Şimdi Ara

Opel Astra vs Vw Golf (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
1
Favori
2.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Mesajlarınızı şok içerisinde okumaya devam ediyorum. En kısa zamanda videonuzu bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    İkisini de alma arafesinde kalmış ve denemiş biri olarak ki vw grubunu zaten çok iyi biliyorum bir bütün olarak golf net bir şekilde daha iyi bir araba. Astra daha güçlü ve psikoloji rakamlar olarak daha tatmin eden turbo motor var, tork konvertörlü sağlam şanzıman var, donanım olarak daha şımartıcı ve daha taze yüzlü. Ama herşeyi içine alıp gelen olarak değerlendirdiğinizde golf yine öne çıkıyor.

    Bana göre; golf

    artılar
    -Çok verimli ve yağ gibi çalışan tsi motorlar
    -iyi performansa karşılık az yakıt
    -dış tasarım hatların mükemmel uyumu ve iç tasarım özeni
    -iç malzeme ve işçilik kalitesi
    -ikinci elde çok kuvvetli, değerini çok iyi koruyor
    -yol konforu ve izolasyon
    -yol tutuş
    -versatillik (yükleme alanları, bagaj biçimi, arka koltukların formu, yaşam alanı
    -daha iyi ergonomi ve sürüş pozisyonu
    -kalite hissi sınıfının üstünde
    -dsg yağ gibi, çok hızlı, ekonomi ve performansa çok faydalı
    -özellikle highline ise premium araçlarda hissedilen şekilde her daim bir kalite hissiyatı veriyor.

    eksiler
    -artık yüzü eskimeye başladı
    -orta malı gibi herkeste var
    -koltuk forları güzel ama biraz dar özellikle eksi kasa golflere göre
    -dsg hala riskli, iç rahat edemeyebilir
    -150lik motor çok pahalı, 125 gayet seri ama psikolojik tatmin anlamında günümüzde yetersiz
    -bugüne kadar comfortline çok kabakdı, biraz güncellendi ama hala orta donanım, kaliteli bir c sınıfı araç için çok boş, highline ise fazla pahalı, verilen paraya göre donanımda cimri
    -İç tasarım dili diğer vwlerde de çok kullanıldığından eski vw kullanıcıları için artık kabak tadı verdi, baydı ve eski kalıyor.
    -17 ve üzeri jantlarda düşük hızlarda çok daha konforlu değil darbe emişi

    astra artılar
    -daha taze yüzlü daha modern görünen bir araç, dynamic versiyonu 5 kollu jantlarıyla leon fr'a rakip olacak derecede sportif tasarımlı
    -150hplık motor her ne kadar ancak 125lik tsi performans sunuyor olsa da psikolojik olarak değerleri güzel
    -tork konvertörlü şanzıman sayesinde debriyaj deşimi olayı yok, kafa rahat, şanzıman hiç fena dğeil ve konforlu, seriliği de yeterli
    -yol tutuş
    -sürüş keyfi biraz daha yüksek
    -golfün aksine alt donanımları bile memnun edici seviyede ki dynamic veya üstü donanımda gırtlak oluyor.
    -opsiyonları güzel ısıtmalı pakette, koltuğun haricinde o sınıfta neredeyse hiçbir rakibinde bulunmayan direksiyon ısıtma gibi aşırı şımartıcı güzellikler var
    -fiyatı golften uygun, aynı paraya daha güçlü daha dolu araba almış oluyorsunuz, hele kampanyaya denk delirse fiyat olarak kıyas bile kabul etmiyor.
    -yol konforu iyi, golfün aksine büyük lastiklerle de düşük hızda darbe emişi iyi.
    -izolasyonu golf seviyesinde olmasa da iyi

    eksiler
    -tasarımında golfteki uyum yok, bazı noktalar göze batıyor herkese hitap etmeyebiliyor.
    -iç tasarımı bence sportif ama özenli durmuyor, pandizotlarda vs golfteki detay özeni yok. Daha basit, az özenilmiş bir iç mekana sahip.
    -iç mekanda kalite algısı orta seviye, sınıfına göre normal ama highline golten indikten sonra çok sırıtıyor.
    -plastik kaliteleri golften düşük.
    -ikinci elde nisbeten hızlı değer kaybediyor.
    -koltuk formu vasat, dar, döşemeleri ucuz hisli.
    -iç mekanı golften daha basık ve karanlık.
    -ergonomi iyi denebilir ama çevresel görüş basık iç mekandan dolayı golften daha kötü.
    -motor güçlü olmasına rağmen 125lik tsila hemen hemen aynı performansı veriyor(otm vites), bunda şanzımanın törpülemesi etkili
    -aynı şekilde tüketimi yüksek kalıyor. 9-10 arası şehir içi yakıyor, 125lik golf aynı performası 7,5-8 litreyle veriyor.
    -bagaj hacmi kağıt üstünde iyi görünsede şekli kötü ve çok basık. Hatchback araba avantajından faydalanmak zor, yüksek yüklerde sıkıntılı
    -özellikle arkası yolcuya daha vasat hissettiriyor ne havalandırma kanalı ne birşey. Üstüne karanlık iç mekanla iyice tatsızlaşıyor.
    -sportif bir araç olarak hızlanma verileriyle hemen hemen aynı fiyatlara satılan leon fr'a karşı fena yeniliyor. Hız isteyeni oradan kaybedebiliyor.

    Özetle aynı veya yakın paraya 125lik golf alabilirsem her türlü golf alırım. Astra kampanyayala ucuza gelirse (150hp at dynamic) astra alırım. Ama astranın sorunu 79bin'e 150hplik dsg leon fr gibi bir arab aolması. Hele makyajlandı eksikleri de kapandı. Astradan da şekil bir araç, çok daha seri, led farlar yakıyor. Hal böyle olunca tam astra alıyorum derken mutemelen yine leon fr'a kayardım.

    Aslında 308'ü çok seviyorum modern iç ve dışı, donanımı, harika motor ve şanzımanlarla ama çok değer kaybedip zor satılması beni hep engelledi. Yine de ileride alabilirim temizinden bir tane.

    gönlümden geçen 308>golf>leon fr>astra dynamic
    realitede yapacağım golf>leon fr=astra dynamic(ama büyük ihtimal leon)>308

    Fakat şunu da belirteyim dördü de çok güzel modern arabalar, hangisi alınırsa alınsın aman neden ben bunu aldım dedirtmezler, memnun mesut kullanılır hepsi de.

    golf-çok yönüyle mantıklı ve memnun eden araba
    leon fr-şekli ve performansıyla memnun eden araba
    308-modernliği ve farklılığıyla memnun eden araba
    astra-güçlü motoru ve donanımlarıyla memnun eden araba

    Kusura bakmayın ancak 150hp lik turbo motor ancak 120hp lik tsi kadar performans veriyor , Tsi aşırı verimli bir motor ve golfün yol tutuşu astradan daha iyi cümlelerinizden koyu bir vw taraftarı olduğunuzu çıkardım. Aracınız da muhtemelen golftür ya da leon. Bu kadar taraflı bir değerlendirme olamaz. İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz.

    Yani bu kadar saçma bir cevap olur. Orada arabaların artısını eksisini yazmışım. Niye diğerini tercih ederim belirtmişim. Bu benim düşüncem, siz farklı düşünebilirsiniz. Herkes sizin gibi düşünmek zorunda mı?

    İki araç için de performans detayında otm olduğundan bahsettim parentezde -gözlük takın-, artık forumda sizin gibi işine gelmeyen her yoruma "siz bilmemne fanısınız" bikbikcileri baymaya başladınız. Evet kusura bakarım, çünkü kusurlusunuz. 150hp otm astra 8.9 saniyede 0-100e çıkarken, 125lik golf 9.1 saniyede çıkıyor. Astra 210km hız yaparken 125lik golf de 204 yapıyor. Yani astradaki fazladan 25hp ve 30nm tork, reelde tork konvertörlü şanzımanı yüzünden fark yaratamıyor.

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=20551
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=22155

    Daha okuduğunuzu anlama özrünüz var ben mesajımın neresinde "golf astradan iyi yol tutar demişim? İkisinin de artı haznesine yol tutuş yazmışım çünkü ikisi de iyi yol tuutyor. Ama evet golf astrada daha kıvrak ve aynı oranda iyi yol tutan bir araba. İnanmıyor musunuz? otomobil dünyam karşılaştırmasını izleyin. Performanslı sürüş fanatiği Eren Tekin bile golfün astradan biraz daha kıvrak ve iyi yol tutan bir araç olduğunu belirtti mesela. O da vw fanı mı oldu şimdi?

    Aracım ne biliyor musunuz şu anda? Ayaklarım. Şu an aracım yok. Yeni sattım polomu. Polo almadan evvel de golf, 308, leon, auris, astra vs gibi araçlar arasında seçim yapma arefesinde kalmış ve hepsini kullanmış hatta çoğunun değerlendirmesini burada forumda da yazmıştım. Astra almaya niyetlenmişken istediğim opsiyonlu araca 3 ay bekleme süresi verdiklerinde araçtan vazgeçmiştim..

    Ama yok, sizin çok sevdiğiniz astrada eleştiri gördünüz ya, hemen eleştiri yapanı "siz bilmemne fanısınız" diye boş boş yaftalayın. He ben vw fanıyım, aylık 2000tl maaş alıyorum doğuştan vwni övmek için. Var mı? Size ne?


    Sizin bu şaçma sapan yorumunuzdan da ben de size opel fanatiğisiniz diyorum o zaman. Saçma sapan sırf yamzış olmak için mesaj yazmışsınız..




  • Yiğidi öldür hakkını ver demişler vwyi gömecem diye saçmalayanlar var ben citroen kullanıyorum golf iyi diyorum bi tarafımdan bişey eksilmedi
    Birilerini kutuplaşmakla suçluyoruz ama araba konusunda bile faşistlik yapıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Mesajlarınızı şok içerisinde okumaya devam ediyorum. En kısa zamanda videonuzu bekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    İkisini de alma arafesinde kalmış ve denemiş biri olarak ki vw grubunu zaten çok iyi biliyorum bir bütün olarak golf net bir şekilde daha iyi bir araba. Astra daha güçlü ve psikoloji rakamlar olarak daha tatmin eden turbo motor var, tork konvertörlü sağlam şanzıman var, donanım olarak daha şımartıcı ve daha taze yüzlü. Ama herşeyi içine alıp gelen olarak değerlendirdiğinizde golf yine öne çıkıyor.

    Bana göre; golf

    artılar
    -Çok verimli ve yağ gibi çalışan tsi motorlar
    -iyi performansa karşılık az yakıt
    -dış tasarım hatların mükemmel uyumu ve iç tasarım özeni
    -iç malzeme ve işçilik kalitesi
    -ikinci elde çok kuvvetli, değerini çok iyi koruyor
    -yol konforu ve izolasyon
    -yol tutuş
    -versatillik (yükleme alanları, bagaj biçimi, arka koltukların formu, yaşam alanı
    -daha iyi ergonomi ve sürüş pozisyonu
    -kalite hissi sınıfının üstünde
    -dsg yağ gibi, çok hızlı, ekonomi ve performansa çok faydalı
    -özellikle highline ise premium araçlarda hissedilen şekilde her daim bir kalite hissiyatı veriyor.

    eksiler
    -artık yüzü eskimeye başladı
    -orta malı gibi herkeste var
    -koltuk forları güzel ama biraz dar özellikle eksi kasa golflere göre
    -dsg hala riskli, iç rahat edemeyebilir
    -150lik motor çok pahalı, 125 gayet seri ama psikolojik tatmin anlamında günümüzde yetersiz
    -bugüne kadar comfortline çok kabakdı, biraz güncellendi ama hala orta donanım, kaliteli bir c sınıfı araç için çok boş, highline ise fazla pahalı, verilen paraya göre donanımda cimri
    -İç tasarım dili diğer vwlerde de çok kullanıldığından eski vw kullanıcıları için artık kabak tadı verdi, baydı ve eski kalıyor.
    -17 ve üzeri jantlarda düşük hızlarda çok daha konforlu değil darbe emişi

    astra artılar
    -daha taze yüzlü daha modern görünen bir araç, dynamic versiyonu 5 kollu jantlarıyla leon fr'a rakip olacak derecede sportif tasarımlı
    -150hplık motor her ne kadar ancak 125lik tsi performans sunuyor olsa da psikolojik olarak değerleri güzel
    -tork konvertörlü şanzıman sayesinde debriyaj deşimi olayı yok, kafa rahat, şanzıman hiç fena dğeil ve konforlu, seriliği de yeterli
    -yol tutuş
    -sürüş keyfi biraz daha yüksek
    -golfün aksine alt donanımları bile memnun edici seviyede ki dynamic veya üstü donanımda gırtlak oluyor.
    -opsiyonları güzel ısıtmalı pakette, koltuğun haricinde o sınıfta neredeyse hiçbir rakibinde bulunmayan direksiyon ısıtma gibi aşırı şımartıcı güzellikler var
    -fiyatı golften uygun, aynı paraya daha güçlü daha dolu araba almış oluyorsunuz, hele kampanyaya denk delirse fiyat olarak kıyas bile kabul etmiyor.
    -yol konforu iyi, golfün aksine büyük lastiklerle de düşük hızda darbe emişi iyi.
    -izolasyonu golf seviyesinde olmasa da iyi

    eksiler
    -tasarımında golfteki uyum yok, bazı noktalar göze batıyor herkese hitap etmeyebiliyor.
    -iç tasarımı bence sportif ama özenli durmuyor, pandizotlarda vs golfteki detay özeni yok. Daha basit, az özenilmiş bir iç mekana sahip.
    -iç mekanda kalite algısı orta seviye, sınıfına göre normal ama highline golten indikten sonra çok sırıtıyor.
    -plastik kaliteleri golften düşük.
    -ikinci elde nisbeten hızlı değer kaybediyor.
    -koltuk formu vasat, dar, döşemeleri ucuz hisli.
    -iç mekanı golften daha basık ve karanlık.
    -ergonomi iyi denebilir ama çevresel görüş basık iç mekandan dolayı golften daha kötü.
    -motor güçlü olmasına rağmen 125lik tsila hemen hemen aynı performansı veriyor(otm vites), bunda şanzımanın törpülemesi etkili
    -aynı şekilde tüketimi yüksek kalıyor. 9-10 arası şehir içi yakıyor, 125lik golf aynı performası 7,5-8 litreyle veriyor.
    -bagaj hacmi kağıt üstünde iyi görünsede şekli kötü ve çok basık. Hatchback araba avantajından faydalanmak zor, yüksek yüklerde sıkıntılı
    -özellikle arkası yolcuya daha vasat hissettiriyor ne havalandırma kanalı ne birşey. Üstüne karanlık iç mekanla iyice tatsızlaşıyor.
    -sportif bir araç olarak hızlanma verileriyle hemen hemen aynı fiyatlara satılan leon fr'a karşı fena yeniliyor. Hız isteyeni oradan kaybedebiliyor.

    Özetle aynı veya yakın paraya 125lik golf alabilirsem her türlü golf alırım. Astra kampanyayala ucuza gelirse (150hp at dynamic) astra alırım. Ama astranın sorunu 79bin'e 150hplik dsg leon fr gibi bir arab aolması. Hele makyajlandı eksikleri de kapandı. Astradan da şekil bir araç, çok daha seri, led farlar yakıyor. Hal böyle olunca tam astra alıyorum derken mutemelen yine leon fr'a kayardım.

    Aslında 308'ü çok seviyorum modern iç ve dışı, donanımı, harika motor ve şanzımanlarla ama çok değer kaybedip zor satılması beni hep engelledi. Yine de ileride alabilirim temizinden bir tane.

    gönlümden geçen 308>golf>leon fr>astra dynamic
    realitede yapacağım golf>leon fr=astra dynamic(ama büyük ihtimal leon)>308

    Fakat şunu da belirteyim dördü de çok güzel modern arabalar, hangisi alınırsa alınsın aman neden ben bunu aldım dedirtmezler, memnun mesut kullanılır hepsi de.

    golf-çok yönüyle mantıklı ve memnun eden araba
    leon fr-şekli ve performansıyla memnun eden araba
    308-modernliği ve farklılığıyla memnun eden araba
    astra-güçlü motoru ve donanımlarıyla memnun eden araba

    Kusura bakmayın ancak 150hp lik turbo motor ancak 120hp lik tsi kadar performans veriyor , Tsi aşırı verimli bir motor ve golfün yol tutuşu astradan daha iyi cümlelerinizden koyu bir vw taraftarı olduğunuzu çıkardım. Aracınız da muhtemelen golftür ya da leon. Bu kadar taraflı bir değerlendirme olamaz. İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz.

    Yani bu kadar saçma bir cevap olur. Orada arabaların artısını eksisini yazmışım. Niye diğerini tercih ederim belirtmişim. Bu benim düşüncem, siz farklı düşünebilirsiniz. Herkes sizin gibi düşünmek zorunda mı?

    İki araç için de performans detayında otm olduğundan bahsettim parentezde -gözlük takın-, artık forumda sizin gibi işine gelmeyen her yoruma "siz bilmemne fanısınız" bikbikcileri baymaya başladınız. Evet kusura bakarım, çünkü kusurlusunuz. 150hp otm astra 8.9 saniyede 0-100e çıkarken, 125lik golf 9.1 saniyede çıkıyor. Astra 210km hız yaparken 125lik golf de 204 yapıyor. Yani astradaki fazladan 25hp ve 30nm tork, reelde tork konvertörlü şanzımanı yüzünden fark yaratamıyor.

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=20551
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=22155

    Daha okuduğunuzu anlama özrünüz var ben mesajımın neresinde "golf astradan iyi yol tutar demişim? İkisinin de artı haznesine yol tutuş yazmışım çünkü ikisi de iyi yol tuutyor. Ama evet golf astrada daha kıvrak ve aynı oranda iyi yol tutan bir araba. İnanmıyor musunuz? otomobil dünyam karşılaştırmasını izleyin. Performanslı sürüş fanatiği Eren Tekin bile golfün astradan biraz daha kıvrak ve iyi yol tutan bir araç olduğunu belirtti mesela. O da vw fanı mı oldu şimdi?

    Aracım ne biliyor musunuz şu anda? Ayaklarım. Şu an aracım yok. Yeni sattım polomu. Polo almadan evvel de golf, 308, leon, auris, astra vs gibi araçlar arasında seçim yapma arefesinde kalmış ve hepsini kullanmış hatta çoğunun değerlendirmesini burada forumda da yazmıştım. Astra almaya niyetlenmişken istediğim opsiyonlu araca 3 ay bekleme süresi verdiklerinde araçtan vazgeçmiştim..

    Ama yok, sizin çok sevdiğiniz astrada eleştiri gördünüz ya, hemen eleştiri yapanı "siz bilmemne fanısınız" diye boş boş yaftalayın. He ben vw fanıyım, aylık 2000tl maaş alıyorum doğuştan vwni övmek için. Var mı? Size ne?


    Sizin bu şaçma sapan yorumunuzdan da ben de size opel fanatiğisiniz diyorum o zaman. Saçma sapan sırf yamzış olmak için mesaj yazmışsınız..

    Otopark testinde de Astra için sınıfının en iyi yol tutan aracı dendi.Opel fanı mı oldular yoksa!




  • golf
  • Seçenekelrden ayrı bir cevap sunuyorum ; aracı bir iki yılda satmazsanız i30 alın hem daha dolu hem de daha ucuz.
  • Kasim ayinda aldim astra k 1.6 dizel manuel njoy modelini. Golf de takip ettigim ve yakindan tanidigim bir aracti. 1.6 dizel manuel comfortline donanim icin konusursak, pazarlikli bayi fiyati uzerinden soyluyorum 13 14 bin lira daha pahaliydi golf. Ayni fark midline plus dizel manuel icin "90 beygir" 7 - 8 bin lira dan asagi inmedi. Astra yi 72.5 e aldik.

    Simdi manuel dizel varyasyonlar uzerinden performans verilerini inceleyelim.


    http://www.zeperfs.com/en/duel5983-5419.htm


    Opelin dizeli ile benzer fiyat araligindan alinabilen vw 1.2 tsi ile karsilastirma verileri

    http://www.zeperfs.com/en/duel5983-5420.htm

    Ve vw nin tr sinirlarinda olmayan 1.4 tsi act manueli ile astra k 1.6 dizel manuel in karsilastirmasi.

    http://www.zeperfs.com/en/duel5983-5575.htm

    Sonuc olarak astra k 1.6 cdti dizel manuel performans acisindan 1.4 125 lik tsi ile 1.4 150 lik tsi act arasinda bir yerlerde. Verileri incelerseniz Vw nin ayni hacimdeki dizel makineleri gm in 1.6 136 dizel makinesinin isik yili gerisinde kaliyor. En az 10k kusur fark verip cok daha yavas, daha az donanimli bir araci bir tik daha kaliteli ve konforlu dahi olsa bile satin almaya gonlum el vermedi. Tercihim benzinden yana olsa ve tsi act makinenin farki astra nin 1.4 150 sinden 5-6 bin daha farkli olsa belki onu alirdim. Iki araci da gayet begeniyor ve seviyorum. Fakat 2016 yili icin bakarsak f/p orantisini astra daha iyi tutturmus durumda. Hepinize saygi ve sevgiler arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • WalterWhite00 kullanıcısına yanıt
    A3, 1 serisi,A serisi ve Gui premium hb sınıfında yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadığım bişey var bu konuda. Golfün motor limitlerdeymiş yorulurmuş Astranın ki yorulmazmış. Astra daha ağır diye yola daha iyi tutunurmuş Kasa ağır olunca yola daha iyi tutunur demek nasıl bir kafa ? Birde Golfün motor daha hafif kasaya rağmen yoruluyorda Astranınki niye yorulmuyor daha ağır olmasına rağmen atmosferik filanda ben mi bilmiyorum.

    Bi aracı överken bi aracı gömmeyi bırakın.

    Önceden bi muhabbet vardı uzun yolda mercedes bmw'den daha iyi diye bu yorulma muhabbeti ordan mı geliyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    A3, 1 serisi,A serisi ve Gui premium hb sınıfında yalnız.

    hocam orda a3 ve 1 serisini arada kaldığım için örnekledim sadece.

    forumda giulietta'yı premium sınıfına koyup da golf'ü koymayan adam sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

    ha bana göre de dediğiniz gibi ama birçok insan golfü daha iyi görüyor giu'dan.

    bu arkadaşların bakış açısına göre alfayı vw ile aynı sınıfa koyup öyle kıyasladım.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Olayı çözümlemeniz, çözümleme sonrası ortada bırakmayıp bağlamanız çok başarılı bir analiz olmuş tebrik ederim
  • moonster61 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • WalterWhite00 kullanıcısına yanıt
    Hocam fiyattan bağımsız olarak konuşursak ben o segmentte en son Gui alırım. Bi abide Gui premium hissini o iç mekan vermiyor malesef yeni makyajlı kasada değişmiştir belki.

    Ama fiyat işin içine girince iddaalı olabiliyor Gui bana göre.

    Golfe gelirsek bir bütün olarak bakıldığında sınıfının standartları belirleyen arabasıdır. Beğenen beğenmeyen olabilir ama kötü demek yanlış olur. Ama pahalı mı evet pahalı bir araba ülkemizde malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf standarları belirlese de, ağzıyla kuş tutsa da artık tasarım olarak baygınlık getirdi. Golf tip olarak corsa gibi bir araba benim gözümde. Yok minimal tasarımmış, yok sadeymiş, yok aerodinamiğini bozmak istemiyorlarmış. Şuna kasa değiştirmeye cesaret edemiyorlar desene. Zaten satıyor adamlar da haklı, niye yorsunlar kendilerini. Astra ister iyi araba olsun ister kötü. Bak astra h,g,j,k hepsi bambaşka araba. Tasarım ha bire far değişikliği yapmakla olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Hocam fiyattan bağımsız olarak konuşursak ben o segmentte en son Gui alırım. Bi abide Gui premium hissini o iç mekan vermiyor malesef yeni makyajlı kasada değişmiştir belki.

    Ama fiyat işin içine girince iddaalı olabiliyor Gui bana göre.

    Golfe gelirsek bir bütün olarak bakıldığında sınıfının standartları belirleyen arabasıdır. Beğenen beğenmeyen olabilir ama kötü demek yanlış olur. Ama pahalı mı evet pahalı bir araba ülkemizde malesef.

    golf kesinlikle kötü değil. güzel araç elbette ama fiyatına göre en iyisi ya da segmentinin en iyisi demek yanlış olur.

    bir de hangi kasası gelirse gelsin hala çizgileri yüzde 90 oranında aynı olduğundan yüzü çok eskidi. dün bu konuyu okurken arka sokaktan geçiyodum, golfleri sayayım dedim, 7 tane golf var, 6sı beyaz zaten tasarımı çok alelade, bari beyaz almayın

    tabi bu işin şakası , herkes farklı kriterlere göre araç seçer. ama vw'yi çok büyütüyorlar bana göre. haa konforuna diyecek sözüm yok o ayrı bir olay.

    giulietta'nın bana göre de tek kusuru iç mekan kalitesi. 2014 öncesindekilerin iç mekanı hakikaten kötü. audi a3 gibi dümdüz basit koltukları vs var, giu'ya hiç yakışmıyor. spor paket ile çok güzel olabiliyor ama. bende 2012 spor paketli var. içini her gören bayılıyor. 2014 sonrasının da standart iç mekanını tasarım olarak beğeniyorum ama malzeme yine çok üst düzey değil.




  • WalterWhite00 kullanıcısına yanıt
    Benim dediğim arabada spor paket deri koltuklar sunroof vs full araba. 18' sanırım jantlar efsane. Ama konsol kötü. Tasarım iyi ama taş gibi. Multimedya sistemi desen ses iyi fena değil fakat bağlantı konusunda 0 nerdeyse.

    Golf klasik araba önceki mesajımda da dedim görünüşe kimse kötü demez ama çok iyide demez. Mesela Astra öyle değil çok beğenirsin ya beğenmezsin. Vag grubunda agresif tasarım genelde Seat grubuna düşüyor.

    VW ne çok büyütülecek bir firma ne de yerin dibine sokulacak. Çoğu arabası segmentinde standart belirliyor kalite bazında. Şanzımanın geçişleri çok iyi ama patlama riski yüksek. Birde emilsiyon skandalı var ki savunulacak yanı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sınıfın en eğlenceli arabası BMW 1 serisidir.O da yeni kasada önden çekere geçince durumlar değişecektir.Guiletta yeni kasası arkadan itişli gelecek.Sınıfında tek seçenek o olacak.Ama hepsinin birbirine karşı bir albenisi varki ortalıkta tek tip araç yok.Bu yüzden kişiye göre kriterler de değiştiğinden seçenekler de değişiyor doğal olarak.Konu astra golf olduğu için bana göre astra.Çünkü daha güncel daha ucuz daha sportif daha donanımlı ve de kalite ve konfor açısından da golfle arasında dağlar kadar fark yok herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tica -- 14 Aralık 2016; 17:40:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 7 çıkalı 4 sene oldu. Astra daha bu sene kasa değişikliğine gitti. Ayrıca 1 serisi tam olarak golf'ün rakibi değil. O bir üst seviye bir araç. Otoban kısmına ise iyi güldüm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.