Şimdi Ara

Opel Astra Sedan 1.6 CDTI 136 HP Testim (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
20.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    muharrem kardeş sana bir sorum olacak astra ,focus,jetta,golf,corolla,octavia bu araçlara 1-10 arası yol tutuş olarak puanlandırabilirmisin

    Üstadım Astra'yı flexride şasi olarak almazsak

    Focus>Astra>Jetta>Octavia>Golf>Corolla derim

    çok teşekkür ederim bilgilendirdigin için
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Jetta bu kadar iyi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Hocam yeni aracınız Hayırlı olsun.İlk izlenim video'nuzu izlemiştim.En kısa zamanda incelemenizi bekliyoruz.Birde hocam konuyla fazla alakası yok ancak az önce Samsun Opel bayiinden geldim.Opel Astra H 1.6 Ecotech Easytronic almak üzereydim.Easytronic şanzımanın çok sarsıntılı vites değiştirdiğini öğrendim.Siz test etmişsinizdir.Araç ile ilgili beni bilgilendirirmisiniz?
    Saygılar.

    Hocam teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
    Easytronic şanzıman ilk 2 vites biraz sarsıntı yapar. Sonrasında ciddi bir sıkıntı oluşturmaz, sport ya da manuel modda bu sarsıntı daha az olur

    Anladım hocam sağolun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Jetta bu kadar iyi mi?

    Oldukca basarılı hocam. Ozellikle viraj icinde icten dısa, dıstan ıce apeks almasına bızzat sahıt oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Hocam yeni aracınız Hayırlı olsun.İlk izlenim video'nuzu izlemiştim.En kısa zamanda incelemenizi bekliyoruz.Birde hocam konuyla fazla alakası yok ancak az önce Samsun Opel bayiinden geldim.Opel Astra H 1.6 Ecotech Easytronic almak üzereydim.Easytronic şanzımanın çok sarsıntılı vites değiştirdiğini öğrendim.Siz test etmişsinizdir.Araç ile ilgili beni bilgilendirirmisiniz?
    Saygılar.

    Hocam teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
    Easytronic şanzıman ilk 2 vites biraz sarsıntı yapar. Sonrasında ciddi bir sıkıntı oluşturmaz, sport ya da manuel modda bu sarsıntı daha az olur

    Anladım hocam sağolun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Focus 2 den aldigim hazzı jettadan da alabilir miyim acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anchowy61 -- 15 Mayıs 2014; 9:36:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor tüm ısrarlardan sonra 1,3 ten 1,6 ya çıkıncaya kadar baya yıl geçti, ama busefer de bu kasanın ağırlığı göze batıyor. bir de bu kasaya artık iyice gözümüz alıştı, albenisi azaldı. kasanın da değişmesi gündemde. şu opel , çıkaracağı yeni kasalarda motorla kasayı aynı ana denk getirse olmuyor mu?
  • Dün arabayı test ettim motorunu gayet başarılı buldum benim dikkatimi başka şeyler çekti direksyon çok yumuşak en ufak hareketine bile tepki veriyor hissiyatı çok fazla geldi ilk başta alışmam zaman aldı bunun haricinde araba sanki bana çok hopluyor zıplıyor gibi geldi düz olmayan dalgalı egimli asvaltlarda araba havalanıyor gibi geldi ayrıyeten viraj kabiliyetini arabaya alışmam zor oldugu için tam zorlayamadım araba dediğim gibi hopluyor gibi geldi sanki bu yüzden virajlara tam arabayı zorlayacak seviyede giremedim son olarak araba hiç patinaja düşmedi
    Muharrem kardeş sen daha iyi anlarsın benden izlenimlerim hakkındaki görüşlerin nedir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    Dün arabayı test ettim motorunu gayet başarılı buldum benim dikkatimi başka şeyler çekti direksyon çok yumuşak en ufak hareketine bile tepki veriyor hissiyatı çok fazla geldi ilk başta alışmam zaman aldı bunun haricinde araba sanki bana çok hopluyor zıplıyor gibi geldi düz olmayan dalgalı egimli asvaltlarda araba havalanıyor gibi geldi ayrıyeten viraj kabiliyetini arabaya alışmam zor oldugu için tam zorlayamadım araba dediğim gibi hopluyor gibi geldi sanki bu yüzden virajlara tam arabayı zorlayacak seviyede giremedim son olarak araba hiç patinaja düşmedi
    Muharrem kardeş sen daha iyi anlarsın benden izlenimlerim hakkındaki görüşlerin nedir acaba

    lastik basınçları faladır .. yeni astra zaten sert süspansiyona sahip sınıfında eşsiz yol tutuşuna sahip araçlardan... yol olsun yeter fren kullandırma virajda köklersiniz bununla ... tenekelere benzemez yaani ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wave61

    quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    Dün arabayı test ettim motorunu gayet başarılı buldum benim dikkatimi başka şeyler çekti direksyon çok yumuşak en ufak hareketine bile tepki veriyor hissiyatı çok fazla geldi ilk başta alışmam zaman aldı bunun haricinde araba sanki bana çok hopluyor zıplıyor gibi geldi düz olmayan dalgalı egimli asvaltlarda araba havalanıyor gibi geldi ayrıyeten viraj kabiliyetini arabaya alışmam zor oldugu için tam zorlayamadım araba dediğim gibi hopluyor gibi geldi sanki bu yüzden virajlara tam arabayı zorlayacak seviyede giremedim son olarak araba hiç patinaja düşmedi
    Muharrem kardeş sen daha iyi anlarsın benden izlenimlerim hakkındaki görüşlerin nedir acaba

    lastik basınçları faladır .. yeni astra zaten sert süspansiyona sahip sınıfında eşsiz yol tutuşuna sahip araçlardan... yol olsun yeter fren kullandırma virajda köklersiniz bununla ... tenekelere benzemez yaani ;)

    Bana verdiği hissiyat dan bahsettim ben sadece benden önce satış elemanı arabanın neler yapabildiğini göstermek istedi ben bayağa beğendim o kullandığında yol tutuşunu ama belliki arabayı ezberlemişti ben astranın yabancısı oldugum için arabanın verdiği hissiyattan dolayı virajlara biraz temkinli girdim zaten ben düz yılda araba kullanmayı hız yapmayı sevmem virajlara sert hızlı girmeyi severim viraj kabiliyeti yüksek bir araç arayışı içindeyim inşallah yıl sonuna doğru arayışımı sonlandıracam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SF01


    quote:

    Orijinalden alıntı: wave61

    quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    Dün arabayı test ettim motorunu gayet başarılı buldum benim dikkatimi başka şeyler çekti direksyon çok yumuşak en ufak hareketine bile tepki veriyor hissiyatı çok fazla geldi ilk başta alışmam zaman aldı bunun haricinde araba sanki bana çok hopluyor zıplıyor gibi geldi düz olmayan dalgalı egimli asvaltlarda araba havalanıyor gibi geldi ayrıyeten viraj kabiliyetini arabaya alışmam zor oldugu için tam zorlayamadım araba dediğim gibi hopluyor gibi geldi sanki bu yüzden virajlara tam arabayı zorlayacak seviyede giremedim son olarak araba hiç patinaja düşmedi
    Muharrem kardeş sen daha iyi anlarsın benden izlenimlerim hakkındaki görüşlerin nedir acaba

    lastik basınçları faladır .. yeni astra zaten sert süspansiyona sahip sınıfında eşsiz yol tutuşuna sahip araçlardan... yol olsun yeter fren kullandırma virajda köklersiniz bununla ... tenekelere benzemez yaani ;)

    Bana verdiği hissiyat dan bahsettim ben sadece benden önce satış elemanı arabanın neler yapabildiğini göstermek istedi ben bayağa beğendim o kullandığında yol tutuşunu ama belliki arabayı ezberlemişti ben astranın yabancısı oldugum için arabanın verdiği hissiyattan dolayı virajlara biraz temkinli girdim zaten ben düz yılda araba kullanmayı hız yapmayı sevmem virajlara sert hızlı girmeyi severim viraj kabiliyeti yüksek bir araç arayışı içindeyim inşallah yıl sonuna doğru arayışımı sonlandıracam

    hb olanını tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SF01

    Dün arabayı test ettim motorunu gayet başarılı buldum benim dikkatimi başka şeyler çekti direksyon çok yumuşak en ufak hareketine bile tepki veriyor hissiyatı çok fazla geldi ilk başta alışmam zaman aldı bunun haricinde araba sanki bana çok hopluyor zıplıyor gibi geldi düz olmayan dalgalı egimli asvaltlarda araba havalanıyor gibi geldi ayrıyeten viraj kabiliyetini arabaya alışmam zor oldugu için tam zorlayamadım araba dediğim gibi hopluyor gibi geldi sanki bu yüzden virajlara tam arabayı zorlayacak seviyede giremedim son olarak araba hiç patinaja düşmedi
    Muharrem kardeş sen daha iyi anlarsın benden izlenimlerim hakkındaki görüşlerin nedir acaba

    Standart yol tutuşu birçok araçtan başarılı ama çok agresif kullanıp limit zorlamak isterseniz, flexride şasi alın derim. Astra için yol tutuşun en üstüdür




  • aracım 700 km ye geldi önceki aracım 2012 civic fd7 elagance otomatik ti 52000 satım 69200 hb sport aldım 700 km ye kadar sürekli yüksek hız kullandım yol buldukça 200 km ve üstü hızlarda kullanıyorum konfor müthiş yormuyor insanı 6 ıncı vitesi müthiş yol tutuşu stabilitesi süper lastik havaları ön arka 39 eco kullanımı için uygun deger civic yüksek hızlarda tedirgin ediyordu bu araç şu anda bu motorla alınacak en ii araç herkese nasip olsun su anda karma tüketim 7.3 lt civic dizel de kullandım test aracı kısa mesafede kullandırıyorlar 6.8lt.di yakıt tuketimi hyundai i30 da test aracı kullandım ortalama yakıt tüketimi 12.5 lt.di focus ile golf ilgimi çekmiyor onlara bakmadım hepinize kazasız sürüşler
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Flexride sadece yol tutusa mi etki ediyor yoksa aracin icinde ozellikle arkada oturanlara standart astraya gore extra bir konfor sagliyor mu tour modda (adini yanlis yazmis olabilirim) cok merak ettigim bir konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Flexride sadece yol tutusa mi etki ediyor yoksa aracin icinde ozellikle arkada oturanlara standart astraya gore extra bir konfor sagliyor mu tour modda (adini yanlis yazmis olabilirim) cok merak ettigim bir konu.

    Tour modu normal bir Astra'dan daha konforlu hale getiriyor üstadım Aslında hem yol tutuş hemde konfor sağlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcak

    aracım 700 km ye geldi önceki aracım 2012 civic fd7 elagance otomatik ti 52000 satım 69200 hb sport aldım 700 km ye kadar sürekli yüksek hız kullandım yol buldukça 200 km ve üstü hızlarda kullanıyorum konfor müthiş yormuyor insanı 6 ıncı vitesi müthiş yol tutuşu stabilitesi süper lastik havaları ön arka 39 eco kullanımı için uygun deger civic yüksek hızlarda tedirgin ediyordu bu araç şu anda bu motorla alınacak en ii araç herkese nasip olsun su anda karma tüketim 7.3 lt civic dizel de kullandım test aracı kısa mesafede kullandırıyorlar 6.8lt.di yakıt tuketimi hyundai i30 da test aracı kullandım ortalama yakıt tüketimi 12.5 lt.di focus ile golf ilgimi çekmiyor onlara bakmadım hepinize kazasız sürüşler


    Hayırlı olsun üstadım aracınız. Lastik basıncını size tavsiyem 32-34 psi arasında tutun 39 biraz fazla olabilir. Ekonomik olsa da üst hızlarda aracı stabilite anlamında rahatsız edecektir




  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim o zaman uzun yol yapmak icin alinan astrada flexride iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.