Şimdi Ara

Opel Astra Sedan 1.6 CDTI 136 HP Testim (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
20.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Kesinlikle,ama torkun gucuyle de ( iletken hiz ) En yuksek hiza kac saniye de ciktigi da onemlidir..

    Hersey teknolojide bitiyor hocam..Sanziman,verimlilik, kilo, arac dizayni, Bg, tork vs...

    En basit ornegi vereyim, eski ksas Hyundai Accent var cok hafif.. sirket araci kullaniyorum..O kadar seri ki kalkislar da,Passat,Jetta gibi araclar plaka okuyor kalkislarda sonra? Tikaniyor belli bir sure sonra geciliyorum mesela..


    Hocam öncelikle aracınızı güle güle kullanın, incelediğimde malzeme-işçilik, alan kullanımı ve farklılık hissinde özel bir araç olduğunu düşünmüştüm, keşke xenon da olsaymış.

    Bir arkadaşımın incelediği link geldi aklıma az önce arayıp buldum ilginizi çekebilir; Astra, Focus ve Civic in 1.6 dizel SW versiyonları mukayese edilmiş.


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 3 Nisan 2014; 1:43:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Kesinlikle,ama torkun gucuyle de ( iletken hiz ) En yuksek hiza kac saniye de ciktigi da onemlidir..

    Hersey teknolojide bitiyor hocam..Sanziman,verimlilik, kilo, arac dizayni, Bg, tork vs...

    En basit ornegi vereyim, eski ksas Hyundai Accent var cok hafif.. sirket araci kullaniyorum..O kadar seri ki kalkislar da,Passat,Jetta gibi araclar plaka okuyor kalkislarda sonra? Tikaniyor belli bir sure sonra geciliyorum mesela..


    Hocam öncelikle aracınızı güle güle kullanın, incelediğimde malzeme-işçilik, alan kullanımı ve farklılık hissinde özel bir araç olduğunu düşünmüştüm, keşke xenon da olsaymış.

    Bir arkadaşımın incelediği link geldi aklıma az önce arayıp buldum ilginizi çekebilir; Astra, Focus ve Civic in 1.6 dizel SW versiyonları mukayese edilmiş.


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    Hocam cok tesekkur ederim,sizlere daha iyisi nasip olsun Insallah..Sunroof ve veya Cam tavan olsaydi,xenon olsaydi keske evet...Ama getirmediler,simdi Dokunmatik ekran bekliyoruz,Dvd vs ..Gelecek yani en azindan onu kullaniriz..

    Linkte ki teste gelince..

    Hocam artik Bazi Alman test dergilerine veya sitelerine guvenmek zorlasti gunumuz de..

    Honda Civic Tourer orada fabrika verisi olarak 10.5 yazmislar...Kendileri 10.8 yapmislar denemelerinde...( Ama Civic Hb 10.5 )

    Fabrika verisi 10.1'dir aslinda, yanlislik oradan basliyor ne yazik ki...

    Seat Leon-I30-Skoda Rapid-2 arac daha vardi c segmenti..

    Civic 2. Oluyor..Performans ve Yakitda ise birinci...Tabi karsisindakiler rakibi degil motor olarak ayri konu.m

    Seat Leon 1. Oluyor..Yol tutus ve aracin dizaynindan oturu...

    Bir baska testde Youtube'de 6 farkli aracda 2. Oluyor test tuketiminde...Performansda 1.

    Yani cok farkli siteler var anlayacaginiz...Kimisine gore hizli, kimisine gore yavas vs vs...

    Benim Hb 0-100' ü 10,5 saniye olmasina ragmen,yurt disinda 10.0 saniye yapan var GPS olcumleriyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Opellll bu işi biliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize saglik Muharrem bey,

    Az veya cok, testlerinizle bilgi sahibi oluyoruz.

    Bu arada bir seyi de yazmadan duramayacagim. Buyuk beyinler fikirleri, kucuk beyinler ise insanlari tartisirmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zizu

    Elinize saglik Muharrem bey,

    Az veya cok, testlerinizle bilgi sahibi oluyoruz.

    Bu arada bir seyi de yazmadan duramayacagim. Buyuk beyinler fikirleri, kucuk beyinler ise insanlari tartisirmis.

    Ilgine tesekkur ederim ustadim. Ben profesyonel bir tester degilim ama ilgim var ve merakliyim bu video inaniyorum ki az cok biseylere yardimci olacaktir , sadece yazi yazinca konu cok havada kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Kesinlikle,ama torkun gucuyle de ( iletken hiz ) En yuksek hiza kac saniye de ciktigi da onemlidir..

    Hersey teknolojide bitiyor hocam..Sanziman,verimlilik, kilo, arac dizayni, Bg, tork vs...

    En basit ornegi vereyim, eski ksas Hyundai Accent var cok hafif.. sirket araci kullaniyorum..O kadar seri ki kalkislar da,Passat,Jetta gibi araclar plaka okuyor kalkislarda sonra? Tikaniyor belli bir sure sonra geciliyorum mesela..


    Hocam öncelikle aracınızı güle güle kullanın, incelediğimde malzeme-işçilik, alan kullanımı ve farklılık hissinde özel bir araç olduğunu düşünmüştüm, keşke xenon da olsaymış.

    Bir arkadaşımın incelediği link geldi aklıma az önce arayıp buldum ilginizi çekebilir; Astra, Focus ve Civic in 1.6 dizel SW versiyonları mukayese edilmiş.


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    Hocam cok tesekkur ederim,sizlere daha iyisi nasip olsun Insallah..Sunroof ve veya Cam tavan olsaydi,xenon olsaydi keske evet...Ama getirmediler,simdi Dokunmatik ekran bekliyoruz,Dvd vs ..Gelecek yani en azindan onu kullaniriz..

    Linkte ki teste gelince..

    Hocam artik Bazi Alman test dergilerine veya sitelerine guvenmek zorlasti gunumuz de..

    Honda Civic Tourer orada fabrika verisi olarak 10.5 yazmislar...Kendileri 10.8 yapmislar denemelerinde...( Ama Civic Hb 10.5 )

    Fabrika verisi 10.1'dir aslinda, yanlislik oradan basliyor ne yazik ki...

    Seat Leon-I30-Skoda Rapid-2 arac daha vardi c segmenti..

    Civic 2. Oluyor..Performans ve Yakitda ise birinci...Tabi karsisindakiler rakibi degil motor olarak ayri konu.m

    Seat Leon 1. Oluyor..Yol tutus ve aracin dizaynindan oturu...

    Bir baska testde Youtube'de 6 farkli aracda 2. Oluyor test tuketiminde...Performansda 1.

    Yani cok farkli siteler var anlayacaginiz...Kimisine gore hizli, kimisine gore yavas vs vs...

    Benim Hb 0-100' ü 10,5 saniye olmasina ragmen,yurt disinda 10.0 saniye yapan var GPS olcumleriyle...



    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim




  • Bu motorun insigniaya gelmesi sart

    Test icin tesekkurler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insıgnıa ıle bu araç fıyatı 80 bınlerı geçer dıye tahmın rdıyorum ben bu araçlar yakında c sınıfı heralde yuzbınlıralara dayanacak gıbıme geliyor zaten butun fırmalar TR' pazarana artaclarını sokmak ıcın yarış ıcındeler 'TR de buyuk bır potansıyel olduğu kesındır zaten arkadaşlar...
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim öncelikle,Dh+plus dergi editörlüğü görevin için hayırlı olsun,başarılar.

    Asıl konumuz,Anlaşılan Gm sonunda ülkemizde de gubidik vergi dilimine giren 1.7 cdti'lardan kurtulmuş olacak,1.6 cdti üniteler vesilesiyle.Bu hacimde de güç olarak,aktarma olarak da başarılı bir iş çıkarmış.

    Benim de başından beri söylediğim Opel'de kalan en önemli eksiklerden,Yepyeni EMP ve MQB muadili teknolojik hafifletilmiş platform gerekliliği.Gerek B sınıfı Corsa,gerekse de C sınıfı Astra için bu güzelim üniteyle birlikte elzem görünmekte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Kardeşim öncelikle,Dh+plus dergi editörlüğü görevin için hayırlı olsun,başarılar.

    Asıl konumuz,Anlaşılan Gm sonunda ülkemizde de gubidik vergi dilimine giren 1.7 cdti'lardan kurtulmuş olacak,1.6 cdti üniteler vesilesiyle.Bu hacimde de güç olarak,aktarma olarak da başarılı bir iş çıkarmış.

    Benim de başından beri söylediğim Opel'de kalan en önemli eksiklerden,Yepyeni EMP ve MQB muadili teknolojik hafifletilmiş platform gerekliliği.Gerek B sınıfı Corsa,gerekse de C sınıfı Astra için bu güzelim üniteyle birlikte elzem görünmekte.

    İyi dilekleriniz için teşekkürler hocam.
    Yeni kasa Astra ile 80 kg hafifletilmiş bir platform geleceği haberi yayınlanmıştı. Muhtemelen yeni Astra bu motor ile beraber ülkemizde oldukça tutulacak. Birde otomatik vitesi gelirse ciddi talep olur görüşündeyim




  • Herkese iyi forumlar beyler. Bende bugun haramidere erdemir de astra sedan 136 beygir cosmo donanim test ettim. Motor kesinlikle bana gore olmus. Yokus ciktim araba da 4 kisiydik erken 2. Vitese attim bilerek ve ona ragmen hic zorlanmadan cikti. Ciddi anlamda gaza dokundunuz mu cok rahat akip giden bi arac. Gazi koklediginiz zaman 136 beygir ve torkun verdigi gucu hissedebiliyorsunuz. Kalkarken gazi biraz kokleyip kalktim patinaja kalmiyor sarsinti falan hic olmadi. Arac 2. Viteste 60 km hizlari rahat goruyor. Test aracim 500 km bile olmamisti. Ben gazi kokleyerek ve iki kademe klima acik halde tuketim 8,1 litre idi. Test surusunde izlenen yolda 2 yokuslu yolun olmasi ve daha aracin yeni ve test arabasi olmasi ve klima gibi etkenler vs.. bence 8 lt normal. Vites gecisleri ve debriyaj cok guzel hic yormuyor. Start-stop ve yokus kalkis deneyemedim malesef. Gelelim fiyata. Kendi alacagim modelin fiyati soyluyorum. Astra 1.6 cdti 136 hb sport modelini anahtar teslim 69200 tl ye biraktilar. Kendim icin opsiyon fiyatlari da aldim. Ama daha karar vermedim. Deri koltuk 2000 tl, navigasyon paketi 1800 tl geri gorus kamerasi icinde, camlar icin film 500 ve xenon far 750 tl. Diger opsiyonlari dusunmedigim icin fiyatlarini almadim. Benim test surusum ve izlenimlerim bunlar arkadaslar. Sizlere yardimci olabildiysem ne mutlu bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ctesi günü istanbul yolundaki opiste 136 lık Cosmo astra sedanı test ettim. araç henüz 645 km'de idi. ortalama tüketim 5,9 gösteriyordu ki bir test aracı için çok iyi. ama performansı daha önce denediğim civic dizel ve megane gt line kadar etkileyici değildi. belkide arabanın motorunun henüz açılmamış olmasındandır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    ctesi günü istanbul yolundaki opiste 136 lık Cosmo astra sedanı test ettim. araç henüz 645 km'de idi. ortalama tüketim 5,9 gösteriyordu ki bir test aracı için çok iyi. ama performansı daha önce denediğim civic dizel ve megane gt line kadar etkileyici değildi. belkide arabanın motorunun henüz açılmamış olmasındandır.

    1.6 dci 320 halen en iyisi, ama ben hondanın dizelini o kadar çok beğenmedim tüketim iyi ama eski bravo 120 lik dizel bana daha seri geldi.

    astradaki yeni dizeli denemedim ama sanırm astra 1600 kiloya yakın bir hantallık olucaktır.

    edit: kataloğuna baktım 1450 kg 'mış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fullflavor1977 -- 10 Nisan 2014; 12:41:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    ctesi günü istanbul yolundaki opiste 136 lık Cosmo astra sedanı test ettim. araç henüz 645 km'de idi. ortalama tüketim 5,9 gösteriyordu ki bir test aracı için çok iyi. ama performansı daha önce denediğim civic dizel ve megane gt line kadar etkileyici değildi. belkide arabanın motorunun henüz açılmamış olmasındandır.

    1.6 dci 320 halen en iyisi, ama ben hondanın dizelini o kadar çok beğenmedim tüketim iyi ama eski bravo 120 lik dizel bana daha seri geldi.

    astradaki yeni dizeli denemedim ama sanırm astra 1600 kiloya yakın bir hantallık olucaktır.

    edit: kataloğuna baktım 1450 kg 'mış.

    bende 120 lik bravo vardı. civic dizel bravoyla aynıydı bence..




  • muharrem hocam bakıyorum da bizim bu merter tozkoparan bölgelerini iyi biliyorsun :) güzel test bu arada emeğine sağlık. dediğin gibi yeni kasada ağırlık falan hafifletilirse daha güzel iş görecek bu motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IxnayOnTheSmash

    muharrem hocam bakıyorum da bizim bu merter tozkoparan bölgelerini iyi biliyorsun :) güzel test bu arada emeğine sağlık. dediğin gibi yeni kasada ağırlık falan hafifletilirse daha güzel iş görecek bu motor.

    Saolun hocam, merter e yakin bir noktada ikamet ediyorum birde Odak ta tanidigim ve sevdigim kisiler var saolsunlar rahat rahat test ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı arkadaşlar maalesef çekemedikleri için olumsuz yorumlar atıyorlar konuya. Moralinizi bozmasın bu tip durumlar. Ben videolarınızı beğenerek izliyorum. 0-100, kapışma vs'den bahsettiğiniz için eleştirenler oluyor ama bu verileri otomobil üreticileri de paylaşıyor. Dolayısıyla bu 0-100 olayının konu olması kadar doğal bir şey olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Bazı arkadaşlar maalesef çekemedikleri için olumsuz yorumlar atıyorlar konuya. Moralinizi bozmasın bu tip durumlar. Ben videolarınızı beğenerek izliyorum. 0-100, kapışma vs'den bahsettiğiniz için eleştirenler oluyor ama bu verileri otomobil üreticileri de paylaşıyor. Dolayısıyla bu 0-100 olayının konu olması kadar doğal bir şey olamaz.

    Saolun ustadim. Her yigidin bir yogurt yemesi vardir. Birde ben profesyonel olarak yapmiyorum, test guzergahinin el verdigi sekilde yapiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Forumdaşlar herkese merhaba,

    Bugün Astra Sedan 1.6 CDTI 136 HP test etme fırsatı buldum araç Cosmo donanımdı içinde opsiyon olarak sunroof ve intelink ekran vardı. Öncelikle şunu söyleyim bu motor olmuş Ben çok beğendim. Alt devirler olsun, üst devirler olsun gayet canlı ve araçta 4 kişi olmamıza rağmen gayet güzel taşıdı.
    Araçta patinaja düşme eğilimi fazla yok bu tür araçlar genellikle kalkış esnasında patinaja düşerler ama ben ciddi bir sıkıntı yaşamadım.

    Aracın tüketimine değinecek olursam motor benden önceki testte ısınmıştı ve kullanımım videoda belli sonuç olarak 130 km civarında olan bir arac 4 kişi ve az klimanın açık olmasıyla 7,5 litre ile bitirdi. Bence oldukça başarılı bir tüketim bu kadar kısa sürede.
    Aracı 4500 devirlere kadar çıkardım güç olarak 4200-4300 devirden sonra kesiliyor zaten o devirlerin üstüne çıkmakta çok mantıklı değil.
    Aracın debriyajı oldukça yumuşak ve kullanımı çok rahat. Tek şikayet ettiğim nokta direksiyon büyük ve oldukça yumuşak, sertleşmiyor ve her an kayacakmış hissi veriyor halbuki araç çivi gibi sapma hiçbirşey yapmadı. Ben alacak olsam opsiyon olarak flexride şasi de ekletip keyfin ve tüketimin dibine vurarım

    Yalıtım ve motor sesi olarak aracı başarılı buldum benim Golf Tdi aracımdan bir tık daha iyi ama kabine yansıtmama olarak Golf biraz daha başarılı.

    Benim söyleyeceklerim bunlar. Videoyu izleyip kafanıza soru takılırsa elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışırım.
    Bu arada 2 farklı açıdan çekim yaptım birisi 650 MB mecburen onu gece yüklemeye koyarım, şuan sadece iç açıdan olanı yükledim. Youtube herkeste açılmıyor o yüzden dailymotion'da yükledim herkes rahatlıkla izlesin


    Son olarak ben 1.6 Tdi 105 Hp manuel Golf kullanıyorum bu araç her hızda Golf'ü çok rahat geçer. Vites oranları ile geçişleri çok iyi ayarlanmış, güçte kesilme yok ve tork bandının üstte olmasına rahmen alt devir canlılığıda başarılı. Bu araç yeni kasayla beraber hafifleyip birde başarılı otomatik vites gelirse işlem tamamdır





    Edt: HD izleme seçeneği ve farklı açı geldi

    öncelikle incelemeniz muazzam güzel olmuş .. fakat ben opel almayı düşünüyordum beni vazgeçirdi :) + 2015 yılında yeni kasası gelecekmiş onu söylüyorsunuz 150 kg bir hafifleme olacakmış . o moralimi çok bozdu ... inceleme için teşekkürler ...




  • muharrem youtube ta bi kaç vidyonu izledim sakat hareketler yapıyorsun bak alt geçitte 160 hp golf denerken mesela biraz dikkat et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.