TSI Turbo Stratified Direct Injection Yani turbo FSI, direkt enjeksiyon. Bahsi geçen TCe'ler LPG takılan düz enjeksiyon + turbo biliyorum. Onun rakibi TSI değil eski 1.8T vs. VW motorları olabilir. Direkt enjeksiyon ve 3 silindir özelinde VW dünyada tek denebilir. 1.0 Ecoboost'larda hararet sorunu var. 1.2 Puretech'ler sorunlu, kayış muhabbetinden önce de çok sorun yaşayan oldu. Opel'in 1 litre turbo benzinlileri geldi bir daha gelemedi. Taliant'ta da 1 litre TCe'lerde sert kullanıldığından mıdır bilmiyorum ama sorun yaşayan çok, bende Taliant'a niyetlenmiştim 500 bin kredi veriyorlardı ama 12 tane alırsam verebileceklerini söylediler. Subap eriten bile olmuş. CVT ile çok yoruluyor herhalde motor. Manuellerde fabrikasyon LPG li 100 beygirler dahil sorun yaşayan yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Opel Corsa 2022 Triger Sorunu (2. sayfa)
-
-
1.6 VTi ve 1.6 THP (Puretech'in öncesi THP deniyor) zaten BMW ile ortak üretimdi.
O motorlar çok güzel.
PSA alınacaksa 1.5 BlueHDi yapıştırır geçerim yine de, insanlar DS bile alsa yakıt ekonomisini önemsiyor.
DS 9'larda 2 milyon civarı. İçim gidiyor valla. Zengin olsam keyfine alır binerdim. Bedava fiyatlar...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hybrid'ler çift kavrama mı geliyor?
İnşaAllah bu sefer de şanzımanlar cortlamaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 Hibritlerde eDCS6 adlı çift kavramalı yarı otomatik şanzıman var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Forumun yeni vag trolü hayırlı olsun hepimize
Bagajında yağ bidonlarının eksik olmadığı araçlarda tsi motor var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 5 Aralık 2024; 12:21:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Octavia, 3 silindir motor, 2 senede 350 bin km yapmış araba cillop gibi duruyor.
Yağ yakmıyor, motor şanzımandan bir tek kavrama ve gergi bilyası değişmiş.
SekizsilindiryoutubeÜlkemizde 1.0t / 3 silindir turbo-benzin motorların sayısı günden güne artıyor ve insanların da aklında bu motorlar hakkında soru işaretleri yer alıyor. Gerek hacmin çok düşük olması, gerek 3 silindire sahip olması ve gerekse de turbonun gücü ve torku sırtlaması nedeniyle bu motorlara şüphe ile bakılıyor. İşte biz de bugün; 2 yıllık bir dönemde 354.000km yol yapmış bir Skoda Octavia 1.0 TSi aracın bakımını yetkili serviste yapacağız. Aracın içini, motorunu ve altını yaptığımız bakım sırasında detaylı bir şekilde inceleyeceğiz. Aracın bakımlarında Yüce Auto'nun Skoda için tercihi Castrol motor yağlarını kullanarak araca uygun onaylı işlemler yapıldı.https://www.youtube.com/watch?v=j7BzUjlB29c -
Tsi ilk çıktığında yanlış değilsem 1.4 170bg idi yaşadıkları sorun yüzünden zamanla düşürdü gücü yani o da pür pak değil. Yine de son zamanlarda çoğu turbo motor pug grubundan iyi galiba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X