Şimdi Ara

Opel Insignia'yı nasıl bilirsiniz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
2.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Artik tasarimi sikmadimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    arabam eşek gibi kocaman, 1.6 tdi motoru var, hiç de kimse sağdan gitmeme sebeb olamadı

    Kardeşim yanılmıyorsam eski ve yaşı 30 un üzerinde bir üyemizsin, Passat büyük ama 250Nm de ciddi bir rakam hem de 6 ileri şanzımana sahip, çok takılma böyle atışmalara derim.

    valla şehir içi için yeterli hocam, c sınıfı 1.6 dizel araçlar ile doğru devrini aldırırsan kafa kafaya gidiyor, zaten tıkanmadan 190 km hıza çıkıyor, daha ne olsun yani yanlış bir şey demedim eşek kadar araba 1.6 dizel motor yarabbi şükür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxioushelminth


    Milletin altında 1.4,1.6tdi fındık kadar arabalar var ona göre çok yakıyor tabi sen devam et sagdan sagdan gitmeye

    arabam eşek gibi kocaman, 1.6 tdi motoru var, hiç de kimse sağdan gitmeme sebeb olamadı

    Kararan dikiz aynası şart. O sellektörlere hele hele akşam vakti dayanılmaz ;)



    İroni yaptığınızı düşünüyorum..

    her selektör yapana sol şeridi boşaltsak ohooo




  • Tacox kullanıcısına yanıt
    Uğraşmaya değmez ;)

    Passat için garanti bitince yazılım yerinde olur, kendi aracımın (satmaz isem) garantisi bitmeye yakın yaptırıcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cfrcfkr

    Konu açacaktım gerek kalmadı şuan 2010 model 180 beygirliğin içindeyim. Asfaltta uçak mübarek ama köy yollarında süspansiyon çok çok kötü bi kasisten geçtik mi direk içimizde hissediyoruz

    eski kasasında süspansiyonlar sert olduğundan cukurlar hissediliyor yeni kasasında süspansiyonları orta yumusaklıkta olduğu icin asırı derin cukur olmadında hissettirmiyor cukurları bitek su tırtıklarda biraz hissettiriyor arac sektiği icin o kadar

    saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Uğraşmaya değmez ;)

    Passat için garanti bitince yazılım yerinde olur, kendi aracımın (satmaz isem) garantisi bitmeye yakın yaptırıcam.

    bende düşünüyorum da, sağlıklı mı acaba kafayı yemesin motor...

    megachips de garanti bozulmuyor,az yakıyor,motor ömrü uzuyor, 140 bg oluyor diye baya iddialı konuştular ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Uğraşmaya değmez ;)

    Passat için garanti bitince yazılım yerinde olur, kendi aracımın (satmaz isem) garantisi bitmeye yakın yaptırıcam.

    kardesim passata 1.6 motor da 105 beygir biraz komik zırf onun yüzüne almadım aracı 2013 te o 105 hp 120-130 olsa dadından yenmezdide bakma iste strateji leri böyle firmanın yazılımla tork ve hp sini yükseltirsin ama maximumunu yaptırma sonra motor ömründen calarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muti1 M kullanıcısına yanıt
    Passat sahibi değilim, 115'lik Focus. Ama 115 bana yetmiyor.

    Abartılmadığı sürece ve kısa vadede bana sıkıntı çıkarmayacak ise yaptırırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Passat sahibi değilim, 115'lik Focus. Ama 115 bana yetmiyor.

    Abartılmadığı sürece ve kısa vadede bana sıkıntı çıkarmayacak ise yaptırırım.

    konuyu iyi arastırında sonra motor dan kaynaklı bi sorun cıkarsa ki cıakr gibi uzun vadede pahalıya patlar limitleri zorlamadan atıyom 130-140 hp ye kadar 15-25 hp attırımmı artıyosa okadar yeterli olacaktır gibi geliyo

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muti1 -- 8 Eylül 2014; 13:36:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Mehmet Gazihan a 1.6 TDCI 109 Hp Focus umu ve 1.4 T 140 Hp Astra mı götürmüştüm, iki motoru da sorunsuz ve büyük bir keyifle uzun kilometrelerce kullanmıştım ama Mehmet kardeşim özellikle TDI motorlar üzerine uzman ve bu blokların dayanıklılığına çok güveniyor.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Bende bizzat kendisiyle görüştüm. 115'lik için 145 hp 330 tork demişti. Fazlası da olabilirmiş ama ideal dedi bu değerler için.

    Bu arada yeni aracınız hayırlı olsun. Güzel konuların pek olmadığı şu günlerde detaylı incelemeler bekleriz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Bende bizzat kendisiyle görüştüm. 115'lik için 145 hp 330 tork demişti. Fazlası da olabilirmiş ama ideal dedi bu değerler için.

    Bu arada yeni aracınız hayırlı olsun. Güzel konuların pek olmadığı şu günlerde detaylı incelemeler bekleriz..

    Allah razı olsun, benimde aklımda 140Hp 340Nm kalmış ama yanılıyor da olabilirim, Mehmet kardeşim motora yükleme yaparken sağlıklı sınırlarını size söyler hep.

    Bu arada yanılmıyorsam eski Alfa Romeo - yeni Ford kullanıcısı olmuştunuz, bugün Focus tan sonra Giu kullanan yakın arkadaşım Alfa dan çok etkilenmiş ve almayı kafasına koymuş, sizce iki markanın sürüşleri nasıl?
  • Tesadüfün böylesi :)

    Az önce 20 dk.lık kısa ama gerçekten "sert" bir sürüş yaptım. Araç makyajlı Giu 1.6 Jtd 105 hp -320 nm tork. Spor paket yoktu.

    Direksiyon hissi olarak aynı seviyede gibiler, düşük hızlarda Giu daha sert.

    - Motor olarak Giu 10 hp güçsüz olsa da "Dynamic" moda alındığında Focus'a göre fazladan sahip olduğu 50 nm'yi hissettiriyor.

    - Dynamic modda turbo lag dediğimiz boşluk kısa, gaz tepkisi benzinli gibi. Gaza bastığınızda Focus'ta hissedilen kısa boşluk Giu'nun dynamic modda yok gibi.

    - Suspansiyon sertliği olarak aynı gibi olsa da Giu 45 yanak lastik nedeniyle daha bir sert.

    - Performans ve yol tutuşa odaklandığım için Yakıt tüketimine bakmadım.

    - Giu'nun standart ses sistemi çok iyi. Focus'taki Sony kadar olmasa da yan taraftaki güncel kasa Highline Jetta'dan daha iyiydi.

    - Giu'nun arka koltuk baş mesafesi Focus'a göre daha az, diz mesafesi çok az farkla Focusta iyi

    - Focus'un rölantideki titreşimi meşhurdur, Giu daha az titriyor

    - motor sesi olarak Jtdm daha gürültülu

    Makyajla beraber gelen ekranın boyutları küçük geldi. Biraz daha büyük olabilirmiş. Araç Avis'in kiralık aracı olmasına rağmen iç trim sesleri hiç yoktu.

    - İkisinin de limitlerde viraj alma kabiliyeti iyi, ama Giu az bir farkla önde gibi
    Şimdilik bunlar..

     Opel Insignia'yı nasıl bilirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 8 Eylül 2014; 18:58:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beklediğimden detaylı bir cevap geldi, teşekkür ederim.
  • yeni bi arac icin ici basit geldi bana ama kalitelidir genede


    bakalım 1.4 lpg lisi gelecemis nasıl olcak satısları seneyede 1.6 nın lpg si gelir adamalr dizel süreceklrine piyasaya lpg sürüyorlar garip

    saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şunun fabrikasyon lps lisi ucuz olsa cok tercih edilir aslında
  • opelin yeni 1.6 110 130 bg olan dizel otomatik versiyonu gelcekmi insignaya
  • Selamlar ;

    3 ay önce Ford C-maximi satıp Opel İnsignia Cosmo CDTİ aldım , Dizeli İstanbul sehir içinde 7-8 lt yakıyor klima acık iken , Sehır dısında 150 + hızlara cıkıldıgı anlarda oluyor ortalama 6-6.5 litre ..

    3 ayda cogunlugu sehır dısı yollarda yapmıs oldugum 5.000 km degerlendırmem ;

    - Dıreksıyon tepkılerı cok net ..
    - AFL ile Gece Sürüşü mükemmel..
    - 200 ve üzeri hızlara cıktıgım Aydın otobanında aracın tepkılerı mukemmeldi ,18 " jant ve lastık sayesınde yola yapısıyor..
    - İç ve Dış tasarımı bırbırını tamamlarcasına orantılı ve hoş ..
    - Ses sistemi daha iyi olabılırdı ..
    - Mutlaka Bej ve kahverengı iç tasarım secilmeli içerisi cok ferah ..
    - Fren tepkileri mükemmel ..
    - Arkası gayet genıs sadece 185cm uzerı yolcular ıcın bas mesafesı sıkıntı olabılır , Kardesım 180 cm gayet rahat yolculuk ettı 750 km boyunca..
    - Arka gorus kısıtlı mutlaka gerı gorus kamerası takılmalı ..
    - 1 yıllık arastırma ıle aldım , kronık sorunu bulunmuyor aracın ..

    Yası benım gıbı 25- 30 yas arasında olup , spor -sedan tasarım ,güclü motor , donanım zenginligi arayanların rahatlıkla tercıh edebılecegı bir araç..

    benzınlının yakıt sarfıyatı hakkında kulaktan kulaga dolasan bılgıler harıcınde bılgım yok ..

    not : Yas aralıgı örnek verılmıstır , baglayıcılıgı yoktur ..

    saygılar

    K.D.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasberny -- 10 Eylül 2014; 13:07:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    Selamlar ;

    3 ay önce Ford C-maximi satıp Opel İnsignia Cosmo CDTİ aldım , Dizeli İstanbul sehir içinde 7-8 lt yakıyor klima acık iken , Sehır dısında 150 + hızlara cıkıldıgı anlarda oluyor ortalama 6-6.5 litre ..

    3 ayda cogunlugu sehır dısı yollarda yapmıs oldugum 5.000 km degerlendırmem ;

    - Dıreksıyon tepkılerı cok net ..
    - AFL ile Gece Sürüşü mükemmel..
    - 200 ve üzeri hızlara cıktıgım Aydın otobanında aracın tepkılerı mukemmeldi ,18 " jant ve lastık sayesınde yola yapısıyor..
    - İç ve Dış tasarımı bırbırını tamamlarcasına orantılı ve hoş ..
    - Ses sistemi daha iyi olabılırdı ..
    - Mutlaka Bej ve kahverengı iç tasarım secilmeli içerisi cok ferah ..
    - Fren tepkileri mükemmel ..
    - Arkası gayet genıs sadece 185cm uzerı yolcular ıcın bas mesafesı sıkıntı olabılır , Kardesım 180 cm gayet rahat yolculuk ettı 750 km boyunca..
    - Arka gorus kısıtlı mutlaka gerı gorus kamerası takılmalı ..
    - 1 yıllık arastırma ıle aldım , kronık sorunu bulunmuyor aracın ..

    Yası benım gıbı 25- 30 yas arasında olup , spor -sedan tasarım ,güclü motor , donanım zenginligi arayanların rahatlıkla tercıh edebılecegı bir araç..

    benzınlının yakıt sarfıyatı hakkında kulaktan kulaga dolasan bılgıler harıcınde bılgım yok ..

    not : Yas aralıgı örnek verılmıstır , baglayıcılıgı yoktur ..

    saygılar

    K.D.

    kardesim ne güzel anlatmıssın olayı bi araca yazılım güncellemesi lazım bide dedin gibi geri görüs kamr-erası b unlarda oldu dadından yenmez

    yakıt sıkıntı deil eski eco tek motora göre sıdı motor hep cok az yakıyo hem performansı süper yani aracta motor oldunu hissettiriyo

    tek bence sıkıntısı motor üst devşrlere gelmedi sürece elektirikli bisiklet gibi celısma sesi hos ama bazen arac calısmıyo die aracı kapattım oluyo

    saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2.5 yıldır Insignia 1.4 kullanıyorum.
    çok yakar diyenler hayatlarında bence benzinli araç kullanmamışlar gibi geliyor bana.
    aracım 40000kmde ve yakıt tüketimini daha hiç sıfırlamadım.şu an 7.8lt.
    araacı izmirde kullanıyorum.
    araç konforlu,güzel bir araç.
    aracın bence tek sorunu piyasa algısı.1.6 motorlarına bakıp insanlar uzak duruyor.,
    bizde keyfimize bakıyoruz.
    arkadaşım yeni kasa mercedes c180 aldı.aynı yol sartlarında su an ortalaması 10 lt.
    Bence bu fiaytlarda alınası bir araç
    araç fanatiği değilim vw passat,peugeot 508 ,volvo s60 sınıfın güzel araçları.
    bakılır ,kesenize uygunsa alınır geçilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshizmir -- 15 Eylül 2014; 15:07:38 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.