Şimdi Ara

Office XP de Auto Save nerede?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    Office 97 de Auto Save diye bir add inn vardı. Ancak Office XP de bunun yerine Auto Recover gelmiş. XP Auto save i bir şekilde aktif hale geçirebiliyor muyuz? Auto Recover çalıştığın dosyayı elektrik kesilmelerinde tekrar açabilmem için backup alıyor. Ama ben çalıştığım dosyayı belirli periyotlarda otomatik kaydetmesini istiyorum.
    Çözümü bilen varsa bir yardım ltf.

    Selamlar



  • Sanırım istediğin Word. Ama diğer Office programlarında da aynıdır %99.

    Araçlar->Seçenekler->Kaydet 'den
    "Otomatik kurtarma bilgilerini kaydetme sıklığı" nı
    Düşürürsen 1 dakikaya pek bir veri kaybı yaşamazsın. Default'u 10 dakikadır
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by kursad</i>
    <br />Sanırım istediğin Word. Ama diğer Office programlarında da aynıdır %99.

    Araçlar->Seçenekler->Kaydet 'den
    "Otomatik kurtarma bilgilerini kaydetme sıklığı" nı
    Düşürürsen 1 dakikaya pek bir veri kaybı yaşamazsın. Default'u 10 dakikadır
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Dostum tamam onu biliyorum. O bahsettiğim recover. Ben save etsin istiyorum. Yani Office XP ben save lemeden otomatik save lesin çalıştığım dosyayı
  • Yaaf saat geç benim beyin durdu herhalde [zzz] Farkı anlayamadım

    Şimdi sen niye kaydetmek istiyorsun, dosyaya bir şey olursa veriler gitmesin diye di mi? Dosyayı kapatırken de mi otomatik kaydedildiği için karşına kaydet/iptal falan çıkmasın istiyorsun?

    Tek fark bu değil mi?[dntw]
  • Şimdi asıl sorun şudur.

    Sevdiğim bir abim var (55 yaşında). Excel de bir dosyada çalışıyor. Bu arada outlooktan bir mail geliyor. Mailde bir tane excel dosyası var. açıyor onu. bakıyor dosyaya. Sonra sol üstteki köşeden "X" e basıyor ve kapatmaya çalışıyor mailden gelen dosyayı. Excel de soruyor kaydetmek istiyor musunuz? diye. O da hayır diyor. Eeee.. böylece ne oluyor. Mail gelmeden önce çalışmış olduğu excel dosyasını da kaydetmeden kapatmış oluyor. Sorun budur.

    Pekii çözümü nedir? Bilen var mıdır? AutoSave yapmak istiyor bu abimiz...
  • Kursad arkadaşın dediği doğru. Eğer kaydetme aralığını azaltırsan istediğin şey olur. Başka çözümü yok.
  • yaw arkadaşlar o recover! dosyayı kaydetmiyor. sadece recover (yani bir power gidişinde dosyanı kurtarabilmek için). Ben kaydetsin istiyorum. Save yani.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.