Şimdi Ara

OPEL ASTRA K VS GOLF 7 SİZCE HANGİSİ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
2
Favori
12.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her ikisi de iyi araba. Şuan fiyat performans olarak astra k çok daha önde. Fiyat listelerine aldanmayın opel bayiileri en az 5-6 bin indirim yapıyor.

    Fiyat performans donanım doluluğu açısından bakıcaksak Opel in Dynamic modeli Golf ün highline modelinden bile daha dolu.
    Anahtarsız çalıştırma harika birşey kullanan anlar
    Çarpışma önleyici dalgın olunan zamanlarda işe yarıyabiliyor
    Şerit takip sistemi gibi vs vs artıları var
    Fiyat olarak Dynamic otomatik model 85 civarıyken golf highline dsg 100 civarı yaklaşık bir 15 bin fark var. Bu farka 1000 küsür liraya çok isterseniz 3 sene garanti de uzatabilirsiniz. (vw de 3 sene garanti uzatma bildiğim kadarıyla 4000 küsür)

    Excellence donanımdaki Matrix led farları hiç saymıyorum bile golfe güncelleme gelmesi gerekir ki bu far ile yarışabilsin. ( gece yolculuğu yapıcaklar mutlaka excelence alsın).

    Astra J kullananlardaki K ya geçmem olayını ise anlamıyorum araba baştan aşağa değişmiş hafiflemiş hantallıktan kurtulmuş ve teknolojik hale gelmiş bu kendi arabanı sevmekten başka bişey değil bence. (Tip olarak demiyorum zevkler ayrı konu bana göre K kasa daha sportif)

    Sonuç olarak ikisi de iyi araba ama Dsg problemi ve doğuşun donanım ve fiyat politikasından dolayı bence şu an astra K alınır.




  • orthos123 kullanıcısına yanıt
    5-6 bin indirim her modelde oluyor mu peki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım bence önce vw golf 7 neden dersen opel her zaman serttir debriyajı serttir süspansiyonlar serttir konfor her zaman alçaktır.
    Konfor diyince en başta mercedes ardından bmw sonra audi sonra vw gelir. kalite açısındanda bu böyledir.
  • iki aracıda test edin dediklerimi zaten anlarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

    quote:

    Orijinalden alıntı: anl_clk


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle

    Guleyim mi
    Astradaki 150hp motor benzinli ve 1.4 turbodur 1 sene once cikti yeni nesil ve yakit tasarrufu optimum euro 6 dir. Ayrica acip bakabilirsin comfort ve dynamic arasindaki farka. Astra 2016 car of the year secildigini de hatirlatayim dunyada. Vw nin satis rakamlari hic bi marka ile kiyaslanmaz zaten de golf bmw 1den cok satti diye passat mercedes c den cok satti diye daha iyi o zaman sana gore ?

    golf bmw1 den tabii ki iyi. mercedes a, bmw 1 ve golf'ün karşılaştırmalı testini oku auto show'da. golf birinci. bmw 1'e bmw demem ben. çocuk mezarı gibi bişey. 3 serisine parası yetmeyenler için çıkardıkları bişey o.
    passat mercedes c serisi karşılaştırman biraz komik olmuş. aradaki o kadar fiyat farkına bak. biri premium sınıf araç. illa ki daha az satmıştır pahalı olduğu için. ancak astra ve golf aynı sınıfta. fiyatları da birbirine yakın. buna rağmen golf astra'yı katlıyorsa bu kaliteye işaret eder. opel'in ne olacağı bile belli değil. kapanmaktan alman hükümeti korudu opel'i.
    comfort'ta ben kendim için eksik birşey göremiyorum. 7 hava yastığı, çift bölgeli otomatik klima (arkada da hava üfleci var), start-stop, otomatik park freni, elektronik diferansiyel kilidi, güderi koltuklar, buzdolabı, arkada kol dayama vs.. vs.. daha ne olsun?

    O zaman dacia da cok satiyo hepsinden daha kaliteli :(.Hocam kusura bakmayin ama nick mesaj uyumu demek zorundayim.Golf'ün cok satmasi tamamen türk halkinin arabadan hic bir halt anlamadigi ve arabayi satmak icin aldigindan dolayidir.120 bine golf alip 105 ps dizele binmek pardon 110dur en fazla:).Golf güzel bir arac bem severim ancak dediginiz gibi bmw1 den iyi bir arac olamaz bunu icin sürüs dinamiklerini görmeniz bilmeniz gerekli.Golf astra ile kapisir ancak bmw dediginizde golf dacia gibi kalir :)

    Golfün pahalı olmasından şikayet edip çok satmasını görmezden gelmek samimiyetsizlik olur.

    Kaldı ki Avrupada sınıfının en çok satan aracı.

    Dacia örneği talihsiz olmuş. Daha iyi demiyoruz ama ön yargıya karşı örnektir

     OPEL ASTRA K VS GOLF 7 SİZCE HANGİSİ?




    bu incelemenin tamamı yok mu bir yerlerde? okumak istiyorum... :(

    BMW 1'e bişey diyemiyorum ama A serisi Golfü tokatlar hiç kimse kusura bakmasın.

    Bu arada en çok satan 2.kompakt hb Astra yok nedense.

    hiç kullanmadım ama bu durumda bir öğrencinin fikrini değil dergilerin testlerini dikkate alırım, sen de kusura bakma. dergi testlerinde de golf ikisini de tokatlıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mantarams

    iki aracıda test edin dediklerimi zaten anlarsınız

    anlayan anlamış zaten. opel dediğin alman hükümetinin desteğiyle ayakta duran, gm'nin bir alt firması sonuçta. arkadaşların tüm bu anlattıkları ıvır zıvırlara rağmen (şerit takip asistanı, çarpışma önleyici, anahtarsız giriş vs... golf'te de opsiyonel olarak var) almanya dahil kasası eskimiş golf'ün gerisinde kalıyor satışlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: mantarams

    iki aracıda test edin dediklerimi zaten anlarsınız

    anlayan anlamış zaten. opel dediğin alman hükümetinin desteğiyle ayakta duran, gm'nin bir alt firması sonuçta. arkadaşların tüm bu anlattıkları ıvır zıvırlara rağmen (şerit takip asistanı, çarpışma önleyici, anahtarsız giriş vs... golf'te de opsiyonel olarak var) almanya dahil kasası eskimiş golf'ün gerisinde kalıyor satışlarda.

    Her modelde 5-6 bin indirim mevcut evet.
    Hocam astra k ya bir kere bile oturmamışsın fanboyluğun lüzumu yok.
    Golf highline (comfortline ve altlarını hiç saymıyorum nerdeyse sadece şasiyi vercekler) dsg ye bir de bu özellikleri eklettiğiniz zaman ki bahsettiğim matrix led farlar c segmentinde rakibi bile yok. Ne kadara çıkıyor?

    Herhalde astra K dynamic ile 20.000 kadar fark oluyordur. Peki 20.000 lik bir olay var mı? Kesinlikle yok. Excelence paketiyle yarışamaz bile

    Evet konfor anlamında Golf öndeyken
    Yol tutuşta Astra önde.

    Evet 2012 şartlarında harika bir iş çıkarmış Vw ama şu an o arabayı almak ve muadillerinden daha pahalıya almak soru işareti..

    Doğuş grubu kimseye para vermiyor arkadaşlar kendi arabanızsa dahi eleştirin ki daha iyi arabalar ortaya çıksın. Sonra Golf ile 525xd karşılaştırmaya başlıyorsunuz.




  • Hiç biri bir Juke değil
  • Donanımhaberde astra
    Reelde golf

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 23 Eylül 2016; 13:49:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Senin kadar fanatiğini görmedim şu forumda,vw den para felan mı alıyorsun?
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Avrupa bölgesinde satış adetlerinde ilk 6 ayda yüzde 27 bir artış var Astra'da (bir önceki yılın ilk altı ayına göre). İyiki bacağına sıkmışlar.

    İç/dış tasarım tamamen kişiseldir. Kendiniz beğenmediniz diye bu kadar genelleme yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim

    Oncelikle tasarim olayi tamamen goreceli bir kavram. Bazilari daha siradan, daha sade tasarimlari begenirken bazilari daha sportif araclari begenirler. Bu konuda orta yolu bulmak mumkun degil. Mesela Comfortline Golf bana Highline daha guzel geliyor. Cunku highline standart gelen o led stoplari hic begenmiyorum. Yine jantlarda ayni..

    Astra J, K'e gore benim icin daha sportif bir arabaydi, daha oturakli ve guzeldi. Bunu genele de yaymak gibi bir cabam yok. Bursa'da yasiyorum ancak ben J ilk ciktiginda etrafta gordugum kadar K goremiyorum cevrede.

    Tus kalabalikligindan arinmis bir arac K ancak amaci tus ergonomisi olan bir adam icin " bakiniz 308 ".

    " Benim icin " bu gelistirilmis altyapi ve motorlar J'de uygulanabilseydi kullanicilar icin daha vazgecilmez bir arac olacakti. Yukarida saydigim iki etmen disinda kullaniciya sunulan baska bir unsur yok bu aracta. Normalde kiyaslamada K'nin ustun cikmasi gerekirken Golf hala yarisabiliyorsa bu Golf'un basarisindan mi yoksa Astra'ya yeterince calisilmamasindan mi diye dusunmuyor degil insan. (Ben de eski Opel Astra ve Chevrolet Cruze kullanicisiydim. Yani markaya dusman yada uzak biri degilim.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim

    Oncelikle tasarim olayi tamamen goreceli bir kavram. Bazilari daha siradan, daha sade tasarimlari begenirken bazilari daha sportif araclari begenirler. Bu konuda orta yolu bulmak mumkun degil. Mesela Comfortline Golf bana Highline daha guzel geliyor. Cunku highline standart gelen o led stoplari hic begenmiyorum. Yine jantlarda ayni..

    Astra J, K'e gore benim icin daha sportif bir arabaydi, daha oturakli ve guzeldi. Bunu genele de yaymak gibi bir cabam yok. Bursa'da yasiyorum ancak ben J ilk ciktiginda etrafta gordugum kadar K goremiyorum cevrede.

    Tus kalabalikligindan arinmis bir arac K ancak amaci tus ergonomisi olan bir adam icin " bakiniz 308 ".

    " Benim icin " bu gelistirilmis altyapi ve motorlar J'de uygulanabilseydi kullanicilar icin daha vazgecilmez bir arac olacakti. Yukarida saydigim iki etmen disinda kullaniciya sunulan baska bir unsur yok bu aracta. Normalde kiyaslamada K'nin ustun cikmasi gerekirken Golf hala yarisabiliyorsa bu Golf'un basarisindan mi yoksa Astra'ya yeterince calisilmamasindan mi diye dusunmuyor degil insan. (Ben de eski Opel Astra ve Chevrolet Cruze kullanicisiydim. Yani markaya dusman yada uzak biri degilim.)



    Golf 7'nin yaninda -abartarak soyluyorum- Astra K cop hocam. Daha otesi yok.

    Asagidaki opsiyonlarla 88.000 olan 1.4 tsi Highline Golf'un yaninda tum Astra'lar cop.

    Ergoactive koltuklar
    ACC-Adaptif hiz sabitleyici
    DCC-Dinamik suspansiyon kontrolu
    Geri gorus kamerasi
    Arka koltuk yan hava yastigi
    Pre Crash Basic

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.

    Evet Golf'te anahtarsiz giris/calistirma icin 1000 lira daha vermek gerekiyor, evet Golf'te intellilux led yok, evet Golf yoldaki tabelalari okumuyor. Kor nokta uyarisi da 1300TL

    Astra hoj ama boj bir araba. 1.6 CDTI 136 + AT6 kombinasyonu disinda almak icin neden yok. Opel'in su anda alinacak arabasi 100 bine Insignia 1.6 CDTI 136 AT6 Cosmo.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozkırın Tezenesi

    Senin kadar fanatiğini görmedim şu forumda,vw den para felan mı alıyorsun?

    bütün avrupa'da, almanya'da, türkiye'de yeni çıkan astra'ya rağmen eskimiş yüzüne rağmen golf ilerde diyorum. insan bir karşı argüman getirir. tek yaptığın fanatiklikle suçlamak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim

    Oncelikle tasarim olayi tamamen goreceli bir kavram. Bazilari daha siradan, daha sade tasarimlari begenirken bazilari daha sportif araclari begenirler. Bu konuda orta yolu bulmak mumkun degil. Mesela Comfortline Golf bana Highline daha guzel geliyor. Cunku highline standart gelen o led stoplari hic begenmiyorum. Yine jantlarda ayni..

    Astra J, K'e gore benim icin daha sportif bir arabaydi, daha oturakli ve guzeldi. Bunu genele de yaymak gibi bir cabam yok. Bursa'da yasiyorum ancak ben J ilk ciktiginda etrafta gordugum kadar K goremiyorum cevrede.

    Tus kalabalikligindan arinmis bir arac K ancak amaci tus ergonomisi olan bir adam icin " bakiniz 308 ".

    " Benim icin " bu gelistirilmis altyapi ve motorlar J'de uygulanabilseydi kullanicilar icin daha vazgecilmez bir arac olacakti. Yukarida saydigim iki etmen disinda kullaniciya sunulan baska bir unsur yok bu aracta. Normalde kiyaslamada K'nin ustun cikmasi gerekirken Golf hala yarisabiliyorsa bu Golf'un basarisindan mi yoksa Astra'ya yeterince calisilmamasindan mi diye dusunmuyor degil insan. (Ben de eski Opel Astra ve Chevrolet Cruze kullanicisiydim. Yani markaya dusman yada uzak biri degilim.)



    Golf 7'nin yaninda -abartarak soyluyorum- Astra K cop hocam. Daha otesi yok.

    Asagidaki opsiyonlarla 88.000 olan 1.4 tsi Highline Golf'un yaninda tum Astra'lar cop.

    Ergoactive koltuklar
    ACC-Adaptif hiz sabitleyici
    DCC-Dinamik suspansiyon kontrolu
    Geri gorus kamerasi
    Arka koltuk yan hava yastigi
    Pre Crash Basic

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.

    Evet Golf'te anahtarsiz giris/calistirma icin 1000 lira daha vermek gerekiyor, evet Golf'te intellilux led yok, evet Golf yoldaki tabelalari okumuyor. Kor nokta uyarisi da 1300TL

    Astra hoj ama boj bir araba. 1.6 CDTI 136 + AT6 kombinasyonu disinda almak icin neden yok. Opel'in su anda alinacak arabasi 100 bine Insignia 1.6 CDTI 136 AT6 Cosmo.

    bu dediğin 88k lık araç manuel dsg ekleyince (sorunsuz 10 numara dsg de dersin şimdi) 100.000 e çıkıyor. 83.000 e excelence astra alabilirsin (Geri park pilotu, intellilux farlar mevcut baz paketinde) benzinli tercihinde. Ha Koltuk şov istiyorsan Agr koltuk ekletebilirsin Ergoactive e fark atar. NOT: GOLF 125 LİK İKEN ASTRA 150 BG. Gerçekten fanlıktan gözleriniz bişeyler görmüyor. Çöp demeniz çok komik olmuş.

    Golf dizel arka süspansiyonlar bağımsız değil.
    Bence bir astra deneyin aynı zorlukta bir viraja girin golf ile kaç ile gireceksiniz astra ile kaç ile gireceksiniz. Aradaki farkı görün. ( Ben direk bu şekilde deneyip aldım aracı.)

    Geçen seneye kadar comfortline donanım bile boş ötesiyken (park sensörü tam olrak bu sene eklendi) golf savunuculuğu neden?
    100.000 e benzinli golf alırım diyorsan kardeş az daha koy da üstüne Mercedes S serisi al o daha iyi. (fiyatları karşılaştırmıyorsak)

    Bu yazışmalara cevap verme nedenim vw fanlıklarına anlam verememdir. Boş oğlu boş vwler ile kandırılıyoruz. 100 küsür binlik golfte bile geri görüş kamerası (park pilotunu vs geçtim) yok.
    Umarım golf 8 le birlikte ağzına kadar dolu araçlar gelir. En azından üst pakette.

    Bu arada 136 bg lik dizel astrayı test etmenizi öneririm. Dizel ve tam otomatik kombinasyonuyla bence parasını sonuna kadar hakeden bir araç astra.

    Siz Vw yi böyle göre durun 2 seneye Golf 150.000 olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim

    Oncelikle tasarim olayi tamamen goreceli bir kavram. Bazilari daha siradan, daha sade tasarimlari begenirken bazilari daha sportif araclari begenirler. Bu konuda orta yolu bulmak mumkun degil. Mesela Comfortline Golf bana Highline daha guzel geliyor. Cunku highline standart gelen o led stoplari hic begenmiyorum. Yine jantlarda ayni..

    Astra J, K'e gore benim icin daha sportif bir arabaydi, daha oturakli ve guzeldi. Bunu genele de yaymak gibi bir cabam yok. Bursa'da yasiyorum ancak ben J ilk ciktiginda etrafta gordugum kadar K goremiyorum cevrede.

    Tus kalabalikligindan arinmis bir arac K ancak amaci tus ergonomisi olan bir adam icin " bakiniz 308 ".

    " Benim icin " bu gelistirilmis altyapi ve motorlar J'de uygulanabilseydi kullanicilar icin daha vazgecilmez bir arac olacakti. Yukarida saydigim iki etmen disinda kullaniciya sunulan baska bir unsur yok bu aracta. Normalde kiyaslamada K'nin ustun cikmasi gerekirken Golf hala yarisabiliyorsa bu Golf'un basarisindan mi yoksa Astra'ya yeterince calisilmamasindan mi diye dusunmuyor degil insan. (Ben de eski Opel Astra ve Chevrolet Cruze kullanicisiydim. Yani markaya dusman yada uzak biri degilim.)



    Golf 7'nin yaninda -abartarak soyluyorum- Astra K cop hocam. Daha otesi yok.

    Asagidaki opsiyonlarla 88.000 olan 1.4 tsi Highline Golf'un yaninda tum Astra'lar cop.

    Ergoactive koltuklar
    ACC-Adaptif hiz sabitleyici
    DCC-Dinamik suspansiyon kontrolu
    Geri gorus kamerasi
    Arka koltuk yan hava yastigi
    Pre Crash Basic

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.

    Evet Golf'te anahtarsiz giris/calistirma icin 1000 lira daha vermek gerekiyor, evet Golf'te intellilux led yok, evet Golf yoldaki tabelalari okumuyor. Kor nokta uyarisi da 1300TL

    Astra hoj ama boj bir araba. 1.6 CDTI 136 + AT6 kombinasyonu disinda almak icin neden yok. Opel'in su anda alinacak arabasi 100 bine Insignia 1.6 CDTI 136 AT6 Cosmo.

    bu dediğin 88k lık araç manuel dsg ekleyince (sorunsuz 10 numara dsg de dersin şimdi) 100.000 e çıkıyor. 83.000 e excelence astra alabilirsin (Geri park pilotu, intellilux farlar mevcut baz paketinde) benzinli tercihinde. Ha Koltuk şov istiyorsan Agr koltuk ekletebilirsin Ergoactive e fark atar. NOT: GOLF 125 LİK İKEN ASTRA 150 BG. Gerçekten fanlıktan gözleriniz bişeyler görmüyor. Çöp demeniz çok komik olmuş.

    Golf dizel arka süspansiyonlar bağımsız değil.
    Bence bir astra deneyin aynı zorlukta bir viraja girin golf ile kaç ile gireceksiniz astra ile kaç ile gireceksiniz. Aradaki farkı görün. ( Ben direk bu şekilde deneyip aldım aracı.)

    Geçen seneye kadar comfortline donanım bile boş ötesiyken (park sensörü tam olrak bu sene eklendi) golf savunuculuğu neden?
    100.000 e benzinli golf alırım diyorsan kardeş az daha koy da üstüne Mercedes S serisi al o daha iyi. (fiyatları karşılaştırmıyorsak)

    Bu yazışmalara cevap verme nedenim vw fanlıklarına anlam verememdir. Boş oğlu boş vwler ile kandırılıyoruz. 100 küsür binlik golfte bile geri görüş kamerası (park pilotunu vs geçtim) yok.
    Umarım golf 8 le birlikte ağzına kadar dolu araçlar gelir. En azından üst pakette.

    Bu arada 136 bg lik dizel astrayı test etmenizi öneririm. Dizel ve tam otomatik kombinasyonuyla bence parasını sonuna kadar hakeden bir araç astra.

    Siz Vw yi böyle göre durun 2 seneye Golf 150.000 olur.

    Astra J'm var kardes benim. Hem de Golf 7 yerine tercih etmistim. Dolayisiyla VW fani olma ihtimalim yok saniyorum.(Hem de Opel ve VW kiyaslanirken) Tekrarlayayim Astra K cop.

    Tekrar:

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.


    Dizeli, DSG'si beni ilgilendirmez. Ben 1.4 benzinli manuel bakiyorum. Golf'un motoru daha az yakiyor ayrica. (Dizel otomatik kombinasyonunun Astra'yi alinir yapan tek sey oldugunu da soylemistim) Opel'in su an icin alinacak arabasi Insignia.

    Ben kiminle ne tartisiyorum gerci. Konustugum adamin bir defa en azindan araba kapi dosemesi sokmuslugu varsa mucize.

    Golf'un ustune 10.000 daha koyunca S class alabilsem onu da alirim. Demagojiye gerek yok.


    Edit: Opel gibi 2015'ten 2016'ya gecerken Watt baglantisini calmis, kaput izolatorunu calmis, Dynamic jantlarini calmis markadan Astra'nin A'si alinmaz. Golf, Astra'ya gore oldukca Insigniamsi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 24 Eylül 2016; 13:38:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim

    Oncelikle tasarim olayi tamamen goreceli bir kavram. Bazilari daha siradan, daha sade tasarimlari begenirken bazilari daha sportif araclari begenirler. Bu konuda orta yolu bulmak mumkun degil. Mesela Comfortline Golf bana Highline daha guzel geliyor. Cunku highline standart gelen o led stoplari hic begenmiyorum. Yine jantlarda ayni..

    Astra J, K'e gore benim icin daha sportif bir arabaydi, daha oturakli ve guzeldi. Bunu genele de yaymak gibi bir cabam yok. Bursa'da yasiyorum ancak ben J ilk ciktiginda etrafta gordugum kadar K goremiyorum cevrede.

    Tus kalabalikligindan arinmis bir arac K ancak amaci tus ergonomisi olan bir adam icin " bakiniz 308 ".

    " Benim icin " bu gelistirilmis altyapi ve motorlar J'de uygulanabilseydi kullanicilar icin daha vazgecilmez bir arac olacakti. Yukarida saydigim iki etmen disinda kullaniciya sunulan baska bir unsur yok bu aracta. Normalde kiyaslamada K'nin ustun cikmasi gerekirken Golf hala yarisabiliyorsa bu Golf'un basarisindan mi yoksa Astra'ya yeterince calisilmamasindan mi diye dusunmuyor degil insan. (Ben de eski Opel Astra ve Chevrolet Cruze kullanicisiydim. Yani markaya dusman yada uzak biri degilim.)



    Golf 7'nin yaninda -abartarak soyluyorum- Astra K cop hocam. Daha otesi yok.

    Asagidaki opsiyonlarla 88.000 olan 1.4 tsi Highline Golf'un yaninda tum Astra'lar cop.

    Ergoactive koltuklar
    ACC-Adaptif hiz sabitleyici
    DCC-Dinamik suspansiyon kontrolu
    Geri gorus kamerasi
    Arka koltuk yan hava yastigi
    Pre Crash Basic

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.

    Evet Golf'te anahtarsiz giris/calistirma icin 1000 lira daha vermek gerekiyor, evet Golf'te intellilux led yok, evet Golf yoldaki tabelalari okumuyor. Kor nokta uyarisi da 1300TL

    Astra hoj ama boj bir araba. 1.6 CDTI 136 + AT6 kombinasyonu disinda almak icin neden yok. Opel'in su anda alinacak arabasi 100 bine Insignia 1.6 CDTI 136 AT6 Cosmo.

    bu dediğin 88k lık araç manuel dsg ekleyince (sorunsuz 10 numara dsg de dersin şimdi) 100.000 e çıkıyor. 83.000 e excelence astra alabilirsin (Geri park pilotu, intellilux farlar mevcut baz paketinde) benzinli tercihinde. Ha Koltuk şov istiyorsan Agr koltuk ekletebilirsin Ergoactive e fark atar. NOT: GOLF 125 LİK İKEN ASTRA 150 BG. Gerçekten fanlıktan gözleriniz bişeyler görmüyor. Çöp demeniz çok komik olmuş.

    Golf dizel arka süspansiyonlar bağımsız değil.
    Bence bir astra deneyin aynı zorlukta bir viraja girin golf ile kaç ile gireceksiniz astra ile kaç ile gireceksiniz. Aradaki farkı görün. ( Ben direk bu şekilde deneyip aldım aracı.)

    Geçen seneye kadar comfortline donanım bile boş ötesiyken (park sensörü tam olrak bu sene eklendi) golf savunuculuğu neden?
    100.000 e benzinli golf alırım diyorsan kardeş az daha koy da üstüne Mercedes S serisi al o daha iyi. (fiyatları karşılaştırmıyorsak)

    Bu yazışmalara cevap verme nedenim vw fanlıklarına anlam verememdir. Boş oğlu boş vwler ile kandırılıyoruz. 100 küsür binlik golfte bile geri görüş kamerası (park pilotunu vs geçtim) yok.
    Umarım golf 8 le birlikte ağzına kadar dolu araçlar gelir. En azından üst pakette.

    Bu arada 136 bg lik dizel astrayı test etmenizi öneririm. Dizel ve tam otomatik kombinasyonuyla bence parasını sonuna kadar hakeden bir araç astra.

    Siz Vw yi böyle göre durun 2 seneye Golf 150.000 olur.

    Astra J'm var kardes benim. Hem de Golf 7 yerine tercih etmistim. Dolayisiyla VW fani olma ihtimalim yok saniyorum.(Hem de Opel ve VW kiyaslanirken) Tekrarlayayim Astra K cop.

    Tekrar:

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.


    Dizeli, DSG'si beni ilgilendirmez. Ben 1.4 benzinli manuel bakiyorum. Golf'un motoru daha az yakiyor ayrica. (Dizel otomatik kombinasyonunun Astra'yi alinir yapan tek sey oldugunu da soylemistim) Opel'in su an icin alinacak arabasi Insignia.

    Ben kiminle ne tartisiyorum gerci. Konustugum adamin bir defa en azindan araba kapi dosemesi sokmuslugu varsa mucize.

    Golf'un ustune 10.000 daha koyunca S class alabilsem onu da alirim. Demagojiye gerek yok.


    Edit: Opel gibi 2015'ten 2016'ya gecerken Watt baglantisini calmis, kaput izolatorunu calmis, Dynamic jantlarini calmis markadan Astra'nin A'si alinmaz. Golf, Astra'ya gore oldukca Insigniamsi.

    Madem benzinli manuel bakıyorsun. Golfün diğer tüm kombinasyonları da astraya göre çöp o zaman.
    Bak C segmenti bu tarz araçlarda çöp diyerek çıkıyorsan o zaman fan olduğunu söylemem mümkün.

    O kadar özellik yazmışsın ama golf 125 bg iken astra 150 bg olduğnu görmüyorsun.
    Astra 150 bg dynamic paket (spor paketidir). manuel ( senin istediğin arabadan konuşuyorum) 70.000-71.000 lere alınmışken golfte manuel 150 bg seçeneği bile yok.

    Hocam anlamamakta ısrar ettiğin konu arada en az 15.000 (paketlere göre değişebilir) ve donanım farkı var diyorum.

    Bir kere astra K sürdün mü? Ben Golf Highline, Trendline 6 , Golf 7 ve Passat son iki kasasını bolca sürdüm. Amacım Vw yi kötülemek ya da astra ya iyi demek değil.
    Tamam golf iyi araba ama en az fiyat listesinden 15.000 kırpmak gerekir.

    Bu arada geçen sene golf highline 1.4 manuel 70- 71.000 civarında bırakıyorlardı (sene sonu dost drive vs vs almak üzereydim) bu sene 10.000 artmış aynı araba.
    Merak ediyorum navigasyonlu golf var mıdır?(astrada her pakette android auto, apple car play sayesinde var) Kaç tane geri görüş kameralı golf vardır? Kaç tane anahtarsız çalışmalı vardır? Koltuk direksiyon ısıtmalı kaç tane vardır? Alanların yüzde 99 u normal paket malesef.

    C segmenti araç alma nedenim 1-2 seneye eşime vericek olmamdır. Yoksa bu segmentte bu kaliteye bu paralar verilmez.

    Golfün watsapp mesajlarını gösteriyor okuyor mu yoksa o eski ekran mı var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Benim için C segmenti ve üzerinde ki sınıflarda donanım, fiyat, motor vb unsurlar kadar en az iç/dış görüntüsü de önemli. Görüntüsünü sevmediğim bir arabayı almam çünkü onunla psikolojik olarak bir bağ kurmam mümkün değil ve bu husus benim için önemli.

    Güncel kasalar için konuşursak, tercihim düşünmeden Golf 7 olur. Astra K için gidip ne kadar çok baktıysam da araca bir türlü alışamadım. Önden ayrı biçimsiz, arka çaprazdan ayrı biçimsiz. Hele ki o kokpit hepsinden daha fena.. Astra J'i hiç bozmayıp, aynı kasayla altyapıyı farklılaştırsalar koşa koşa bayiye giderdim ancak güncel tasarımla mümkün değil.

    Ayrıca Golf 7 ne zaman çıktı, Astra K ne zaman çıktı ve biz şuan neyi tartışıyoruz.. Yeni kasa Astra tamamen J nin gölgesinde kalacak bir araba. Zamanında @Source adlı kullanıcı J kasa Astra'sı için konu açmıştı ve fotoğraflar eklemişti. Bu satırları yazarken onun aracının fotoğrafları aklıma geldi, J gerçekten duruşuyla, 1.4t motorunun sesiyle, mermi gibi arabaydı.

    Dilerim en kısa zamanda erken kasa değişimine giderek Corsa ve Astra'ı yenilerler. (ki satış adetleri yüzünden de bunu yapacaklarını düşünüyorum. Resmen kendi bacaklarına sıktılar.)

    Golfün mü görüntüsü güzel? (Ben beğeniyorum bu arada yanlış anlaşılmasın ama idare eder şeklinde hayran bırakan bir görüntü yok).
    Astra J oturaklı şişkin görüntülüyken
    Astra K daha sportif.
    Zevk konusu farklıdır. Golf alanların aracın tipine ölüpte aldığını pek düşünmüyorum.

    Açık konuşmak gerekirse Astra J nin o milyon tane tuşunun değişmesiyle yeni astra K almam bir oldu.
    Alırken Bolca golf highline ile test sürüşü yaptım.

    Satış fiyatlarına gelirsek bence astra için yeterli. Fabrikalar üretim hacmini bile artırdı. Sizin mantığınıza göre (çok satan hep iyidir) mazda gibi markalar dünyanın en kötüsü.
    Ben golfe sadece parasının arabası değil diyorum. Golf 8 çıksın görelim

    Oncelikle tasarim olayi tamamen goreceli bir kavram. Bazilari daha siradan, daha sade tasarimlari begenirken bazilari daha sportif araclari begenirler. Bu konuda orta yolu bulmak mumkun degil. Mesela Comfortline Golf bana Highline daha guzel geliyor. Cunku highline standart gelen o led stoplari hic begenmiyorum. Yine jantlarda ayni..

    Astra J, K'e gore benim icin daha sportif bir arabaydi, daha oturakli ve guzeldi. Bunu genele de yaymak gibi bir cabam yok. Bursa'da yasiyorum ancak ben J ilk ciktiginda etrafta gordugum kadar K goremiyorum cevrede.

    Tus kalabalikligindan arinmis bir arac K ancak amaci tus ergonomisi olan bir adam icin " bakiniz 308 ".

    " Benim icin " bu gelistirilmis altyapi ve motorlar J'de uygulanabilseydi kullanicilar icin daha vazgecilmez bir arac olacakti. Yukarida saydigim iki etmen disinda kullaniciya sunulan baska bir unsur yok bu aracta. Normalde kiyaslamada K'nin ustun cikmasi gerekirken Golf hala yarisabiliyorsa bu Golf'un basarisindan mi yoksa Astra'ya yeterince calisilmamasindan mi diye dusunmuyor degil insan. (Ben de eski Opel Astra ve Chevrolet Cruze kullanicisiydim. Yani markaya dusman yada uzak biri degilim.)



    Golf 7'nin yaninda -abartarak soyluyorum- Astra K cop hocam. Daha otesi yok.

    Asagidaki opsiyonlarla 88.000 olan 1.4 tsi Highline Golf'un yaninda tum Astra'lar cop.

    Ergoactive koltuklar
    ACC-Adaptif hiz sabitleyici
    DCC-Dinamik suspansiyon kontrolu
    Geri gorus kamerasi
    Arka koltuk yan hava yastigi
    Pre Crash Basic

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.

    Evet Golf'te anahtarsiz giris/calistirma icin 1000 lira daha vermek gerekiyor, evet Golf'te intellilux led yok, evet Golf yoldaki tabelalari okumuyor. Kor nokta uyarisi da 1300TL

    Astra hoj ama boj bir araba. 1.6 CDTI 136 + AT6 kombinasyonu disinda almak icin neden yok. Opel'in su anda alinacak arabasi 100 bine Insignia 1.6 CDTI 136 AT6 Cosmo.

    bu dediğin 88k lık araç manuel dsg ekleyince (sorunsuz 10 numara dsg de dersin şimdi) 100.000 e çıkıyor. 83.000 e excelence astra alabilirsin (Geri park pilotu, intellilux farlar mevcut baz paketinde) benzinli tercihinde. Ha Koltuk şov istiyorsan Agr koltuk ekletebilirsin Ergoactive e fark atar. NOT: GOLF 125 LİK İKEN ASTRA 150 BG. Gerçekten fanlıktan gözleriniz bişeyler görmüyor. Çöp demeniz çok komik olmuş.

    Golf dizel arka süspansiyonlar bağımsız değil.
    Bence bir astra deneyin aynı zorlukta bir viraja girin golf ile kaç ile gireceksiniz astra ile kaç ile gireceksiniz. Aradaki farkı görün. ( Ben direk bu şekilde deneyip aldım aracı.)

    Geçen seneye kadar comfortline donanım bile boş ötesiyken (park sensörü tam olrak bu sene eklendi) golf savunuculuğu neden?
    100.000 e benzinli golf alırım diyorsan kardeş az daha koy da üstüne Mercedes S serisi al o daha iyi. (fiyatları karşılaştırmıyorsak)

    Bu yazışmalara cevap verme nedenim vw fanlıklarına anlam verememdir. Boş oğlu boş vwler ile kandırılıyoruz. 100 küsür binlik golfte bile geri görüş kamerası (park pilotunu vs geçtim) yok.
    Umarım golf 8 le birlikte ağzına kadar dolu araçlar gelir. En azından üst pakette.

    Bu arada 136 bg lik dizel astrayı test etmenizi öneririm. Dizel ve tam otomatik kombinasyonuyla bence parasını sonuna kadar hakeden bir araç astra.

    Siz Vw yi böyle göre durun 2 seneye Golf 150.000 olur.

    Astra J'm var kardes benim. Hem de Golf 7 yerine tercih etmistim. Dolayisiyla VW fani olma ihtimalim yok saniyorum.(Hem de Opel ve VW kiyaslanirken) Tekrarlayayim Astra K cop.

    Tekrar:

    Astra K'da arka bagimsiz suspansiyon yok, arka kol dayama yok, arka koltuk havalandirma cikisi yok, adaptif suspansiyon opsiyonu yok, ic mekan kalitesi yok, bagaj yok, konfor yok, yalitim zayif, kapi dosemesini sokunce ortaya cikan goruntu icler acisi, kapi ici reflektorler yok(Golf'tekiler isikli olanlarla da degistirilebiliyor), 1200 liraya alinabilen ergonomik koltuklar yok(agr opsiyonu astrada 6500TL), led ic aydinlatma yok, kapilarda cizgi seklinde ambiyans aydinlatma yok, dinamik veya normal sekilde elektronik diferansiyel kilidi yok, diz hava yastigi yok, aynalarda sinyal yok, far yikama yok, karartilmis arka cam yok(excellence), hava kalite sensoru yok, yorgunluk tespit sistemi yok, motor kaputu ses izolatoru yok. En onemlisi de tekrarlayayim kalite yok. Excellence altinda on yolcu koltugu yukseklik ayari bile yok.


    Dizeli, DSG'si beni ilgilendirmez. Ben 1.4 benzinli manuel bakiyorum. Golf'un motoru daha az yakiyor ayrica. (Dizel otomatik kombinasyonunun Astra'yi alinir yapan tek sey oldugunu da soylemistim) Opel'in su an icin alinacak arabasi Insignia.

    Ben kiminle ne tartisiyorum gerci. Konustugum adamin bir defa en azindan araba kapi dosemesi sokmuslugu varsa mucize.

    Golf'un ustune 10.000 daha koyunca S class alabilsem onu da alirim. Demagojiye gerek yok.


    Edit: Opel gibi 2015'ten 2016'ya gecerken Watt baglantisini calmis, kaput izolatorunu calmis, Dynamic jantlarini calmis markadan Astra'nin A'si alinmaz. Golf, Astra'ya gore oldukca Insigniamsi.

    Madem benzinli manuel bakıyorsun. Golfün diğer tüm kombinasyonları da astraya göre çöp o zaman.
    Bak C segmenti bu tarz araçlarda çöp diyerek çıkıyorsan o zaman fan olduğunu söylemem mümkün.

    O kadar özellik yazmışsın ama golf 125 bg iken astra 150 bg olduğnu görmüyorsun.
    Astra 150 bg dynamic paket (spor paketidir). manuel ( senin istediğin arabadan konuşuyorum) 70.000-71.000 lere alınmışken golfte manuel 150 bg seçeneği bile yok.

    Hocam anlamamakta ısrar ettiğin konu arada en az 15.000 (paketlere göre değişebilir) ve donanım farkı var diyorum.

    Bir kere astra K sürdün mü? Ben Golf Highline, Trendline 6 , Golf 7 ve Passat son iki kasasını bolca sürdüm. Amacım Vw yi kötülemek ya da astra ya iyi demek değil.
    Tamam golf iyi araba ama en az fiyat listesinden 15.000 kırpmak gerekir.

    Bu arada geçen sene golf highline 1.4 manuel 70- 71.000 civarında bırakıyorlardı (sene sonu dost drive vs vs almak üzereydim) bu sene 10.000 artmış aynı araba.
    Merak ediyorum navigasyonlu golf var mıdır?(astrada her pakette android auto, apple car play sayesinde var) Kaç tane geri görüş kameralı golf vardır? Kaç tane anahtarsız çalışmalı vardır? Koltuk direksiyon ısıtmalı kaç tane vardır? Alanların yüzde 99 u normal paket malesef.

    C segmenti araç alma nedenim 1-2 seneye eşime vericek olmamdır. Yoksa bu segmentte bu kaliteye bu paralar verilmez.

    Golfün watsapp mesajlarını gösteriyor okuyor mu yoksa o eski ekran mı var?


    Ufak tefek oyuncaklara bakiyorsun sadece hocam. Golf Highline bayide bugun 77.000TL. Benim 88.000 diye koydugumun alinacagi fiyat da 84.000 civari. 15.000 fazlalik falan yok.

    Golf 1.4 TSI Highline 62.000 edecek oyle mi Astra K 1.0 Enjoy vermiyorlar o fiyata.

    Astra K kisa ve oz olarak yetersiz bir arac. Tekrar Opel alirsam Insignia Cosmo flexride+cevre gorus 2 olacak. Bunun icin de D segmente gecisi goze almam lazim.

    Kac tane Golf'te hangi ozellik oldugu beni ilgilendirmez. Ben verecegim paraya ve karsiliginda alacagima bakarim. Piyasadaki tum Golf'leri satin almiyorum.

    Suraya opsiyonlu koydugum listesi 88.000'lik Golf'u alip, kapi iclerine ek ses yalitimi uygulayip, camlarima LLumar isi yalitimli film cektirip, 17" jantlari sokup 15" orjinal VW Lyon jantina 195/65/15 Nokian Weatherproof dort mevsim lastikler takip, DCC'den suspansiyonu konfora alip, AGR onayli Ergo koltuklarin uzunde ucan hali gibi darbelerden uzak ve sessiz suzulmek istiyorum. Canim sıkılınca da suspansiyonlari sporta alip, biraz gazlamak istiyorum.

    Uzun yolda hizi sabitledikten sonra onume arac ciktiginda, araca manuel mudahalede bulunmak zorunda olmak istemiyorum.

    Kapi ici reflektorleri de isikliyla degistirip, ic mekan led aydinlatmalari ve ambiyansiyla elit bir ambiyansta yolculuk etmek istiyorum.

    Tum bunlari da C segment HB boyutlarinda, benzinli oldugu halde az yakan ve performansi iyi bir arabada bulabilmek buyuk lutuf. D segment sedan hantalligini istemiyorum.

    Yeterli mi? Bu saydigim konforu, kaliteyi, sessizligi ve dolayisiyla rafineligi veren baska bir C segment yok. Astra'nin tavan dosemesine dokunmak bile bazen Astra'dan kacmak icin yeterli. Agirligi dusurduler de, sagdan soldan calarak dusurduler. Sportiflik matah bir sey degil, arabayi kutuklestirince her araba sportif oluyor da yumusatinca her araba rafine olmuyor.

    He Golf alanlarin hepsi cahil, hepsi fanatik, hic biri arabadan anlamaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.