Şimdi Ara

OPEL COMBO NİÇİN TUTMADI?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
388
Cevap
0
Favori
130.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERHABA 1 -2 AY ÖNCE COMBO SINIFINDA BİR ARAÇ ALACAKTIM VE FİAT DOBLO ALDIM.COMBO'DAN BENİ İTEN PİYASADAKİ AZLIĞI OLDU.YANİ BU ARAÇ NİÇİN PİYASADA TUTMADI?BİR PROBLEMİ VAR MI?KULLANANLARINIZ YA DA BİLGİSİ OLANLAR BİLGİLENDİRİRSE SEVİNİRİM...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Combo Neden Tutmadı?

    Opel Combo, ilk olarak 1993 yılında piyasaya sürülen ve 2011 yılına kadar üretilen bir ticari araçtır. Araç, geniş hacmi ve çok yönlülüğü ile dikkat çekmiştir. Ancak Opel Combo, beklenen satış hedeflerine ulaşamamış ve piyasada tutunamamıştır.

    Opel Combo'nun tutmamasının birkaç nedeni vardır. Bunlardan biri, yüksek yakıt tüketimidir. Özellikle 1.4 benzinli motor seçeneği, yüksek yakıt tüketimi ile kullanıcıları hayal kırıklığına uğratmıştır. Öte yandan, rakip araçlar daha düşük yakıt tüketimi sunarak Opel Combo'nun rekabet avantajını elinden almıştır.

    Bir diğer neden ise sınırlı özellik listesidir. Opel Combo, temel bir araç olarak tasarlanmış ve rakiplerine kıyasla daha az özellik sunmuştur. Örneğin, bazı modellerde klima ve elektrikli camlar gibi özellikler standart olarak bulunmuyordu. Bu durum, kullanıcıların daha donanımlı araçları tercih etmesine neden olmuştur.

    Son olarak, güçlü rakiplerin varlığı da Opel Combo'nun tutmamasında rol oynamıştır. Renault Kangoo ve Volkswagen Caddy gibi rakip araçlar, daha iyi yakıt ekonomisi, daha fazla özellik ve daha geniş bir bayii ağı sunarak Opel Combo'nun pazar payını elinden almıştır.

    Sonuç olarak, Opel Combo'nun yüksek yakıt tüketimi, sınırlı özellik listesi ve güçlü rakiplerin varlığı gibi faktörler, aracın pazar başarısızlığına yol açmıştır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Valla gayet güzel bir araç. Ticari araçların içinde helezon yaylı süspansiyon sistemine sahip sayılı araçlardan birisi. Ticari araç alınırken yük taşıma kapasitesine, ikinci el değerine, vb... özelliklere bakıldığından bence çok tutulmadı. Fakat binek olarak alınabilecek yegane ticari araç bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoshow

    Valla gayet güzel bir araç. Ticari araçların içinde helezon yaylı süspansiyon sistemine sahip sayılı araçlardan birisi. Ticari araç alınırken yük taşıma kapasitesine, ikinci el değerine, vb... özelliklere bakıldığından bence çok tutulmadı. Fakat binek olarak alınabilecek yegane ticari araç bence.
    Neden olacak.Tipsizliğinden.Opelin en sevmediğim aracı.Diğerleri güzel ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96

    Neden olacak.Tipsizliğinden.Opelin en sevmediğim aracı.Diğerleri güzel ama.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle fazla ticari bi görünüm var donanım bakımından güzel bi araç ABS,KLİMA,ÇİFT HAVA YASTIĞI,CD ÇALAR(MP 3 DEĞİL),15 İNÇ GÜZEL ÇELİK JANTLARI VAR ama dediğim gibi aracın görünümü fazlasıyla bi ticari araç gibi kapı kolları ve iç aksam Wolkswagen caddy kadar iyi değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fire_glavie2

    Kesinlikle fazla ticari bi görünüm var donanım bakımından güzel bi araç ABS,KLİMA,ÇİFT HAVA YASTIĞI,CD ÇALAR(MP 3 DEĞİL),15 İNÇ GÜZEL ÇELİK JANTLARI VAR ama dediğim gibi aracın görünümü fazlasıyla bi ticari araç gibi kapı kolları ve iç aksam Wolkswagen caddy kadar iyi değil

    Alıntıları Göster
    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................





    helal olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technologs

    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................





    helal olsun

    Alıntıları Göster
    Yeni kasası mevcut mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fahreddin

    Yeni kasası mevcut mu?

    Alıntıları Göster
    daha çıkmadı yeni kasa sanırım, corsa değişti ama onu da öyle bi dizayn etmişler ki, ticarisi düşünülemez, herhalde comboya devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technologs

    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................





    helal olsun

    Alıntıları Göster
    tofaş neden toplumsal yaramız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96

    Neden olacak.Tipsizliğinden.Opelin en sevmediğim aracı.Diğerleri güzel ama.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    Neden olacak.Tipsizliğinden.Opelin en sevmediğim aracı.Diğerleri güzel ama.


    Tipsizlik. Sana göre. Tabi göreceli bir kavram sonuçta...

    Bana göre o çeşit araçların en iyi tasarıma sahip olanı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................




    açıklamalarının pek objektif olduğunu düşünmüyorum
    dobloya 100 binden sonra iptal demişsin o zaman combo 1.3 cdti de iptal çünkü aynı motoru kullanır

    doblonun 1.3 multijetini bırak ben 4,5 yıldır 1.9 jtd kullanıyorum sakin kullanımla şehirlerarası 12,4 ykrş yakıt tüketimi var şehir içi daha 16 kuruşu geçmedi ve performans olarak caddy den daha performanslıdır
    hiçde öyle dediğin gibi arka tarafıda bir yöne gitmiyor

    connecte gelince yakıt tüketimi fazladır ama connectin en önemli özelliği yol tutuşunu iyi olmasıdır sen onada kötü demişsin bu grupta en iyi yol tutuşu connect indir

    sana sorarım combonunmu yedek parçası ucuz :)) boşversene nerede görülmüş opelin yedek parçalarının ucuz olduğu
    opelde kalite dediğin eskidendi recordlar, ascona lar gitti kalitede bitti
    lütfennnn objektif olalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    neden opel combo tutmadı diye bir şey yok, ağır ağır geliyor opel combo, sessiz ve derindennnn..

    kango, doblo, partner, caddy, connect kullandım. bu araçların hepsini şehir içi-dışı kullandım. combo kullanmadım fakat 1,3 corsa cdti kullandım.

    1- caddy nin üstüne motor tanımam. 150 ile gidereken gaza bas, caddy passat gibi hızlanır, diğerlerinde bunu bulamazsın, ama caddynin o iç döşemeleri yok mu, yani kontraplakları, hiç yakışmıyor caddy ye, ayrıca arka koltuğu rahatsız ve kapılar soğuk alıyor. motor gücü ve ağırlığı göz önüne alınırsa yakıt tüketimi iyi ama aracın kendisi pahalı.

    2-partner-kango neredeyse aynı, kango daha cimri, partnerin konforu kangoya kıyasla daha iyi, parça olarak da kango avantajlı, ama kullanım olarak yakın araçlar...,

    3- doblo 100.000 km den sonra iptal, parçası dersen ucuz ama, her tarafı başka yöne gidiyor arabanın belli km den sonra, ucuz ama, opelle ne kalite ne dayanıklılık, hiç bir şekilde yarışamaz,

    4-connect içi en geniş, en ferah araba, parçası da ucuz sayılmaz ama oturaklı, yol tutuş biraz zayıf, en kötüsü de ağırlığı ve buna bağlı olarak kamyon kadar mazot yakması, bir de fordun malum "yağ yakar" şehir efsanesi var ama bunu geçelim : )) fiyatı da, opelle kıyaslarsanız ,aynı aksesuarı seçmeye kalksanız en az 5-6 bin ytl fark atar.

    gelelim combo ya, Türk milleti ne ister?

    1- yakıt tasarrufu
    2- yakıt tasarrufu
    3-ucuz parça
    4-araç fiyatı - gerçi tofaş gibi toplumsal bir yaramız var ama-
    5- ikinci el -bunu da binme amaçlı alanlar aramıyor artık-

    son olarak da aklı başında tüketicinin bunların hepsini birden düşenebilme yetisi lazım.

    bu son saydığım yavaş yavaş yerleşiyor, yani combo giderek tutacak, eninde sonunda tutacak, ben çok araştırdım hala da araştırıyorum, param olsa transporter alırım olay biter, daha az param varsa caddy alır içini yaptırırım, daha az param varsa COMBO alır keyfime bakarım, en son 28000 e full veriyorlardı, vergi levhasıyla daha da ucuz olabilir, yanılmıyorsam 1000 YTL daha indirim yaptı fabrika,

    E KARDEŞİM BU ZAMANDA 130-140 LİRA YAKAN, İÇİ KOCAMAN, ÜLKESİ ALMAN MARKASI OPEL OLAN,HER TÜRLÜ DONANIMIYLA -ABS-CD ÇALAR-METALİK VS VS- ARABAYA DA 27000 YTL YE TUTULMADI DİYORSANIZ KAPATALIM GİDELİM DÜKKANI.................




    açıklamalarının pek objektif olduğunu düşünmüyorum
    dobloya 100 binden sonra iptal demişsin o zaman combo 1.3 cdti de iptal çünkü aynı motoru kullanır

    doblonun 1.3 multijetini bırak ben 4,5 yıldır 1.9 jtd kullanıyorum sakin kullanımla şehirlerarası 12,4 ykrş yakıt tüketimi var şehir içi daha 16 kuruşu geçmedi ve performans olarak caddy den daha performanslıdır
    hiçde öyle dediğin gibi arka tarafıda bir yöne gitmiyor

    connecte gelince yakıt tüketimi fazladır ama connectin en önemli özelliği yol tutuşunu iyi olmasıdır sen onada kötü demişsin bu grupta en iyi yol tutuşu connect indir

    sana sorarım combonunmu yedek parçası ucuz :)) boşversene nerede görülmüş opelin yedek parçalarının ucuz olduğu
    opelde kalite dediğin eskidendi recordlar, ascona lar gitti kalitede bitti
    lütfennnn objektif olalım

    Alıntıları Göster
    ben combo için demedim parçası ucuz diye, acele yazmaya çalıştığımdan biraz öyle anlaşılmış olabilir, sonuçta fiat ve renault ile parça da çok da rekabet edemez zaten opel, ama uzun vadede performans-tasarruf-dayanıklılık açısından
    1 - caddy
    2- combo
    derim, ama fiyat ve yakıtı ön plana alınca combo ilk sırayı alır bence..

    100,000 meselesine gelince ; 100,000 i aşmış 2 doblo ve bir de caddy kullandığım için bu kadar net yazdım, sadece motor değil, yürüyen aksam aslında mesele, belirttiğim gibi , combo kullanmadım ama 40000-60000 arası iki ayrı corsa 1,3 cdti kullandım, ikisi de sorunsuzdu, elimden geldiğince de tarafsız olmaya çalıştığımı sanıyorum, dikkat ederseniz bildiğim iyi yönlerini de yazdım tüm araçların.

    tofaş niçin toplumsal yara diye de sorulmuş, biraz şaşırmadım değil ama şöyle söyleyeyim;

    yakıt tasarrufu mu var, hız mı var, kalite mi var, dayanıklılık mı var, allah rızası için ucuz parçasından başka ne var, bisiklet gibi araba olursa parça da ucuz olur tabi,:)) ucuz desen, zaten bu arabalar kaç para eder,

    şu an avrupa da, en basitinden, kötü örnek olsun diye söylüyorum, 92 model VECTRA, 1200 €, citroen xantia 1400 €, renault 19 hatchback 950 €, tamam bunların modeli eski diyelim, 200 € ya bile arabalar var, -4 adet lastik parası-
    diyeceksiniz ki avrupa orası, üreticisi orası, yıllarca yerli sanayiciyi koruyalım diye saçma sapan şahini, doğanı dünyanın parasına değerinin 5 katına sattılar bize, aynen şimdi ki çin malları gibi, ben 500 € ya kırık dökük, hasarlı BMW 520 ye binerim, yine tofaşa binmem, --bu arada 90 model doğan L miz de vardı zamanında, bu da biline-
    maalesef ulus olarak kazığı yedik yıllarca bu tofaştan, renault için de aslında söylenebilir bu, yurt dışında R 9 lar ne kadar kullanılmış, hiç merak ettiniz mi, güya fransız, onlar bile binmedi bunlara, ama bize kakaladılar hepsini...
    bilmem anlatabildim mi,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    ben combo için demedim parçası ucuz diye, acele yazmaya çalıştığımdan biraz öyle anlaşılmış olabilir, sonuçta fiat ve renault ile parça da çok da rekabet edemez zaten opel, ama uzun vadede performans-tasarruf-dayanıklılık açısından
    1 - caddy
    2- combo
    derim, ama fiyat ve yakıtı ön plana alınca combo ilk sırayı alır bence..

    100,000 meselesine gelince ; 100,000 i aşmış 2 doblo ve bir de caddy kullandığım için bu kadar net yazdım, sadece motor değil, yürüyen aksam aslında mesele, belirttiğim gibi , combo kullanmadım ama 40000-60000 arası iki ayrı corsa 1,3 cdti kullandım, ikisi de sorunsuzdu, elimden geldiğince de tarafsız olmaya çalıştığımı sanıyorum, dikkat ederseniz bildiğim iyi yönlerini de yazdım tüm araçların.

    tofaş niçin toplumsal yara diye de sorulmuş, biraz şaşırmadım değil ama şöyle söyleyeyim;

    yakıt tasarrufu mu var, hız mı var, kalite mi var, dayanıklılık mı var, allah rızası için ucuz parçasından başka ne var, bisiklet gibi araba olursa parça da ucuz olur tabi,:)) ucuz desen, zaten bu arabalar kaç para eder,

    şu an avrupa da, en basitinden, kötü örnek olsun diye söylüyorum, 92 model VECTRA, 1200 €, citroen xantia 1400 €, renault 19 hatchback 950 €, tamam bunların modeli eski diyelim, 200 € ya bile arabalar var, -4 adet lastik parası-
    diyeceksiniz ki avrupa orası, üreticisi orası, yıllarca yerli sanayiciyi koruyalım diye saçma sapan şahini, doğanı dünyanın parasına değerinin 5 katına sattılar bize, aynen şimdi ki çin malları gibi, ben 500 € ya kırık dökük, hasarlı BMW 520 ye binerim, yine tofaşa binmem, --bu arada 90 model doğan L miz de vardı zamanında, bu da biline-
    maalesef ulus olarak kazığı yedik yıllarca bu tofaştan, renault için de aslında söylenebilir bu, yurt dışında R 9 lar ne kadar kullanılmış, hiç merak ettiniz mi, güya fransız, onlar bile binmedi bunlara, ama bize kakaladılar hepsini...
    bilmem anlatabildim mi,

    Alıntıları Göster
    dragotreis anlamadım ulus olarak kimse kazık yemedi ki!! Bu ticarettir adam yapar fiyatını koyar ve satar, kazıklayan yoktur, kazıklanan vardır, doğan şahinin satıldığı dönemde bu ülkede asrtada satılıyordu vectrada satılıyordu, madem 5 katına sattılar bu arabaları almasaydı insanlar, opel vectra alsalarda yada ne bileyim reno21 alsalardı?? Mantıksız konuşuyorsun çünkü kimseye dayatılma yapılmadı araba yapıldı fiyatı konuldu millete sunuldu. Kimseye silah dayatılmadı ki alacaksınız diye!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odysseus83

    dragotreis anlamadım ulus olarak kimse kazık yemedi ki!! Bu ticarettir adam yapar fiyatını koyar ve satar, kazıklayan yoktur, kazıklanan vardır, doğan şahinin satıldığı dönemde bu ülkede asrtada satılıyordu vectrada satılıyordu, madem 5 katına sattılar bu arabaları almasaydı insanlar, opel vectra alsalarda yada ne bileyim reno21 alsalardı?? Mantıksız konuşuyorsun çünkü kimseye dayatılma yapılmadı araba yapıldı fiyatı konuldu millete sunuldu. Kimseye silah dayatılmadı ki alacaksınız diye!!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: odysseus83

    dragotreis anlamadım ulus olarak kimse kazık yemedi ki!! Bu ticarettir adam yapar fiyatını koyar ve satar, kazıklayan yoktur, kazıklanan vardır, doğan şahinin satıldığı dönemde bu ülkede asrtada satılıyordu vectrada satılıyordu, madem 5 katına sattılar bu arabaları almasaydı insanlar, opel vectra alsalarda yada ne bileyim reno21 alsalardı?? Mantıksız konuşuyorsun çünkü kimseye dayatılma yapılmadı araba yapıldı fiyatı konuldu millete sunuldu. Kimseye silah dayatılmadı ki alacaksınız diye!!


    katılıyorum

    1990 yılında doğan 20 milyon lira iken mazda 323hb 80milyondu

    acaba şu anda 1990 model doğanın fiyatı ne mazda 323 hb ın fiyatı ne
    acaba hangisi kazıklamış

    aynı şey 1990 vectra içinde geçerli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: odysseus83

    dragotreis anlamadım ulus olarak kimse kazık yemedi ki!! Bu ticarettir adam yapar fiyatını koyar ve satar, kazıklayan yoktur, kazıklanan vardır, doğan şahinin satıldığı dönemde bu ülkede asrtada satılıyordu vectrada satılıyordu, madem 5 katına sattılar bu arabaları almasaydı insanlar, opel vectra alsalarda yada ne bileyim reno21 alsalardı?? Mantıksız konuşuyorsun çünkü kimseye dayatılma yapılmadı araba yapıldı fiyatı konuldu millete sunuldu. Kimseye silah dayatılmadı ki alacaksınız diye!!


    katılıyorum

    1990 yılında doğan 20 milyon lira iken mazda 323hb 80milyondu

    acaba şu anda 1990 model doğanın fiyatı ne mazda 323 hb ın fiyatı ne
    acaba hangisi kazıklamış

    aynı şey 1990 vectra içinde geçerli

    Alıntıları Göster
    Tipi güzel değilki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geexer

    Tipi güzel değilki

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar, ya farklı açılarla bakıyoruz olaylara, ya da ben anlatamadım,zaten mazdaların opellerin fiyatlarında mesele işte, neden yurt dığında ucuz da burda pahalı o arabalar, benim kasttetiğim bu, olaya geniş açıdan bakınız lütfen. tabi ki ekonomidir serbest piyasadır, her şey olacaktır, ama serbest piyasa mı acaba bu ? sen araba fiyat kadar vergi koy, sonra isteyen aslın.... ? bkz: audi.com.tr ;

    Motor H. Güç Net fiyat ÖTV KDV Band.&Tescil masrafları Anahtarteslim
    A4 1.6 1595 102 € 21.028 € 7.780 € 5.186 € 404 € 34.398
    A4 2.0 1984 130 € 25.085 € 15.051 € 7.224 € 662 € 48.023
    A6 2.0 TDI 1968 140 € 28.724 € 17.234 € 8.273 € 662 54.893 €

    e şimdi arkadaşlar bu mu mazda, opel fiyatı, arabaya bak, ötv kdv ye bak, koyun elinizi vicdanınıza, bu kalite de arabalar bu fiyatlara satılsa,( ayrıca ikinci el fiyatlarını da hesaplayın bu arabalar eskidikçe) tenekeden bozma tofaşa kim para verir, kim araba sınıfına kor, yok hala ben alırım diyen varsa, allah kurtarsın derim ben...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    ya arkadaşlar, ya farklı açılarla bakıyoruz olaylara, ya da ben anlatamadım,zaten mazdaların opellerin fiyatlarında mesele işte, neden yurt dığında ucuz da burda pahalı o arabalar, benim kasttetiğim bu, olaya geniş açıdan bakınız lütfen. tabi ki ekonomidir serbest piyasadır, her şey olacaktır, ama serbest piyasa mı acaba bu ? sen araba fiyat kadar vergi koy, sonra isteyen aslın.... ? bkz: audi.com.tr ;

    Motor H. Güç Net fiyat ÖTV KDV Band.&Tescil masrafları Anahtarteslim
    A4 1.6 1595 102 € 21.028 € 7.780 € 5.186 € 404 € 34.398
    A4 2.0 1984 130 € 25.085 € 15.051 € 7.224 € 662 € 48.023
    A6 2.0 TDI 1968 140 € 28.724 € 17.234 € 8.273 € 662 54.893 €

    e şimdi arkadaşlar bu mu mazda, opel fiyatı, arabaya bak, ötv kdv ye bak, koyun elinizi vicdanınıza, bu kalite de arabalar bu fiyatlara satılsa,( ayrıca ikinci el fiyatlarını da hesaplayın bu arabalar eskidikçe) tenekeden bozma tofaşa kim para verir, kim araba sınıfına kor, yok hala ben alırım diyen varsa, allah kurtarsın derim ben...

    Alıntıları Göster
    şimdi arkadaşım geniş açıdan bakın diyorsun ama senden neden toplumsal yara diyorsun deniyor sen başka şeyler söylüyorsun
    neden vergileri karıştırdınki ? onu konuşmuyoruz daldan dala atlamayalım
    toplumsal yara olan tofaştan konuşalım

    tofaş hiçbir zaman bir vectra ile yada focusla bir olmadı fiyat açısındanda kalite açısından da
    bunlar ucuz araçlardı parası kimin neye yetiyorsa onu alıyordu param doğana yada şahine hatta 131 e yetiyorsa onu alırım, vatandaş vectra yada mazda alamadığı için doğan şahin alıyordu

    mevzu şudur
    tofaş ne kadar kazıkladıysa bizleri vectra yada focus yada mazda misli misli kazıklamıştır
    onun için tofaşı tu kaka diğerlerini sütten çıkmış akkaşık diyemeyiz

    ve tofaş toplumsal bir yara değildir o zaman öyle olması gerekiyordu
    tr ekonomisi neydiki ozaman, tofaş ne olsun. ne yapsın adamlar o fiyata doğana abs, çift havayastığımı taksınlar

    nedense hep tofaş düşmanlığı var renault 12 sizce arabamı eşşeğemi biniyon arabayamı belli değil ama halaaa o araba satar ve para eder güvenlimi hayır çoğu sağlam der hayır oda değil, ses gelmeyen yeri yoktur keçi gibi gider dağa taşa vur doğanın girmediği yerlere girer ama zaten baştan döküktür bunlar sadece gider kışın buz tutarsınız allahtan çorumlular varda iyi bir kalorifer icat etmişler toroscuları donmaktan kurtarmışlar
    1971 modeli ile 2000 modeli arasında hiç fark yoktur sadece motor ve şanzıman farkı vardır, hiç broadwayın yada torosun kaza yapmış halini gördünüzmü??? inşallah kimse görmez
    kimse buna toplumsal yara demez
    ama bana göre buda toplumsal bir yara değildir. ne kadar para o kadar araba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    şimdi arkadaşım geniş açıdan bakın diyorsun ama senden neden toplumsal yara diyorsun deniyor sen başka şeyler söylüyorsun
    neden vergileri karıştırdınki ? onu konuşmuyoruz daldan dala atlamayalım
    toplumsal yara olan tofaştan konuşalım

    tofaş hiçbir zaman bir vectra ile yada focusla bir olmadı fiyat açısındanda kalite açısından da
    bunlar ucuz araçlardı parası kimin neye yetiyorsa onu alıyordu param doğana yada şahine hatta 131 e yetiyorsa onu alırım, vatandaş vectra yada mazda alamadığı için doğan şahin alıyordu

    mevzu şudur
    tofaş ne kadar kazıkladıysa bizleri vectra yada focus yada mazda misli misli kazıklamıştır
    onun için tofaşı tu kaka diğerlerini sütten çıkmış akkaşık diyemeyiz

    ve tofaş toplumsal bir yara değildir o zaman öyle olması gerekiyordu
    tr ekonomisi neydiki ozaman, tofaş ne olsun. ne yapsın adamlar o fiyata doğana abs, çift havayastığımı taksınlar

    nedense hep tofaş düşmanlığı var renault 12 sizce arabamı eşşeğemi biniyon arabayamı belli değil ama halaaa o araba satar ve para eder güvenlimi hayır çoğu sağlam der hayır oda değil, ses gelmeyen yeri yoktur keçi gibi gider dağa taşa vur doğanın girmediği yerlere girer ama zaten baştan döküktür bunlar sadece gider kışın buz tutarsınız allahtan çorumlular varda iyi bir kalorifer icat etmişler toroscuları donmaktan kurtarmışlar
    1971 modeli ile 2000 modeli arasında hiç fark yoktur sadece motor ve şanzıman farkı vardır, hiç broadwayın yada torosun kaza yapmış halini gördünüzmü??? inşallah kimse görmez
    kimse buna toplumsal yara demez
    ama bana göre buda toplumsal bir yara değildir. ne kadar para o kadar araba

    Alıntıları Göster
    toplumsal yara diye o yüzden dedim işte, çünkü bağlantılı konular, o yüzden geniş açı diyorum,
    milli bir ekonomi uygulaması olarak, yerli sanayici=koç grubunu (güya korumak) ihya etmek için bu arabalar ortaya çıktı, paran aslında herşeye yeterdi, şöyle ki

    bu koruma çerçevesinde yurt dışından belli bir yaşı geçkin arabalar Türkiyeye sokulmadı, değil mi?

    lokosit şimdi sana soruyorum,

    Tofaş Şahin 3.650 YTL
    Yılı: 1988, KM: 60000, Motor gücü: 81 BG (60 KW), Renk: Beyaz
    Silindir hacmi: 1581 cm³, Yakıt Tipi: LPG, Vites: Düz Vites
    Yer: 50100 Merkez, İL: Nevşehir

    Tofaş Şahin 1.6 5.500 YTL
    Yılı: 1992, KM: 220000, Motor gücü: 72 BG (53 KW), Renk: Beyaz
    Silindir hacmi: 1600 cm³, Yakıt Tipi: Benzin / LPG, Vites: Düz Vites
    Yer: 34220 Esenler, İL: İstanbul

    Tofaş Şahin 6.250 YTL
    Yılı: 1992, KM: 150000, Motor gücü: 80 BG (59 KW), Renk: Beyaz
    Silindir hacmi: 1600 cm³, Yakıt Tipi: Benzin / LPG, Vites: Düz Vites
    Yer: 6000 EMEK, İL: Ankara

    işte araba.com dan aldığım fiyatlar,3 aşağı 5 yukarı doğrudur yanlıştır,

    sen bu fiyatların yarısına, yani bu arabalar Türkiyeye sokulsaydı,-1000-2000 € ya dizel vectra, astra, golf vs. mi alırdın , yoksa bu tenekelere bu kadar para mı verirdin,
    demeye çalıştığım bu,
    bize dayatıldığı için toplumsal yara dedim, kendimize acıdığım için, kim istemez kaliteli arabalara binmek, haksız mıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    ya arkadaşlar, ya farklı açılarla bakıyoruz olaylara, ya da ben anlatamadım,zaten mazdaların opellerin fiyatlarında mesele işte, neden yurt dığında ucuz da burda pahalı o arabalar, benim kasttetiğim bu, olaya geniş açıdan bakınız lütfen. tabi ki ekonomidir serbest piyasadır, her şey olacaktır, ama serbest piyasa mı acaba bu ? sen araba fiyat kadar vergi koy, sonra isteyen aslın.... ? bkz: audi.com.tr ;

    Motor H. Güç Net fiyat ÖTV KDV Band.&Tescil masrafları Anahtarteslim
    A4 1.6 1595 102 € 21.028 € 7.780 € 5.186 € 404 € 34.398
    A4 2.0 1984 130 € 25.085 € 15.051 € 7.224 € 662 € 48.023
    A6 2.0 TDI 1968 140 € 28.724 € 17.234 € 8.273 € 662 54.893 €

    e şimdi arkadaşlar bu mu mazda, opel fiyatı, arabaya bak, ötv kdv ye bak, koyun elinizi vicdanınıza, bu kalite de arabalar bu fiyatlara satılsa,( ayrıca ikinci el fiyatlarını da hesaplayın bu arabalar eskidikçe) tenekeden bozma tofaşa kim para verir, kim araba sınıfına kor, yok hala ben alırım diyen varsa, allah kurtarsın derim ben...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    ya arkadaşlar, ya farklı açılarla bakıyoruz olaylara, ya da ben anlatamadım,zaten mazdaların opellerin fiyatlarında mesele işte, neden yurt dığında ucuz da burda pahalı o arabalar, benim kasttetiğim bu, olaya geniş açıdan bakınız lütfen. tabi ki ekonomidir serbest piyasadır, her şey olacaktır, ama serbest piyasa mı acaba bu ? sen araba fiyat kadar vergi koy, sonra isteyen aslın.... ? bkz: audi.com.tr ;

    Motor H. Güç Net fiyat ÖTV KDV Band.&Tescil masrafları Anahtarteslim
    A4 1.6 1595 102 € 21.028 € 7.780 € 5.186 € 404 € 34.398
    A4 2.0 1984 130 € 25.085 € 15.051 € 7.224 € 662 € 48.023
    A6 2.0 TDI 1968 140 € 28.724 € 17.234 € 8.273 € 662 54.893 €

    e şimdi arkadaşlar bu mu mazda, opel fiyatı, arabaya bak, ötv kdv ye bak, koyun elinizi vicdanınıza, bu kalite de arabalar bu fiyatlara satılsa,( ayrıca ikinci el fiyatlarını da hesaplayın bu arabalar eskidikçe) tenekeden bozma tofaşa kim para verir, kim araba sınıfına kor, yok hala ben alırım diyen varsa, allah kurtarsın derim ben...


    şimdi dragotreis, gene dar açıdan bakıyosun olaya, çünkü bu vergiler butun otomobillere uygulanan vergiler, sanki ithal arabalarda vergi vardı da tofaş arabaları vergisiz mi satılıyordu, eğer o kalite arabalar az vergiyle düşük fiyat olsaydı aynı vergi alınan tofaş arabada düşük fiyat olurdu. yani 70milyarlık audi vergi omadan 42 milyara satıldaydı, 35 milyarlık linea'da 20 milyara satılırdı. Ne olurdu daha çok ikinci el araba alan düşük gelirli insan sıfıra yönelirdi, bu arabalarda tofaşta renoda gene satardı. yani toplumsal yaramız tofaş değil, sömürgeci vergi sistemimizdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odysseus83

    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    ya arkadaşlar, ya farklı açılarla bakıyoruz olaylara, ya da ben anlatamadım,zaten mazdaların opellerin fiyatlarında mesele işte, neden yurt dığında ucuz da burda pahalı o arabalar, benim kasttetiğim bu, olaya geniş açıdan bakınız lütfen. tabi ki ekonomidir serbest piyasadır, her şey olacaktır, ama serbest piyasa mı acaba bu ? sen araba fiyat kadar vergi koy, sonra isteyen aslın.... ? bkz: audi.com.tr ;

    Motor H. Güç Net fiyat ÖTV KDV Band.&Tescil masrafları Anahtarteslim
    A4 1.6 1595 102 € 21.028 € 7.780 € 5.186 € 404 € 34.398
    A4 2.0 1984 130 € 25.085 € 15.051 € 7.224 € 662 € 48.023
    A6 2.0 TDI 1968 140 € 28.724 € 17.234 € 8.273 € 662 54.893 €

    e şimdi arkadaşlar bu mu mazda, opel fiyatı, arabaya bak, ötv kdv ye bak, koyun elinizi vicdanınıza, bu kalite de arabalar bu fiyatlara satılsa,( ayrıca ikinci el fiyatlarını da hesaplayın bu arabalar eskidikçe) tenekeden bozma tofaşa kim para verir, kim araba sınıfına kor, yok hala ben alırım diyen varsa, allah kurtarsın derim ben...


    şimdi dragotreis, gene dar açıdan bakıyosun olaya, çünkü bu vergiler butun otomobillere uygulanan vergiler, sanki ithal arabalarda vergi vardı da tofaş arabaları vergisiz mi satılıyordu, eğer o kalite arabalar az vergiyle düşük fiyat olsaydı aynı vergi alınan tofaş arabada düşük fiyat olurdu. yani 70milyarlık audi vergi omadan 42 milyara satıldaydı, 35 milyarlık linea'da 20 milyara satılırdı. Ne olurdu daha çok ikinci el araba alan düşük gelirli insan sıfıra yönelirdi, bu arabalarda tofaşta renoda gene satardı. yani toplumsal yaramız tofaş değil, sömürgeci vergi sistemimizdir.

    Alıntıları Göster
    tamam işte anlaştık şimdi, dediğin gibi olsaydı da, tofaş-reno ya muhtaç olmasaydık, tabi ki vergi sistemi ama sonucu olarak tofaş.
    0 km değil de 2. ellerini alabilirdik en azından çok az vergi ödeyerek, bunu demeye çalışıyorum ben. 1. elden şahidim , 92 vectra 1200 €.şunu da bilgi olsun diye söylüyorum, ahanda şu resimdeki toyota starlet, kaç para mı? sıkı durun....200 €

     OPEL COMBO NİÇİN TUTMADI?




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.