Bildirim
Opel astra neden hala sert? (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bilmediğiniz konularda yorum yapmayın. Yazdığım her şeyin kaynağını verebilirim.quote:
Orijinalden alıntı: stasi
Böyle bir sınıflandırma yok. Opel' in kendisinin dahi böyle bir iddası yok. Opc sınıfında açılıyor spor araba kapısı. O da kıyısından, köşesinden. Astra' yla modifiye etmeden piste giremezsin. Frenler dağlara taşlara yol alır.
Alıntıları Göster
http://www.carbodydesign.com/archive/2009/06/23-opel-astra-design/
"The next generation Opel Astra has a design characterized by sculptural shapes and strong sporty lines."
Mark Adams: "Think of it as if the Insignia and Astra are members of a family. You can recognize the same gene pool, yet each car has its own personality and character.”
The new generation Astra has fast yet curvaceous lines that lend the car its sporty look.
"Opel Astra has a strong, cab-forward silhouette with a steeply-raked windshield and falling rear roofline. Like the mid-sized Insignia, the new Astra has a muscular stance that is dynamic, elegant and purposeful without being aggressive or brash."
"The Astra is a sporty car with elegant touches, while the Insignia is an elegant car with sporty touches," says John Puskar, Director of GME Interior Design.
İyi forumlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 23 Temmuz 2018; 19:29:34 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Spor arabadan anladığın spor görünümse, spoiler tak +200 beygir kazan hocam. Ya da ingilizce zayıf.quote:
Orijinalden alıntı: Elsa
Bilmediğiniz konularda yorum yapmayın. Yazdığım her şeyin kaynağını verebilirim.
http://www.carbodydesign.com/archive/2009/06/23-opel-astra-design/
"The next generation Opel Astra has a design characterized by sculptural shapes and strong sporty lines."
Mark Adams: "Think of it as if the Insignia and Astra are members of a family. You can recognize the same gene pool, yet each car has its own personality and character.”
The new generation Astra has fast yet curvaceous lines that lend the car its sporty look.
"Opel Astra has a strong, cab-forward silhouette with a steeply-raked windshield and falling rear roofline. Like the mid-sized Insignia, the new Astra has a muscular stance that is dynamic, elegant and purposeful without being aggressive or brash."
"The Astra is a sporty car with elegant touches, while the Insignia is an elegant car with sporty touches," says John Puskar, Director of GME Interior Design.
İyi forumlar.
Alıntıları Göster
Ayrıca üstteki yorumda lüks görünümlü spor arabadır demişsin, adamlar spor görünümlü yeni astra yaptık diyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 23 Temmuz 2018; 19:34:3 >
-
Oo VAGçılar anadili İngilizce olan birine tefe satmaya mi başladı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 23 Temmuz 2018; 19:35:45 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne Vag' ı ya, 10 senedir opel jenerasyonu var ailede. Şimdi de K kasaya geçtik. Para verdim diye eleştirmeyecek zihniyette değilim. -
Valla ben de bu yol tutuş için kazık gibi süspansiyonla yolda esnemeden giden arabalardan nefret ediyorum.Sanki herkes aracı alır almaz pistte turlamaya başlıyor.Konuda bir arkadaın dediği gibi bunlar orta sınıf halk aracı ve kullanıcı kitlesi belli.Birkaç youtube genci dışında bu araçları kimse virajlarda lastik öttürmek için sürmez.Yüksek hızlarda sıfır asfaltta sorun yok ama şehiriçinde ve mıcırlı yollarda bu araçlarla gitmek at arabasında gitmek gibi.Zıplaya zıplaya sinir bozucu bir şekilde gittikten sonra ne yapayım ben kazık gibi süspansiyonlu aracı.Puntodan Bravoya binince aradaki farkı çok iyi anlıyorsunuz. -
Konuda yazılanların tamamını okudum.
Astra'nın konfor konusunda sınıfının en kötülerinden biri olduğu noktasında fikir birliği mevcut.
Bizde de eski nesil astralardan biri var, Golf'ten kötü olduğundan şüphem yok ama diğer C sınıfı araçlardan daha mı kötü Astra konfor konusunda ?
Yoksa ben markaya sempatimden objektif yaklaşamıyor muyum, anlamadım. Daha önce kullandığım için i30, Jetta, Megane ve 308 konfor konusunda Astra'dan geride gibi gelmişti bana. İlginç -
3008 neticede PSA aracı olduğu için VAG arabalarıyla kıyas götürmez
3008 virajda savrulma eğilimi gösteriyor, ses yalıtımı ve iç kalite yeterli değil.
İçeride kullanılan plastikler PİLSAN plastiğinden daha düşük kaliteli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Spor arabadır derken spor görünümlü arabadır, Opelin çizgisi uzun süredir bu yönde, aracı alıp piste çıkın anlamında yazılan bir mesaj değil arkadaşın yazdığıquote:
Orijinalden alıntı: stasi
Böyle bir sınıflandırma yok. Opel' in kendisinin dahi böyle bir iddası yok. Opc sınıfında açılıyor spor araba kapısı. O da kıyısından, köşesinden. Astra' yla modifiye etmeden piste giremezsin. Frenler dağlara taşlara yol alır.
Alıntıları Göster -
Siz Mercedes CLA’ya binin de sertlik neymiş görün. Bende Astra J sedan 1.6 dizel manuel sport var, lastikler 225/50/17. Opel fanı filan değilim, bu arabayı da hasbelkader aldım. Şimdiye kadar birçok C sınıfı araç kullandım, Astra orta sertlikte süspansiyonlara sahip. Pat küt ediyor diyen bir arkadaş var, ya amortisörlerinde sorun var ya da lastik hava basıncını kontrol etsin.
Evet, Golf daha yumuşak bir araç ama sürüş zevki filan yok. Bu sınıfta sürüş zevki ve yol tutuş arıyorsan ya Astra ya da Focus alacaksın.
Son olarak Peugeot 3008’e yukarıda birisi pilsan plastiği filan demiş. Ya aracı görmeden sallıyor ya da ağır cahil ya da troll. Tiguan da kullandım, Qashqai de, Kadjar da, Karoq da... 3008 hepsinden çok net bir şekilde daha üstün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam otomatikte çift kavrama mı var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben çift kavrama var diye bir şey yazdım mı?quote:
Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri
Tam otomatikte çift kavrama mı var
Tek kavrama mı var peki? -
J kasa astra kullanıyorum ben mi 3 yıldır yanlış arabaya biniyorum siz mi laf olsun diye konu açtınız astra hiçde öyle çukurda bam güm araba değil haa harika mı derseniz oda değil ama sınıfına ve fiyatına göre güzel bir araç focus ile karşılatırmışsınız ama focusdan pek çok yönden üstün bir araçtır. -
Aynen haklısın dostum. Golf sanki pamuk gibi sessiz sedasız yada Jetta falan hepsine bindik kullandık... Astra fiyatına göre çok çok iyi watts bağlantısı ile dahada güzel ol tutuşu ve akustik sağlıyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İ30' da öyle bam güm her darbe içeride. -
Focus yol tutuş ve konfor dengesiyle kıyasladım. Yol tutuş anlamında üstün değil, konfor da ondan düşük. En basitinden küçük plastik kasislerden her iki araçla da geçtim. Astra süspansiyonu, bunun gibi kısa darbeleri, anlık çukurları, asfalt çıkıntılarını sönümlemede zayıf. Tüm gövdede darbe hissediliyor. Focus' la aynı yerlerden geçtiğimde, çok daha sakin alıyor. Gövdeye kadar gelmiyor. Focus' la kıyasın sebebi de, yol tutuş için böyle anlayışı yüzünden. Yol tutuşta lider olur, normaldir deriz. Mevzu bu.quote:
Orijinalden alıntı: aslantürk60
J kasa astra kullanıyorum ben mi 3 yıldır yanlış arabaya biniyorum siz mi laf olsun diye konu açtınız astra hiçde öyle çukurda bam güm araba değil haa harika mı derseniz oda değil ama sınıfına ve fiyatına göre güzel bir araç focus ile karşılatırmışsınız ama focusdan pek çok yönden üstün bir araçtır.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X