Şimdi Ara

==OPEL ANTARA====

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
4.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Opel `in Frontera ile başladığı 4x4 macerası, 6 yıl sonra Güney Kore `de üretilen Antara ile devam ediyor. Antara 101 bin 500 YTL `den başlayan fiyatlarla Türkiye `de satışa sunuldu.
    Opel , ilk olarak 2005 Frankfurt Otomobil Fuarı `nda sergilediği `Antara GTC ` konsept modelinin gördüğü yoğun ilgi ve övgüler üzerine, Antara `nın beş kapılı versiyonunun üretimine karar vermişti. Avrupa için Chevrolet markalı araçları Kore `de üreten GM , Opel Antara `nın üretimini de bu ülkeye aldı. Çünkü Antara , Chevrolet `in SUV modeli Captiva ile aynı platformu paylaşıyor. Yani bu iki otomobil kardeş. Fakat iki aracın hem tasarım hem de malzeme kalitesinin birbirinden farklı olduğunu görmek mümkün. Türkiye `de Kia Sorento ve Hyundai Santa Fe `nin rekabet ettiği sınıfta yer alan Antara , 2007 yılında Opel `i SUV segmentinde temsil edecek. Haziran ayı başında satışa sunulan Antara `dan şimdiye kadar 100 adet satılmış. 2007 yılı sonuna kadarki satış hedefi ise bin adet.


    MODAYA UYGUN TASARIM


    Antara `nın tasarım karakterinde, kalın kontrastlar dikkat çekiyor. Alt bölümde çok güçlü görünen ve gövdesinde modaya uygun zarafeti ile sportif masküler görüntüsü vermek için birleştirilmiş kalın çizgiler yer alıyor. Kaput üzerindeki kat yeri ve büyük Opel logolu geniş krom çubuk ile vurgulanmış ızgara gibi dikkatle işlenmiş detaylar, otomobilin kaliteli görünmesini sağlıyor.


    Yüksek zemin aralığı, büyük jant tasarımı ve sahip olduğu koruyucu elementler, yeni Antara `nın karakteristiklerini tanımlıyorr. 4.57 metre uzunluğa, 1.58 metre genişliğe ve 1.70 metre yüksekliğe sahip olan Antara , geniş bir iç mekana sahip. İçerde, ilk olarak dinamik SUV karakterinin altını çizen sportif hatlara sahip koltuklar göze çarpıyor. Karakteristik Opel dizaynına sahip ön panel ergonomik bir düzene sahip. Merkezi bilgi ekranlı orta konsol, kokpite sürücü merkezli yerleşim sunuyor. Ayrıca Antara , 370 litrelik bagaj kapasitesini katlanabilir arka koltukları sayesinde 865 litreye, tavana kadar olan hacime bakıldığında ise 1420 litreye çıkarabiliyor.


    2 LİTRELİK DİZEL MOTOR


    Opel Antara `nın 2 farklı motor seçeneği buluyor. 3.2 litre hacmindeki V6 benzinli motor 224 beygir gücünde ve standart olarak ActiveSelect şanzıman ile sunulacak. 150 beygir gücündeki ve 2.0 litre hacmindeki turbo-dizel motorun ise Antara `nın özellikle Türkiye `de en çok satılan versiyon olması bekleniyor. 2.0 litre hacmindeki dizel motor GM bünyesindeki birnçok modelde de kullanılıyor. Maksimum gücü olan 150 beygiri 4000 d/d`de üreten motor 2000 d/d`de 320 Nm tork ortaya koyuyor. Bu değerlerle 0-100 km/s hızlanmasını 12.8 saniyede tamamlayan Antara , maksimum 178 km/s hıza ulaşabiliyor. Gücü ön tekerleklere aktaran ActiveSelect isimli 5 ileri otomatik şanzıman manuel kullanıma da izin veriyor.


    AKILLI DÖRT ÇEKER


    Antara `daki akıllı aktif dört çekiş sistemi, hızlanma esnasında çekişe bağlı stabilite ve artan sürüş dinamikleri gibi önden çekişin faydalarını ile daimi dört çeker özelliğini birleştiriyor. Her koşulda ön ve arka aks arasında optimum tork dağılımı sağlayan elektronik kontrollü diferansiyel, ABS ve Elektronik Stabilite Kontrolü sistemlerine tam olarak entegre edilmiş. Bu sayede sürüş kontrolü ve aktif güvenlik en üst seviyeye çıkarılmış.

    2007-06-13 03:10:11 Hürriyet






    Dizel ve otomatik


    Mayısta 110 bin YTL `ye Türkiye `de satışa sunulan Opel Antara geniş maksimum tork aralığına, hızlanma performansına, dayanıklılık ve düşük tüketim özelliklerine sahip. Opel Antara , 150 hp gücündeki yeni geliştirilmiş bir 2.0 CDTI motorla satılıyor. Söz konusu motor, 1600 bara kadar enjeksiyon basıncına, alüminyum silindir başlığına ve değişken geometrili turbo ünitesine sahip common rail turbo dizel. Bu motora beş-ileri bir otomatik şanzıman eşlik ediyor.


    Antara `da kapsamlı standart güvenlik paketi, ön havayastıklarını, sürücü ve ön yolcu için havayastıklarını, ön ve dış arka koltuklar için baş perde hava yastıklarını içeriyor. Beş koltuğun tümünde üç-noktalı emniyet kemerleri ve kafalıklar bulunuyor. Ön koltuklar ise emniyet kemeri gerdiricileri ve kemer kuvveti sınırlayıcılarıyla donatılmış durumda. Dış arka koltuklarda çocuk koltuğu hazırlığı bulunuyor. Opel şasi uzmanları tarafından, Almanya `daki Pferdsfeld ve İngiltere `deki Millbrook test merkezleri dahil olmak üzere çeşitli devrelerde ince ayara tabi tutulan Antara `nın geliştirme aşamasında beş milyon kilometreyi aşan test uygulandı.


    Elektronik kontrollü Akıllı 4x4 sistemiyle normal sürüş koşullarında ön tekerleklere aktarılan güç, yol koşulları gerektirdiği zaman otomatik olarak sistem 4 tekerlekten çekişli sürüşe geçiyor. Antara `nın akıllı dört-çeker sürüş sistemi, normal yol koşullarında önden çekişli sürüşün düşük yakıt tüketimi ve performans gibi yararlarını, zorlu yol koşullarında dört-çeker aracın çekiş gücü ve manevra yeteneğiyle birleştiriyor. Antara , normal koşullar altında önden çekişli bir otomobil olmakla birlikte, gerektiğinde saniyeden daha kısa bir sürede güç 50/50 oranında ön ve arka akslara dağıtılarak dört çeker sürüşe geçiyor.


    Akıllı dört tekerlekten çekişli sürüş sisteminin kalbini, elektronik olarak kontrol edilen arka aks bağlantısı oluşturuyor. Bu bağlantı, arka tekerleklere güç transferi gereksinimini algılıyor ve tam olarak gerekli tork miktarını arka tekerleklere aktaran bir debriyaj gibi çalışıyor. Bu işlem saniyeden daha az bir sürede gerçekleşiyor ve ABS , Çekiş Kontrol Sistemi ve ESP `den oluşan entegre sürüş sistemleri tarafından kontrol ediliyor. Frenleme sistemi, geniş ve dengeli havalandırmalı disk frenlerinden ve dört-kanallı ABS `den oluşuyor. Ani fren durumlarında Hidrolik Fren Destek Sistemi devreye girerek duruş mesafesini kısaltıyor.


    Modern ESP sistemi, Yokuşta İniş Kontrolü (DCS ) dahil, pek çok ilave fonksiyon sunuyor. Yokuşta İniş Kontrolü dik yokuş inişlerinde bile, sürücünün frenlemesine gereksinim duyulmadan, güvenli bir biçimde sabit hızın korunmasını sağlıyor .

    Antara

    Model Motor Tip Anahtar Teslim Perakende Kampanya
    Bedeli Kampanyalı Anahtar Teslim

    Antara 2.0 CDTi AS Cosmo AS 100.709,00 YTL 9.000,00 YTL 91.709,00 YTL

    Antara 3.2i 24V AS Cosmo AS 127.328,00 YTL 127.328,00 YTL

    OPEL.COM.TR









     ==OPEL ANTARA====





     ==OPEL ANTARA====


     ==OPEL ANTARA====


     ==OPEL ANTARA====



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinuba -- 18 Aralık 2007; 20:18:14 >







  • Fiyatı fazla geldi
    x3 bile 120-130 ytl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayern.cousen -- 18 Aralık 2007; 20:23:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bayern.cousen

    Fiyatı fazla geldi
    x3 bile 120-130 ytl



    sınıfındakilere göre normal. 90 milyar, aynı sınıftaki sorentonunda fiyatı bu civar burada sadece 3.2 litrelik motoru gercekten pahalı, türkiyede de 3.2 litrelik motorun fazla talep göreceğini sanmıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford Kuga seat ateca honda crv
    geçen yıl önce açıldı
    Toyota corolla
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.