Şimdi Ara

Opel Astra HB 1.4 Turbo Sport Modeli almalı mıyım ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
109.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende aracımı sattım 1.4 T sport stil paket astra sedan arıyorum otomatik nadir bulunuyor stil paket bende lpg ile kullanacagım güzel araç
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    1.6 115 hp aracım. 70 bin km ortalaması benzin-lpg karışık 7.2 hocam 11-12 lere çıkmak için şehirler arası 180 den aşağı düşmemek şehir içinde de gazı kökleyerek gezmek lazım.(şehirler arası 130 a sabitleyen, gerektiğinde gaza basan biri olarak bu ortalama) Ha benzini içiyor mu evet içiyor kasası 1.450 kg olan bir araç olduğu için. Yol tutuşuna değer bana göre. Bir de şunu anlamak lazım yeni nesil lpglerden neredeyse benzin kullanmayan yok. Örneğin benim aracımda brc takılı, 3.500 rpm devir üstündeki her 100 kmde 1.5 lt benzin yakmaya programlı(bu oran ayarlanabilir). Dolayısıyla direk olarak 30 lt lpg ile şu kadar gittim demek zor çünkü benzin de yakıyor ve otomatik olarak km başına yakıt miktarı artıyor. Ancak 1.4t nin 6 ileri olması yakıt oranını kesinlikle düşürecektir diye düşünüyorum(agresif bir kullanıcı değilseniz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkay63300 -- 26 Temmuz 2018; 15:28:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkay63300

    1.6 115 hp aracım. 70 bin km ortalaması benzin-lpg karışık 7.2 hocam 11-12 lere çıkmak için şehirler arası 180 den aşağı düşmemek şehir içinde de gazı kökleyerek gezmek lazım.(şehirler arası 130 a sabitleyen, gerektiğinde gaza basan biri olarak bu ortalama) Ha benzini içiyor mu evet içiyor kasası 1.450 kg olan bir araç olduğu için. Yol tutuşuna değer bana göre. Bir de şunu anlamak lazım yeni nesil lpglerden neredeyse benzin kullanmayan yok. Örneğin benim aracımda brc takılı, 3.500 rpm devir üstündeki her 100 kmde 1.5 lt benzin yakmaya programlı(bu oran ayarlanabilir). Dolayısıyla direk olarak 30 lt lpg ile şu kadar gittim demek zor çünkü benzin de yakıyor ve otomatik olarak km başına yakıt miktarı artıyor. Ancak 1.4t nin 6 ileri olması yakıt oranını kesinlikle düşürecektir diye düşünüyorum(agresif bir kullanıcı değilseniz)
    Aynı aracı 3 ay civarı kullandım hocam. Dediğiniz gibi ortama değer 7.5 civarı çıkabilir ama benim bahsettiğim ortalama tüketim değil saf şehir içi tüketim değeriydi. Bende otomatik olanı vardı o yüzden 10 civarına çok rahat ulaşıyordu sade şehir içinde. Sadece işe git gel de kullandığım için bu değerler. A16XER kodlu manuel vitesli motorun fabrika verisi şehir içi 8.7 bu arada. Bunun üzerine otomatik vites olması ve 20-30 km/h ortalama hızları olan şehir içi kullanımı ekleyince 10 çok rahat hocam. Ama tabi trafiğin çok az olduğu, sürücünün de çok sakin kullandığı şartlarda bu araç fabrika verisini yakalar. Yakalasa da lpg 'siz binmek yürek ister



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahaman -- 26 Temmuz 2018; 15:56:6 >




  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt
    Hocam lpg benzinde; benzini nasıl kullanıyor şuan bindiğim aracımda sadece aracı çalıştırırken benzinde çalıştırıyor ardından sadece lpg kullanıyor. Bu araçta farklı mı ?
  • ummet15 U kullanıcısına yanıt
    Hocam bu tarz lpgye tam uyumu olmayan araçlar için yağlamalı-püskürtmeli sistemler mevcut zaten. Siz isterseniz sadece sıralı sistem yağlamasız-püskürtmrsiz taktırırsınız hiç benzin harcamaz veya yağlamalı-benzinli taktırır ayarlarını hiç benzin harcamayacak şekilde ayarlarsınız. fakat subaplarınız erken zamanda süner gider(alaşım olduğu için). Ha, ben aracı hiç zorlamam, 3 bin devri nadir geçerim diyorsanız, o zaman çok bir farkı yok sistemlerin.
  • 2004 peugeot 206 ve hyundai i20 den sonra biraz güçlü bir araba alayım diye bunu aldım.Yorum yaparken bu tarz araçlardan geçecek olanlara göre yorum yaptığım düşünülebilir..Herneyse

    .Aldığıma alacağıma pişman ettiren bir araba oldu...Neden almamanız gerekir dersem

    1.Kapılar çok ağır .Kamyon kapısı açıyorsunuz sanki
    2.Araba turbo ama tabi turboyu belli bir devirden sonra açıyor..Kalkışlarda uykusundan uyandırılan çocuk gibi 5 dakika daha diyor resmen .Kalkışlar inanılmaz kötü.Bir süre sonra deli etmeye başlıyor
    3.Bu aracı alıyorsanız zaten yakıtı dert etmiyorsunuzdur ama yinede söyleyim..Lpg de bile çok yakıyor
    4.El freni dışında özellikle bi konfor arıyorsanız o kadar özelliğe rağmen konfor namına sınıfta kalır.. 2004 model 206 da bile ben bundan fazla konfor gördüm...

    Alırsanız Neden almanız gerekir desem:

    1-Turboyu açtıktan sonra hızlanmalar filan çok iyi
    2-Yol tutuşu güzel
    3-Görüntüsü güzel

    Dikkat Etmeniz gerekenler:
    1-Lpg sübapları yakıyor belli kilometreden sonra.Lpg li alacaksanız çelik sübapla değiştirilmiş olanları almaya dikkat edin
    2-Otomatik şanzımanlarda sorun yaşayanlar olmuş.Yüksek masraflar çıkmış..Otomatik alacaksanızda buna dikkat edin.




  • Uzak durmak lazım
  • J kasada 1.4 Turbo Sport fiyatları uçmuş gitmiş vaziyette tamam araba güzel dolu ama o paraya bir çok markada dizel alabilmek rahatlıkla mümkün dolar gibi fırlamış araba
  • astra j ve k kasaların 1.4t için piston kırma şikayetinden başı ağrıyan bir sürü insan var bu forumda ve şuanki masrafı 7-9 bin tl arasında haberiniz olsun ayrıca elektronik arızaları ve kaput altındaki sıvıların dolaştığı bütün plastik aksamlar kalitesiz komple yenileyin şanslıysanız farkeder ve yolda kalırsınız fakat farketmezseniz yine yolda kalırsınız ama motor yedikten sonra haberiniz olur garantisini veriyorum. şimdi birileri çıkar der ki ben 5 senedir biniyorum sıkıntı yok inanmayın bunlara der ama benim dediklerimi boş verin birde kendiniz araştırın. denemesi bedava : google açıp astra 1.4t kronik yazıp enter tuşuna basın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vista2

    2004 peugeot 206 ve hyundai i20 den sonra biraz güçlü bir araba alayım diye bunu aldım.Yorum yaparken bu tarz araçlardan geçecek olanlara göre yorum yaptığım düşünülebilir..Herneyse

    .Aldığıma alacağıma pişman ettiren bir araba oldu...Neden almamanız gerekir dersem

    1.Kapılar çok ağır .Kamyon kapısı açıyorsunuz sanki
    2.Araba turbo ama tabi turboyu belli bir devirden sonra açıyor..Kalkışlarda uykusundan uyandırılan çocuk gibi 5 dakika daha diyor resmen .Kalkışlar inanılmaz kötü.Bir süre sonra deli etmeye başlıyor
    3.Bu aracı alıyorsanız zaten yakıtı dert etmiyorsunuzdur ama yinede söyleyim..Lpg de bile çok yakıyor
    4.El freni dışında özellikle bi konfor arıyorsanız o kadar özelliğe rağmen konfor namına sınıfta kalır.. 2004 model 206 da bile ben bundan fazla konfor gördüm...

    Alırsanız Neden almanız gerekir desem:

    1-Turboyu açtıktan sonra hızlanmalar filan çok iyi
    2-Yol tutuşu güzel
    3-Görüntüsü güzel

    Dikkat Etmeniz gerekenler:
    1-Lpg sübapları yakıyor belli kilometreden sonra.Lpg li alacaksanız çelik sübapla değiştirilmiş olanları almaya dikkat edin
    2-Otomatik şanzımanlarda sorun yaşayanlar olmuş.Yüksek masraflar çıkmış..Otomatik alacaksanızda buna dikkat edin.
    2011 model otomatik vites Cosmo paketini 2 yıla yakın kullandım;

    1-)Kapılarının ağır olması mı aracı aldığınıza pişman ettiren özelliklerinden biriydi?Ne gibi bir dezavantaj yaratıyordu açıklarsanız sevinirim.

    2-)Bu araçtan önce kullandığınız araçlarla kıyaslama yapmışsınız ama maalesef talihsiz bir kıyaslama olmuş.Kalkış dahil olmak üzere performans konusunda, piyasadaki 1.4 ve 1.6 atmosferik motor kullanan çoğu aracın el sallayarak içinden geçer.

    3-)Araç ağır olduğu için şehir içi yakıt ortalaması muadillerine göre 1-2 litre fazlayken, şehir dışı gayet ekonomik olarak kullanılıyordu..Akhisar-Kuşadası-Kuşadası-Akhisar arasını 5.7 ortalama ile tamamladığımı biliyorum.

    4-)Peugeot 206 ile konfor kıyaslamak?Yalıtım, süspansiyon ve sürüş konforu olarak Astra J kasa, Peugeot 206’dan fersah fersah öndedir.




  • 1.6 T Activeselect Cosmo olanı alınabilir

    ama o bile patlayabilir. . .
  • Yukarıda eklemeyi unutmuşum yeni araç alınca farkettim. Şanzımanı da tofaş şanzımanı gibiymiş.. Olumlu olarakda süspansiyon ekliyorum. Süspansiyonu iyiymiş.
  • vista2 V kullanıcısına yanıt
    Sattım yeni araç aldım yazmışsınız burda. Başka konuda 4 senedir i20'niz var sonra 208 iniz var falan. B segmenti 2 araç garip olmuş da şanzımana boş laf etmişsiniz. Piyasadaki en sorunsuz ve kullanışlı şanzımanlardan biri
  • Piston olayı sıkıntı uzak durun derim ya da 115liği alıp sütçü beygiri gibi gezmek .Opel=bol masraffff
  • Emme manifoldu arızasıda cabasi...
  • Olumsuzluk olarak yapılan yorum iyiymiş.

    Aracın kapıları çok ağır, turbo belirli bir devirden sonra devreye giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Olumsuzluk olarak yapılan yorum iyiymiş.

    Aracın kapıları çok ağır, turbo belirli bir devirden sonra devreye giriyor.
    Aracın kapılarının ağır olması GÜVENLİK sebebiyle olmasın ? Diğer tenekelerle bir kaza yapınca kapılar bacaklarınızı keserken ağır dediğiniz o kapıların içindeki çelik borular sayesinde sağ kurtulursunuz. Aradaki ağırlık farkı bunun getirir işte

    Piston kırma, kronik arıza hepsi kullanıcı hatası. Sürekli kırmızı alana giren devirde araç kullanırsanız piston da kırar motor da yakar. Arkadaşımın aracı Astra J 1.4 Turbo Sport, 150.000 KM'de, bu güne kadar rutin bakım dışında kuruş masraf çıkarmadı. Aracı düzgün kullandığı içni olmasın !




  • Arabaya hakaret edenlerin çoğu ya hondacı yada teneke diye tabir ettiğimiz şirket aracı tarzı araçları borç harç zor alıp binemeyen şahıslar. Aracım 1.4 turbo maşallah ağır dediğiniz aracı piyasadaki hiçbir 1.6 dizel geçemiyor audi passat b8 dahil. Araç kg olarak ağır evet arkadan vuran bir aracı perte çıkardı sadece tampon değişti. Araçla uzun yolda 160 km sürate kadar motor sesi duyamazsınız. Aracı ankara şehir içinde kullanıyourm kmde 30 kuruş yakıyor. Siz tenekelere binin anlamaz herkes bunlardan. Araç ncapden Advanced Ödülü almış bir araç ama bizde kimlerin ağzına düştüğünü görüyoruz.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.