Şimdi Ara

Otomatik araç yokuş aşağı inerken devir artıyor. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
25.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Easy champ.
    Opel astra aynısını yapıyor dizel easytronic. Genelde boşa alıyorum inmeden hemen önce ya da Manuele.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: InspiredTiger

    Hocam otomatik araç almışız neden kendim manuel vites atayım, o yüzden bunu bir sorun zannettim ama değilmiş.

    Öyle yapacağım artık, her gün indiğim bir yokuş var bugün oradayken manuelde kullandım.

    Yokuşu inerken manuele atıp neden vites büyütesiniz ki ? Adamlar böyle güzel bi akıllı teknolojik fonksiyon sunmuş. Boşuna fren balatalarınızı disklerinizi erken bitirirsiniz. Bağırarak insin nolcak alışırsınız. Passata biniyosunuz bide harıl harıl motor sesi içeri vereceğini sanmıyorum. Benimsersiniz size güveniyorum

    Bence iyi sistem. Alışırsınız. Benim audide tam ayarında kusursuz çalışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 24 Nisan 2021; 5:13:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakıt ekonomisi için aslında yokuş aşağı hızlanması daha mantıklı değil mi çok eğimli yerlerde olmasa bile düzde süzülmesi daha fazla ekonomik katkı sağlayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cafzafer2

    Yakıt ekonomisi için aslında yokuş aşağı hızlanması daha mantıklı değil mi çok eğimli yerlerde olmasa bile düzde süzülmesi daha fazla ekonomik katkı sağlayabilir
    Yokuş aşağı gaz pedalına hiç basmadığı sürece isterse 200 le gitsin isterse 30 la, yakıt tüketimi sıfırlanır enjektör yakıt püskürtmez. Hızlı gitmekle yavaş gitmekle yakıt ekonomisinin olayı yok. Tüketim 0.0 lt ise bu sadece aracın gaz pedalına hiç basmadan ve tekerleklerin hareket halindeyken mümkün olur bi tek.

    Sizin süzülme kastınızı anladım ben devri 1500 lerde veya daha altta tutabiliyosa tutsun böylece motor kompresyona binmesin ve motor, lastikleri frenlemesin aksın gitsinki daha az tüketsin. Ama hayır. Otomobil üreticisinin önceliği güvenliktir sonra yakıt meselesine bakar. Adamın öncelik düşüncesi şu; "bu herif yokuştan inerken ben motor freni yapmasına vesile olayım vites büyütmeyim daha az fren gücü uygulayarak daha erken daha kuvvetli dursun ben şanzımanıma bu fonksiyonu koyayım" der, senin yokuşta daha hızlı süzülüp yakıt tüketmeden daha uzun gitmeni değil önce senin güvenliği kıstası, yakıt tüketimi kaygısı ikinci gayesi adamın

    Mesela yokuş aşağı inerken gaz pedalına basmıyorsak kullandığımız klimada beleşe gelir aynı zamanda tam tersi kışın çok soğuklarda kalorifer açık bi şekilde yokuş iniyorsak hararet 90 dan inmeye başlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 24 Nisan 2021; 5:24:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araba benzin yakmaz ama yokuş aşağı ivmelenme olursa daha çok yol bedava gitmez mi

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cafzafer2 C kullanıcısına yanıt
    Hocam mesajı tekrar düzenledim bi daha okursanız daha net anlayacaksınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde de 2014 golf dsg var hiç bele yapmıye

    5000 devir nedir ya kesin bir sorunu var  

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.