ilk tercihim deü türkçe öğretmenliği 2. öğretim (geri kalan tercihlerim 1.öğretim) 2. tercihim deü sos. bilgiler öğretmenliği 3.tercihim ege sosyal bilgiler öğr. 4.tercihim ege türk dili ve edebiyatı bölümü benim için önemli olanları yazdım sizlere.
sizce deü tarih öğretmenliğini eklemeli miyim. inanın tercihler bitiyo ama kafam hala allak bullak sizce sıralamamı nasıl yapmalıyım. belki yarın dayanamayıp 4.tercihimi 2. tercihim yapabilirim. bilemiyorum kafam gerçekten çok karışık.
son kez size sormak istiyorum coğrafya bölümümü sos. bil. öğretmenliği mi tarih öğr. mi ? daha avantajlı.
DEU'ya gidersen PM'den haber ver.
Sosyal avantajlı çünkü 4 sene ve ataması daha fazla. Lise her yerde yok ama ilköğretim her yerde var. Türkçe öğretmenliği daha zor bir bölümdür. Olur da DEU'yu kazanırsan ve Feyyaz Sağlam ile tanışırsan ne demek istediğimi daha iyi anlarsın. Facebook'ta falan adına grup açılmış bir kişidir kendisi ki eğitim hayatın boyunca rastlamak istemeyeceğin tiptedir. Türkçe'ci olursan 4 senen onunla geçecek.
4'ten sonraya ikinci öğretimleri yazabilirsin DEU ve Ege'nin. Puanın kaç ve kaçıncı sıradasın pm ile söylersen yerleştirme sonucunu tahmin edebilirim. İlk 10.000'e giremediysen de şansa kalmış diyebilirim en azından örgün eğitimler.
Bu arada beni şu ne işe yarayacağını anlamadığım listeye ekleyebilirsiniz. Sosyal Bilgiler.
öncelikle iyinin kötüsü ' ne ve sana teşekkür ederim cevapladığınız için. dörtten sonraya at demişsin benim ilk tercihim malesef 2. öğretim geri kalanlarsa 1. öğretim. istediğim gibi olsun istedim benden başka böyle tuhaf bir tercih daha yapan varmıdır bilmiyorum.
feyyaz hocaya gelince hemen baktım Öğr.Gör. Feyyaz SAĞLAM BALKANLARA GİTSİN, DÖNMESİN. isimli grup açmışlar ne sevmeyen varmış. ben severim aslında disiplinli hocaları hatta bazen gıcık olanları türkçe olursa bilmiyorum sorun yaşamam herhalde. 446 aldım 6000 lereyim.
2gün sonra sonuçlar açıklanıcak haber veririm pmdn umarım hayırlı olur umarım deü olur
Feyyaz Sağlam problemi disiplin değildir sadece. Ölçme ve Değerlendirme kriterleri hatalıdır, objektif değildir. Öğrenciye karşı geliştirdiği beklenti ile notunu verir. Sınıf içindeki durumunu göstermez verdiği not, dolayısıyla ortalamanı düşürür. Ayrıca angaryayı da sever. Faaldir, toplantı-etkinlik düzenler. Sonra da katılımcı olmayacak diye öğrencilerini toplar o etkinlikten sınav yapacağım diyerek angarya olarak tatil günlerinde bile sizi rahat bırakmaz. Eğer Türkçe olmazsa en fazla 2 dönem göreceksin. Sosyal olursa bir diğer sıkıntı verici hocan Recep Yıldırım olacaktır, derste video açar gider. Sonra da ne soracağını düşünür durursun. 100'lük kağıt 70-80 arası alır, 90'lık ise 60'tan fazla alamaz.
gıcık hocanız feyyaz bey dersime girecek Allah yardımcım olsun. nasip işte konuştuk konuştuk sonunda deü tuttu
sayenizde çok bilgilendim sağolun verdiğiniz bilgiler için.
quote:
Orijinalden alıntı: CyC
arkadaşlar bilgisayar öğretmenliğinin ataması nasıl
üstte yazmıştım ama tekrarlayayım, berbat. bu saatten sonra öğretmen olunmaz aslında 4 sene sonra siz okulu bitirdiğinizde kadro bile açmazlar heralde.
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: CyC
arkadaşlar bilgisayar öğretmenliğinin ataması nasıl
üstte yazmıştım ama tekrarlayayım, berbat. bu saatten sonra öğretmen olunmaz aslında 4 sene sonra siz okulu bitirdiğinizde kadro bile açmazlar heralde.
Kusura bakmayın da kadrolar yetersiz ancak puanlar abartıldığı gibi yüksek değil. Sınavda hiç bir başarı göstermeden, ortalamanın üstüne çıkmadan atanmak isteyen öğretmen memur adayları gürültü yapıyor. Herkes acaip 80+ puanlar alıp atamalar virgülden sonraki puana göre şekillense haklısınız derim ama manzara bu değil. Sistem gayet güzel, atamalar da yüksek. Her sene de aynı oranda atama yapılır. MEB büyük camiadır, her sene emekliliği gelen, istifa eden, özele geçen vs. vs. kadro açılmaktadır bir şekilde. İnsanları karamsarlığa itmeye gerek yok. Öğrenilmiş çaresizliğe değil çalışıp başarmaya ihtiyacı var öğretmen adaylarının.
Bilgisayar öğretmenliğine değil tabi bu yorumum. Genel bir yorum. Bölüm bazında incelenirse ataması aşırı düşük bölümler var. Onun da kabahati sadece devlette değil, üniversite tercihini yaparken atama kontenjanlarını incelemeyip de o bölümleri seçenler de hatalı. Bizim devlette, eğitim sisteminde maalesef planlama yok. Şu kadar öğretmen bana lazım, bunun 10 katı öğretmen yetiştirmeyeyim diye bir planlama olmaması ve kişilerinde atanma durumlarını incelemeden tercih yapması bazı bölümler için ciddi sıkıntı.
beni de ekle uludağ üni-reh. ve psik. danış.
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: CyC
arkadaşlar bilgisayar öğretmenliğinin ataması nasıl
üstte yazmıştım ama tekrarlayayım, berbat. bu saatten sonra öğretmen olunmaz aslında 4 sene sonra siz okulu bitirdiğinizde kadro bile açmazlar heralde.
Kusura bakmayın da kadrolar yetersiz ancak puanlar abartıldığı gibi yüksek değil. Sınavda hiç bir başarı göstermeden, ortalamanın üstüne çıkmadan atanmak isteyen öğretmen memur adayları gürültü yapıyor. Herkes acaip 80+ puanlar alıp atamalar virgülden sonraki puana göre şekillense haklısınız derim ama manzara bu değil. Sistem gayet güzel, atamalar da yüksek. Her sene de aynı oranda atama yapılır. MEB büyük camiadır, her sene emekliliği gelen, istifa eden, özele geçen vs. vs. kadro açılmaktadır bir şekilde. İnsanları karamsarlığa itmeye gerek yok. Öğrenilmiş çaresizliğe değil çalışıp başarmaya ihtiyacı var öğretmen adaylarının.
Bilgisayar öğretmenliğine değil tabi bu yorumum. Genel bir yorum. Bölüm bazında incelenirse ataması aşırı düşük bölümler var. Onun da kabahati sadece devlette değil, üniversite tercihini yaparken atama kontenjanlarını incelemeyip de o bölümleri seçenler de hatalı. Bizim devlette, eğitim sisteminde maalesef planlama yok. Şu kadar öğretmen bana lazım, bunun 10 katı öğretmen yetiştirmeyeyim diye bir planlama olmaması ve kişilerinde atanma durumlarını incelemeden tercih yapması bazı bölümler için ciddi sıkıntı.
hocam bilgisayar öğretmenliğinemi gidim yoksa polis okulunamı kayıt günleri çakışıyor
Kusura bakmayın da kadrolar yetersiz ancak puanlar abartıldığı gibi yüksek değil. Sınavda hiç bir başarı göstermeden, ortalamanın üstüne çıkmadan atanmak isteyen öğretmen memur adayları gürültü yapıyor. Herkes acaip 80+ puanlar alıp atamalar virgülden sonraki puana göre şekillense haklısınız derim ama manzara bu değil. Sistem gayet güzel, atamalar da yüksek. Her sene de aynı oranda atama yapılır. MEB büyük camiadır, her sene emekliliği gelen, istifa eden, özele geçen vs. vs. kadro açılmaktadır bir şekilde. İnsanları karamsarlığa itmeye gerek yok. Öğrenilmiş çaresizliğe değil çalışıp başarmaya ihtiyacı var öğretmen adaylarının.
Bilgisayar öğretmenliğine değil tabi bu yorumum. Genel bir yorum. Bölüm bazında incelenirse ataması aşırı düşük bölümler var. Onun da kabahati sadece devlette değil, üniversite tercihini yaparken atama kontenjanlarını incelemeyip de o bölümleri seçenler de hatalı. Bizim devlette, eğitim sisteminde maalesef planlama yok. Şu kadar öğretmen bana lazım, bunun 10 katı öğretmen yetiştirmeyeyim diye bir planlama olmaması ve kişilerinde atanma durumlarını incelemeden tercih yapması bazı bölümler için ciddi sıkıntı.
Moral oldu bu konuşmalarınız sağolun. Şimdiden moral bozmaya gerek yok Ben bir yerde 2012 den sonra bilgisayar öğretmenliğine öğrenci alımı durdurulacak diye okumuştum ne kadar doğru acaba?
dost acı söyler benim kimsenin moralini bozmaya çalıştığım yok. bu bölümü okuyup ne eziyet çektiğimi ben bilirim, sizler de eziyet çekmeyin diye uyarıyorum sadece nasıl bilirseniz öyle yapabilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: CyC
arkadaşlar bilgisayar öğretmenliğinin ataması nasıl
üstte yazmıştım ama tekrarlayayım, berbat. bu saatten sonra öğretmen olunmaz aslında 4 sene sonra siz okulu bitirdiğinizde kadro bile açmazlar heralde.
Kusura bakmayın da kadrolar yetersiz ancak puanlar abartıldığı gibi yüksek değil. Sınavda hiç bir başarı göstermeden, ortalamanın üstüne çıkmadan atanmak isteyen öğretmen memur adayları gürültü yapıyor. Herkes acaip 80+ puanlar alıp atamalar virgülden sonraki puana göre şekillense haklısınız derim ama manzara bu değil. Sistem gayet güzel, atamalar da yüksek. Her sene de aynı oranda atama yapılır. MEB büyük camiadır, her sene emekliliği gelen, istifa eden, özele geçen vs. vs. kadro açılmaktadır bir şekilde. İnsanları karamsarlığa itmeye gerek yok. Öğrenilmiş çaresizliğe değil çalışıp başarmaya ihtiyacı var öğretmen adaylarının.
Bilgisayar öğretmenliğine değil tabi bu yorumum. Genel bir yorum. Bölüm bazında incelenirse ataması aşırı düşük bölümler var. Onun da kabahati sadece devlette değil, üniversite tercihini yaparken atama kontenjanlarını incelemeyip de o bölümleri seçenler de hatalı. Bizim devlette, eğitim sisteminde maalesef planlama yok. Şu kadar öğretmen bana lazım, bunun 10 katı öğretmen yetiştirmeyeyim diye bir planlama olmaması ve kişilerinde atanma durumlarını incelemeden tercih yapması bazı bölümler için ciddi sıkıntı.
puanlar yüksek değil demişsiniz de bu seneki sıralamaları incelediniz mi acaba? bir çok bölümün puanı 89-90 larda kapanacak büyük ihtimalle. 300.000 kişi içinden sadece 10.000 kişi alınacak şaka gibi bir durum ve bu günden güne kötüleşiyor, ülkede çizilen tozpembe tablo koca bir yalan olduğu için her geçen sene atanmak biraz daha zorlaşıyor!
eğer bir seçim yatırımına falan denk gelmezseniz özellikle kendi bölümüm adına konuşayım atanmak hayal gibi bir şey, geçen sene 83 ile kapanan bölümün puanı bu sene 90 a geliyor bu insanlar sınavda daha ne yapsınlar? hepsini geçtim eğitim sistemindeki aptallığı, iş yapmış gibi "üniversite açtım" diye erkeklik taslayıp caka satmak için adam mezun etmeyi nasıl olurda ünv. tercihi yapan 17-18 yaşındaki çocukların sırtına yüklersiniz?
eğitimi planlayanlar adam olsa, seçimde "her ile üniversite açtım" demek için değil de ihtiyaç olduğu için kontenjanları düzenlese bunların hiç biri olmaz, devletin koskoca üniversitenin "öğretmenlik yapabilir" dediği adamı küfür eder gibi bir daha ne idüğü belirsiz bir sınava sokmaya gerek kalmazdı!
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
dost acı söyler benim kimsenin moralini bozmaya çalıştığım yok. bu bölümü okuyup ne eziyet çektiğimi ben bilirim, sizler de eziyet çekmeyin diye uyarıyorum sadece nasıl bilirseniz öyle yapabilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: CyC
arkadaşlar bilgisayar öğretmenliğinin ataması nasıl
üstte yazmıştım ama tekrarlayayım, berbat. bu saatten sonra öğretmen olunmaz aslında 4 sene sonra siz okulu bitirdiğinizde kadro bile açmazlar heralde.
Kusura bakmayın da kadrolar yetersiz ancak puanlar abartıldığı gibi yüksek değil. Sınavda hiç bir başarı göstermeden, ortalamanın üstüne çıkmadan atanmak isteyen öğretmen memur adayları gürültü yapıyor. Herkes acaip 80+ puanlar alıp atamalar virgülden sonraki puana göre şekillense haklısınız derim ama manzara bu değil. Sistem gayet güzel, atamalar da yüksek. Her sene de aynı oranda atama yapılır. MEB büyük camiadır, her sene emekliliği gelen, istifa eden, özele geçen vs. vs. kadro açılmaktadır bir şekilde. İnsanları karamsarlığa itmeye gerek yok. Öğrenilmiş çaresizliğe değil çalışıp başarmaya ihtiyacı var öğretmen adaylarının.
Bilgisayar öğretmenliğine değil tabi bu yorumum. Genel bir yorum. Bölüm bazında incelenirse ataması aşırı düşük bölümler var. Onun da kabahati sadece devlette değil, üniversite tercihini yaparken atama kontenjanlarını incelemeyip de o bölümleri seçenler de hatalı. Bizim devlette, eğitim sisteminde maalesef planlama yok. Şu kadar öğretmen bana lazım, bunun 10 katı öğretmen yetiştirmeyeyim diye bir planlama olmaması ve kişilerinde atanma durumlarını incelemeden tercih yapması bazı bölümler için ciddi sıkıntı.
puanlar yüksek değil demişsiniz de bu seneki sıralamaları incelediniz mi acaba? bir çok bölümün puanı 89-90 larda kapanacak büyük ihtimalle. 300.000 kişi içinden sadece 10.000 kişi alınacak şaka gibi bir durum ve bu günden güne kötüleşiyor, ülkede çizilen tozpembe tablo koca bir yalan olduğu için her geçen sene atanmak biraz daha zorlaşıyor!
eğer bir seçim yatırımına falan denk gelmezseniz özellikle kendi bölümüm adına konuşayım atanmak hayal gibi bir şey, geçen sene 83 ile kapanan bölümün puanı bu sene 90 a geliyor bu insanlar sınavda daha ne yapsınlar? hepsini geçtim eğitim sistemindeki aptallığı, iş yapmış gibi "üniversite açtım" diye erkeklik taslayıp caka satmak için adam mezun etmeyi nasıl olurda ünv. tercihi yapan 17-18 yaşındaki çocukların sırtına yüklersiniz?
eğitimi planlayanlar adam olsa, seçimde "her ile üniversite açtım" demek için değil de ihtiyaç olduğu için kontenjanları düzenlese bunların hiç biri olmaz, devletin koskoca üniversitenin "öğretmenlik yapabilir" dediği adamı küfür eder gibi bir daha ne idüğü belirsiz bir sınava sokmaya gerek kalmazdı!
Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
Yani neremiz doğru ki? Bakın ben iktisat bitirdim mesela ızgaracı/köfteci açsam benden ustalık belgesi istiyorlar ama bankacı olmak için lise mezuniyeti yetiyor. İktisatçıların iş piyasası ile ilgili yasal düzenleme yapılmıyor, keza kamu yönetimi mezunları yetmezmiş gibi bir de açık öğretimi var. Bu kadar kaymakam mı lazım? Hayır değil.... Yani öğretmenler şanslı aslında, örgütlüler ve bir kimlikleri var. Sesleri çıkıyor. İktisatçının iş alanlarında yasal düzenleme yok, örneğin lise mezunu adam öğretmenlik yapamıyor. O açıdan öğretmenler hallerine şükretmeli, beterin beteri de var.
GÜncel yeni öğretmen adaylarımız hoşgeldiniz :)
quote:
Orijinalden alıntı: osmanlı.
GÜncel yeni öğretmen adaylarımız hoşgeldiniz :)
hoş bulduk
yaz hocam Çanakkale Onsekiz Mart - Türkçe Öğretmenliği... kazanan herkesi tebrik ederim.. özelliklde önceden bi muhabbetimiz olan meslektaşım sltnn
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
Yani neremiz doğru ki? Bakın ben iktisat bitirdim mesela ızgaracı/köfteci açsam benden ustalık belgesi istiyorlar ama bankacı olmak için lise mezuniyeti yetiyor. İktisatçıların iş piyasası ile ilgili yasal düzenleme yapılmıyor, keza kamu yönetimi mezunları yetmezmiş gibi bir de açık öğretimi var. Bu kadar kaymakam mı lazım? Hayır değil.... Yani öğretmenler şanslı aslında, örgütlüler ve bir kimlikleri var. Sesleri çıkıyor. İktisatçının iş alanlarında yasal düzenleme yok, örneğin lise mezunu adam öğretmenlik yapamıyor. O açıdan öğretmenler hallerine şükretmeli, beterin beteri de var.
Aslında yazdıklarınız çok doğru ama sadece belirttiğim yer kesinlikle yanlış. Öğretmen milleti kadar bencil, birbirini çekemeyen başka bir meslek grubu görmedim ben.
quote:
Orijinalden alıntı: iyinin kötüsü
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
Yani neremiz doğru ki? Bakın ben iktisat bitirdim mesela ızgaracı/köfteci açsam benden ustalık belgesi istiyorlar ama bankacı olmak için lise mezuniyeti yetiyor. İktisatçıların iş piyasası ile ilgili yasal düzenleme yapılmıyor, keza kamu yönetimi mezunları yetmezmiş gibi bir de açık öğretimi var. Bu kadar kaymakam mı lazım? Hayır değil.... Yani öğretmenler şanslı aslında, örgütlüler ve bir kimlikleri var. Sesleri çıkıyor. İktisatçının iş alanlarında yasal düzenleme yok, örneğin lise mezunu adam öğretmenlik yapamıyor. O açıdan öğretmenler hallerine şükretmeli, beterin beteri de var.
Aslında yazdıklarınız çok doğru ama sadece belirttiğim yer kesinlikle yanlış. Öğretmen milleti kadar bencil, birbirini çekemeyen başka bir meslek grubu görmedim ben.
Bu foruma üye olalı pek az zaman oldu.Çok sık rastladığım ve bir türlü anlam veremediğim durum var.Herkes konunun uzmanı gibi ve sanki genelleme yaptıgı konunun tüm elemanlarını %100 tanıyor gibi atıp tutuyor. Bu durum çok sinir bozucu. Ya beyefendi ya da hanımefendi hadi 4-5 tane öğretmen tanıdınız (ya da sayısı her neyse)onların birbirini çekemediği bir duruma tanık oldunuz diyelim.Doğaldır. Bunu mesleğe mal etmeniz hele hele o mesleğe mensup bütün insanlara mal etmeniz kadar saçma bir durum var mıdır? Kaldı ki birbirini çekememe durumu(ister rekabetten olsun ister kıskançlıktan)insanlığa özgü bir durumdur yani mesleğe mal edilemez. Bütün meslekler için bu böyledir.benim görüşüm!
quote:
Orijinalden alıntı: buraks2000
yaz hocam Çanakkale Onsekiz Mart - Türkçe Öğretmenliği... kazanan herkesi tebrik ederim.. özelliklde önceden bi muhabbetimiz olan meslektaşım sltnn
bende benim için önemli olan bir meslektaşımı tebrik ederim adı buraks2000 çok teşekkür ederim sevgili meslektaşım. ikimizde çok güzel yerleri kazandık sonuçları heyecanla beklemek güzeldi ama beklediğimize de değdi tekrar gözümüz aydın
quote:
Orijinalden alıntı: Morgana'
quote:
Orijinalden alıntı: iyinin kötüsü
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
Yani neremiz doğru ki? Bakın ben iktisat bitirdim mesela ızgaracı/köfteci açsam benden ustalık belgesi istiyorlar ama bankacı olmak için lise mezuniyeti yetiyor. İktisatçıların iş piyasası ile ilgili yasal düzenleme yapılmıyor, keza kamu yönetimi mezunları yetmezmiş gibi bir de açık öğretimi var. Bu kadar kaymakam mı lazım? Hayır değil.... Yani öğretmenler şanslı aslında, örgütlüler ve bir kimlikleri var. Sesleri çıkıyor. İktisatçının iş alanlarında yasal düzenleme yok, örneğin lise mezunu adam öğretmenlik yapamıyor. O açıdan öğretmenler hallerine şükretmeli, beterin beteri de var.
Aslında yazdıklarınız çok doğru ama sadece belirttiğim yer kesinlikle yanlış. Öğretmen milleti kadar bencil, birbirini çekemeyen başka bir meslek grubu görmedim ben.
Bu foruma üye olalı pek az zaman oldu.Çok sık rastladığım ve bir türlü anlam veremediğim durum var.Herkes konunun uzmanı gibi ve sanki genelleme yaptıgı konunun tüm elemanlarını %100 tanıyor gibi atıp tutuyor. Bu durum çok sinir bozucu. Ya beyefendi ya da hanımefendi hadi 4-5 tane öğretmen tanıdınız (ya da sayısı her neyse)onların birbirini çekemediği bir duruma tanık oldunuz diyelim.Doğaldır. Bunu mesleğe mal etmeniz hele hele o mesleğe mensup bütün insanlara mal etmeniz kadar saçma bir durum var mıdır? Kaldı ki birbirini çekememe durumu(ister rekabetten olsun ister kıskançlıktan)insanlığa özgü bir durumdur yani mesleğe mal edilemez. Bütün meslekler için bu böyledir.benim görüşüm!
Öğretmen misiniz, öğretmen adayı mısınız?
quote:
Orijinalden alıntı: iyinin kötüsü
quote:
Orijinalden alıntı: Morgana'
quote:
Orijinalden alıntı: iyinin kötüsü
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
Yani neremiz doğru ki? Bakın ben iktisat bitirdim mesela ızgaracı/köfteci açsam benden ustalık belgesi istiyorlar ama bankacı olmak için lise mezuniyeti yetiyor. İktisatçıların iş piyasası ile ilgili yasal düzenleme yapılmıyor, keza kamu yönetimi mezunları yetmezmiş gibi bir de açık öğretimi var. Bu kadar kaymakam mı lazım? Hayır değil.... Yani öğretmenler şanslı aslında, örgütlüler ve bir kimlikleri var. Sesleri çıkıyor. İktisatçının iş alanlarında yasal düzenleme yok, örneğin lise mezunu adam öğretmenlik yapamıyor. O açıdan öğretmenler hallerine şükretmeli, beterin beteri de var.
Aslında yazdıklarınız çok doğru ama sadece belirttiğim yer kesinlikle yanlış. Öğretmen milleti kadar bencil, birbirini çekemeyen başka bir meslek grubu görmedim ben.
Bu foruma üye olalı pek az zaman oldu.Çok sık rastladığım ve bir türlü anlam veremediğim durum var.Herkes konunun uzmanı gibi ve sanki genelleme yaptıgı konunun tüm elemanlarını %100 tanıyor gibi atıp tutuyor. Bu durum çok sinir bozucu. Ya beyefendi ya da hanımefendi hadi 4-5 tane öğretmen tanıdınız (ya da sayısı her neyse)onların birbirini çekemediği bir duruma tanık oldunuz diyelim.Doğaldır. Bunu mesleğe mal etmeniz hele hele o mesleğe mensup bütün insanlara mal etmeniz kadar saçma bir durum var mıdır? Kaldı ki birbirini çekememe durumu(ister rekabetten olsun ister kıskançlıktan)insanlığa özgü bir durumdur yani mesleğe mal edilemez. Bütün meslekler için bu böyledir.benim görüşüm!
Öğretmen misiniz, öğretmen adayı mısınız?
Her ikisi! Cevap vermem için yeterli nedenlerim var merak etmeyin.
quote:
Orijinalden alıntı: iyinin kötüsü
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: engunaydin Dost acı söyler dediğiniz gibi. O anne ve babalar o üniversite açanları seçiyor acısı çocuklarından çıkıyor. Ben bomboş adama karşıyım, 80 ve üzeri alan her aday atanmalı 80 altı ise bence bu mesleği yapacak kapasitede değil diye düşünülmeli. Bu benim düşüncem. Onaylayp onaylamamak da size kalmış.
gidiş yolu farklı olsa da sonuçta aynı yere varıyoruz aslında. benim demek istediğim ihtiyaç kadar, iyi yetiştirilmiş, bir yer kazanamayanın değil de gerçekten isteyen ve başarılı olanın kazandığı eğitim fakülteleri ve sonrasında böyle ucube bir sınav olmadan koşulsuz atama. atanmayacak insanları 4 sene okullarda koşturup yapmayacakları bir iş için eğitmeye çalışmak hem onların zamanına hem de ülkenin kaynaklarına çok büyük ihanettir, en baştan adam gibi adam yetiştirilse güzel olmaz mı.
Yani neremiz doğru ki? Bakın ben iktisat bitirdim mesela ızgaracı/köfteci açsam benden ustalık belgesi istiyorlar ama bankacı olmak için lise mezuniyeti yetiyor. İktisatçıların iş piyasası ile ilgili yasal düzenleme yapılmıyor, keza kamu yönetimi mezunları yetmezmiş gibi bir de açık öğretimi var. Bu kadar kaymakam mı lazım? Hayır değil.... Yani öğretmenler şanslı aslında, örgütlüler ve bir kimlikleri var. Sesleri çıkıyor. İktisatçının iş alanlarında yasal düzenleme yok, örneğin lise mezunu adam öğretmenlik yapamıyor. O açıdan öğretmenler hallerine şükretmeli, beterin beteri de var.
Aslında yazdıklarınız çok doğru ama sadece belirttiğim yer kesinlikle yanlış. Öğretmen milleti kadar bencil, birbirini çekemeyen başka bir meslek grubu görmedim ben.
Afedersin bende bir öğretmenim ve çalıştığım iş yeri olsun arkadaşlarım olsun sizin genelleme tabiri ile kullandığınız sözlerin dışında yer alıyoruz. Bende sizin hangi meslek grubuna mensup olduğunuzu merak ettim . Açıklarsanız sevinirim.