Şimdi Ara

Opelin Hazin Hikayesi (Trajedi İçerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
4.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yazıyı yazan arkadaş tamamıyla yanlış anlamış olayı. ingilizce olarak haberlere bakarsaniz PSA'nin C segment MPV gelistirecegi ve iki markanın ortak bir subcompact (b segmenti) arac gelistirecegi yaziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Açıkçası bir Opel seveni olarak benimde hoşuma gitmedi bu ortaklık yalnız ortada şöyle birşey var mevcut platformlar için anlaşma yapılmadı "yeni geliştirilecek ortak platformlar" ortak olarak kullanılacak yani PSA mühendisleri geliştirip Opel kullanmayacak her iki tarafında mühendisleri ortak çalışıp üretecekler yeni platformları GM Almanya'da ki 7.000 kişilik geliştirme takımını yok sayamaz çünkü burdaki mühendisler Amerika ve dünyada ki markalarının modellerinin geliştirilmesinde büyük rol oynuyor.

    Hayır, platformlar direk PSA üretimi olacak.
    Geliştirme takımı diğer parçalar üzerine çalışacak(mış).

    Hayır şu konuyu okuyun

    http://forum.donanimhaber.com/m_70872143/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70872143

    quote:

    General Motors ve PSA/Peugeot-Citroen’in kurdukları ittifak adına açıklama yapan iki şirket, ortak üretecekleri araçlarda PSA’nın platformlarını kullanacaklarını bildirdi.


    "Ortak üretecekleri araçlarda" PSA platformu kullanılacak.

    quote:

    Ayrıca; Opel Zafira minivan ve Peugeot 3008, PSA’nın sahip olduğu ve Citroen C4 Picasso’da kullanılan EMP2 platformunu birlikte paylaşacak.




    Ben size direk Opel'in resmi sayfasından bilgiyi aktardım haber sitelerinin dedikleri önemli değil.




  • Aklımda 2 soru var;

    1-PSA grubunun platformları kötü mü de Opel'i bitirdiniz hemen?

    2-Otomobil alırken kaç kişi aracın platformunu araştırıyor?

    Öyle bir durum olsaydı Türkiye'de Cruze satabilir miydi Chevrolet?

    Edit:Yazıyı tekrar okudum,yazarın bir karın ağrısı var ama çözemedim açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 27 Ocak 2013; 17:02:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    PSA grubunun platformlarını bu kadar kötüleyecek hangi bilgiye sahip bu blogu yazan merak ediyorum. Ayrıca platformların değiştirilmeden, aynen kullanıldığını mı sanıyor? 207 ile 208 aynı platformda, peki ağırlıktaki dramatik düşüş nereden çıktı? Clio III ve Clio IV de aynı platformun eseri. Ancak boyutlarda değişme var, güvenlikte ilerlemeler var.

    Opel zarar ediyor olabilir, ama arabaları kötü değil. Corsa olsun, Astra olsun, Insignia olsun; başarılı satış adetlerine ulaşan ve güzel araçlar. Kar oranlarını artırmak ya da kara geçmek için hammadde edinim sürecinden başlayıp araçların satış mağazasına getirilene kadar olan süreçte yapılabilecek düzenlemeler mevcut, ve bunları da düzeltmeye, geliştirmeye çalıştıklarından eminim. Fabrikaları daha ucuz işçi çalıştırabilecekleri ülkelere kaydırabilirler. Pazarlama stratejilerini geliştirebilirler. Halk içinde Opel'in imajı Mercedes, BMW, Audi, VW'den sonra 5.olarak geliyor (az satılan markaları eklemedim). Bence Opel durumunu düzeltebilir. Kimse bu arabanın platformu X platformuymuş diyerek satın almıyor aracını.


    Hangi millete göre 5. sırada?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yazıda GM Opeli öldürüyor konusu işleniyor...Başka duygusal incinmelere gerek yok...Her türlü geliştirmeyi, yeni model üretmeyi , ar ge yi Opel yaptı patron GM ise yapılan arabaları başka isimler altında üretip sattı diyor...Sonrada sen para kazanamıyorsun verimsiz bir şirketsin diye hor görüyorlar deniyor.. Bunlar geri zekalı diyor...
  • Geçtiğimiz senelerde otuz yılın karlılık rekorlarını kıran GM için yol gösterici bir eser olmuş

    "Zavallı GM" spekülasyonlarını boşverin. GM'in devletleştirilmesi gerekiyordu, devletleştiriildi. Bu stratejik adım pek tabii ki uzun vadede başta Almanya olmak üzere Avrupa'nın çıkarlarına ters düşecek, zararları olacaktır. Otomotiv alanındaki teknik kültüre zarar verebilecektir. ABD'nin ise yararına olacaktır.

    Yazıdaki know-how, teknik yetenekler ve milli kimliklerle ilgili varsayımların hemen hepsi ya direktman ya da kategorik olarak yanlış.
  • Gm motor opelin en büyük hissedatı dolayısı ile şirkete yön veriyor yani başlıca söz sahibi

    İnsan kendi yönetti şirketi suçlar mı ? akıl var izan var

    Tek becerebildikleri büyük kamyonetler ve bir de Corvette. Onlar da aşırı verimsiz motorları yüzünden yakıtın ucuz olduğu ülkeler haricinde kullanılamıyorlar.

    Yukardaki cümledeki corvet yakıtın ucuz olduğu değil almaya gücü yeten insanlar tarafından kullanıyor, fakir oyuncağı değil

    corvette'lerde 6,200 cc 638 hp motor var ve verimsiz tabir edilmiş ....

    Uzun lafın kısası nence polemik yapmayalım beğenmediğimiz tata bile kaç milyar dolarlık firma iken bu tarz markalara dışardan âmâ fikir empoze edilmek mantıklı değil

    Yazı sahibinin daha ilk satırlardaki tutum ve hakaretleri ön yargı ve karakterini ortaya koyduğundan yazmamak en doğrusuydu'da neyse ..
  • var ya bu işe en çok wv sevinecek
  • Platform kardeşliğini bende doğru bulmuyorum ancak yazı olmamış.
  • Saab gibi bir firmayı bitirmiş GM'den ve araçlarından nefret ediyorum. Aynı arabayı sırf logosunu değiştirip satan, gözünü para bürümüş, üçkağıtçı bir firma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    PSA grubunun platformlarını bu kadar kötüleyecek hangi bilgiye sahip bu blogu yazan merak ediyorum. Ayrıca platformların değiştirilmeden, aynen kullanıldığını mı sanıyor? 207 ile 208 aynı platformda, peki ağırlıktaki dramatik düşüş nereden çıktı? Clio III ve Clio IV de aynı platformun eseri. Ancak boyutlarda değişme var, güvenlikte ilerlemeler var.

    Opel zarar ediyor olabilir, ama arabaları kötü değil. Corsa olsun, Astra olsun, Insignia olsun; başarılı satış adetlerine ulaşan ve güzel araçlar. Kar oranlarını artırmak ya da kara geçmek için hammadde edinim sürecinden başlayıp araçların satış mağazasına getirilene kadar olan süreçte yapılabilecek düzenlemeler mevcut, ve bunları da düzeltmeye, geliştirmeye çalıştıklarından eminim. Fabrikaları daha ucuz işçi çalıştırabilecekleri ülkelere kaydırabilirler. Pazarlama stratejilerini geliştirebilirler. Halk içinde Opel'in imajı Mercedes, BMW, Audi, VW'den sonra 5.olarak geliyor (az satılan markaları eklemedim). Bence Opel durumunu düzeltebilir. Kimse bu arabanın platformu X platformuymuş diyerek satın almıyor aracını.


    Hangi millete göre 5. sırada?

    Bana göre Mercedes Benz, Porsche, BMW, Audi, Volkswagen, Opel sıralamasıyla 6. sırada.




  • yazık ettiler şimşeğe güzelim almanı berbat ettiler
  • "Bir ergen opel fanatiğinin hezeyanları" başlığı yazıya daha uygun.
  • Opeli sevmem ama bence opel için kötü bir karar değil bu. Zaten opelin de platformları pek iyi değildi. Rakiplerinden ağır kalıyordu, iç mekan genişliğini de veremiyordu. Bu şekilde maliyeti düşürerek daha iyi araçlar yapabilirler bence. Motor konusunda gelişmeleri fena değil zaten opelin. PSA ile yapılacak ortaklık opelin her türlü işine gelir. Bekleyip göreceğiz.
  • Tam 1.6 136beygir çıktı içimize su serpti derken opel görünümlü pejoya binme hissiyatı da nerden çıktı.çok sevdik ondan mı kavuşamıyoruz nedir..
  • gm kendi bünyesin de
    1. ağırlığı azaltsa
    2. aktarma konusun da daha başarılı olsa daha kaliteli şanzımanlar kullansa
    3. iç hacmi genişletse

    hazır 1.6 dizel de ortaya çıkmışken ne eksiği kalır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edec


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    PSA grubunun platformlarını bu kadar kötüleyecek hangi bilgiye sahip bu blogu yazan merak ediyorum. Ayrıca platformların değiştirilmeden, aynen kullanıldığını mı sanıyor? 207 ile 208 aynı platformda, peki ağırlıktaki dramatik düşüş nereden çıktı? Clio III ve Clio IV de aynı platformun eseri. Ancak boyutlarda değişme var, güvenlikte ilerlemeler var.

    Opel zarar ediyor olabilir, ama arabaları kötü değil. Corsa olsun, Astra olsun, Insignia olsun; başarılı satış adetlerine ulaşan ve güzel araçlar. Kar oranlarını artırmak ya da kara geçmek için hammadde edinim sürecinden başlayıp araçların satış mağazasına getirilene kadar olan süreçte yapılabilecek düzenlemeler mevcut, ve bunları da düzeltmeye, geliştirmeye çalıştıklarından eminim. Fabrikaları daha ucuz işçi çalıştırabilecekleri ülkelere kaydırabilirler. Pazarlama stratejilerini geliştirebilirler. Halk içinde Opel'in imajı Mercedes, BMW, Audi, VW'den sonra 5.olarak geliyor (az satılan markaları eklemedim). Bence Opel durumunu düzeltebilir. Kimse bu arabanın platformu X platformuymuş diyerek satın almıyor aracını.


    Hangi millete göre 5. sırada?

    Bana göre Mercedes Benz, Porsche, BMW, Audi, Volkswagen, Opel sıralamasıyla 6. sırada.


    ohoooo

    bu vw opel ne olmuş böyle ya gozunuzde :) hergün tartisa tartisa yucelttiniz bu iki markayi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    "Bir ergen opel fanatiğinin hezeyanları" başlığı yazıya daha uygun.

    hacı ne ergeni yahu doğru hatırlıyorsam adamın bloğu zamanında blog ödülü almıştı dandik bir blog değil ve açıp okursan adam zaten otomobiller konusunda ve fazlaca araştırıyor sen kalkmış ergen diyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turk00

    Tam 1.6 136beygir çıktı içimize su serpti derken opel görünümlü pejoya binme hissiyatı da nerden çıktı.çok sevdik ondan mı kavuşamıyoruz nedir..

    aslında benimde aklıma en çok takılan bu acaba bu çıkacak olan 1.6 dizel opellerden hangi platform üzerine kurulacak.
  • Okumadım oldukça gereksiz bir yazı+konu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.