Şimdi Ara

Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sen içinden dışından şöyle detaylı fotoğraf çekip ekle bizde ona göre yardımcı olmaya çalışalım. Pas zımpara ile de alınabilir, sacın değişmeside gerekebilir bu şekilde anlamamız çok zor.
  • koltukların ve direksiyonun konumunu ters çevirip geri viteste ilerlemek daha mantıklı
  • Şimdi bazı arkadaşlar olayı saçma yerlere sürmüşler ama haklılar öncelikle aracin motorunu arkaya almak için aracın arka koltuklarının oldugu yeri iptal etmeni gerektirecek sonra motoru arabanin arkasına alman icin aracın gövdesini motora uygun sekile ve ağırlığı kaldıracak duruma getirmeni isteyecek motor arkaya alındıktan sonra aracın agırlık dengesi bozulacak buda aracın ön kısmına dengelemek için agırlık koyup aerodinamik deyişiklikyapmanı gerektirecek daha yetmezmiş gibi aracın arka kısmındaki tekerlerin motorun agırlıgına uygun olması lazım süspansiyon sistemi tamamen deyişmeli ve aracın arkasına difran siyele uyacak şekilde vites kutusu ve şaft gerekecek benzin deposu öne gelmeli ve yeni depo kapağı açılmalı vs vs yani bu işe harcayacagin parayla bi porsche veya Ferrari alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor yerine göremi çekiş oluyor offf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seri üretimede geçir bence
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.