabi civic makyaj gördükten sonra optitron gösterge paneli ile birlikte daha şık diyebilirim
    golfde daha fazla elektronik mevcuttur yol bilgisayarı gibi
    gelelim eski bir hondacı olarak hondayı yorumlamaya
    motoru bir şahanedir, devirlenme isteği, ilk hızlanışı mükemmeldir.hele ilk hızlanmada yüksek devirlerde motorun çıkardığı sportif ses yüksek devirde kullanmak için bi neden olsada hep orada kullansam dedirtir.akıllı motor olduğu için gaz komutuna göre yakıt tüketimini algılar düşük devirde gaza yüklenirsen devir düşük filan dinlemez çok yakar.yüksek süratlerde 5000 devirden sonra benzini içer.ancak sakin kullanımda bu araba nasıl bu kadar az yakıyo dedirtir.
    makyaj konusuna gelirsek 2004 yılında ilk makyajını gördü ve bu makyajda gösterge paneli optitron oldu.es modelinde 4 tekerde disk fren kullanıldı.stop lambaları değiştirildi.daha sonra daha kapsamlı bir makyaj gördü farlar değiştirildi gibi

    ancak bu iki aracı karşılaştırdığımız zaman avrupa araba diyerekten gofü almak isteyecek daha fazla kişi olacaktır.gerçi hondayıda çabuk elden çıkarabilirsin.
    karar senin benim yorumlarım bunlar




  • verdiğiniz bilgileri okuyunca honda ya karar verdiğimiçin bir kere daha içim rahatt etmiştir.



    k.i.b
    saygılarımla.....


    quote:

    Orjinalden alıntı: ates88

    ikisininde birbirine göre artıları ve eksileri var tabi ki.
    eğer golf alıcaksan tabi ki uzundönem kullanmayı düşünüyorsan 60000 kmde bir triger kayışını değiştiriceksin honda da bu süre 100000 km dir
    iki aracı kıyasladığın zaman golfün performansı daha düşük yakıtı daha yüksektir
    civicin golfe göre yol tutuşu emin olmamakla beraber biraz zayıftır
    civicin makyajsız kasalarına bakıyorsanız golfün iç ışıklandırmaları çok şıktır tabi civic makyaj gördükten sonra optitron gösterge paneli ile birlikte daha şık diyebilirim
    golfde daha fazla elektronik mevcuttur yol bilgisayarı gibi
    gelelim eski bir hondacı olarak hondayı yorumlamaya
    motoru bir şahanedir, devirlenme isteği, ilk hızlanışı mükemmeldir.hele ilk hızlanmada yüksek devirlerde motorun çıkardığı sportif ses yüksek devirde kullanmak için bi neden olsada hep orada kullansam dedirtir.akıllı motor olduğu için gaz komutuna göre yakıt tüketimini algılar düşük devirde gaza yüklenirsen devir düşük filan dinlemez çok yakar.yüksek süratlerde 5000 devirden sonra benzini içer.ancak sakin kullanımda bu araba nasıl bu kadar az yakıyo dedirtir.
    makyaj konusuna gelirsek 2004 yılında ilk makyajını gördü ve bu makyajda gösterge paneli optitron oldu.es modelinde 4 tekerde disk fren kullanıldı.stop lambaları değiştirildi.daha sonra daha kapsamlı bir makyaj gördü farlar değiştirildi gibi

    ancak bu iki aracı karşılaştırdığımız zaman avrupa araba diyerekten gofü almak isteyecek daha fazla kişi olacaktır.gerçi hondayıda çabuk elden çıkarabilirsin.
    karar senin benim yorumlarım bunlar





  • quote:

    Orjinalden alıntı: ates88

    ikisininde birbirine göre artıları ve eksileri var tabi ki.
    eğer golf alıcaksan tabi ki uzundönem kullanmayı düşünüyorsan 60000 kmde bir triger kayışını değiştiriceksin honda da bu süre 100000 km dir
    iki aracı kıyasladığın zaman golfün performansı daha düşük yakıtı daha yüksektir
    civicin golfe göre yol tutuşu emin olmamakla beraber biraz zayıftır
    civicin makyajsız kasalarına bakıyorsanız golfün iç ışıklandırmaları çok şıktır tabi civic makyaj gördükten sonra optitron gösterge paneli ile birlikte daha şık diyebilirim
    golfde daha fazla elektronik mevcuttur yol bilgisayarı gibi
    gelelim eski bir hondacı olarak hondayı yorumlamaya
    motoru bir şahanedir, devirlenme isteği, ilk hızlanışı mükemmeldir.hele ilk hızlanmada yüksek devirlerde motorun çıkardığı sportif ses yüksek devirde kullanmak için bi neden olsada hep orada kullansam dedirtir.akıllı motor olduğu için gaz komutuna göre yakıt tüketimini algılar düşük devirde gaza yüklenirsen devir düşük filan dinlemez çok yakar.yüksek süratlerde 5000 devirden sonra benzini içer.ancak sakin kullanımda bu araba nasıl bu kadar az yakıyo dedirtir.
    makyaj konusuna gelirsek 2004 yılında ilk makyajını gördü ve bu makyajda gösterge paneli optitron oldu.es modelinde 4 tekerde disk fren kullanıldı.stop lambaları değiştirildi.daha sonra daha kapsamlı bir makyaj gördü farlar değiştirildi gibi

    ancak bu iki aracı karşılaştırdığımız zaman avrupa araba diyerekten gofü almak isteyecek daha fazla kişi olacaktır.gerçi hondayıda çabuk elden çıkarabilirsin.
    karar senin benim yorumlarım bunlar



    hocam golf ün triger değişim periyodunu 60 bin km olarak yazmışsınız. bu 90 bin km veya 3 yıldır.

    yani civic 100 bin km, golf 90 bin km dir.

    düzeltir, esenlikler dilerim...




  • triger konusunda bizim bi tanıdığımızda km 68000 km ye geldiğinde triger kayışının kmsini geçirdik demişti ordan biliyorum.tabi sende golf kullandım diyorsun daha iyi bilirsin.ancak ön takım konusunda japonların üstüne tanımam diyebilirim.daha önceki arabam 93 toyota corollaydı.onu 117000 kmde sattık ve araba rot ayarına girmedi.hondada da aynı şekilde hiçbir sorun yaşamadık.son kasa civiclerde ise triger kayışı yerine zincir kullanılmaktadır.konuyla alakalı değil ancak aklıma gelmişken söylemek istedim.iyi günler


    bakımını düşüncek olursan benim hep aynı olan bakımlarını yazmak isterim yaptığım masraflar yani
    10000 km de bir yağını, hava filtresini, polen filtresini değiştiririm ve arkama bakmam.heeeee birde yol sesini golfe göre fazla alır.
  • brvilhan hocam. aşağıdaki linki bi incele istersen.

    http://www.sahibinden.com/sok_dusus-_aciliyetten!_!_!_!_!_!WQQaXQQ6057989WQQpXQQdisplayitem

    şirket arabasıymış. ama oldukça temiz kullanılmış. sol ön ve sol arka çamurlukta boya varmış. bakımlar yetkili serviste yapılmış. kayıtlıymış.

    km yüksek. ama bakımları yetkili serviste yappıldığından pek bi sorun olacağını zannetmiyorum.
    ayrıca araba genel olarak temiz kullanılmışa benziyor.

    kolay gelsin...
  • Selam,

    bizde 2002 civic ES otmatik var. 6 yıldır bizde ve daha geçen hafta 110000 km bakımını yaptırdım. kaza ve bakım dışında zaten fazla servise gitmedim. Aracın öncelikle donanımını yazmak istiyorum.

    -EBD destekli ABS, elektrikli dört cam ve dikiz aynası (ES modelinde ısıtmalı), klima (ES modelinde otomatik), LS modelinde 2 ES modelinde 4 airbag, uzk. kum. merkezi kilit (ES modelinde alarmlı), ES modelinde ilave olarak far yıkama, kol dayama ve 15" alaşım jant var. Donanım olarak yeterli olmasına rağmen golf ile kıyaslandığında eksik kalıyor, örneğin yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz aynası vs...

    Ben Antalya'da şehir içi tüketimim 8-8.5 lt/100 km. hem performans olarak hem de yakıt olarak çok başarılı, tüp taktırmaya gerek yok bence. Ben otm. vites ile 200 km/sa hıza ulaştım. zaten 3. viteste 182 km/sa hızda kesiciye giriyor.

    Civicin rakiplerine göre artıları; yüksek ikinci el değeri ve kolay satılması, az yakması, performanslı olması, en az sorun çıkarması, rahat ve zevkli kullanımı, çok başarılı otomatik vites sunması, düz arka zemin (basit birşey gibi gelebilir ama çok işe yarıyor)

    civicin rakiplerine göre eksileri ise; donanım eksiği özellikle detaylar, örneğin torpido aydınlatması yok, camlarda sıkışma kontrolü yok vb..., süspansiyon konforu ve yol tutuşu çok iyi değil, içeriye biraz fazla ses alıyor,

    tüm bunları değerlendirince ben civic diyorum.

    civic iki kez makyaj geçirdi. ilki 2003de. bu makyajda dış gürünüş olarak sadece arka far grubu değişti, asıl değişiklik içeride ve teknik açıdan oldu. arka frenler disk oldu, optitron göstergeler konuldu, kol dayama kapaklı oldu, direksiyon konsol renginde yapıldı, elektrik destekli direksiyon sistemi geliştirildi ve jantlar değişti. 2004de ise ön farlar ve ön-arka tamponlar değişti. benim tavsiyem ilk makyajlı civic olur. civic hakkında merak ettiğin herşeyi sorabilirsin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suzitusi

    Selam,

    bizde 2002 civic ES otmatik var. 6 yıldır bizde ve daha geçen hafta 110000 km bakımını yaptırdım. kaza ve bakım dışında zaten fazla servise gitmedim. Aracın öncelikle donanımını yazmak istiyorum.

    -EBD destekli ABS, elektrikli dört cam ve dikiz aynası (ES modelinde ısıtmalı), klima (ES modelinde otomatik), LS modelinde 2 ES modelinde 4 airbag, uzk. kum. merkezi kilit (ES modelinde alarmlı), ES modelinde ilave olarak far yıkama, kol dayama ve 15" alaşım jant var. Donanım olarak yeterli olmasına rağmen golf ile kıyaslandığında eksik kalıyor, örneğin yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz aynası vs...

    Ben Antalya'da şehir içi tüketimim 8-8.5 lt/100 km. hem performans olarak hem de yakıt olarak çok başarılı, tüp taktırmaya gerek yok bence. Ben otm. vites ile 200 km/sa hıza ulaştım. zaten 3. viteste 182 km/sa hızda kesiciye giriyor.

    Civicin rakiplerine göre artıları; yüksek ikinci el değeri ve kolay satılması, az yakması, performanslı olması, en az sorun çıkarması, rahat ve zevkli kullanımı, çok başarılı otomatik vites sunması, düz arka zemin (basit birşey gibi gelebilir ama çok işe yarıyor)

    civicin rakiplerine göre eksileri ise; donanım eksiği özellikle detaylar, örneğin torpido aydınlatması yok, camlarda sıkışma kontrolü yok vb..., süspansiyon konforu ve yol tutuşu çok iyi değil, içeriye biraz fazla ses alıyor,

    tüm bunları değerlendirince ben civic diyorum.

    civic iki kez makyaj geçirdi. ilki 2003de. bu makyajda dış gürünüş olarak sadece arka far grubu değişti, asıl değişiklik içeride ve teknik açıdan oldu. arka frenler disk oldu, optitron göstergeler konuldu, kol dayama kapaklı oldu, direksiyon konsol renginde yapıldı, elektrik destekli direksiyon sistemi geliştirildi ve jantlar değişti. 2004de ise ön farlar ve ön-arka tamponlar değişti. benim tavsiyem ilk makyajlı civic olur. civic hakkında merak ettiğin herşeyi sorabilirsin




    hocam paylaşım için çok teşekkürler.

    peki yukarıdaki linkteki araca ne dersin?

    bir de civic de otomatik şanzuman 4 ileri olduğundan uzun yolda çok bağırıyor mu? yani 100-110 km hızla giderken 4.viteste devir ne kadar oluyor?

    şehirdışında yakıt nasıl?

    şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 26 Ocak 2008; 18:44:07 >




  • obk hocam saol ama istanbul arabalrına pek güvenemiorum ya.km de baya var 2004 araç için. yarın pazara gitcem ankarada fiatlara bi bakalım internetle arasında bi uçurum varmı.2004 e gücüm yetmez belki ama 2002 temiz bulursam alcam hemen bu işler uzadıkça insanın kafası karışıo ya.alayımda rahatlayım.bu içeri ses alma işi çok rahatsız edici değildir umarım.gerçi ben brodwayinkine katlandıktan snra hondanınki derin bi sessizlik gelir heralde.pazardan gelince yazarım fiatları.
  • tamam hocam. hayırlı haberlerini bekliyorum.

    kolay gelsin...
  • performans ve yakıt bakımından honda cıvıc baya önlerde honda cıvıc 2004 makyajlı alırsan daha güzel. araba almakta acele etmezsen çok temiz arabalar düşüyor ben cıvıc 2006 model 13binde 24.250ytl ye almıştım. cıvıc düz vites 218km de devre kesiyor. otomatik 230km sonhızları. geçengün 23.750ytl ye 2006 cıvıc vardı adam paraya sıkışmış araba çok temizdi acele etmezsen bulurusun yoksa 2006 modele 28bin isteyen bile var sen parayı 24e tamamla bekle söyle 30bini geçmeyen darbesiz boyasız bir cıvıc



  • hocam paylaşım için çok teşekkürler.

    peki yukarıdaki linkteki araca ne dersin?

    bir de civic de otomatik şanzuman 4 ileri olduğundan uzun yolda çok bağırıyor mu? yani 100-110 km hızla giderken 4.viteste devir ne kadar oluyor?

    şehirdışında yakıt nasıl?

    şimdiden teşekkürler...




    linkteki araca baktım temiz gibi görünüyor ama internetten tam anlaşılamıyor bu durum. illaki gözle görmek lazım. zaten hondalar genelde temiz duruyorlar malzemesinde herhangi bir bozulma olmuyor, bizimki 6 yılı geçti ama içi hala ilk günkü gibi. km'sine gelince servis bakımlı olduktan sonra hiç korkmamak gerekiyor ama yinede daha az km yapmış olanı varken yüksek km yapmış olanı almak gereksiz olur. hangi servise gitmişse oradan bakımları hakkında bilgi alabilirsiniz. ikinci soruna gelelim; otm. vites 6500 devirde kesiciye giriyor, bu devirde 2. viteste 116, 3. viteste 182 yapıyor. 4. viteste 3000 devirde 120 yapıyor yani her 500 devir için 20 km/sa hız demektir, bunuda oranlarsanız 100 km hızda 2500 devir demek oluyor, 4. vites 6500 devirde ise 260 km/sa hız oluyor. tabiki 4. viteste 6500 devire ulaşamadığı için o hızı göremiyor, o hızı görmek için lifte çıkmak lazım ben en çok 5000 devir gördüm 4. viteste yani 200 km/sa hız yapabildim.

    şehir dışı yakıtı epeydir ölçmediğim için tam hatırlamıyorum ama şehir içi (Antalya için) normal kullanımda 8-8,5 lt/100km civarlarında oluyor. şehir dışında ise bu sanırım 6,5-7 lt gibi bir değer olur.

    umarım tatminkar açıklamalar yapabilmişimdir, aklınıza takılan bişey olursa sorun lütfen




  • Hocam o rakamlara takılma. Benim i30'da resmi rakamlarda max hız 182 KM/h yazıyor ama ben 210'a çıktım. Araç gayet de rahattı. Sanırım max 215-220 arası bir hıza çıkabilirdim. Sonuçta verilen değerin neredeyse 40 KM/h üzeri.


    quote:

    Orjinalden alıntı: brvilhan

    bugün hesabıyla 20 kr sayılır o da yetter ekonomi için.ama bişey dikkatimi çekti max hız 190 km/s demiş 200 ü geçmiomu bizim bu vtec ya? şaşırdım
  • 20000 liralık araba arıyor olsam
    2004 model focus dan başka bişey almazdım
    o paralar alınabilecek en iyi araba o (objektif olarak )

     objektif olabilirmisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 27 Ocak 2008; 12:34:05 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brvilhan

    slm arkadaşlad ilk defa 20.000 civarı param var hondanın vtec olanların tipi çok hoşuma gidio ancak 2001 golf de alınıyo bu paraya hangisini tercih edersiniz.yakıtları performansları yakın ama alman kalitesi diyolar aklımı çeliolar.hele biri yazmş paran yoksa japon paran varsa alman die resmen psikolojik baskı oluyor yaw.neyse sizin tercihiniz ne olurdu?




    Bunu kim demiş ya... Çok komik...
    İlk aracım MAZDA'yı 5 yıl kullandım...
    Şimdi HONDA...
    Bundan sonra da TOYOTA veya SUZUKI alabilirim gibime geliyor... (Bi ihtimal Astra Hb, tip çok yerinde)

    Japon araçlardan çoook memnunum... Arkadaşımda 99 Golf 1.8T var ama benim eski 94 Mazda daha rahat gibiydi...

    Konfor deyince Alman olacak diyorlar ama ben bunu pratikte hiç yaşamadım... Amacım sempatizanlık falan değil inanınki. Şu an kullandığım aracı almadan önce 2000 model Golf çok araştırdım, çocukluk aşkımdı o benim... :))

    Ama hiç birisinde Japon rahatlığını bulamadım... (Yanlı düşünmüyorum, Golf o parayı haketmiyor bence, fanları çok olduğu için fiyat yüksek sanki...) (Ama Jetta ya da Astra çooook beğendiğim Alman arabalarıdır)




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.