Şimdi Ara

Önemli Konu: İnternetim Gelip Gelip Gidiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Modem değerlerine girdim fakat Attenuation'u bulamadım. Sekmelerde D-Link
    Home
    Quick Configuration
    LAN
    LAN Config
    DHCP Mode
    DHCP Server
    DHCP Relay
    WAN
    DSL
    PPP
    EOA
    IPOA
    Bridging
    Bridging
    ATM VCC
    Blocked Protocols
    Routing
    IP Route
    IP Addr
    Services
    NAT
    RIP
    FireWall
    IP Filter
    DNS
    Admin
    User Config
    Commit & Reboot
    Image Upgrade
    Alarm
    Diagnostics
    Port Settings
    Bunlar var.
  • sorun buyuk ihtimalle kablolarda hatta parazit olma olasılıgı cok yuksek.121 den arıza kaydı bırak gelip hattını incelesinler.tesisatta sorun yoksa telefon kablosunun eve girdigi yerden odana kadar hat cekersin olur biter
  • Diagnostics bakacağın yer burası orada test yeri var.
  • aslında hattınızda parazit veya oksitlenme olayını anlayabileceğiniz en kolay yol hattınızın dııııttt sesini dinlemeniz telsiz olmayan bir telefon bağlayın hattınıza eski model olsun dıtttt sesini dinleyin acaba parazit veya kirlilik varmı eger varsa oksitlenme veya kısadevre vardır.
  • hat kalitesinde sorun olabilir
  • telekomda çalışma varmış geçen gün bende de oldu aynısı çevrede başkalarında da oldu hatta 1 hafta önce tüm eskişehirde adsl yoktu..
  • Hayır telekomla ilgisi yok çünkü mahalledeki arkadaşların hepsinde var adsl sorunsuz bir şekilde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tr_Tracy_

    Ben Türk Telekom Adsl Arıza Ekibinde Stajyerim...

    Bu gibi sorunlar günde en az 5-6 tane çıkmakda.

    Bu tip arızalara bakmadan önce Santral den sinyal i ölçüyoruz. Eğer orda bir problem yoksa ve hat değeri iyiyse daha sonra kullanıcıya gidiyoruz.Evde yaptıgımız ölcümlerle sonuca ulasıyoruz genelde. Ancak şu kadarını söyleyim bu tip sorunların %60 ı kablolardan meydana gelmekte. Kablodaki ekleri kontrol edip yeniden bağlayın(Oksitlenme vb. durum). Sonuç alamıyosanuz başka bir modemle deneyin. Hala sonuç yoksa geriye Dolap dan size gelen kablo da sorun olabilir.Gelen Adsl ekipleri zaten bununla ilgilenir. Eğer o kabloda sorun olursa Kablo ekibine devredilir.Sorununuz için 444 0 375 i arayabilirsiniz

    Bu arada @DiabloXT nin verdigi SS deki hat değerleri gayet güzel


    Çok teşekkürler bilgiler için.




  • Türk telekomu aradığımda bana sorun bizden kaynaklanıyormuş port değerleri falan filan sorun çözüldü dediler ama sorun devam ediyor. Eve mi çağırsam adamları?
  • Up
  • Aynı sorun bende de var.Çözüldü sandım ama çözülmemiş :(
  • Arkadaşlar aynı sorun bende de var. Ben de şu ana kadar yaptıklarımı anlatayım ve bir sonuca varmaya çalışalım.

    Modem ile ilgili yaptıklarım

    1. Modeme reset attım - Kesilme devam etti
    2. Firmware Upgrade yaptım - Kesilme devam etti
    3. Modemi başka bir hatta denedim - Sorunsuz çalıştı
    4. Başka bir modem ile kendi hattımda test ettim - Kesilme devam etti

    Bilgisayar ile ilgili yaptıklarım

    1. Evimdeki diğer bilgisayarla interneti test ettim - Kesilme devam etti
    2. Bilgisayarımda derinlemesine bir virüs taraması yaptım - Kesilme devam etti
    3. Bilgisayarıma format attım maalesef - Kesilme devam etti

    Hattım ile ilgili yaptıklarım

    1. Evde paralel bir telefon yok
    2. Splitteri devre dışı bırakıp test ettim - Kesilme devam etti
    3. Telefon hattımı çıkardım. Direk ADSL için kullandım - Kesilme devam etti
    4. Hattımda herhangi bir ek bağlantı yok

    Telekom ile irtibatlar

    1. Bundan 15 gün kadar önce bölgemdeki telekoma telefonla ulaştım. Bana göre anlamsız olan bir sürü çözüm önerileri sundular. Reset at, bilgisayarınıza virüs kaçmıştır vb. - Doğal olarak fayda etmedi
    2. Telekomdan bir teknisyen geldi. Direk olarak duvardaki prizi söküp kabloyu direk hatta bağladı. Sorun %90 bundandır. Oksitlenme var dedi burda. Sonra gitti. - Gittikten 5 dakika sonra kesilme devam etti
    3. Telekoma tekrar bildirdim. Bu sefer daha deneyimli bir personel ilgilendi sağolsun. Ama konuştuğum tüm ilgililerin ortak noktası "Bizde her şey normal görünüyor" cümlesi oldu. Yeni teknisyen evime geldi. Telekoma ait test modemini bıraktı bununla test etmemi istedi – Kesilme devam etti
    4. Tekrar Telekom arandı ve sonunun kendilerinde olduğuna ikna edilmeye çalışıldı. Bir nebze buna ikna oldular ve portumu değiştirmeye razı oldular. – Bakalım yarın port değişecek sonucu bildiririm.

    Benim tahminim

    Bu kadar uğraşın sonucunda bir kanıya vardım. O da Telekom 32 mbit VDSL hizmetinin bölgemde başlamasıyla beraber bu arızanın meydana geldiği ve bir altyapı yetersizliğinden kaynaklandığı kanaatindeyim.

    Bu da modemime ait STATUS bilgileri

    Sizce Neden Olabilir. Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim….



     Önemli Konu: İnternetim Gelip Gelip Gidiyor




  • Bir an önce çözülmesi benim için de çok hayırlı olacak, tatil başladığından beri adam gibi bir download, bir MMORPG yapamadık...
  • Yani geceleri daha az hatta hemen hemen hiç kesilmediğinide göz önünde bulundurursak kesin altyapıdandır diyorum ama yarın port değiştikten sonra belki bir ümit düzelir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu

    Yani geceleri daha az hatta hemen hemen hiç kesilmediğinide göz önünde bulundurursak kesin altyapıdandır diyorum ama yarın port değiştikten sonra belki bir ümit düzelir.


    Aynı durum.Geceleri pek kesilmiyor.Umarım düzelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hard-Fi -- 10 Temmuz 2008; 23:42:12 >
  • Başka önerisi olan?
  • Up.
  • Up.
  • İşyerimin hattında da aynı dert var yaklaşık 3 aydır devam ediyor...

    Yapılanlar....

    Modem değiştirildi...
    Splitter çıkarıldı...
    Saha dolabından işyerimize gelen kablo tamamen yenilendi ve arada hiçbir ek olmadan direk olarak modeme girmesi sağlandı...
    4 ayrı pc de denendi, format atıldı tekrar denendi....
    Port değişimi yapıldı....

    Kesilme halen devam etmekte...

    Bu sorun bu aralar fazlaca yaşanıyor...İşin telekom tarafındaki beceriksizler bu sorunu çözmeyi bilmiyorlar malesef...

    Random olarak gunde 5 6 ile 20 30 arası kesilmeler oluyor ve bu kesilmeler 10 sn ile 1 dakika arasında sürüyor...

    Allah sizi bildiği gibi yapsın Telekomcu şahsiyetler...
  • Acil çözüm gerekiyor yok mu fikri olan?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.