2 arkadaş arka arkaya ayakta durunuz,arkadaki arkadaş ellerini önündekinin omuzuna koysun. sonra arkadaki arkadaş yürümeye çalışsın, bu şekilde arkadaki arkadaşa göre öndekini iter yani arkadan itişlidir.
sonra da arkadaki sabit dururken öndeki yürümeye çalışsın, bu şekilde de öndeki arkadaş kendine göre önden çekmeye çalışıyordur, arkadaki de önden çekiliyordur.
sonuç olarak önden çeken , çekmediği zaman arkadan itilmek zorunda :) araç bozulunca itmee için arkasına geçeriz, iteriz. yada önüne geçip çekmemiz lazım.
bence insanları bilgilendirirken ukalalıklardan kaçınalım.biliyor olabilirsin ,bilmiyor olabilirsin.doğrusunu gösterirsin kullanıp kullanmamak kişiye
kalmıştır.önemli olan o kelime geçtiği zaman anlamasıdır.mutlaka doğrusu neyse onu öğrenmek en doğrusu ama belli yaşlardan sonra kafa eski
öğrendiği biçimde kullanıyor.
konuya dönersekte motorun bulunduğu bölgedeki tekerlekler motordan güç alıyorsa daha az güç kaybeder.mantık olarakta böyle olmalı.aktarma organı
nekadar uzarsa güç kayıbı okadar fazla olur.
quote:
Orjinalden alıntı: gt-40
bence insanları bilgilendirirken ukalalıklardan kaçınalım.biliyor olabilirsin ,bilmiyor olabilirsin.doğrusunu gösterirsin kullanıp kullanmamak kişiye
kalmıştır.önemli olan o kelime geçtiği zaman anlamasıdır.mutlaka doğrusu neyse onu öğrenmek en doğrusu ama belli yaşlardan sonra kafa eski
öğrendiği biçimde kullanıyor.
konuya dönersekte motorun bulunduğu bölgedeki tekerlekler motordan güç alıyorsa daha az güç kaybeder.mantık olarakta böyle olmalı.aktarma organı
nekadar uzarsa güç kayıbı okadar fazla olur.
+1
quote:
Orjinalden alıntı: Black_dragon
quote:
Orjinalden alıntı: gt-40
bence insanları bilgilendirirken ukalalıklardan kaçınalım.biliyor olabilirsin ,bilmiyor olabilirsin.doğrusunu gösterirsin kullanıp kullanmamak kişiye
kalmıştır.önemli olan o kelime geçtiği zaman anlamasıdır.mutlaka doğrusu neyse onu öğrenmek en doğrusu ama belli yaşlardan sonra kafa eski
öğrendiği biçimde kullanıyor.
konuya dönersekte motorun bulunduğu bölgedeki tekerlekler motordan güç alıyorsa daha az güç kaybeder.mantık olarakta böyle olmalı.aktarma organı
nekadar uzarsa güç kayıbı okadar fazla olur.
+1
sebeplerinden biri de artan dönme momenti enerjisi.
eğer bir arabayı hareket ettiren güç ile hareket ettiği yön ağırlık merkezinin ön kısmında ise önden çekişlidir. eğer ağırlık merkezi hareket ettiren güç hareket yönünün arasında ise araç arkadan itişlidir eğer ki bir araç nereden çektiği belli değilse muhtemelen ya paletlidir yada 4x4 tür
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme