Şimdi Ara

Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
148
Cevap
1
Favori
12.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    Citroen'de CVT olsaydı keşke.

    yaklaşık bir aydır Citroen siparişi verdim, verecem, gidip gidip geliyorum, gidip gidip geliyorum, az daha araştırayım diyorum. Yeni kasalarla ilgili herkes te memnun, MCP den de şikayet yok.
    Rakamlar ortada, biri beni aksine ikna edemezse C3 ya da C4 ü alacam herhalde, öyle gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seuaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    Citroen'de CVT olsaydı keşke.

    yaklaşık bir aydır Citroen siparişi verdim, verecem, gidip gidip geliyorum, gidip gidip geliyorum, az daha araştırayım diyorum. Yeni kasalarla ilgili herkes te memnun, MCP den de şikayet yok.
    Rakamlar ortada, biri beni aksine ikna edemezse C3 ya da C4 ü alacam herhalde, öyle gözüküyor.

    Jazz Hybrid'i ne zmn gelicek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: seuaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    Citroen'de CVT olsaydı keşke.

    yaklaşık bir aydır Citroen siparişi verdim, verecem, gidip gidip geliyorum, gidip gidip geliyorum, az daha araştırayım diyorum. Yeni kasalarla ilgili herkes te memnun, MCP den de şikayet yok.
    Rakamlar ortada, biri beni aksine ikna edemezse C3 ya da C4 ü alacam herhalde, öyle gözüküyor.

    Jazz Hybrid'i ne zmn gelicek?

    bilgim yok, öyle bir şey varsa biraz da arabasız gezer bekleriz gerekrise:)




  • İlk sayfaya bugün yaptığım test sürüşlerini ekledim.
  • yeni kia rio hatchback öneririm... fiyatına göre cok cok dolu ve sekil itibariyle diger araclardan daha iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captor34

    yeni kia rio hatchback öneririm... fiyatına göre cok cok dolu ve sekil itibariyle diger araclardan daha iyi

    40bin liradan başlamıyormu rio?
  • polom var ama corsa alirdim jazz cok pahali ama corsa guzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: captor34

    yeni kia rio hatchback öneririm... fiyatına göre cok cok dolu ve sekil itibariyle diger araclardan daha iyi

    40bin liradan başlamıyormu rio?

    baslangic fiyati 33 bin lira
  • Otomatik şanzımana sahip modelleri 40 bin liradan başlıyor.
  • arkadasim manuel my fiesta almis 1.25 benzinli ve inanilmaz indirim yapmislar

    41 falanmis herhalde liste fiyati 32ye almis. fordla konusun derim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    arkadasim manuel my fiesta almis 1.25 benzinli ve inanilmaz indirim yapmislar

    41 falanmis herhalde liste fiyati 32ye almis. fordla konusun derim ben

    Hocam ford'la konuştum ama ciddi bir pazarlık yapmadım. Fiesta ile test sürüşü yaptıktan sonra aracı beğenirsem sıkı bir pazarlık yapabilirim.
    Arkadaşınızın aldığı indirim şaşkınlık verici. Kotalarını doldurmak için bayi kendi üzerine araç alıyor, belki de böyle bir durum vardır.
  • Listeye eklenmesi gereken bir araçda COLT

    fiyatı donanım ve yakıt yönünden çok daha uygun. şuan benzinli araçlarda en az yakan araç colt sonra jazz gelir.
    en donanımlı araç jazz sonra colttur. coltun motoru jazzdan daha güçlü. jazzın bagajı colttan daha büyük.
  • AVEO LTZ ya da lt otomatik tavsiye ederim ltz kullanıyorum yol tutus donanım süper.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    arkadasim manuel my fiesta almis 1.25 benzinli ve inanilmaz indirim yapmislar

    41 falanmis herhalde liste fiyati 32ye almis. fordla konusun derim ben

    Hocam ford'la konuştum ama ciddi bir pazarlık yapmadım. Fiesta ile test sürüşü yaptıktan sonra aracı beğenirsem sıkı bir pazarlık yapabilirim.
    Arkadaşınızın aldığı indirim şaşkınlık verici. Kotalarını doldurmak için bayi kendi üzerine araç alıyor, belki de böyle bir durum vardır.

    aslinda ben de oyle dusunuyorum
    sonucta sifir olacagindan sorun olmaz kanimca




  • juke ve punto'nun test sürüşlerini ekledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    juke ve punto'nun test sürüşlerini ekledim.

    Nissanın frenleri ile ilgili benim sattığım aracım micrada geç kavrama yahut fazladan basma gibi bir sorun hiç yoktu. Kullandığınız test aracı sorunlu olabilir. Ayrıca noteun fren disklerinde olan problem geç kavrama ile ilgili değil disklerin kullanım ile aşınması, eğilmesi, bozulması ile ilgiliydi.

    puntoda kullandığınız yarı otomatik aracın şanzımanı bir süre sonra sıkıntılı olacaktır, ayrıca eğim algılama durumu yoksa vitese müdahale etmeniz zorunlu olacaktır.

    b segmentinde cvt hem gücü aktarmaya iyi gönderen, hem de konforlu bir seçenek. son dönemde yaşanan ıslak kavrama (7ileri) dsg problemleri de düşünülürse cvt şu anda bana göre rakipsiz kalıyor.
    cvt nin yüksek torkta gücü kaldıramayabileceği konuşulmuştu. bir dönem focus II tdci lerde kullanıldı ve çokça problem yaşandı. bu yüzden düşük torklu b segment(hafif) araçlarda sorun olmayacağını düşünüyorum. hatta nissan 2 yıllık micra deneyiminden sonra juke ve qq'ya da bu şanzımanı getirdi. demekki kalitelerine güveniyorlar çünkü qq da kullanılan benzinli motor sanorım 150 Nm civarı bir torka sahip.

    cvt jazz, cvt micra benim hala gönlümdeki araçlar b segmentinde. yazdığınız araçlar içerisinde fiyat performans olarak hala en mantıklısı micra.




  • JAZZ bakabilirisn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    Nissanın frenleri ile ilgili benim sattığım aracım micrada geç kavrama yahut fazladan basma gibi bir sorun hiç yoktu. Kullandığınız test aracı sorunlu olabilir. Ayrıca noteun fren disklerinde olan problem geç kavrama ile ilgili değil disklerin kullanım ile aşınması, eğilmesi, bozulması ile ilgiliydi.

    puntoda kullandığınız yarı otomatik aracın şanzımanı bir süre sonra sıkıntılı olacaktır, ayrıca eğim algılama durumu yoksa vitese müdahale etmeniz zorunlu olacaktır.

    b segmentinde cvt hem gücü aktarmaya iyi gönderen, hem de konforlu bir seçenek. son dönemde yaşanan ıslak kavrama (7ileri) dsg problemleri de düşünülürse cvt şu anda bana göre rakipsiz kalıyor.
    cvt nin yüksek torkta gücü kaldıramayabileceği konuşulmuştu. bir dönem focus II tdci lerde kullanıldı ve çokça problem yaşandı. bu yüzden düşük torklu b segment(hafif) araçlarda sorun olmayacağını düşünüyorum. hatta nissan 2 yıllık micra deneyiminden sonra juke ve qq'ya da bu şanzımanı getirdi. demekki kalitelerine güveniyorlar çünkü qq da kullanılan benzinli motor sanorım 150 Nm civarı bir torka sahip.

    cvt jazz, cvt micra benim hala gönlümdeki araçlar b segmentinde. yazdığınız araçlar içerisinde fiyat performans olarak hala en mantıklısı micra.

    İkinci bir bayide Micra'yı tekrar denedim. Maalesef fren yapmak için pedala normalden fazla güç uygulamanız gerekiyor. Tüm nissanlardamı böyle diye merak edip Juke'u da denedim. Juke'un frenleri normaldi.




  • 33 500TL'ye Hyundai i20 Prime (en dolu modeli) otomatik satın aldım. Boya koruma da hediye ettiler.
    Araçta standart özellikler haricinde dijital klima , sis farları, park sensörü, renkli camlar, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar var.
    Muadili modellerin en boş versiyonlarını bile bu fiyata alamıyorsunuz.
    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    33 500TL'ye Hyundai i20 Prime (en dolu modeli) otomatik satın aldım. Boya koruma da hediye ettiler.
    Araçta standart özellikler haricinde dijital klima , sis farları, park sensörü, renkli camlar, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar var.
    Muadili modellerin en boş versiyonlarını bile bu fiyata alamıyorsunuz.
    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.



    hayırlı olsun,
    bende aynı aracı 1 yıl kullandım, memnun kalırsınız
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.