Şimdi Ara

Online İş ve Teknik Servis Takip Programı | Servis Plan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Servis Plan Nedir ?

    Servis Plan; Otomotiv, beyaz eşya, bilgisayar, cep telefonu, makine, klima, asansör kısacası satış ve satış sonrası içeride yada sahada teknik servis (tamir, bakım, montaj) hizmeti veren firmaların; İşlerini, müşterilerini, satışlarını, personellerini, depo, stok ve ön muhasebesini kayıt altına almak ve takip etmek için geliştirilmiş kullanımı en basit web tabanlı teknik servis takip ve yönetim programıdır.

    Servis Plan İle;

    *İç Servisinizi Yönetebilir, (Yerinize Gelen Arızalı Cihazların Kayıt ve Takibi)
    *Dış (Saha) Servisinizi Yönetebilir, (Bakım – Tamir – Montaj İşleri)
    *Periyodik Bakımlarınızı Planlayabilir,
    *Sınırsız Ürün Ekleyebilir,
    *Ürün Satışı Yapabilir,
    *Arızalı Cihazlara Yedek Parça Çıkışı Yapabilir,
    *Stok Takibi Yapabilir,
    *Depo Takibi Yapabilir,
    *Gelir ve Giderlerinizi Girerek Muhasebenizi ve Kasanızı Takip Edebilir,
    *Personellerinize Görev Atayabilir,
    *Personellerinizin İş ve Performanslarını Takip Edebilir,
    *Müşterilerinizi Takip Edebilir (İş, Cihaz, Ürün ve Ödemelerini)
    *Ayrıntılı Rapor İle Firmanızın Gidişatını Takip Edebilirsiniz.

    Firmanıza Avantajları

    *Müşterilerinize vereceğiniz servis formları sayesinde müşterilerinizin güvenlerini kazanırken bir yandan da matbaa masraflarınızı minimize edersiniz.

    *Müşterileriniz“Kendi Panelleri”Üzerinden Satın Aldığı Ürünlerini, Arızalı Cihazlarının Durumlarını ve Garanti Takiplerini Yapabilir, Periyodik Bakımlarını Takip Edebilir, Ticket (çağrı) Açabilir, Alacak, Borç yada Yaptığı Tüm Ödemelerini Takip Edebilirler.

    *Müşterilerinizin cihaz durumlarını telefonla aramak yerine sms yada mail ile bilgilendirirsiniz.

    *Her modülde ki “Detaylı Raporlama”ile firmanızın gidişatını her alanda takip ederek alınacak aksiyonları önceden alabilirsiniz,

    *6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununu Baz Alınarak 7/24Veri Güvenliği Sağlanmaktadır,

    *Bakımlarını yaptığınız bir ürünün, gelecek bakımlarının unutulmaması adına “Bana Hatırlat” özelliğinden faydalanırsınız. Bu özellik sayesinde “bakım zamanı” yaklaşan işler için sistemimiz sizi önceden uyaracak ve iş fırsatlarını kaçırmamış olursunuz.

    *Randevu özelliğiile ileri tarihli servis kayıtları oluşturabilir, (Yazılım sizi önceden uyaracaktır)

    *Takvim özelliğiile işlerinizi yada hatırlatmalarınızı takip edebilir,

    *Hatırlatmalar özelliği ile ileri tarihli görüşme, doğum günü, ödeme, etkinlik, duyuru gibi faaliyetlerinizi girebilir, (Yazılım sizi önceden otomatik olarak uyarır)

    *“Hareketler Dökümü” özelliği sayesinde hangi personel ne zaman sisteme girmiş, neler yapmış kısacası yaptığı tüm hareketleri izleyebilir,

    *Bizim için önemli olan hususlardan biride, programı satın aldıktan sonraki eğitim ve teknik destek hizmetidir. Bizlere 7 gün 24 saat ulaşarak destek alabilir,

    *Her modülde ki gelişmiş arama özelliği ile geçmişe yönelik bilgilere saniyeler içinde ulaşabilirsiniz.

    *Yedeklemeözelliği sayesinde, istediğiniz her an verilerinizin yedeğini alabilirsiniz.

    *Güncelleme, kurulum, bakım, yenileme, servis ücreti yada buna benzerekstra ücretler ile karşılaşmazsınız..

    Daha Fazlası İçin Bizimle İletişime Online İş ve Teknik Servis Takip Programı | Servis PlanGeçebilirsiniz.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.