Geçen hafta perşembe günü Madrid şehrinde bir otele giriş yaptım. Bildiğiniz üzere check in sırasında kredi kartı bilgilerimi verdim extralar-garanti vb. şeyler için. Ertesi gün saat 11 sularında otelden çıkışımı yaptım. Herhangi bir extra olmadığını belirtip teşekkür ederek otelden ayrıldım. Açıkçası aradan geçen bir hafta boyunca kredi kartıma koydukları blokenin kalkıp kalmadığını merak etmemiştim, nasıl olsa kalkmıştır diye düşündüm herhalde. Az önce internet şubesinde gezinirken limitlerle ilgili bir sorun fark ettim. Yaklaşık 300 TL eksik görünüyordu. Önce işlemlere baktım sonra da açık provizyonlara baktım. Açık provizyonlarda bu otelin koyduğu blokeyi gördüm. Anında otele mail attım durumu düzeltmeleri için. Henüz bir cevab yok.
Daha önce böyle bir şey yaşayan varsa ne gibi bir yol izlemem gerektiği konusunda bana yardımcı olursa çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
iyi geceler Bazen bir haftayı bulan gecikmeler olabiliyor. bu otelin tarzı ile ilgili birşey. Yaptığınız eposta ile hatırlatmak bencede en doğru olan. Bildiğim hafta sonu Akdeniz ruhu bu tip sorunları pek çözmez pazartesi iyi haber almanızı umalım :)
quote:
Orijinalden alıntı: etayfun
iyi geceler Bazen bir haftayı bulan gecikmeler olabiliyor. bu otelin tarzı ile ilgili birşey. Yaptığınız eposta ile hatırlatmak bencede en doğru olan. Bildiğim hafta sonu Akdeniz ruhu bu tip sorunları pek çözmez pazartesi iyi haber almanızı umalım :)
Cevab için çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi pazartesiyi bekleyelim bakalım.