Bildirim
*** OTO ELEKTRİK *** (11. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Konumuz oto elektrik ama,ben de elektrikle ilgli bi paylaşımda bulunayım.Yüksek gerilimin,tehlikesini bu kısa video anlatır galiba....
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1341291180584&ref=mf
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elk_35 -- 5 Mayıs 2010; 10:20:44 > -
Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldığım için üzgünüm bu güne kadar neden bulamadım sizleri =)
[ QzMéN ] Sana bir sorum olucak silecek 1 ve 2 kademede camın belli noktasında takılıyor ve devam etmiyor son hıza gitrdiğinde geciyor bunun sebebi ne olabilir?
-Cam o takıldığı noktada çatlaktı değiştirdim.
-Silecek muzları eskidir sandım değiştirdim.
Başka aklıma dgelen birşey yok. Yardımın için şimdiden Teş. -
quote:
Orijinalden alıntı: g3c3yuruy3n
Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldığım için üzgünüm bu güne kadar neden bulamadım sizleri =)
[ QzMéN ] Sana bir sorum olucak silecek 1 ve 2 kademede camın belli noktasında takılıyor ve devam etmiyor son hıza gitrdiğinde geciyor bunun sebebi ne olabilir?
-Cam o takıldığı noktada çatlaktı değiştirdim.
-Silecek muzları eskidir sandım değiştirdim.
Başka aklıma dgelen birşey yok. Yardımın için şimdiden Teş.
Hocam gruba hoşgeldin ama, zahmet olmazsa; önce BURAYA tıklayıp, kendinden biraz bahsettikten sonra aracın birkaç fotosunu upload eder misin?
Sorularına daha kısa zamanda cevap alabilmen açısından bunu yapman gerekiyor.
Yoksa biraz zor cevap verir arkadaşlar.
-
Araçın şuanda elimde resmi yok araç yeni geldi. Şuanda eksik, bozuk ve değişmesi gereken parçaları tespit ediyorum Şanzuman da arıza vardı kalkarken çok titreme yapıyordu o iş halloldu dün aldım aracı ustanın eline sağlık çok güzel yapmış.
Ama en kısa zamanda resimlerini çekip eklerim saygılar. -
quote:
Orijinalden alıntı: g3c3yuruy3n
Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldığım için üzgünüm bu güne kadar neden bulamadım sizleri =)
[ QzMéN ] Sana bir sorum olucak silecek 1 ve 2 kademede camın belli noktasında takılıyor ve devam etmiyor son hıza gitrdiğinde geciyor bunun sebebi ne olabilir?
-Cam o takıldığı noktada çatlaktı değiştirdim.
-Silecek muzları eskidir sandım değiştirdim.
Başka aklıma dgelen birşey yok. Yardımın için şimdiden Teş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 6 Mayıs 2010; 14:23:45 > -
Sa hayırlı aksamlar takım.Size bır sey danısmak istiyorum.Bu aralar benım doğanın süreklı fanı calışır oldu.bazen 5 km gıtmeden baslıyor çalısmayadereceye bakıom 80 derecede.acaba havanın sıcak olmasındanmı kaynaklanıyor yada fan müşürümü arızalıdır?kontagı kapttıktan sona 5 dk falan daha çalısıyor.Bu konuda fikri olan paylaşırsa memnun olurum.Hayırlı geceler.. -
quote:
Orijinalden alıntı: KraL64
Sa hayırlı aksamlar takım.Size bır sey danısmak istiyorum.Bu aralar benım doğanın süreklı fanı calışır oldu.bazen 5 km gıtmeden baslıyor çalısmayadereceye bakıom 80 derecede.acaba havanın sıcak olmasındanmı kaynaklanıyor yada fan müşürümü arızalıdır?kontagı kapttıktan sona 5 dk falan daha çalısıyor.Bu konuda fikri olan paylaşırsa memnun olurum.Hayırlı geceler..
Benim de bu aralar çabuk çalışmaya başladı. Eskiden fanın çalışması için arabaya yüklenirdim ama artık gerek kalmıyor. Radyatörde tıkanma da olabilir. Motor stop ettikten sonra fanın normalde 1-2 dakika çalışması lazım. Başka fikirler varsa onları da almak isterim. Çünkü radyatörü geçen sene şişlettim. -
doğru radyatör tıkalı olabilir... kışın motor ısınmıyordu benim de... ama bu günlerde de geç ısınıyor, acaba termostatı sökmeden test etmenin bi yolu var mı ??? -
quote:
Orijinalden alıntı: DH Konsey
quote:
Orijinalden alıntı: KraL64
Sa hayırlı aksamlar takım.Size bır sey danısmak istiyorum.Bu aralar benım doğanın süreklı fanı calışır oldu.bazen 5 km gıtmeden baslıyor çalısmayadereceye bakıom 80 derecede.acaba havanın sıcak olmasındanmı kaynaklanıyor yada fan müşürümü arızalıdır?kontagı kapttıktan sona 5 dk falan daha çalısıyor.Bu konuda fikri olan paylaşırsa memnun olurum.Hayırlı geceler..
Benim de bu aralar çabuk çalışmaya başladı. Eskiden fanın çalışması için arabaya yüklenirdim ama artık gerek kalmıyor. Radyatörde tıkanma da olabilir. Motor stop ettikten sonra fanın normalde 1-2 dakika çalışması lazım. Başka fikirler varsa onları da almak isterim. Çünkü radyatörü geçen sene şişlettim.
aynısı bana da oldu arkadaşlar gittim arkadaşa sanayiye dedi yazlık müşir var bundan o yüzden erken fan açar dedi boruları da kontrol ettim bi sorun yoktu demek yaz gelince böle oluyo
-
Motor zaten yapısı gereği çabuk ısınıyo,yazlık müşirin de açma derecesi 67-82 arası.Erken açması normal,hem daha iyi motor çok ısınmamış olur -
Benim aracımda çabuk fan açıyor ama hararet 92 nin üstüne çıkmıyor zaten önceki sahibi motoru yaktıgından radyatör fln hepsi sıfırdan yapılmış eğer hararet 92 nin üstüne çıkmıyosa problem yok bence... -
Bence müşüün yerine termostat yazlık olursa daha mantıklı. -
quote:
Orijinalden alıntı: DH Konsey
Bence müşüün yerine termostat yazlık olursa daha mantıklı.
+1 aynen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _tolqa_ -- 8 Mayıs 2010; 12:12:32 > -
quote:
Orijinalden alıntı: DH Konsey
Bence müşüün yerine termostat yazlık olursa daha mantıklı.
Motorun soğuk aşamasında aşıntıyı arttırmaz mı bu durum.Hani ilk çalıştırma anından itibaren sürekli su devirdaim olcak,ısınması daha geç olcak falan.Bence en iyisi yazlık müşir gibi sanki -
quote:
Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]
quote:
Orijinalden alıntı: DH Konsey
Bence müşüün yerine termostat yazlık olursa daha mantıklı.
Motorun soğuk aşamasında aşıntıyı arttırmaz mı bu durum.Hani ilk çalıştırma anından itibaren sürekli su devirdaim olcak,ısınması daha geç olcak falan.Bence en iyisi yazlık müşir gibi sanki
Sürekli fan açmasını istersen müşür de olabilir. Yazlık termostat takarsan çok nadir fan açar. Hiç termostat olmamasından iyidir. -
ben şu sis farlarını bağlama konusunda yardım isticektim ilk sayfada vardı ama hiç bişey anlamadım k.bakmayın lütfen... bide sis farının sigortası diye bişey işaretlenmişti sigorta kutusunda onlar arka sağ ve solun oluyor.. bu bağlanı şemasını gerekli olan malzemeleri vs. lazım olan herşeyi yazarmısınız.. bi yerde sordum komple sistemi 150 tlye çekerim dediler -
-
Çok sıkarsan ampulü parlak yanar,biraz daha gevşek ayarda bırak normale döner o -
Bu sefer de ben bişey sorayım.Marşa bastığım zaman bikaç tur gıvv diye bi ses geliyo,boşa dönüyo gibi,sonra araba çalışıyo.Acaba marş motorunun dişlilerine mi bişey oldu,yoksa volanda mı bi sorun var
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X