Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.714
Cevap
57
Favori
424.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 otomatık gelmedıgı surece vw nı deviremezler...
  • Bence 60.000bin tl en full versiyonu olsa en boşuda 55.000bin tl lansmnla gelse çok satardı.Sonra yap en doluyu yap sonra 65.000tl boşuda 55.000bin bitir git.GOLf 7 1.6tdi bunu keser anca dsgden korkanlar otomatik şanzımanda tercih eder.
  • 136hp otomatik vites 8.5 sn iken bu duz vites 10.3 sn nedir? rezalet 110 hp performansi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın 70 binden aşağı olması imkansız gibi bence, motorun eşi benzeri yok, sütçü beygiri corolla D-4D ler bile 70 bin sınırına dayanmışken, bu aracı mümkün değil 70 ten aşağı satmazlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxtolgaxxx1977

    Bu aracın 70 binden aşağı olması imkansız gibi bence, motorun eşi benzeri yok, sütçü beygiri corolla D-4D ler bile 70 bin sınırına dayanmışken, bu aracı mümkün değil 70 ten aşağı satmazlar..

    Astra 70 bin olursa V-40 fiyatına yakın olur. Ben şahsen bu durumda V-40 tercih ederim.
  • Opel gerçekten pek iyi değil aktarma ve ağırlık konusunda.

    Bu konuda en beģendiğim markalardan olanlar bmw ve vw,seat.

    Leon fr 1.4 tsi 0-100 8.2 sn

    Astra 1.4 turbo 140 9.9 sn

    Hele otomatik vitesi evlere şenlik.

    180 bg astra active select 0-100 9 sn.

    Gerçi 0-100 pek göstermez ilerisini ama daha iyi olması gerekirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 7 Temmuz 2014; 17:44:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxtolgaxxx1977

    Bu aracın 70 binden aşağı olması imkansız gibi bence, motorun eşi benzeri yok, sütçü beygiri corolla D-4D ler bile 70 bin sınırına dayanmışken, bu aracı mümkün değil 70 ten aşağı satmazlar..

    Astra 70 bin olursa V-40 fiyatına yakın olur. Ben şahsen bu durumda V-40 tercih ederim.

    V-40 opsiyondur şudur budur 85-90 ı buluyor almaya kalkınca, 73 e baz modelini bulup alırım diyorsanız o ayrı tabi..

    Ayrıca astra nın yeni motoru kağıt üzerinde çok daha iyi gözüküyor V40 ın dizel motoruna göre, fiyatının da V40 yaklaşması gayet normal bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    136hp otomatik vites 8.5 sn iken bu duz vites 10.3 sn nedir? rezalet 110 hp performansi.

    Hangi 136 hp dizel otomatik 8,5 saniye?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Opel gerçekten iyi değil aktarma ve ağırlık konusunda.

    Bu konuda en beģendiğim markalardan olanlar bmw ve vw,seat.

    Leon fr 1.4 tsi 0-100 8.2 sn

    Astra 1.4 turbo 140 9.9 sn

    Hele otomatik vitesi evlere şenlik.

    180 bg astra active select 0-100 9 sn.

    Adamlar yardım alsın arkadaş olmuyor böyle


    Lütfen diğer markaları yücelttiğim gibi bir anlam çıkarılmasın.Aksine opeli daha tercih edilir buluyorum bunlara rağmen .

    Opel aktarma konusunda sıkıntılı değil. Ağırlığı fazla kafadan 120 kg fazlalığı var. Yeni kasa Astra'da hafiflatılmış şasi gelecek ve 80 kg daha hafif olacak.

    Sonra herşeyi 0-100 e bağlamayın. Bu 140 Hp Tsi motor 160 hp motor yerine geldi ve ondan daha iyi bir motor değil. O motor Scirocco'da daha İnsignia St'yi geçemiyorken Astra'yı nasıl geçecek?

    Buyur bak bu videosu



    He adam hakkını verememiş dersen buyur bu da performans verileri

    200 km/h a ulaşılan süreye bakın

    www.zeperfs.com
    403 Forbidden
    http://www.zeperfs.com/duel2417-2988.htm



    Şahsen ben 140,160,180 hp araç alsam 0-100 e çok bakmam benim için 60-160, 80 - 180 , 100-200 hızlanmaları daha önemlidir. Her aracın bir karakteri vardır mesela Opel'in 4. vitesi çok iyidir. Şuan Vw araç kullanıcısıyım bu aracında 2. vitesi cidden iyi bu da 0-100 de avantaj sağlıyor.



    Şimdi bakıyoruz kağıt üstünde Golf 1.6 Tdi 0-100 hızlanması 10,7 saniye, Astra'nın 10,1 saniye nerede bu 30 hp diyor insan. İşte o 30 hp 100 den sonra kendini öyle bir belli ediyorki araç vites attıkça nefesi kesilmiyor.

    Buyur bu benim kendi çekimim 70-200 hızlanması Golf'ün. Bence rezalet bir hızlanma Astra sence kaç boy atar? Hemde Astra Euro 6 motor yani sürekli tüketim üstüne çalışılmış güçleri kısılmış bir motorken






  • Otomatik olsa iyiymiş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Opel gerçekten iyi değil aktarma ve ağırlık konusunda.

    Bu konuda en beģendiğim markalardan olanlar bmw ve vw,seat.

    Leon fr 1.4 tsi 0-100 8.2 sn

    Astra 1.4 turbo 140 9.9 sn

    Hele otomatik vitesi evlere şenlik.

    180 bg astra active select 0-100 9 sn.

    Adamlar yardım alsın arkadaş olmuyor böyle


    Lütfen diğer markaları yücelttiğim gibi bir anlam çıkarılmasın.Aksine opeli daha tercih edilir buluyorum bunlara rağmen .

    Opel aktarma konusunda sıkıntılı değil. Ağırlığı fazla kafadan 120 kg fazlalığı var. Yeni kasa Astra'da hafiflatılmış şasi gelecek ve 80 kg daha hafif olacak.

    Sonra herşeyi 0-100 e bağlamayın. Bu 140 Hp Tsi motor 160 hp motor yerine geldi ve ondan daha iyi bir motor değil. O motor Scirocco'da daha İnsignia St'yi geçemiyorken Astra'yı nasıl geçecek?

    Buyur bak bu videosu



    He adam hakkını verememiş dersen buyur bu da performans verileri

    200 km/h a ulaşılan süreye bakın

    http://www.zeperfs.com/duel2417-2988.htm


    Şahsen ben 140,160,180 hp araç alsam 0-100 e çok bakmam benim için 60-160, 80 - 180 , 100-200 hızlanmaları daha önemlidir. Her aracın bir karakteri vardır mesela Opel'in 4. vitesi çok iyidir. Şuan Vw araç kullanıcısıyım bu aracında 2. vitesi cidden iyi bu da 0-100 de avantaj sağlıyor.



    Şimdi bakıyoruz kağıt üstünde Golf 1.6 Tdi 0-100 hızlanması 10,7 saniye, Astra'nın 10,1 saniye nerede bu 30 hp diyor insan. İşte o 30 hp 100 den sonra kendini öyle bir belli ediyorki araç vites attıkça nefesi kesilmiyor.

    Buyur bu benim kendi çekimim 70-200 hızlanması Golf'ün. Bence rezalet bir hızlanma Astra sence kaç boy atar? Hemde Astra Euro 6 motor yani sürekli tüketim üstüne çalışılmış güçleri kısılmış bir motorken




    Ben tdi motordan bahsetmiyorum.. Benim bahsettiğim bu ;




    Bu motor golf 1.4 act de var Scirocco 160 bg dsg olduğundan sanırım kaybetmiştir..Ayrıca leon fr 250 nm sanırım. Ara hızlanmalarını görüyorsunuz.

    C sınıfı aracı eşek ölüsü gibi aģır yapıp performans verilerinden geride kalırsa bu opelin sorunudur.Azaltması iyi olmuş ağırlığı.Ama hala 136 bg lik bir motor için yeterli değil 100 km hızlanması.He tabi dediğiniz gibi 0-100 tek başına bir şey tabiki ifade etmiyor. Bir sürü kaale alınacak başka verilerde var.

    Ama şahsen bir fluence den iyi olmasını beklerdim 0-100 ün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 4 Haziran 2014; 19:51:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bahsettiğiniz buysa 140 hp lik motor hala 160 hp lik motordan geride.


    www.zeperfs.com
    403 Forbidden
    http://www.zeperfs.com/duel2981-4543.htm



    Birde Fluance 9,8 saniye de 0-100 hızlanması yapıyor Dci 130 hp ile. Opel Astra 10,1 saniyede. Yalnız unuttuğunuz birşey var Dci 130 hp Euro5 motor şuanda. Astra Euro6 ya geçti Fluance 119 Co2 veriyorken. Astra Sedan 104 Co2 veriyor. Yani tüketim için güçte kısılma var



    Yılbaşında emisyona göre mtv konuşuluyor eğer sistemde Fluance üst dilimde kalırsa kimse 0,3 saniyelik farka bakmayacaktır emin olabilirsiniz




  • Yahu şu forumda yıllarca ağırlık / güç oranı, tork ve beygir kavramını milyonlarca kez konuştuk da şu Opel in fazladan ağırlığı yüzünden 0-100 de iddialı olamadığını ortak görüş haline getiremedik ya..
  • Renault un 130 hp makinası bile Türkiyede 65-70 bin lira bandından satılıyor, Opel de en iyimser bu rakam 75-80 bin bandına çıkacaktır, geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bahsettiğiniz buysa 140 hp lik motor hala 160 hp lik motordan geride.


    http://www.zeperfs.com/duel2981-4543.htm


    Birde Fluance 9,8 saniye de 0-100 hızlanması yapıyor Dci 130 hp ile. Opel Astra 10,1 saniyede. Yalnız unuttuğunuz birşey var Dci 130 hp Euro5 motor şuanda. Astra Euro6 ya geçti Fluance 119 Co2 veriyorken. Astra Sedan 104 Co2 veriyor. Yani tüketim için güçte kısılma var



    Yılbaşında emisyona göre mtv konuşuluyor eğer sistemde Fluance üst dilimde kalırsa kimse 0,3 saniyelik farka bakmayacaktır emin olabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu motor çok iş yapacak
  • listede 1.4 turbo lpg de var..otomatikte en iyi kombinasyon 1.4 t +lpg gibi..
  • Her şey 0-100 değil ki, özellikle yakıt tüketimini artıran 1-2. vites hızlanmalarında ekonomiyi sağlayabilmek için ecu stratejileri daha evcil seçiliyor. Bunun sonucu olarak da 0-100 olumsuz, tüketim olumlu etkileniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bahsettiğiniz buysa 140 hp lik motor hala 160 hp lik motordan geride.


    http://www.zeperfs.com/duel2981-4543.htm


    Birde Fluance 9,8 saniye de 0-100 hızlanması yapıyor Dci 130 hp ile. Opel Astra 10,1 saniyede. Yalnız unuttuğunuz birşey var Dci 130 hp Euro5 motor şuanda. Astra Euro6 ya geçti Fluance 119 Co2 veriyorken. Astra Sedan 104 Co2 veriyor. Yani tüketim için güçte kısılma var



    Yılbaşında emisyona göre mtv konuşuluyor eğer sistemde Fluance üst dilimde kalırsa kimse 0,3 saniyelik farka bakmayacaktır emin olabilirsiniz

    Energy dci'ın euro 6 normu halihazırda zaten geliştirilmiş durumda muhtemelen yeni C serisinde ilk olarak kullanılacak ve gücü azalmayacak aksine artacak(136 Bg 340 nm)

    emisyon oranlarına gelirsek

    gelecek oranlarda Almanya yada ingiltere örnek alınacak

    ingiltere
    A < 100
    B 101-110
    C 111-120
    A B ve C de vergi sıfır sterlin

    zaten iş vergi boyutuna indirgersek emisyon oranı 99 CO2 olan 1.6 180 bg 400nm' lik twin dci tercih sebebi olur

    dip not: euro 5 dci 140 Megane'da 104 CO2 oranına sahip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 21 Kasım 2013; 14:46:25 >




  • Opel sırf 0-100 de rekabet edeceğim diye ağırlıktan çalmamalı bence. Benim aracım 0.5 saniye yavaş olsun ama sağlam olsun.bizde fluance 1.5 dci de var kapısı kağıt gibi.ayrıca 0-100 hızlanmasına asıl etki eden şanzuman oranlarıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.