Şimdi Ara

OPEL ASTRA L 2022

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.763
Cevap
128
Favori
256.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2021'in sonunda piyasaya sürülecek olan altıncı nesil Astra hatchback ve sports tourer görünümünde satışa sunulacak.


    50 ve 180 bg'lik benzinli motor ile 81 kW'lık elektrik motoru ve 12,4 kWh'lik bataryanın birleşiminden 180 ve 225 bg bileşik güç sunan iki adet plug-in hibrit seçeneği yeni Astra yelpazesinde görebiliriz. Bu sayede yeni Astra da tıpkı kuzeni gibi 60 km'ye kadar sıfır emisyonlu ulaşım imkânı sağlayabilir.

    Opel, yeni Astra yelpazesinde üç silindirli 1.2 PureTech benzinli ve dört silindirli 1.5 BlueHDi dizel motorun birkaç farklı versiyonunu da sunacaktır. Altı ileri manuel ya da 8 ileri tam otomatik şanzıman seçenekleriyle gelmesi beklenen otomobilin 300 bg civarında güç sunacak OPC versiyonunu hakkında bazı söylentiler dolaşıyor ancak bunun için lansmanı beklemek gerekecek.


    Astra'nın teaser görüntüleri yayınlandı.

    OPEL ASTRA L 2022
    OPEL ASTRA L 2022
    OPEL ASTRA L 2022

    Render görüntüleri yeni astra böyle görünebilir.

    OPEL ASTRA L 2022
    OPEL ASTRA L 2022
    OPEL ASTRA L 2022
    OPEL ASTRA L 2022



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JanKlod -- 17 Haziran 2021; 17:54:6 >







  • Merhaba,

    Satın almış olduğum Opel Astra Gs paket araç ile yaklaşık 3000 km'yi devirdim. Almak isteyen veya alan arkadaşlar içim deneyimlediklerimi aktaracağım.

    Biraz uzun bir paylaşım olacak.

    Öncelikle satın alma süreci ile alakalı bilgi vermek istiyorum.
    Çoğumuz gibi ben de uzun süre sıfır araç aramış ve bulamamıştım, bulduklarım da ya liste üzeri fiyat istiyor ya da takas şartıyla mevcut aracıma 100k kadar düşük fiyat teklif ediyorlardı.
    Sonrasında daha bulunabilir olduğu için Peugeot 308 e niyetlendim fakat Ankara bayilerinin açgözlülüğü sebebiyle farklı arayıştayken @per se isimli arkadaşın sıfır araç konusunda, Astra'yı liste fiyatından anlaştığını öğrenerek rotayı Astra'ya çevirdim. Bir çok bayi aradıktan sonra İstanbul Mepa bayisinden Şubat sonu teslim Mavi bir gs olduğunu öğrenince hemen kapora yolladım. Bu süreçte astra araçlar eksik donanımla gelebildiği için, araç geldiğinde kontrol edip faturalandıracağını belirtti satış temsilcisi arkadaş.
    Liste fiyatından ufak bir ikramla, sadece kasko-sigorta taahhüdüyle anlaştık. (Kasko ve sinirsiz imm policesiyle 7.200 lira, sigorta ise 3.400 TL oldu. 3. Basamaktayim ve kamu calisaniyim)
    Şubat sonu dendiği için o ara kendi aracımı sattım fakat sevkiyatlarda sorun olduğu bilgisiyle belirsiz bir durum oluştu. Aracımı sattığım için de mağduriyet yaşadım.
    Sonrasında Opel Türkiye ile iletişime geçerek kayıt oluşturdum. 15 Mart'da gümrüğe giren araç 26 Mart'da bayiye teslim oldu, ben de 28 Mart'da teslim aldım.

    Öncelikle aracın yalıtımını çok beğendim. Önceki Leon aracımdan daha başarılı buldum. Trim sesi şu an için yok, sonrasında ne olur bilemiyorum.

    Yol tutuşu çok başarılı. Sert virajlarda çok zorlarsanız kafadan kayma eğilimi gösterebiliyor ama arkayı bırakmıyor. 18 inch jantlar ve 40 yanak lastikler konforu törpülese de genel anlamda tam konfor-performans değerlerinin ortasında diyebilirim.
    Arka torsiyon fakat emp2 platformu sebebiyle genel sürüşlerde hissetmiyorunuz. Kasislerden yanal geçişlerde farkediliyor.

    40 yanak lastiği olan bir araçta stepne olmaması bence büyük risk, hele ki bizim yollarda. Kısa zamanda edineceğim.

    Performan olarak da deneyimlediğim 1.0 tsi ve 1.5 tsi 150 ps olan araçların arasında bir yerde diyebilirim.
    Beklentimi karşıladı. Çok performanslı bir araç değil, hantal da değil. Yüksek beklentiyle yaklaşırsanız hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz.

    Şuan için Ankara' içi yakıt ortalaması 6.8 litre. Normal mod'da kullanıyorum. Ortalama hız 38 km.

    Eat8 şanzımanı beğendim. İstanbul dönüşü 3 saat dur-kalk trafikte bile bir kararsızlığını hissetmedim. 2 kez kasisde yavaşladığımda, 2 den 1 e düşüşte hafif bir vuruntu hissettim sadece. O da sorun değil benim açımdan. Çok rijit bir şanzıman. Sorunsuzluğuyla da ünlü.
    Fakat motor freni kullanamıyorsunuz, sürekli salınım modunda olan bir şanzıman. Klasik otm'ler gibi bir eğim modu olmasını isterdim.

    Adas sistemleri çok başarılı. 360 kamera çok kolaylık sağlıyor. Beğenmediğim kısmını aşağıda yazacağım.

    Malzeme kalitesi olarak da premium sınıfa kafa tutabileceğini düşünmüyorum. Ortalama bir psa kalitesinde. Sürücü paspası topuk kısmına gelen yerler 2000 km de delindi :)

    308 ile kıyaslarsak zaten hemen hemen aynı araçlar. Tasarım ve ufak tefek donanım farkları bulunuyor.

    İntellilux farlar nefis, 308 de normal matrix led far bulunuyor.
    Elektrikli, hafızalı koltuklar. (bazı gs lerde eksik donanım olarak gelebiliyor, alırken dikkat etmek gerek)
    Isıtmalı ön camlar gibi artıları bulunyor.

    Eksi olarak da Sürücü bilgi ekranı çok yetersiz, kişiselleştirmeye çok uygun değil. Pure Panel Pro ile düz cam şeklinde gelse de içerik de değişen bir şey yok. 308'de kadran çok daha iyiydi.

    Araca komple ppf kaplama ve ön iki cama %35 uv cam filmi yaptırdım. Ppf konusunda çok fazla düzenbazlık mevcut. Malzemeyi tanımak ve işçiliğe güvenmek gerek. Benim yaptırdığım tam poliüretan ve tpu malzeme (thermo poliurethan) 190 micron.
    Koltuklara wurth doseme koruma ve camlara nasiol glass shild kendim uyguladım.


    Gelelim memnuniyetsiz olduğum konulara.

    En başta müzik sistemi REZALET, son zamanlarda daha kötüsünü görmemiştim. Efsaneleşmiş Astra J kasa'nı yanından geçemez. Odyofil değilim fakat biraz yüksek sesle kaliteli müzik dinlemek istiyorsanız asla memnun etmez.
    Sesler patlamasın diye 22'den sonra işlemci sesi kısıyor. Sesi açmak isterken kısıyorsunuz resmen.
    Dsp'li bir sistem yaptıracak gibiyim.

    Hız sabitleyici modunu (adaptif den bahsetmiyorum) yalın bir şekilde kullanamıyorsunuz. Ayardan mesafeyi kısaltmanıza veya araç algılamayı kapatmanıza rağmen önde araç algılarsa otomatik fren yapıyor. Şerit takip ve ortalamayı şehir içinde her bindiğimde kapatıyorum, sürekli müdahale ediyor.

    Öcelikle ben bu aracın Pdi'dan nasıl geçtiğini anlamadım.

    Silecekler çok kötü durumdaydı, sağanak yağışta izlerden yolu göremedim İstanbul dönüşü. Servis değiştirdi

    İç piano black lerin geneli çizik içindeydi, detailing firması halletti.

    Aracın trim montajı genelde sorunlu, bazı parçalar hizalanmıyor. Hatta ilk aldığımda start-stop paneli ve direksiyon altı plastiği oturmamıştı, tırnakları tutmuyordu.
    Arka bagaj kapağının içine tırnak düşmüş, tıkır-tukur oynuyordu. Servis hepsini halletti.

    Aracın altı bomboş, plastik bir muhafaza bile yok. 308'de de aynı durum vardı. Metal taktırmak istemedim, plastik de henüz bulamadım.

    Motor içinde bi beyine giden kablolar resmen açıkta, parça eksik sandım başta fakat arkadaşın aldığı 408'de de durum aynı.

    Aracın boyası her psa da olduğu gibi puslu. Sol arka kapı içinde boya hatası var, astar görünüyor.


    Genel olarak artı ve eksileriye objektif olarak değerlendirmeye çalıştım.

    İyiye iyi, kötüye de kötü demek gerekiyor.

    Herkese kazasız sürüşler dilerim.

    Saygılarımla.





    OPEL ASTRA L 2022



    OPEL ASTRA L 2022



    OPEL ASTRA L 2022


    OPEL ASTRA L 2022



    OPEL ASTRA L 2022


    OPEL ASTRA L 2022
    Siz en aşağı bu grubu 1 senedir takip ediyorsunuz. Arada aracı kötülemek için bir iki laf atıp gidiyorsunuz. Düşük fiyatlı bulursam almak istiyorum yorumunu yapıp geri silmiştiniz. İkinci elde değer kaybı çok oluyorsa aracınızın olmadığı grubu takip etmek yorum yapmak zorunda değilsiniz. Dünya üzerinde size golf satmak yasak değilse gidip o araçtan alabilirsiniz veya sıfır araç almak yerine ikinci el fiyatı çok düşük dediğiniz bizim araçlardan alabilirsiniz.
    Nirvana333 kullanıcısına yanıt
    Nirvana333 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var

    Öyle deme golf sinifinda işlevsel fonksiyonel lider bir araç daswagen üzülür zoruna gider sonra  

    Selamlar herkese.

    7 yıldır 1.2 tsi Golf Midlineplus manuel kullanıyoruz,

    4 yıl da 1.0 tsi Golf Comfortline manuel kullandıktan sonra onu sattık ve ikinci el 2022 Astra 1.2 T Gs paket aracımızı aldık bu hafta başında.


    Aracı almadan önce çok önyargılı idim Peugeot un alt markası gibi lanse edilmesinden ve forumlardaki kötüleyenlerden dolayı...

    Volkswagen i çok sevdim hala da severim

    (1.2 tsi olanı hala bizde duruyor, kullanmaya devam ediyoruz)


    Neyse İki seçeneğimiz vardı Life paket Golf 8 ve Gs paket Astra...

    Golf 8 in kronik problemlerini biliyordum bunları göze almıştım ancak 7.5 Comfortline ile 8 Life ı kıyasladığımızda yapılan sadeleşmeler eksiltmeler iç mekanın daha boş olması, klima sisteminin kullanışsızlığı, aracın bize kullanış olarak çok bir yenilik getirmeyeceği vs. hep bir içimi kemiren kurt idi.


    Astrayı eşim fotoğraflardan çok beğenmişti ben sıcak bakmıyordum 308 belki olabilir diyordum.


    Satın almadan önce bayiye gidip inceleme ve test sürüşünün ardından çok beğendik Astrayı. Elektrikli hafızalı koltuk ve ön cam ısıtma çok işimize yarayacak özelliklerdi, gerisi bize bonus oldu.


    Sıfır fiyatı 2023 Gs paket için 1630 denildi 300 bin kredi 12 ay taksit ancak bütçemiz imkansız o noktaya çıkamazdı hem peşinat hem de taksitler bizi aşıyordu, bu yüzden ikinci el tercih ettik.


    Forumdaki 90 küsür sayfanın hepsini okudum, detaylı doyurucu bilgi yazan tüm üyelere teşekkür ederim. Arada boş konuşanlar da gerçekten gereksizdi. İkili tartışmaların olduğu mesajlar çok vakit kaybıydı... sayfayı kaydırmaktan parmaklarım ağrıdı. Daha nezih bir ortam diliyor insan aslında böyle alt başlıklarda. Ancak yapacak birşey yok...


    Neyse araçla 900 km uzun yol yapmış oldum, virajları sevmeyen ve viraja düşük hızla giren birisi olmama rağmen Astrada hiç tedirgin olmadım hatta hızlı sürmeye çalışarak kendimi alıştırdım buna. (Golfte 15 ve 16 jantlı araçlar kullandığımız için virajlarda yatma biraz daha çok oluyordu)


    Aracı getirirken Egeden İç Anadolu'ya tırmanmış oldum 880 km ortalamada 6 litre yaktı araç. Ara hızlanmaları hep dipgaz yaptığım için ve sürekli 120 bandında sürmeye çalıştığım için bu yakıt tüketimi bana normal geldi.


    Eksikliğini çok hissettiğim şeyler elbette var ama gözardı edilebilecek şeyler.

    Uzaktan kumanda ile camları açmak ve autohold olmayışı.


    Bu ikisinin dışında Astra bence mükemmel olmuş. 18 jantları konforsuz bilirdim bu araç hiç öyle hissettirmedi.

    Kapı ceplerine konfor döşemesi, havuzlu paspas ve bagaj havuzu, son olarak da belki karter koruma aldık mı bu iş tamam diyorum.


    Herkese kazasız belasız yolculuklar.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Astra L 2022: Teknolojik ve Şık Yeni Astra

    Opel Astra, 2022 yılında yeni bir görünümle karşınızda. Opel Astra L kasa olarak adlandırılan bu yeni model, modern tasarımı, gelişmiş teknolojisi ve üstün sürüş deneyimiyle dikkat çekiyor.

    Opel Astra L kasa, Pure Panel Pro dijital gösterge paneli ile geliyor. Entegre iki 10 inçlik ekrandan oluşan bu panel, araç verilerini net ve sezgisel bir şekilde sunuyor. Pure Panel Pro nedir diye merak ediyorsanız, bu sistemin navigasyon, eğlence ve iklim kontrolü gibi tüm araç fonksiyonlarına kolayca erişim sağladığını bilmelisiniz.

    Opel Astra 1.2 T GS yorumları, aracın performansından oldukça memnun kaldığını gösteriyor. 130 beygir güç ve 230 Nm tork üreten turbo beslemeli 1,2 litrelik motor, Astra L'ye etkileyici bir hızlanma ve esneklik sağlıyor.

    Yeni Opel Astra L, şık tasarımıyla da göz dolduruyor. Cesur ön ızgara, keskin farlar ve akıcı gövde çizgileri, araca modern ve sportif bir görünüm kazandırıyor. İç mekanı da oldukça konforlu ve ferah, geniş yolcu ve bagaj alanı sunuyor.

    Eğer güvenli ve teknolojik bir kompakt hatchback arıyorsanız, Opel Astra L 2022 tam size göre bir seçenek olabilir. Pure Panel Pro dijital gösterge paneli, güçlü motoru ve şık tasarımı ile Astra L, sürüş deneyiminizi yeni bir seviyeye taşıyabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güzel psa yapıyor
  • Çok güzel görünüyor.
    Ama ben bundan sonra sıfır C segment araba alamayacağıma ikna olmuş durumdayım.
  • Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var

    Öyle deme golf sinifinda işlevsel fonksiyonel lider bir araç daswagen üzülür zoruna gider sonra  

  • Aman Opel çizgilerini korusunlarda arabasız kalmayalım
    İnsignia Kullandığım için onun yenisini daha çok merak ediyorum
    Ama astra bu beyaz haliyle ateş ediyor , yakın çıkar umarım
  • Güzel durmuyor be
  • Vay canina ben G de kaldım ne ileri ne geri
  • Forum bitmis. Eskiden olsa sirf on lastigin camurlukla birlestigi yerdeki yamuklugundan bile aceminin biri tarafindan yapilan hobi amacli cizim oldugunu anlarlardi. Arka tekerin yandan yemis çap duruşuna girmiyorum bile. Hey gidi hey..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yagızalp -- 16 Haziran 2021; 23:11:1 >
  • Tampondaki sisler sanayide takılmış sanırımOPEL ASTRA L 2022 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagızalp

    Forum bitmis. Eskiden olsa sirf on lastigin camurlukla birlestigi yerdeki yamuklugundan bile aceminin biri tarafindan yapilan hobi amacli cizim oldugunu anlarlardi. Arka tekerin yandan yemis çap duruşuna girmiyorum bile. Hey gidi hey..
    Çünkü alıcı gözüyle bakıyorlardı. Trollese bile alma ihtimali olduğu için dikkat ediyorlardı. Mesela c serisinin meşhur tableti çok olay olmuştu. İddia ediyorum yeni c serisi gelsin değil tablet ipad, leptop, hatta kavisli monitör koysalar bile kimsenin umrunda olmaz. Milleti şnanılmaz soğuttular. Ancak bunlar iyi günler. Asgari ücret 150 200 dolara düşsün egeaya bile laf etmeyecekler. Fed bugn sinyali çaktı zaten
    1. resim mokka değil miydi ?
  • yeni mokka fiyatlarina paralel kıyaslama yapınca; bu kasa çıkıpta bize gelene kadar geçen zamanda giriş paket bile 400'den aşağı olmaz :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var

    Olur mu canım hiç öyle şey, golf segmentinin banisi ve tasarım konusunda da segmentinde öncü olmasıyla şaka la şaka şakaOPEL ASTRA L 2022 

  • Dizel manuel versiyonuna sahip olmak isterdim..
  • Tasarım olarak eski opel çizgilerini görüyoruz bu araçta, özellikle ön taraftaki çizgiler net bir şekilde eski opelleri andırıyor.
  • Buna guzel diyen de ne bileyim...
  • Yeni 308’in farklı bir varyasyonu olmuş resmen, Opel’den pek bir şey kalmamış. Mevcut kasa dıştan hala çok güzel duruyor bence, içi çok demode kalmıştı onu fazlasıyla geliştirmişler fakat özgünlük kalmamış.
  • Opel daha tanıtmadı ki bu aracı.

  • Nirvana333 kullanıcısına yanıt

    308 e birsey demem ancak bu arac çok komik duruyor önden. Tasarım olarak bana göre golf daha iyi. Astranin onu a sınıfı aracı büyütmüşler gibi duruyor.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.