Şimdi Ara

Önemli Konu: İnternetim Gelip Gelip Gidiyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu gün iş çıkışı telekoma uğradım. Portumu ve hattımı değiştirdiklerini söylediler. Son yarım saattir netteyim şimdillik bir kesilme yok. Umarım düzelmiştir.
  • Portu ben telekomu arayınca değiştirdik dediler fakat sorun hala devam...
  • henüz düzelmiş diyemeyiz tabi. Test etmeye devam ediyorum. Geçen 2 saat 20 dakika boyunca hiç gitmemişti. Hafta sonu deneriz artık. Gerçi ben 2 saatte bir gitmesine razıyım ama bazen iice azıyor. 3 dakikada falan gitmeye başlıyor.
  • benim de 10 dkdır gitmiyor XD bakalım inş böyle gider...
    Edit: Dediğim gibi internet yine gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByInferno -- 11 Temmuz 2008; 18:25:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ByInferno

    benim de 10 dkdır gitmiyor XD bakalım inş böyle gider...
    Edit: Dediğim gibi internet yine gitti.



    senin bağlandığın yer neresi
  • yerle alakalı değil burda oturan tanıdığım herkesin int. normal
  • uptomytempo
  • Arıza ekibi talep et. Gelip ölçüm yapsınlar, sorun anlaşılsın. Burada kimse sorununa çözüm bulamaz ne yazık ki.
  • Peki malesef son çözüm öyle görünüyor, teşekkürler.
  • Yine de bir up belki bir fikri olan vardır.
  • arkadasım 3 gundur forumdan birseyler bekliyorsun ama insanların fikirlerini de takmıyorsun.daha halen up up yazıyorsun.bu forumdaki kimse oturdugu yerden kalkıp gelip senin hattını duzeltemez.sorun hattında işte neden anlamak istemiyorsun ki? telekom arızayı arayıp bi arıza kaydı bırakacaksın gelip bakacaklar hattına kontrol edecekler.gerekirse yeni hat cektireceksin kutu dan eve kadar.yazılımsal bir sorun oldugu surece biz yardım edebiliriz.ama bu donanımsal bir sorun
  • Buradaki insanların fikirlerini önemsemiyorsun da ne demek oluyor. Herkesin kendine göre bir fikri olabilir ve yeni gelebilecek bir öneri işimi uğraştırmadan halledebilir. Senin bu mesajına SPAM denir ve kimsenin işine yaramayacak cümleler kurup mesaj sayını yükseltiyorsun. Uplardan rahatsız oluyorsan girip bakmazsın bu konuya. Bu konudaki önerileri okuyan pek çok DH üyesi de buradan faydalanabilir.
  • Arkadaşım, sinirlenerek bir yere varamazsın Simone' un dediği doğru. Arkadaşlar önerilerini yazmışlar, olmuyorsa hizmet sağlayıcın ile görüşeceksin; zorlamanın bir manası yok. Hem zaman hem para kaybediyorsun. (Verimli kullanamadığın hizmet için tam ücret ödüyorsun.) SPAM olayına gelince, flood yapıyorsun sürekli, sonra millete kızıyorsun. Bak elinden geldiğince herkes yardımcı olmaya çalışmış. Simone' un da postu var yukarıda; sana yardımcı olmak için yazmış. Lütfen 'nankör' olmayalım.. Değer bilelim biraz..
  • spama gerek duymuyorum cunku 4 senedir bu forumdayım 2000 mesaj sayım olması seni kandırmasın yani.boş beleş yazılarla olmus sayı değil o.benim sana soylemek istedigim 3 gundur forumdan gelecek yazıyı beklemek yerine telekoma arıza kaydı bırakıp hattını kontrol ettirmenin gerektigidir.seni anlıyorum ugrasmak istemedigin belli ama yazılımsal bir sorunun yok.yukarıda telekom da calısan teknik eleman bile soylemiş kablo sorunu diye ama sen halen daha up up yazıyorsun asıl senin bu yaptıgın spam.
    kimsenin işine yaramayacagını dusundugun o cumleler senin sorununun nasıl cozulecegini anlatan cumleler ama amacın farklı olmalı ki aynı dogrultudaki bir cok mesajı resmen gormezden geliyorsun.

    sanane diyebilirsin bana tabii ki.evet banane sorunun cozulsun diye konunu takip ediyoruz ama anlamak istemedikten sonra anlatmak ta zor oluyor maalesef.bu saatten sonra istedigini yap bekle belki duzelir.

    konuyla bu kadar ilgilenmem de iyi niyetlidir aklına spamdır mesaj sayısıdır gibi seyler gelmesin.




  • Arkadaşlar benim sorunum çözüldü sanıyorum 3 saattir bir kesilme olmadı. Telekomdan personel tekrar geldi. Sorunun kendilerinden olduğuna ikna ettim onları. Sonunda portumu değiştirdiler. Apartmandaki hattımda değişmişti. Şu anda bir problem yok gibi. İlgilenenlere duyrulur...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu

    Arkadaşlar benim sorunum çözüldü sanıyorum 3 saattir bir kesilme olmadı. Telekomdan personel tekrar geldi. Sorunun kendilerinden olduğuna ikna ettim onları. Sonunda portumu değiştirdiler. Apartmandaki hattımda değişmişti. Şu anda bir problem yok gibi. İlgilenenlere duyrulur...

    Şu anki değerlerin nasıl modemde resimle gösterir misin ? Hat değerlerin nasıl şimdi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Glyph


    quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu

    Arkadaşlar benim sorunum çözüldü sanıyorum 3 saattir bir kesilme olmadı. Telekomdan personel tekrar geldi. Sorunun kendilerinden olduğuna ikna ettim onları. Sonunda portumu değiştirdiler. Apartmandaki hattımda değişmişti. Şu anda bir problem yok gibi. İlgilenenlere duyrulur...

    Şu anki değerlerin nasıl modemde resimle gösterir misin ? Hat değerlerin nasıl şimdi ?


    Değerlerde çok fazla bir değişme olduğunu sanmıyordum ama bakınca bişey dikkatimi çekti. Bana tahsis edilen bant genişliği arızadan önce 1024 e 256 değildi tam olarak. Şu anda ki değerlere bakınca öyle bir değişiklik var. Verilen bant genişliği tam gösteriyor. Birde gürültü oranlarında biraz oynama var. Ayrıca hala kesilmedi. Telekom yetkilileri gerçekten uğraştılar bu sefer. Teşekkür ediyorum burdan kendilerine de :)







  • quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu


    quote:

    Orjinalden alıntı: Glyph


    quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu

    Arkadaşlar benim sorunum çözüldü sanıyorum 3 saattir bir kesilme olmadı. Telekomdan personel tekrar geldi. Sorunun kendilerinden olduğuna ikna ettim onları. Sonunda portumu değiştirdiler. Apartmandaki hattımda değişmişti. Şu anda bir problem yok gibi. İlgilenenlere duyrulur...

    Şu anki değerlerin nasıl modemde resimle gösterir misin ? Hat değerlerin nasıl şimdi ?


    Değerlerde çok fazla bir değişme olduğunu sanmıyordum ama bakınca bişey dikkatimi çekti. Bana tahsis edilen bant genişliği arızadan önce 1024 e 256 değildi tam olarak. Şu anda ki değerlere bakınca öyle bir değişiklik var. Verilen bant genişliği tam gösteriyor. Birde gürültü oranlarında biraz oynama var. Ayrıca hala kesilmedi. Telekom yetkilileri gerçekten uğraştılar bu sefer. Teşekkür ediyorum burdan kendilerine de :)





    Sendeki o download noise margin bende 6 db idi bıraktığımda. Hattım da 326/256 :) Ben de gelince uğraşacağım ama arıza ekibi yollamamak için yırtınmışlardı geçen yılki arızada. Çok güzel sorunun çözülmüş sonunda. Arızadan ekip yollamamak için her şeyi yapıyorlar çünkü




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.