Titreşim sorunu yüzünden One S gamepadimi garantiye yollamak istiyorum ama microsoftun sitesinde seri numarasını girdiğimde "Bu seri numarasını bulamadık" hatası alıyorum. "satın alma belgesini kullanarak yenisini istemeyi deneyin." linkine tıkladığımda da "login.microsoftonline.com refused to connect." hatası alıyorum. Bir türlü bir yere bağlanamdım şu aleti tamir ettirmek için. Bu konuda deneyimi bilgisi olan varsa yardımınızı bekliyorum, çok teşekkürler şimdiden. |
One S gamepadini kayıt ettiremiyorum
-
-
Ben de aynı şekilde hata alıp müşteri temsilcisini arayınca, "gamepad için telefondan kayıt oluşturmak gerekiyor". cevabını verdiler.
-
Sistem eski nesil kollar için kapatıldı. Yeni nesil kollar için aktif sadece. Series s/x e ait bir seri numarası girince sorun olmuyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: iaaynaci
Sistem eski nesil kollar için kapatıldı. Yeni nesil kollar için aktif sadece. Series s/x e ait bir seri numarası girince sorun olmuyor.Nasıl yani yeni modeli çıktı diye garantimizi mi bitiriyorlar?
-
quote:
Orijinalden alıntı: ersun3441Ben de aynı şekilde hata alıp müşteri temsilcisini arayınca, "gamepad için telefondan kayıt oluşturmak gerekiyor". cevabını verdiler.
Microsoft'un TR telefon numarası var mı?
-
Hayır garanti bitmiyor. Zaten kolun ilk bağlantısında sisteme düşüyor ve Microsoft o süreyi baz alıyor garanti olarak. Eskiden konsol ve kolları için 2 yıl idi süre. Sonra konsol süresi değişmedi ancak kollar bir yıl diye güncelleme yaptılar. One X ve önceki sürümlerin üretimlerini durdurma kararı aldıkları için stoklarında ki eski kolları muhtemelen bitirmiş durumdalar. Bu yüzden sistem üzerinden sadece çağrı merkezi ile görüşüp garanti süresi sorgulaması yapabilirsin. Kayıt açtırdığında muhtemelen sana yeni nesil kol göndereceklerdir. -
Garanti süresi bir yıla düştüyse benim hiç uğraşmama gerek yok o zaman. Süresi bitmiş zaten :/
Bendeki sistemle dahili gelen kol değil bir farkı var mıdır garanti konusunda?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cadenarch -- 8 Ocak 2021; 23:12:13 > -
Sen yine de ara adamları. Belki o geçiş süresinden öncesinde yani 2 yıllık iken başlattım sen garantiyi. Görüşmek en doğrusu olur hocam. -
quote:
Orijinalden alıntı: iaaynaci
Sen yine de ara adamları. Belki o geçiş süresinden öncesinde yani 2 yıllık iken başlattım sen garantiyi. Görüşmek en doğrusu olur hocam.Anladım hocam teşekkür ederim.
-
@tarumlore Şu başlıkta açıklamış.
Kolaylık olsun diye yazıyorum, garanti için 0850 390 2777 numarayı aradıktan sonra sırayla 1-1-3-1-1-2 tuşlayınca müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz.
https://forum.donanimhaber.com/xbox-one-garanti-durumlari-yurtici-yurtdisi--101911259-36
————
Bende internetten kayıt ettiremiyordum.
Bu numaradan aradım. Hafta içi 16.30’a kadar cevap veriyorlar sanırım.
1 yılı çoktan geçmiş olan 2 adet gamepad için kayıt açtım.
Zor düştü ama çok ilgilendiler. Bir hafta olmadan son seri kollarım geldi.
Kutu fatura soran yok. Ayakkabı kutusuna koy, atık kağıt ile koru, bantla, üzerine sadece takip no yaz, ups i verdiğimiz kodla eve çağır diyorlar.
Takır takır işleyen bir sistem. Türkiye’de onarım servisi yok direk sıfır yolluyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 9 Ocak 2021; 0:30:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: cadenarchMicrosoft'un TR telefon numarası var mı?
Alıntıları GösterMesajı yeni farkettim, detayları ile açıklama yapan arkadaşlar olmuş. Ben de telefondan kayıt oluşturdum. UPS kargonun eski kolu almasını bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: biuu@tarumlore Şu başlıkta açıklamış.
Kolaylık olsun diye yazıyorum, garanti için 0850 390 2777 numarayı aradıktan sonra sırayla 1-1-3-1-1-2 tuşlayınca müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz.
https://forum.donanimhaber.com/xbox-one-garanti-durumlari-yurtici-yurtdisi--101911259-36
————
Bende internetten kayıt ettiremiyordum.
Bu numaradan aradım. Hafta içi 16.30’a kadar cevap veriyorlar sanırım.
1 yılı çoktan geçmiş olan 2 adet gamepad için kayıt açtım.
Zor düştü ama çok ilgilendiler. Bir hafta olmadan son seri kollarım geldi.
Kutu fatura soran yok. Ayakkabı kutusuna koy, atık kağıt ile koru, bantla, üzerine sadece takip no yaz, ups i verdiğimiz kodla eve çağır diyorlar.
Takır takır işleyen bir sistem. Türkiye’de onarım servisi yok direk sıfır yolluyorlar.
Şimdi gördüm bunu hocam çok teşekkür ederim yarın arayacağım
-
quote:
Orijinalden alıntı: ersun3441Mesajı yeni farkettim, detayları ile açıklama yapan arkadaşlar olmuş. Ben de telefondan kayıt oluşturdum. UPS kargonun eski kolu almasını bekliyorum.
Alıntıları GösterBende bugün numaranızı girin sizi arayalım şeyine başvurdum kimse aramadı, yarın arkadaşın yazdığı numarayı deneyeceğim
-
ben ikinci el aldığım faturasız kolumu garantiye yollamıştım. müşteri hizmetleri faturasız olmaz dedi. sonra defalarca kayıt açma bölümünde denedim. sürekli aynı sayfaya yönlendirdi. xbox forumunda konu açtım. bir canlı temsilci bağlandı. seri numarasını vs. kontrol edip adresimi istedi. böyle kayıt açtırabildim. garantisi devam ediyorsa her türlü alırlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yardımcı olan herkese teşekkürler cuma günü kargoya vermiştim bugün geldi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X