Şimdi Ara

Önemli Konu: İnternetim Gelip Gelip Gidiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 haftadır bu problemle boğuşmaktayım. Özellikle öğleden sonra ve akşam üzeri internetim 4-1 dk arasında gelip gidiyor, 10 saniye boyunca bu sorun devam ediyor ve tekrar geri geliyor. Bu yüzden online oyun oynayamayıp download bile yapamıyorum. Sorun splitterda dediler gittim en pahalısından splitter aldım bu sefer telefon açılınca kesilmemeye başladı. Türk telekom beni 3 gün oyaladıktan sonra sorun çözüldü size port attık dedi fakat sorun devam etti. Yeniden türk telekom aranınca bana kendilerinden kaynaklanan bi sorun olmadığını söylediler. İnternete network yolu ile bağlanyorum ve adsl kullanıyorum. Network wireless değil. Şimdiden çok teşekkürler.



  • up
  • Modem ayarlarından ADSL STATUS kısmında hat zayıflaması kaç db bakar mısınız?
    Attenation mu ne öyle bişeydi...
  • Evet hat değerlerini buraya resim le gönderir misin ? Eğer gerçekten düşükse arızadan ekip talep et gelip ölçüm yapsınlar mutlaka.
  • Modem network hat ayırıcısına bağlı, nasıl kontrol edebilirim?
  • 192.168.1.1 veya artık ne ise modem giriş adresin,ordan girip hat durumuna bakman gerek.Orda zayıflama miktarını felan yazar,eğer hat zayıflaması fazla ise TTnete bildirmen gerek,mahallenize güçlendirici takarlar büyük ihtimalle.

     Önemli Konu: İnternetim Gelip Gelip Gidiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 9 Temmuz 2008; 17:35:34 >
  • Benim hatta sapıttı 1 haftadır gidip geliyor internet telefon da kesildi dün ahlen gelmedi arıza kaydı bıraktır bakmadılar. Kendi tarafımdaki tüm kabloları ayarları kontrol ettim sorun tamamen telekom kaynaklı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Böyle bir mesaj geldi
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Modem giriş adresi IP adresi midir?
  • Modemin sabit ip adresidir,ayrıca Varsayılan Ağ Geçidi adresidir de.
  • Eee şifre istiyor bu... Herhalde babam biliyordur çünkü ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.
  • EVet admin şifresi vardır

    Modemin kitapçığında yazması lazım.

    admin
    root
    12345
    123456
    000000

    v.s deneyin,olmazsa babanızı bekleyin.
  • Çok teşekkür ederim, hemen deneyip cevap vereceğim.
    Edit: Hiçbiri olmadı, muhtemelen kendisi koymuştur şifresini, gelince öğrenirim, teşekkürler. Başka şeylerden kaynaklanıyor olabilir mi ya da acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByInferno -- 9 Temmuz 2008; 18:01:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ByInferno

    Çok teşekkür ederim, hemen deneyip cevap vereceğim.
    Edit: Hiçbiri olmadı, muhtemelen kendisi koymuştur şifresini, gelince öğrenirim, teşekkürler. Başka şeylerden kaynaklanıyor olabilir mi ya da acaba?

    Modemin markası ve modeli nedir ? İnternetten araştıralım modem kitapçığı yoksa.
  • hat kopmaları telefon hattınızdaki eklerde meydana gelebilecek oksitlenmelrden de kaynaklanabilir..
  • Modem D-Link DFE 530 TX galiba. Oguz bey telefon hattını mı değiştirmek gerekiyor eğer öyle ise?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ByInferno

    Modem D-Link DFE 530 TX galiba. Oguz bey telefon hattını mı değiştirmek gerekiyor eğer öyle ise?



    User Name : admin

    Password : admin


    Ya da

    User Name : admin
    Password : (bir şey yazma boş bırak burayı)


    Şu ikisinden biri olması lazım büyük ihtimal dener misin ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Glyph -- 9 Temmuz 2008; 19:51:27 >
  • benim attetion 23.4 db. azmı çok mu?
  • Ben de aynı sorun ile boğuştum.Modemdendir diye yeni modem aldım ancak değişen bir şey olmadı.Bu sefer de Türk Telekom'a baskı yaptım.Bir kaç sinirli telefon konuşmasından sonra,hattıma ait tüm verileri değiştirdiler.Ve sorun yok şimdilik.
  • Türk telekomla konuştum, bir sonuç alamadım.
  • Ben Türk Telekom Adsl Arıza Ekibinde Stajyerim...

    Bu gibi sorunlar günde en az 5-6 tane çıkmakda.

    Bu tip arızalara bakmadan önce Santral den sinyal i ölçüyoruz. Eğer orda bir problem yoksa ve hat değeri iyiyse daha sonra kullanıcıya gidiyoruz.Evde yaptıgımız ölcümlerle sonuca ulasıyoruz genelde. Ancak şu kadarını söyleyim bu tip sorunların %60 ı kablolardan meydana gelmekte. Kablodaki ekleri kontrol edip yeniden bağlayın(Oksitlenme vb. durum). Sonuç alamıyosanuz başka bir modemle deneyin. Hala sonuç yoksa geriye Dolap dan size gelen kablo da sorun olabilir.Gelen Adsl ekipleri zaten bununla ilgilenir. Eğer o kabloda sorun olursa Kablo ekibine devredilir.Sorununuz için 444 0 375 i arayabilirsiniz

    Bu arada @DiabloXT nin verdigi SS deki hat değerleri gayet güzel
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.