Şimdi Ara

OPEL Corsa C düzelmeyen hararet dengesizliği ve zor çalışma proble (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
4.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Afalatte1903 kullanıcısına yanıt

    Var mı bir gelişme? :)

  • kırmızımercimek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar gelişme var evet yaptırdığım conta testinin negatif sonuç vermesinden 3-5 gün sonra bi sabah araç radyatör hortumunu patlattı yükledim aracı çekiciye Opel Chevrolet servisine götürdüm bıraktım derdimi anlattım aynı gün conta yanık haberi geldi yanık yerlerini gösterdi vs. ve işlemlere başladık üst kapak taşlandı revizyon gördü conta değişti el atmışken triger seti vs. değişti yine bi 7-8 binlik olduk. Bu sabah aracı teslim aldım araç şıkır şıkır çalışıyordu taa ki 20dk daha yol gittikten sonra başladı benim hararet göstergesi yine oynamaya 88-92 gidip geliyor hala 😃 Bir araba düşünün ki sıvı sıcaklık sistemi ile ilgili her parçası değişmiş sorun düzelmemiş sonra conta yanık olduğu tespit edilmiş conta ile beraber motorun üst kısmı revizyon görerek araç toplanmış ve hala hararet geziyor sürekli fan açıyor. Ben bu arabayı 16-17 bin lira masraftan sonra artık isviçreli bilim adamlarına teslim etmeye karar verdim. şu arkadaşı bir incelesinler.


    Servisi de arayıp hala hararetin gezdiğini söyledim adamların da aklına daha bir şey gelmiyor artık son çare olarak ısı müşürü ve radyatörü de değiştiricem ki radyatörü henüz 2 yıl önce değiştirmiştim bu iki işlemden sonra problem devam ederse aracı keyfine yakmayı düşünüyorum 😃


    Bu arada conta hararetten değil LPG regulatörü yüzünden yanmış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Afalatte1903 -- 25 Haziran 2022; 15:5:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Afalatte1903 kullanıcısına yanıt

    LPG regülatörü nasıl sebep olmuş?

  • Diyafram yüzünden motor suyuna gaz karışıyormuş uzun vadede de silindir kapak contasını yakma ihtimali mevcutmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm üyelerin ve sizin aklınızda bulunsun bir hortum öyle şiş ise o aracı çalıştırmayın, geçmiş olsun.

  • Fan müşürü ve hararet gösterge müşürünü değişin. Büyük ihtimal hararet müşürü arızalanmış olabilir, normal şartlarda soğutma sıvısı 92-93 derece olsa bile gösterge sabit 90da çakılı kalır. O sırada ısı yükü fazla ise fan devreye girer ve sıvıyı soğutur, ancak ibre hareket etmediği için kullanıcı bunu farketmez. Bence bu dediklerimide değiştirin zaten bunlar yaptıklarınızın yanında devede kulak kalır. Geçmiş olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Afalatte1903 kullanıcısına yanıt
    Hocam en son ne oldu? 2 yıl geçmiş ama merak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hocam yaktınızmı arabayı yoksa keyfe keder 

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.