Şimdi Ara

OMNİA BAŞARI TEKNİK SERVİS LÜTFEN YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADASLAR OMNİA TELİMİ ÖN SİPARİŞTEN İLK ALANLARDANIM TELİMİ NERDEYSE BİR SENE SORUNSUZ KULLANDIM SONRA EKRANINDA SORUN ÇIKTI SAMSUN BAŞARI TEKNİK SERVİSE YOLLADIM YASAL SÜRENİN BİTMESİNE YAKIN TELİ GÖNDERDİLER EKRAN YAPILMIŞTI TELİ EVE BIRAKTIM YOĞUNUKTAN 1 HAFTA EVDE KALDI SONRA TAKTIM KULLANMAYA BAŞLADIM GECE SARJA TAKTIM SABAH TEL AÇILMADI TEKRAR SEVİSE YOLLADIM BENİ ORDA ÇALIŞANLARDAN BİRİ ARADI TELİNİZ SU ALMIŞ ÜCRETLİ OLARAK YAPILACAK AMA GARANTİ OLACAK DİYE BİRŞEY YOK DEDİ YANİ ÇALIŞMAYA BİLİRMİŞDE BEN TELİ SUYLA TEMAS ETTİRMEDİM İLK SARJA TAKIŞIMDA BU OLDU SİZE SORUM ŞU YASAL OLARAK NE YAPABİLİRİM NEREYE BAŞVURABİLİRİM LÜTFEN YARDIM EDİN



  • Şarj olmama sorunu bendede var telefon 1 haftadır açılmıyor bu sorunun ROM hatası olduğuna dair kesin olmayan bilgiler edindim, bende bu sorunun neden kaynaklandığını tam olarak bilmiyorum. Samsung ile ilgili olarak 444 77 11 çağrı merkezi var ama ne kadar yardımcı olurlar bilmiyorum. Yasal olarak tüketici mahkemesine gidersin ama astarı yüzünden pahalıya patlayabilir sana.

    İstanbul Tüketici Mahkemesi:

    Adres: Büyükdere Cad.NO: 193 4.Levent Tel: 0 212 325 68 00

    Bakırköy Tüketici Mahkemesi:

    Adres: Bakırköy Adliye Sarayı, Osmaniye Mah., Bakırköy Metro ist. arkası Bakırköy Tel.: 0212 660 60 55
  • Şarj olmama deil tel açılmıyo sorun bu
  • hakem heyetine başvur.
    Kaymakamlığın sitesine gir ordan adresi al ve git
    biraz uğraşırsın ama halledersin masrafıda yok bilmeyen konuşmasın lütfen.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.