Şimdi Ara

opel astra j otomatik d konumunda titreme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
5
Favori
44.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emozca4116 E kullanıcısına yanıt
    Bence de bu durum fren sistemiyle ilgili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Titreme normal, tork konvertörlü şanzımanların neredeyse hepsinde var. Eğer yarı otomatik bir şanzıman olsaydı o zaman araç dururken kavramayı ayırıyor ve araç titreme yapmıyor ancak tam otomatiklerde böyle birşey mümkün değil. Ancak aşırı bir titreşim varsa o zaman problem var denebilir. Devirde çok ufak dalgalanmalar ve hafif bir titreşim tam otomatik şanzımanlarda gayet normal.

    Tam bende bunu diyecektim yukarıdaki arkadaş atıp tutmuş çok pis şeyler söylerim diyede tam otomatik opelin şanzımanı dururken vites d de ise kavramadan falan ayırmaz aracı yarı kavramada gitmeye hazır bekler aşırı derece abuk sabuk bir titreme yoksa normaldir, gidin şu yeni insigniaya test sürüşüne çıkıp d de frene basıp bekleyin aynı şeyi göreceksiniz..

    Ki çift kavrama dsg, dct gibi şanzımanların ilk kalkışta atik olmamalarının nedeni beklerken boşa almaları harekete geçerken tekrar kavramaya çalışmalarıdır, otomatik araçta ise gitmeye hazır bekler araç..

    eğer bu arabada d de n ye almış gibi olmasını bekliyorsanız çok para harcarsınız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VirtualWorld -- 22 Kasım 2017; 22:43:1 >




  • mert107 kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkıntı ne idi tam olarak hangi işlemler yapıldı? Daha detaylı bilgi verebilir misiniz? Ben de yarın aracı otomatik şanzımancıya götüreceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında şanzıman arıza verene kadar bi sıkıntı olduğunu anlamadım,geriye takınca sadece net bi kavrama yoktu gaza basmayınca geri gitmiyordu,yaptırdıktan sonra geriye takınca anladım farkı gaza basmadan geri gider oldu.birde çok nadir kararsız kalıyordu rampada tutunamıyordu geri kaçırıyordu.içindeki bi çok parça değişti neyi değişti bilmiyorum 3500 lira gitti şu an kullanan kişi sıfır sorunla kullanıyor dua ediyor sürekli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 j kasalarda kronık ben aracımı korkumdan sattım arkadaslar bılgınız olsun 2016 da 50000 km de sattım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 Astra var aynı sorunu yaşamaya başladım, bazen hiç titreşim yok bazende güzel güzel titriyor. Ustaya gittim 350 TL mi aldılar yağ vs değişimi ayağına ama halen tık yok. Rica ediyorum çözüme ulaşan var ise bana mesaj atsın.
  • Aynı sorun için usta bana ateşleme bobininin degismesi lazim ondan yapiyor dedi.ben güvenip degistiremedim açıkcası.

    10.000 km dir bu sekilde kullaniyorum aracı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • I.C.O kullanıcısına yanıt
    Ateşleme bobini ne alakaymış ?





    Astra j de sanırım kronk bu durum, 10bin km de 4 servise götürdüm hepside normal dedi hatta test araclarına baktık aynısı, ama km arttıkça bir tık daha artıyor titreme.



    Işıkta falan beklerken araba sal beni bırak gideyim diyor :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mert107 kullanıcısına yanıt
    Arkanızdan element uydurmayın. Siz yaşadınız diye kronik bir sorun olmuyor. Astra J de tam otomatik şanzıman bulunmaktadır ve sınıfının en sorunsuz şanzımanlarından biridir. Kronik sorun dediğiniz , vokswagen , seat ın 7 ileri çift kavramalı şanzımanlarında görülen mekatronik ptoblemine denir. Kaldı ki onların bilr sorunlu olmasının sebebi yanlış kuşlanılmasıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Titreşimin derecesine göre sıkıntı olup olmadığı değişir.

    Tam otomatik tüm araçlarda d konumunda frene basarken belli belirsiz bir titreşim olur.
    Motor hareket etmeye çalışırken frenle durdurmaya çalışıyoruz, sürekli bir baskı hali mevcuttur,
    ancak gaza basılmadığından konvektör bunu apsorbe ederek şanzıman dişlilerini korur, baskı altına almaz.

    Sorunlu şanzımanda bu titireme araçtakileri rahatsız edici seviyeye gelir, muhtemelen de sorun ya yağın
    özelliğini kaybetmesi, filitrenin tıkanması yahut konvektör içindeki pallerde problemden kaynaklanır.
    Fren müşürünün de kontrol edilmesinde fayda olduğunu düşünüyorum, zira bir çok tork konvektörlü araçta
    D konumunda frene basılı beklerken şanzımana aracı zorlamaması için fren müşüründen bir ikaz gider.

    Şanzıman ve motor takozları da zamanla özelliğini yitirerek bu titremeyi çekilmez hale getirir.

    Tam otomatik şanzımanda vites geçişlerinde bir sorun yoksa genelde basit müdehalelerle giderilir.




  • Desici09 kullanıcısına yanıt
    Ben aracımı ustaya bıraktığım sürede Nevşehir’den ve Kayseri’den iki Astra daha geldi aynı Şanzımana sahip ikiside şanzımandan sorunlu...yani gördüğüm ve ustanın bana söylediği kadar bu şanzıman belli bi üretim yılına kadar olanların hepsinde sorun var...ağzını da topla adam gibi yaz arkalı önlü kimsin sen konuşuyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu bu Işık’larda frene basınca d konumunda durunca titreme ve dalgalanma sorununa çözüm bulan arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu durumla yaşamaya calisiyorum. Sanzimanda soruna sebep olan birsey degil herhalde. Olsa benimki coktan giderdi. Ama sorunun nedenini anlayip çozene büyük minnettarlik duyacagim...bu titreme cok gıcık

    Ha bu arada, klima açık iken titreme hiç yasanmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engyn -- 9 Şubat 2018; 18:22:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bobin dedi ustanın biri ama değiştirmedim si değiştirdiniz mi bobüni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayir. Bobin ciddi bir parca degil mi? Bobin olsa bana bu zamana kadar kesin ciddi bir masraf cikartirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mert107 kullanıcısına yanıt
    Buldunuz mu sıkıntıyı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engyn kullanıcısına yanıt
    Bobin 300 tl civarı çok ciddi bir fiyatı Yok bobin bujilerin bağlı olduğu parça

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fibo_33 F kullanıcısına yanıt
    Arabayı sattım bir seneyi geçti ,3500 lira harcadım içinde parçalanan parçaları değişti şu an ki sahibi sorunsuz kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla benim araç da Işık’larda durunca titreme harici en ufak bir sıkıntı Yok gaza basmadan d ve r de iken kendi gidiyor geri kacırma yapmıyor ama titreme de ara ara da olsa yapıyor 3 sanzımancıya gittim sıkıntı sanzımanda değil dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mert107 arkadaşın yaşadığı problemle.bizim yaşadigimiz problemin ayni oldugunu düşünmüyorum.kafalar karışmasin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.