Şimdi Ara

one x kamera arızası ve KVK nın müthiş çözümü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
1
Favori
4.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • az önece tkvk nın sitesinden telefonun durumunu yine sorguladım şimdi yazan bu (Sayın Müşterimiz; Cihazınızın tamir işlemleri tamamlanmış olup size teslim edebilmek için son kez test edilmektedir. Test işlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.)bunların ne yaptıklarını çözemedim dün farklı bir şey yazıyordu bu gün farklı gidiş iyi değil bence artık umudumu kestim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


    quote:

    Orijinalden alıntı: musa_unsal2005

    tek umudumuz telpa mı şimdi yazık valla yazık

    Telpa mı dedin sen? Bu teknik servislerin hepsi birbirinden b.o. K... Al birini vur ötekine... Hepsinin Allah belasını versin... Türkiye'de Müşteri Memnuniyeti diye birşey yok... Bütün firmalar aynı tas aynı hamam... Dünyadaki diğer ülkelere göre fiyat olarak en pahalı ürünler bizde olur ama ürünü aldıktan sonra hiç bir firma adam gibi ürününün arkasında durmaz destek vermez. Bizde paramızla rezil oluruz. Devlette, hükümet te bu kanı bozuk firmalara ağır yaptırımlar uygulamaz ki akılları başlarına gelsin... Gerçi adam gibi bir hükemet mi var bu ülkede hepsi ne kadar yolarsam kardır mantığında... 8 aydır Telpa servisinin bana çektirdigi rezilligi bir ben bilirim bir Allah bilir... Geçen yıl Samsung marka Telpa garantili aldığım akıllı telefondan Hayır göremedim... Telefonu aldıktan sonra üçüncü ayında sorunlar çıkmaya başladı ve sürekli sorunlar artmaya başladı. Bu süreç içerisinde telefonu tam 8 kez servise gönderdim 4 kezde parça değişimi gerçeklesti. Ayrica bu süreç icerisinde hem Samsung hemde Telpa Müşteri Hizmetlerinin bana yaşattığı rezillikler insanı verem kanser eder cinstendi... Son olarak baktım ki bu köpeklerin insanlıktan anlayacağı yok.Direk Tüketici Haklarının yolunu tuttum bundan yaklaşık 4 ay önce... Dilekçe yazdım gerekli evrakları teslim ettim ve para iadesini talep ettim. Tüketici Hakları da ayrı bir dert,rezillik...Aradan yaklaşık 3 ay geçtikten sonra davam sonuçlandı ve ürünün ayıplı ürün oldugu anlaşıldı. Para iadesi talebimi haklı buldular... Bu sürecten sonra karşı tarafa yasa gereği birde 15 gün savunma, itiraz hakkı tanıdılar...15 gün icerisinde gerekli hakli açıklama yapmasalar bu sürecten sonra haciz işlemleri baslatma hakkim doğuyor du...Haciz islemlerini baslatmama ve ayrica tazminat davasi açma islemlerine sadece bir gun kala bu kanibozuklar aradı yani son dakikaya kadar rezilliklerini sürdurduler ama bende bu kadar bana yasattiklari rezillikten sonra bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yoktu... Son gun aradılar(YANİ BUGÜN)telefonunuzu kutu icerigi,kutusu ve Banka hesap numarası, İBAN no nuz ile gonderin paranızı hesabınıza yatiracagiz dediler. Telefonu aldıgım bayiye gittim(O bayide ki adamda tam bi şerefsiz çıktı, sanki para kendi babasının cebinden gidiyor, kutuyu alirken ki halini ve o tavirlarini, yuz ifadesini gorseydiniz bana hak verirdiniz, onu da takmadim ben)... Gerekli herseyi teslim ettim ve olurda bu serefsizler bana bir yamukluk yapar diye işi garantiye alma adına kutuyu eksiksiz teslim ettigimi gostermek icin orda videoya aldim hemde bol bol fotografini cektim o anın... Bana bu kadar yasattiklari rezillikten sonra bende onlara bunu yasattim Son olarak bayiden cikarken Telpa Servisini aradim en gec param bir hafta icinde hesabimda olmazsa avukatin iletişim karti su an elimde direk mahkemenin yolunu tutacagim dedim... Biraz da onlara telefonda yardirdim... Size tavsiyem nerede olursaniz olun kesinlikle hakkinizi arayin bu adilere, kani bozuklara, serefsizlere insanliktan anlamadiklarinda anliyacagi dilden konusun, onlarin seviyesine inin yeri geldiginde.... Müstehaktir bu tarz serefsizlere...

    çünkü hükümetteki adamların çogu iş adamı, işveren, aga, holding sahibi hiç bizim için ugraşırlarmı.
    nalıncı keserini iyi kullanmayı biliyorlar

    dipçik; bütün hükümetler için aynı bir tarafa çeken olmasın, 60 yıldır hep aynı terane




  • hmm iyi o zaman hakkımızı aradığımız için yargıyı göreve çağırırlar yani hatta belkide terörist bile ilan edilebiliriz ya taraf oluruz yada bertaraf :))
  • forumda yemin ediyorum eksik zekalı kaynıyor... kvk nın rezilliklerini htc turkiyedeki calısanların dalga gecer gibi verdikleri hizmeti ve telefonun kasasındaki sıkıntıya ragmen insanlar yok ben memnunum falan diyorlar ve ustune ustuk bana olmaz sana olan diyorlar...

    ne kadar enterasan bir toplum ? bunlar gibi zihniyet yüzünden adamlar bizle dalga gecer gibi hizmet veriyorlar... Avrupada olsa bu firmalar tüketici bunları öttürür...

    Adamların yuzunden gul gibi telefonu sattım gelmişler forumda bana htc yi övüyorlar... Birdaha kulagıma kupe oldu... Htc alırsam zaten polikarbon asla almayacagım... Ayrıca yurtdısı olacak alacagım cihaz vede bir arıza durumunda yurtdısında yaptıracagım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    forumda yemin ediyorum eksik zekalı kaynıyor... kvk nın rezilliklerini htc turkiyedeki calısanların dalga gecer gibi verdikleri hizmeti ve telefonun kasasındaki sıkıntıya ragmen insanlar yok ben memnunum falan diyorlar ve ustune ustuk bana olmaz sana olan diyorlar...

    ne kadar enterasan bir toplum ? bunlar gibi zihniyet yüzünden adamlar bizle dalga gecer gibi hizmet veriyorlar... Avrupada olsa bu firmalar tüketici bunları öttürür...

    Adamların yuzunden gul gibi telefonu sattım gelmişler forumda bana htc yi övüyorlar... Birdaha kulagıma kupe oldu... Htc alırsam zaten polikarbon asla almayacagım... Ayrıca yurtdısı olacak alacagım cihaz vede bir arıza durumunda yurtdısında yaptıracagım...

    Sadece HTC değil Ülkemizdeki bütün firmaların müşteri memnuniyeti berbat...Al birini vur ötekine Allah hepsinin belasını versin...Yazıklar olsun...Ülke olarak toplum olarak çok ciddi şekilde biliçlenmemiz lazım...Bir haksızlık yapıldığında sonuna kadar hakkımızı bilinçli bir şekilde aramamız lazım...Dediğin gibi Avrupa da bu tarz şeyler olmuyor çünkü Tüketiciler bilinçli devlette halkına destek veriyor...Firmaların borusunu öttürüyorlar...Ama bizde nerdeee Yemin ediyorum bazen Ülkemden tiksiniyorum ya...Bu Ülkede yaşanmaz diyorum ya...Ne zaman bu Ülke ve insanlarının büyük bir çoğunluğu birbirine öncelikle insan olduğu için değer vermesini bilecek birlik beraberlik olacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KVK dan memnun olan kim var andaval dolu tamir yerine hep bozuyorlar,kiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu anlamda sorun hem htc hemde kvk odaklı htc firmasının ilgisizliği ve vurdum duymazlığı kvk nın berbat servis anlayışı hep övündükleri kaliteli servis hizmeti nin olmayışı al takke ver külah şeklinde uyum içinde çalışıyorlar geçmişten gelen ve sıkça duyduğum halk arasında bayağı yaygın ve kabüllenilmiş bir durum vardır elektronik alet şans işidir genelleme olarak bu olay beyaz eşyadan tutun ki küçücük bir parçaya kadar böyledir yani hep işimizi şansa bırakmışız elbette herşey dört dörtlük olmaz illaki ağrıza yapacak tabi kesinlikle yapmıyacak diyemeyiz işte bu yüzden teknoloji firmaları bir alternatif olarak sundukları hizmetin ve ürünün agrıza yapması durumunda tüketicinin üründen faydalanma imkanını devam ettire bilmek için alanında uzman olan teknik servislerle anlaşma yapıp ürünlerinin bakım ve onarımı için onlara yetki verirler ve kendi bünyelerinde de daha sağlıklı hizmet verebilmek ve hizmetin takibini yapmak için müşteri destek birimi oluştururlar ve süreç böyle işler işlemesine'de lakin keşke herşey anlattığım gibi işlese ben htc kötü telefon yapmış demiyorum şahsen beğendim aldım one x lerin wifi problemi'nin donanımsal olarak fabrikasyon hatası olduğunu htc firması kendisi açıkladı ve wfi sorunlu telefonların değişimini gerçekleştirceklerini söyledi ve avrupada bu yapıldı ama her nedense konu ülkemiz olduğunda kıvırmasyonla sadece anakart değişimi yapa bileceklerini söylüyordu htc türkiye sözüm ona müşteri hizmetleri neden avrupa vatandaşına gelince herşey kusursuz da biz t.c vatandaşlarına gelince çifte standart onlar para veriyorlar biz öpücükmü veriyoruz da alıyoruz senin yetki verdiğini teknik servisim dediğin firma benim telefonuma akla hayale gelmeycek yötemlerle müdahele edecek kullanılmaz hale getircek ve bizde eyvallah diyecez öylemi şimdi forumda ben aldım kaç aydır kullanıyorum hiç arıza çıkarmadı senin olmuş olabilir diyen duyarsız kullanıcılara sesleniyorum sizde bu akıl varken hem htc hem kvk çok kişi mağdur edecek bana dokunmayan yılan bin yaşasın anlayışıyla yaşattığınız yılanlar gün gelip sizide sokacak sizin gibilerin mantığı yüzünden memleket bu durumda zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    Haticeye bakma neticeye bak demişler

    Şaka bir yana yaşadıklarınıza gerçekten üzüldüm. Bu kvk yetkili servisse diğerkiler ne? Gerçekten yazık diyorum memleketin hali vahim.

    eyvallah kardeş bü gün bana yarın ahmete mehmete yani herkezin başına gelen ve gelebilecek şeyler bunlar maksat bilinçlendirmek uyarmak ses getirmek birlik olmak etkisiz ve tepkisiz olmadığımızı göstermek

    40 yaşıma yaklaştım. Bilgi teknolojileri yöneticisiyim. Bugüne kadar birçok elektronik cihazla ilgili döküman,garanti ve benzeri matbu okudum ama HTC bugün arayarak bana yeni bişey öğretti.
    Yukarıda anlattıığım başıma gelen olaya HTC son noktayı koymuş. Müşteri memmnuniyetinden arayan arkadaş,"Efendim konuyla ilgili olarak tüm araştırmaları yaptım,cihazınız 2011 üretimi olduğu için DOA ( Defect On Arrival yani ürünün 30 günden az sürede arıza yapması nedeni ile birebir değişim hakkı) ) dan faydalanma hakkınız bulunmuyor " dedi. Bu ne demek şimdi ? Garanti belgesinin neresinde böyle bir ibare var,ben cihazın üretim tarihini nerden bilebilirim veya bilsemde beni ne ilgilendirir ben cihazı aldığım tarihi bilirim dediğimdeyse, şirket için prosedür bu inanın bunun açıklamasını bende bilmiyorum hakkınzı hukuki yönden arayabilirsiniz dedi. 70 gündür KVK ,HTC ye ,HTC KVK ya paslayıp işi buraya getirdiler.




  • evet tam tahmin ettiğim gibi bu gün telefonu alamak için gittiğimde nasıl bıraktıysam o şekil teslim etmeye çalıştılar mekanik onarım gerçekleiti diyor ama hangi mekanik onarım geçkeleşti onu forma yazamıyorlar yani cevap veremiyorlar hiç bir işlem yapılmadan kullanıcı yerse hesabı teslim ediliyor telefonu kvk ya bırakıp çıktım artık gerisini onlara düşünsün yorum yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    evet tam tahmin ettiğim gibi bu gün telefonu alamak için gittiğimde nasıl bıraktıysam o şekil teslim etmeye çalıştılar mekanik onarım gerçekleiti diyor ama hangi mekanik onarım geçkeleşti onu forma yazamıyorlar yani cevap veremiyorlar hiç bir işlem yapılmadan kullanıcı yerse hesabı teslim ediliyor telefonu kvk ya bırakıp çıktım artık gerisini onlara düşünsün yorum yok

    Kardeşim ne yaptın son durum ne? Sorunun çözüldümü? Ben bugün itibari ile para iademi aldım 4 ay sonunda ancak para iadesi gerçekleşti Allah belasını versin bu Şerefsizlerin Ama bu işin peşini bırakmadım para iademi aldım... Sana tavsiyem sen hakkını aramazsan bu şerefsizler kılını bile kıpırdatmazlar...Umurlarında bile olmaz...Sürekli sıkıştır ve kararlı ol...Ayrıca Müşteri hizmetlerini aramakla,sikayetvar.com gibi saçma sapan sitelere yazmakla uğraşma boşuna kürek sallarsın...Git Tüketici hakları mahkemesine güzel bir dilekçe yaz ve bekle...Biraz sabır gerektirecek bir durum ama en doğru yol bu...Başka şeylerle uğraşma yoksa daha canını çok sıkarlar ve daha başına neler getirirler...Müşteri hizmetlerinin sözlerine de inanma hep yalan dolan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


    quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    evet tam tahmin ettiğim gibi bu gün telefonu alamak için gittiğimde nasıl bıraktıysam o şekil teslim etmeye çalıştılar mekanik onarım gerçekleiti diyor ama hangi mekanik onarım geçkeleşti onu forma yazamıyorlar yani cevap veremiyorlar hiç bir işlem yapılmadan kullanıcı yerse hesabı teslim ediliyor telefonu kvk ya bırakıp çıktım artık gerisini onlara düşünsün yorum yok

    Kardeşim ne yaptın son durum ne? Sorunun çözüldümü? Ben bugün itibari ile para iademi aldım 4 ay sonunda ancak para iadesi gerçekleşti Allah belasını versin bu Şerefsizlerin Ama bu işin peşini bırakmadım para iademi aldım... Sana tavsiyem sen hakkını aramazsan bu şerefsizler kılını bile kıpırdatmazlar...Umurlarında bile olmaz...Sürekli sıkıştır ve kararlı ol...Ayrıca Müşteri hizmetlerini aramakla,sikayetvar.com gibi saçma sapan sitelere yazmakla uğraşma boşuna kürek sallarsın...Git Tüketici hakları mahkemesine güzel bir dilekçe yaz ve bekle...Biraz sabır gerektirecek bir durum ama en doğru yol bu...Başka şeylerle uğraşma yoksa daha canını çok sıkarlar ve daha başına neler getirirler...Müşteri hizmetlerinin sözlerine de inanma hep yalan dolan...

    öncelikle ücret iadesi aldığın için seni kutlarım kardeş çok sevindin hayırlı olsun benim sıkıntı aynen devam ediyor telefonun bu son şansı zaten biliyorsunki aynı sorundan ötürü 3 defa servise gitmesi gerekiyor benim bu 3. oldu ürün değişimi talep ettim fakat yine ağrıza işlemleri tamamlandı test aşamasında görünüyor biliyorum ki yine hiçbir işlem yapılmadan tarafıma teslim etmeye kalkacaklar işte bu sefer ağrıza kayıt formlarıyla birlikte tüketici mahkemesini yolunu tutacağım zaten son derece kararlıyım asla vazgeçmeyeceğim telefonu gözden çıkardım 2 aydır ayrıyız :) kvk nın yaptığı işi umursamaması ve htc nin sorumsuzluğu ve ilgisizliği gerçekten içler acısı ben böyle bir firma görmedim yazıklar olsun.ilerleyen zamanda durumu yine burada paylaşırım kardeş saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_ager34 -- 4 Ocak 2013; 17:59:51 >




  • Lütfen böyle saçma şeylere inanmayın. KVK'daki telefon tamir işlemlerini görseniz buradakilerin hiçbirine inanmazsınız. Lütfen 1-2 tane kalmış olan böyle iyi servisleri lekelemeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


    quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    evet tam tahmin ettiğim gibi bu gün telefonu alamak için gittiğimde nasıl bıraktıysam o şekil teslim etmeye çalıştılar mekanik onarım gerçekleiti diyor ama hangi mekanik onarım geçkeleşti onu forma yazamıyorlar yani cevap veremiyorlar hiç bir işlem yapılmadan kullanıcı yerse hesabı teslim ediliyor telefonu kvk ya bırakıp çıktım artık gerisini onlara düşünsün yorum yok

    Kardeşim ne yaptın son durum ne? Sorunun çözüldümü? Ben bugün itibari ile para iademi aldım 4 ay sonunda ancak para iadesi gerçekleşti Allah belasını versin bu Şerefsizlerin Ama bu işin peşini bırakmadım para iademi aldım... Sana tavsiyem sen hakkını aramazsan bu şerefsizler kılını bile kıpırdatmazlar...Umurlarında bile olmaz...Sürekli sıkıştır ve kararlı ol...Ayrıca Müşteri hizmetlerini aramakla,sikayetvar.com gibi saçma sapan sitelere yazmakla uğraşma boşuna kürek sallarsın...Git Tüketici hakları mahkemesine güzel bir dilekçe yaz ve bekle...Biraz sabır gerektirecek bir durum ama en doğru yol bu...Başka şeylerle uğraşma yoksa daha canını çok sıkarlar ve daha başına neler getirirler...Müşteri hizmetlerinin sözlerine de inanma hep yalan dolan...

    öncelikle ücret iadesi aldığın için seni kutlarım kardeş çok sevindin hayırlı olsun benim sıkıntı aynen devam ediyor telefonun bu son şansı zaten biliyorsunki aynı sorundan ötürü 3 defa servise gitmesi gerekiyor benim bu 3. oldu ürün değişimi talep ettim fakat yine ağrıza işlemleri tamamlandı test aşamasında görünüyor biliyorum ki yine hiçbir işlem yapılmadan tarafıma teslim etmeye kalkacaklar işte bu sefer ağrıza kayıt formlarıyla birlikte tüketici mahkemesini yolunu tutacağım zaten son derece kararlıyım asla vazgeçmeyeceğim telefonu gözden çıkardım 2 aydır ayrıyız :) kvk nın yaptığı işi umursamaması ve htc nin sorumsuzluğu ve ilgisizliği gerçekten içler acısı ben böyle bir firma görmedim yazıklar olsun.ilerleyen zamanda durumu yine burada paylaşırım kardeş saygılar

    En iyisi İPHONE!!!!!!!!!!!!!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknobah

    Lütfen böyle saçma şeylere inanmayın. KVK'daki telefon tamir işlemlerini görseniz buradakilerin hiçbirine inanmazsınız. Lütfen 1-2 tane kalmış olan böyle iyi servisleri lekelemeyin.

    sen neyin kafasını yaşıyorsun kardeş al telefonunu git az ötede oyna sana göre değil buralar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknobah

    Lütfen böyle saçma şeylere inanmayın. KVK'daki telefon tamir işlemlerini görseniz buradakilerin hiçbirine inanmazsınız. Lütfen 1-2 tane kalmış olan böyle iyi servisleri lekelemeyin.

    sen neyin kafasını yaşıyorsun kardeş al telefonunu git az ötede oyna sana göre değil buralar.

    Neden böyle düşünüyorsunuz. KVK sadece burada iftiracıların yazdıkları gibi değil. Ben kendim denedim. Sensation XE telefonumun flaş sorunu vardı götürdüm 4 güne sapasağlam verdiler. İnanmayın bunlara...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknobah

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknobah

    Lütfen böyle saçma şeylere inanmayın. KVK'daki telefon tamir işlemlerini görseniz buradakilerin hiçbirine inanmazsınız. Lütfen 1-2 tane kalmış olan böyle iyi servisleri lekelemeyin.

    sen neyin kafasını yaşıyorsun kardeş al telefonunu git az ötede oyna sana göre değil buralar.

    Neden böyle düşünüyorsunuz. KVK sadece burada iftiracıların yazdıkları gibi değil. Ben kendim denedim. Sensation XE telefonumun flaş sorunu vardı götürdüm 4 güne sapasağlam verdiler. İnanmayın bunlara...

    ya ne demezsin. 70 gündür htc ile bir olup beni oyalayan kvk değil. en sonunda bela okuyup cihazı teslim almaya gittiğimde ekranın üstünde 5 santimlik yarıkla (çizik denemez) cihazı teslim etmeye kalkıp,ben cihazı ekran koruyu ile teslim ettim bu nedir diye sorduğumda,aslında ücretli değişmesi gerekir ama biz ücretsiz değiştirecez diye bağış yapıp üstünede iyiki kontrol etmişim cümleme efendim siz cihazı alıp sonra gelip göstersenizde biz hallederdik diyecek kadar da centilmenler. kvk da çalışmıyosan bırak bu işleri.ben 75 gündür ne çektim bir ben bilirim.




  • flood olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jpbelmondo -- 4 Ocak 2013; 23:59:17 >
  • beni iyi dinle teknobah mısın nesin bu forma gelip konu içinde soytarılık yapmanın alemi yok sorun yaşayan insanları iftiracılık la suçlayıp şaklabanlık ve yalakalık yapacağına biraz delikanlı ol üstüne vazife olmayan konulara karışma teğet geç senin gibiler yüzünden bu insanlık çok çekti zaten mağlesef her yerde varsınız senin gurubunda olanlar için henüz bir aşı geliştirilemedi üzgünüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknobah

    Lütfen böyle saçma şeylere inanmayın. KVK'daki telefon tamir işlemlerini görseniz buradakilerin hiçbirine inanmazsınız. Lütfen 1-2 tane kalmış olan böyle iyi servisleri lekelemeyin.

    merak etme bir gün kvk nın sırası sana da gelecek
  • Arkadaşlar bu gün kvk tekrar gittim mağlesef telefonda bir değişme göremedim telefonun ağrızası'nın giderildiğini söylemelerine rağmen odaklamada'ki problem aynıydı orada yarım saat test ettim teknik ekip'den görevliler çağırdım vede bana çalışır durumda olan başka bir one x getirmelerini ve ikisi arasındaki farkı göstereceğimi söyledim hemen bir one x getirdiler ve teknik elemanla birlikte çekim yaparken telefonları karşılaştırdık ve sonuç söylediğim gibi çıktı diğer telefon çekimlerde gayet yumuşak ve tek odaklama yaparken benim telefon çekim esnasında aynı noktaya bir saniye aralıkla iki deva odaklama yapıyor yani onlarında durumu görmesini istedim teknik eleman kabullendi cihazdaki sorunu şimdi siz değerli forum kullanıcılarının one x telefonların'da kamera çekimlerinde bir deneme yapmasını isteyeceğim video çekimlerinde çekim esnasında telefonu farklı bir noktaya hareket ettirdiğiniz de odaklamayı kaç defa yapıyor tek sefer'mi yoksa kalp atışı aralığında iki defa'mı yapıyor lütfen sizlerden benim için bu testi gerçekleştirip burada sonuçları paylaşmanızı rica ediyorum saygılar




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.