Şimdi Ara

Onkyo 705 Yardım Lütfen (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
4.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @ nightmare666 , bende senle aynı fikirdeyim ama malesef denedim ve söyledimde. Ancak distribütör yetkili servisten duymadan değişim yapmıyor. En azından Onkyo distribitörü yapmıyor. İşin ilginç yani eve gelip kurulum yapmıyorlar, eve gelip kontrol etmiyorlar, sonrada kullanıcı hatasımı bir bakmamız lazım diyorlar. Madem öyle gel kurulumunu kendin yap, ücreti neyse ödeyeyim ki böyle şeylerle uğraşmayayım. İş kısacası distribütör de bitiyor.
  • meraba kullanıcı hatası olmaz bende de TX-SR503E var süper cihazlar sanırım ayarlardan dır. kurulumunu kendinizmi kurdunuz
  • evet kendim kurdum, zaten başka ihtimalde yoktu :). Ayarlardan olacağını sanmıyorum. Tüm ayarlar default'da ve de problem bir süre sonra düzeliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fundarella -- 19 Nisan 2008; 11:39:11 >
  • Dostum Tükoder'i bir dene istersen
  • Şimdilik işi güzellikle halletmeye çalışıyorum. Çıkacak sonuca göre orayı denemeyi düşünüyorum. Eğer sorunumu çözerlerse, boşuna Tükoder'i işin içine karıştırmak istemiyorum. İyi niyetlimi yaklaşıyorum bilmiyorum ama onları da boş yere Tükoder'le uğraştırmayım diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fundarella -- 19 Nisan 2008; 12:31:50 >
  • Az önce servisten aradılar. Güç kaynağı, soketine tam oturmamış oyüzden üzerine gelen akımı tam olarak iletemiyormuş ve sistem korumaya geçiyormuş. Sonuç olarak yerine oturtmuşlar ve problem düzelmiş. Bir ara ürünü teslim almaya gidip, orada kontrol edeceğim. Anladığım kadarıyla arıza ufak olduğundan değişim yapmıyorlar ama inşalah tekrarlamaz.
  • aman dostum iyi olmuş . sanırım pek önemli dil sadece bu ise sorun . geçmiş olsun . iyi bak tosuna
  • akım ile ilgili bir sorunu olduğunu belliydi.kulağın çınlasın Daneel. fakat ve inşallah sokettendir ki bu tip sorunlara yol açar.en basitinden benzer hoarlör terminalleri kablolar sıkılı olmalı.ne ise umarım sokettendir başka halt çıkartmasın.çıkarmaz yalnız hiç zannetmiyorum. herkese iyi tatiller.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fundarella

    Az önce servisten aradılar. Güç kaynağı, soketine tam oturmamış oyüzden üzerine gelen akımı tam olarak iletemiyormuş ve sistem korumaya geçiyormuş. Sonuç olarak yerine oturtmuşlar ve problem düzelmiş. Bir ara ürünü teslim almaya gidip, orada kontrol edeceğim. Anladığım kadarıyla arıza ufak olduğundan değişim yapmıyorlar ama inşalah tekrarlamaz.


    güç kablosu tak çıkarlı mı yani,ben sabit sanıyordum.sen yine eline yüzüne bak bi aleti çirkinleştirip geri vermesinler,servisler genelde asıl problemi söylemez.arıza tekrarlarsa da sikayetvar.com en güzel seçenek.
  • umarım herşey yolunda gider ve sorun kalmaz.
    müstakbel bir onkyo kullanıcı olarak ders niyetine okudum
  • sadece onkyo ile sınırlandırılmamamlı.tüketicinin başına bu tür olaylar her markada gelebilir.sizin başınıza gelen benim başıma dört defa geldi saolsun lar servisle uğraştırmadılar hemen yenisini verdiler. peki benim anlamadığım cihazı aldığınız yer neden cihazı geri almayıp sizi servise yönlendirdi snoopdogg arkadaşımın dediği gibi cihazına iyi bak insanlar güvenilir olsaydı cihazı aldığın kişi yada maza sorgusuz sualsiz arızalıyı alıp yenisini vermeliydi doğru olanıda budur bu satıcı seni başından salıp servisle muatap ediyorsa servise nasıl güvenceksin. bu cihaz iler ki zamanda model olarak eskidiği zaman elinden cıkarmak istediğinde acılmış olduğu anlaşılınca bedava ya versen satamassın
  • burası diil yeri ama konu açıldı,tv almıştım yeni 72 ekran 1400ytl civarı,kutuyu açtım ön panel kavisliydi ,sonra da fişi taktım ne ses ne görüntü vardı,aldığım yeri aradım,servise gönderin size yenisini yollayalım dediler,neyse gönderdim sonra telefon geldi kablo sıkışmış düzeltmişler çalışıyormuş tv,biz gönderiyoruz dediler,ben de olmaz dedim yenisini yollayacaktınız.elimizde yok dediler aynısı,bir de tvnin fabrikaya çıkışını gösterdiklerini söylediler ne demekse.telde satıcıyla tartıştık sonra tv firmasının müşteri hizmetlerine email attım,biz ilgileniriz dediler,ertesi gün aynı magazadan başka biri arayıp yeni tvyi kargoya vereceklerini söyledi,hatta tvnin müşteri hizmetlerinden sorunun çözülüp çözülmediğine dair arayıp teyit te aldılar benden.bazı firmalar müşteri memnuniyetine çok önem veriyor ama bazıları da bir sürü kanun maddesi koyar önüne ne kadar haklı olsan da,illa ki dava açacaksın yani.benim örneğimde fabrika hatası bana yutturulmaya çalışıldı ama olmadı.sizin de içinize sinmeyen bir şey olursa sonuna ladar peşini bırakmayın derim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: snoopdogg

    burası diil yeri ama konu açıldı,tv almıştım yeni 72 ekran 1400ytl civarı,kutuyu açtım ön panel kavisliydi ,sonra da fişi taktım ne ses ne görüntü vardı,aldığım yeri aradım,servise gönderin size yenisini yollayalım dediler,neyse gönderdim sonra telefon geldi kablo sıkışmış düzeltmişler çalışıyormuş tv,biz gönderiyoruz dediler,ben de olmaz dedim yenisini yollayacaktınız.elimizde yok dediler aynısı,bir de tvnin fabrikaya çıkışını gösterdiklerini söylediler ne demekse.telde satıcıyla tartıştık sonra tv firmasının müşteri hizmetlerine email attım,biz ilgileniriz dediler,ertesi gün aynı magazadan başka biri arayıp yeni tvyi kargoya vereceklerini söyledi,hatta tvnin müşteri hizmetlerinden sorunun çözülüp çözülmediğine dair arayıp teyit te aldılar benden.bazı firmalar müşteri memnuniyetine çok önem veriyor ama bazıları da bir sürü kanun maddesi koyar önüne ne kadar haklı olsan da,illa ki dava açacaksın yani.benim örneğimde fabrika hatası bana yutturulmaya çalışıldı ama olmadı.sizin de içinize sinmeyen bir şey olursa sonuna ladar peşini bırakmayın derim.


    TV'nin markasını cok merak ettım dogrusu..

    fundarella

    Umarım bu asamadan sonra sorun yasamazsınız ancak

    urundekı azrızanın kolay cozulur bısye olmasının sızın urununuzun degısımını etkılememesı gerektıgını dusunuyorum.

    Sız yasal olarak ılk ay ıcınde urunu her turlu gerı verme hakkına sahıpsınız.




  • Kanuni hakkımın ürün değişimi olduğunu biliyorum. Ancak değiştirmiyorlar. Satıcı değişim kararını distribütör verir diyor. Bizim öyle bir yetkimiz yok diyor. Normalde değişim olması lazım ama Onkyo ile böyle bir şey başınıza gelirse forumaudio olan distribütör bu tür durumlara yaklaşmıyor. Yani problem forumaudio'da anladığım kadarıyla. Buradan benzer durum Yamaha'da da olursa aynı muameleyi göreceğiz anlamı çıkıyor.
  • Değiştirme isteği iyi hoş da yeni gelen üründe daha ciddi bir sıkıntı olmayacağının garantisini ki verebilir?

    Sıkıntısı tespit edilip giderilmiş bir ürüne bir şans vermek gerekir diye düşünüyorum kendimce.
  • Sıkıntının kesin olarak çözüldüğünden emin olsam ozaman değişim istemezdim zaten ancak bir daha problem yaşarsam tekrar servise götür getir, astarı yüzünden pahalıya gelecek ürün. En son forumaudio değişimi kabul etti. Kutusunu hazırladım, yeni cihazı bekliyorum. Bakalım yenisi nasıl çıkacak :)
  • süperrrr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    Değiştirme isteği iyi hoş da yeni gelen üründe daha ciddi bir sıkıntı olmayacağının garantisini ki verebilir?

    Sıkıntısı tespit edilip giderilmiş bir ürüne bir şans vermek gerekir diye düşünüyorum kendimce.



    tvnin markası philipsti,ön alt panelin 8-10 cmlik bölümü öyle kavis yapmıştı ki 2 parmağınız rahatlıkla girer ekranın dibi gözüküyordu,sorun çözülüp aynı tv bana gelmiş olsa bile o kavisi gördükçe ne izlediğimden ne dinlediğimden zevk alabilirdim.

    yeni amfide de daha ciddi bir sorun olursa o da değiştirilmeli,bu kadar basit.tv topiğinde böyle çok örnek var adam değiştire değiştire en son 5. tvyi sorunsuz kullanabiliyor.yani bir cihazı kullanırsınız,6 ya da 10 ay sonra bi tarafına bi şey olur gider tamir ettirirsiniz garanti kapsamında ancak aldığınız gibi sorun çıkarıyorsa değiştirilmesinden ya da para iadesi istemekten daha normal birşey olamaz.




  • Evet arkadaşlar, yeni amfi az önce geldi. Hemen heyecanla kurdum, neyseki sorunsuz çalışıyor. Herkese teşekkür ediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fundarella

    Evet arkadaşlar, yeni amfi az önce geldi. Hemen heyecanla kurdum, neyseki sorunsuz çalışıyor. Herkese teşekkür ediyorum.


    Hayırlı olsun, umarız sorun çıkarmaz artık

    Bu arada görsel içeriği zengin geniş bir inceleme de iyi olurdu hani
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.