Şimdi Ara

opel astra mı ford focus mu (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
0
Favori
12.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ikiside son derece güzel ve ekonomik alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun
  • araç golf bildiğin golf yani ama tsi dsg olunca araç 25 saniyede 180 km/h 30 saniyede 200 km/h hıza çıkıyor

    aracın hız göstergesindeki yükselişi izleyin

    http://www.youtube.com/watch?v=w2Negkqh98w

    daha nice örnekler var internette

    youtube ulaşamadım diyenlerwww.ktunnel.com adresindeki arama satırına yazsın bir zahmet
  • ASTRA, ASTRA, ASTRA....
    AVRUPADA GOLF'Ü BİLE GEÇEREK EN ÇOK SATIŞ YAPAN COMPACT HB ----> ASTRA,
    ÖYLEYSE TABİKİ ASTRA.......
  • hiçbirini alma sakın dacia logandan iyisi yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Yeni Astra HB 1.6 i 16V (115 HP) HB Cosmo 37.874,00 YTL
    Yeni Focus Titanium 5K 1.6i 115PS 36.320,00 YTL 36.320,00 YTL 36.320,00
    evet fiyatlara baktık astranın daha pahalı olduğunu gördük. kalite farkından olsa gerek heralde. üstelik 1 yıl içinde kasa değiştirecek bir araç daha pahalı.
    şu anda dizel astra ile dizel focusu karşılaştırmak mantıksız dizel benzinli astra aynı fiyattan satılıyor ve bildiğiniz gibi astra 1.3 motora sahip. focus iyi gider ama astra kalitesinde asla değil.


    aarasında donanım farkı var... fiyata bakarak kalite ölçülmez....ikinizde yanılıyorsunz.

    Fiyata bakarak kalite değil ama kalite ve onun ederi ölçülür...eğer öyle olmasa fiyat / fayda endexi denen şey olmazdı
    bir araç ne kadar fiyata satılıyor ve bu fiyatlara neler sunuyor bu oranlara aracın konforu, donanımı, kalitesi..... gibi şeylere bakıldığı gibi bakılmalıdır.
    Ayrıca biriside ... aracı bmwden daha ucuz dahamı iyi gibi bir yorum yapmış..
    fiyat fayda endexinden anladığı bu ise ben bişey demiyorum.
    Ben olsam hangi aracı alırdım konusuna gelince ise... arkadaşımın astra twinport'u vardı bir gün boyunca onu kullanmıştım gayet hoş geldi gözüme ve kullanışıda güzeldi ama ford kullanmadım bilmiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pasali02 -- 25 Eylül 2008; 3:00:14 >




  • Hangisi hoşuna daha çok gidiyorsa görüntü olarak onu al.

    Biri 90 bg biri 109 bg.Aradaki 19 bg için 3 sayfa lık kavga çıkmış.

    Özet ne biliyormusun 1 i 11 sn de biri 13 sn de 0*100 görür.Biri 200 basar öbürü 215 basar.Hergün sokakta arkadaşlarınla drag yapmıcaksan sorun yok zaten.Bu kadar kavgayada gerek yok.

    Zaten ikiside 180 ustu suratlere cıkana kadar bi yerleri yırtılıyor.Aileniz varsa zaten bu süratleri göze almayacaksınız.Sürekli yarış halinde olmadığımıza göre.

    İkisindede problem yaşamassın arabanı üzmediğin sürece.Forumda astrasını değiştirmek için davalık olanlarda oldu,Berk arkadaşımız gibi focusuyla otomatik şanzuman problemleri yaşayanlarda oldu.Araba insan değil,problem olması normal.Benim aracım 30000 km de şu an sadece periyodık bakıma gitti.

    Aynı şekilde otomatik focusu olan arkadaşımda problemsiz gayet memnun sekılde kullanıyor aracını.Arabanın anası ağlatanlar servisten çıkamıyor yada çok şansız olanlar.

    Astraya yapılan eleştirilerden katılmadığım nokta yalıtım konusu.Kesinlikle sınıfının en iyi yalıtımına sahip araçlarından.Birde sertlik olarak focustan pek farkı yok.

    Focusçu arkadaşlar olayı sadece performans gözünden bakıyorlar ve astrayı sahın doğanla falan kıyaslıyor.Gerek yok ayıptır.Arkanıza bi a4 gelir quattro 2.0 tfsi bı sellektor atar paşa paşa virajdada duzluktede yol verırsınız.

    Yani bu arabalar performans makınaları değil.Ekonomi makinaları.Bindiğimiz arabaları lütfen olduğundan daha fazlası gibi göstermeyelim.Din kardeşiyiz.

    Anlayan anladı ne demek istediğimi.

    Selametle.




  • Klavyene sağlık... Biz farklı yollardan anlatmaya çalıştık ama beceremedik. Sen dosdoğru yazmışssın.

    Saygılarımla
  • bir arabayı yorumlamak için yıllarca kullanmak gerekir. bu forumda yorum yapanların bu yıllarca kullanmayla alakası yok bence...

    astra 2005 model 1,6 elegance arabamı geçen yıl sattım 2 yıl kullandım.
    2005 model focus 1,6 tdci arabamda şirketimden verilmişti. bu yıl vectra verdikleri için o arabayıda 3 yıl kullanmıştım. bunlardan öncede 2003 model comfort focusum vardı 1,6 benzinli.

    bu forumda çeşitli sayfalarda belirttiğim gibi işin özü şu= sert araba istenirse astra idealdir. yumuşak istenirse focus idealdir. yok ben kalite isterim dersen golf idealdir.
  • Bence alacak arkadaş veya alacak olan arkadaşlar bu araçları iyi bir test etsin ve uzun zamandır kullanan birine sorsun(kimse benim arabam kötü demez ama olumsuz yanını söyleyebilir) ona göre kararını versin çünkü her iki aracında birbirine ait üstün özellikleri var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bebeto85

    Hangisi hoşuna daha çok gidiyorsa görüntü olarak onu al.

    Biri 90 bg biri 109 bg.Aradaki 19 bg için 3 sayfa lık kavga çıkmış.

    Özet ne biliyormusun 1 i 11 sn de biri 13 sn de 0*100 görür.Biri 200 basar öbürü 215 basar.Hergün sokakta arkadaşlarınla drag yapmıcaksan sorun yok zaten.Bu kadar kavgayada gerek yok.

    Zaten ikiside 180 ustu suratlere cıkana kadar bi yerleri yırtılıyor.Aileniz varsa zaten bu süratleri göze almayacaksınız.Sürekli yarış halinde olmadığımıza göre.

    İkisindede problem yaşamassın arabanı üzmediğin sürece.Forumda astrasını değiştirmek için davalık olanlarda oldu,Berk arkadaşımız gibi focusuyla otomatik şanzuman problemleri yaşayanlarda oldu.Araba insan değil,problem olması normal.Benim aracım 30000 km de şu an sadece periyodık bakıma gitti.

    Aynı şekilde otomatik focusu olan arkadaşımda problemsiz gayet memnun sekılde kullanıyor aracını.Arabanın anası ağlatanlar servisten çıkamıyor yada çok şansız olanlar.

    Astraya yapılan eleştirilerden katılmadığım nokta yalıtım konusu.Kesinlikle sınıfının en iyi yalıtımına sahip araçlarından.Birde sertlik olarak focustan pek farkı yok.

    Focusçu arkadaşlar olayı sadece performans gözünden bakıyorlar ve astrayı sahın doğanla falan kıyaslıyor.Gerek yok ayıptır.Arkanıza bi a4 gelir quattro 2.0 tfsi bı sellektor atar paşa paşa virajdada duzluktede yol verırsınız.

    Yani bu arabalar performans makınaları değil.Ekonomi makinaları.Bindiğimiz arabaları lütfen olduğundan daha fazlası gibi göstermeyelim.Din kardeşiyiz.

    Anlayan anladı ne demek istediğimi.

    Selametle.


    Hoca ne dersen de. Şu forumda fanatiklikten kurtulunmadığı sürece ne desen boş.

    Bu tarz konulara hep yazdım.

    1 litre kaç kilodur sorununa 1024 yazan
    Jetta'yı BMW'den iyi yapan zihin olduğu sürece

    Ama şurda sana katılırım. Audi A4 arkadan bi selektör çakar. Sonra paşa paşa gazlar. Plakasını okutur gider. Bazıları onu da okuyamaz.

    Viraja Focus'un arkasından aynı hızla girme diyor. Peşinden gelecem bakalım kaçla girebilecek viraja. 100 - 120 arası viraja girdiğim zaman vardı. Hiç tırsmadan girdim. Aynı viraja kaçla girebilecek bakalım.




  • o focusla esp sizse giremez onda hak veriyorumda senin araba ne meraktan soruyorum 120iyle girdiğin?
  • astra elegance easytronic 1.6 twinport olsa gerek 120yle girdiği. standart esp nin yararını görmüş de olabilir görmemiş de astra bazen çok dengeli bazense espye ihtiyaç duyar yolun durumuna göre. gtcm varken 2 kere esp devreye girmiştiki ikisindede hayatımı kurtarmış en azından kaza yapmamı engellemişti
    quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    o focusla esp sizse giremez onda hak veriyorumda senin araba ne meraktan soruyorum 120iyle girdiğin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    o focusla esp sizse giremez onda hak veriyorumda senin araba ne meraktan soruyorum 120iyle girdiğin?

    Astra Elegance 1.6 105 HP Easytronic

    2 kere 120 ile viraja girdim.

    Bir kere 150 160 civarında tatlı viraj tarzı bi yere girdim. Konya yolunda. İncek yol ayrımından sonra.

    ESP devreye girdi mi bilmiyorum. Ama bende araba da sağlamdı.

    Yolda 3 viraj vardı.

    1 kere takla atmamı engelledi sanırım ESP.
  • virajlarda esp den daha önemlisi şöfördür arkadaşlar, adam viraja girip çıkmayı bilmiyorsa 50 tane esp olsun ne olur ki,

    ama işin ilmini biliyorsa hacı muratla esp liden daha iyi döner...
  • Ben tercihimi ford focustan yana kullandım. Motor daha güçlü. Astrada sadece 1.3 dizel 90 bg seçeneği vardı. Focus hatchback de ise 109 beygir ve 1.6 motor var. Klima çalışırken eskiden 2000 motor tavsiye ederlerdi. Yeni teknolojide bu 1600' e kadar düştü.
    Yol tutuşu focusta daha iyi. Ben iri yapılı olmam nedeniyle focusta daha rahat hissettim kendimi. İç hacmi ferah.

    Yanlız viraj emniyet sistemi* titanyum paketinde bile yok ford focusta. Seat LEON düşünüyordum ki onun en düşük modelinde bile bu sistem vardı. 1.5 ytl farkla sipariş edebilirsin VİRAJ EMNİYET SİSTEMLİ FORD FOCUS U. Ben yapmadım ama sen yap bari. Astra 5 lira daha ucuz idi ben alırken. Stil paketli focus 37 lirayken, Astra 32-33 liraydı.
    Hayırlı olsun. Hangisi içine siniyorsa, hangisinde rahatın daha iyise onu al.

    *Virajlarda arabanın yol tutuşunu ve fren hassasiyetini dengeleyen bir sistemdir viraj emniyet sistemi.




  • peki dalgınsa ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Emerald Dolphin

    virajlarda esp den daha önemlisi şöfördür arkadaşlar, adam viraja girip çıkmayı bilmiyorsa 50 tane esp olsun ne olur ki,

    ama işin ilmini biliyorsa hacı muratla esp liden daha iyi döner...
  • ikiside iyi araç tabi focusu yıllardan beri kullandığım için bi hağinlik yapıp astra diyorum ama wv caravellaya biniyorum o ayrı :)
  • 2000-2002 model arası ford focus yada astra almayı dusnuyorum,
    lpg li tercihim olacak, bi cok kisi opel in parcalarının pahalı oldugunu ve fordun parcalarının cok daha ucuz oldugunu soyluyor
    hangisi tercih etmeliyim?
  • Golf 7 comfortline (2013), focus 3 style plus hb (2013), astra j enjoy active hb (2013) (1.3) araçlarını en az birer ay kullandım, hepsi manuel vites ve dizeldi. Performan açısından en atak ve hızlısı focus 3 tü, en başarısız olanı ise astra. Yakıt olarak en az yakanı astra, focus, golf diye gidiyor. İç mekan en geniş önde de arkada da golf en kötüsü ise focus özellikle arka diz mesafesi çok kısa. En fazla sağlamlık hissi ise kesinlikle Focus veriyor kaportasının tokluğu ve Özellikle bunu altı çizili olarak söylemek istiyorum kapıları inanılmaz sağlamlık hissi veriyor, çok ağır kapıları bayağı bir güç gerektiriyor kapatmak için. Yol sesi olarak aşağı yukarı aynı bu modeller fakat ilginç bir ayrıntı söylemek istiyorum burada focus ve golf'te doğal olarak yüksek hızlara çıkıldıkça motor sesi artarken Astra'da tam tersi bir durum motor sesi azalıyor. En yumuşak direksiyon astra'da var sonrası golf, focus diye gidiyor. En koforlusu Golf fakat yol tutuşunundan törpülemiş bu konfor örneğin focusla rahat girdiğim virajlara golfle -10 km hızla anca girebiliyorum, astra ise bana biraz sert geldi koltukları da bu arada diğer iki araça göre bariz sert. Yani süspansiyon+yol tutuş konusunda focus diğer iki araca göre daha iyi bir iş yapmış ne çok sert ne çok yumuşak. Astra ve focus'un (makyajsız) ön konsolu biraz fazla kalabalık gereksiz yere golf'te ise sadelik var golf önde bana göre burada. Aracın içine bindiğinizde en ferah sürüşü golf veriyor astra ve focus sirasıyla devam ediyor. Focus'un ön konsolu neredeyse sürücüyle yapışık kendinizi uçakta gibi hissediyorsunuz yani bütünleşiyorsunuz fakat bazen bu durum sizi boğabiliyor. Bu üç arabayı da aynı yollarda kullanan birisi olarak aracı sürmeye başladığımda hangi araba bana daha çok güvenlik hissi veriyor derseniz focus 1 gömlek daha üstün derim diğer 2 araca göre. Malzeme kalitesi olarak baktığımda golf, focus, astra sıralamasını yapabilirim özellikle astra bu iki araca göre daha başarısız. Bagaj hacmi en kötü focus en iyisi ise golf. Tip olarak bakarsak tabi bu kişiye göre değişir Astra, Focus, Golf sıralaması yapabilirm. Bu arada bence Golf'ün en büyük eksikliği hız sabitleyicisin olmaması 2013 model bir araçta özellikle uzun yolda oldukça rahatlık sağlayan hız sabitleyicisinin olmaması ilginç doğrusu. Fikir açısından söylemek gerekirse Yeni ceed dizeli sadece bir gün kullandım aklımda kalan şeylerse tabi diğer 3 araç referansım bu arada: çok sert ve konforsuz süspansiyonlar, çok sesli motor, rüzgar sesi çok, geniş iç mekan, kaliteli malzeme. Bu 4 araç da kendi aracım olmadığından yorumlarımda objektif olduğuma emin olabilirsiniz. Umarım alacak olan arkadaşlara biraz da olsa fikir anlamında yardımcı olabilmişimdir.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.