Şimdi Ara

Otomatik paket yenilenmemesi sonucu 30TL gitti [Şikayet/Sonuç] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
5.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende tüketici haklarına, aveaya, başbakanlık sitesine gönderdim bu yazıyı

    Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. hakkında mağduriyetimi bildirmek istiyorum. 2,5 yıldır kontorlu Avea hat kullanıcısıyım. 08.08.11 tarihinde 30,20 lira bakiyemin haksız bir şekilde bakiyemden düşüldüğünü bildirmek isterim. Konu ile ilgili olarak Avea Müşteri Hizmetlerine ulaştım ancak, 48 saat içinde dönülcek, bugün çözümlencek, en kısa sürede hallolcak, gibi tutarsız cevaplarla konuyu ört pas etmeye çalıştılar. Avea Müşteri hizmetlerine ilk ulaştığımda, kotamın dolduğunu söylediler. Bunun üzerine ayrıntılı kullanım detayı istedim ve bana ulaştırmadılar dolayısıyla bu 30 liranın kesintisinin bu olmadığı anlaşıldı. Daha sonra bir şikayet başvurusu daha yaptım. Bu seferde Avea nın resmi sitesinde belirtildiği üzere 30 gün de bir yenilenmesi gereken paketin yenilenmediğinden dolayı bakiyenin düştüğünü söylediler. Sistemlerindeki bu hatayı benim üzerime yıkmaya çalıştılar. 48 saat içinde çözüceklerini söyledikleri bu sorunumla ilgilenildiğini bile düşünmüyorum. Bu konu çözülmez ise en kısa sürede Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. ye karşı yasal prosedürü başlatıcağımı bildirmek isterim. Bu konuyla ilgili elinizden gelen gayreti göstermenizi arz ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheMusty -- 14 Temmuz 2011; 14:24:15 >




  • geri aramam söylenen mesaj sonrasında müşteri hizmetlerini aradım, konunun çözümlendiğini söylediler.
    açıklamaya göre, ayın 11'i gecesi pakedim sona eriyor. 12'sine girdiğimiz, saat 00.16'daki kullanımım ise paket yenilenmediği için normal ücrete tabi oluyor. anlatılana göre burda problem yok, çünkü pakedin yenilendiğine dair bana mesaj gelmesi gerekiyormuş. yani ben pakedim yokken kullanım yaptığımdan dolayı bir düşüş yaşamışım. açıklamada bunu belirtmişler. yani her ne kadar otomatik yenilenmesi gerekiyorsa da, arada bir açıklık var ve bu kaybı bu yüzden yaşadık.
    hadi bunu geçtim, oluşan kayba bakalım. 0.05TL/MB deniyor sitede, ve benim 6021120 byte, yani 6mb 21kb 120b data kullanımım var. kısaca 6MB diyelim, hattımdan 30 kuruş düşmesi gerek. fakat görünene göre 19tl 60 kuruş düşüş olmuş. karşımdaki bayana bunların hepsini detaylarıyla açıklayarak, birebir kendisinin de onayını alarak izah ettim. hesap hareketleri detayımı açtırarak, nerde ne kadar kullanım yaptığımı, ne kadarlık bir data kullanımı sonrasında ne kadarlık bir tl düşüşü olduğunu gösterdim. sorunun bir an önce çözülmemesi durumunda işlem başlatacığımı söyledim. kendisi yeniden şikayet kaydımı aldı, bu sefer fazla ücretlendirme olduğu konusunda. ben bir daha beklemek istemiyorum, çözülmemesi durumunda işlemleri başlatacağımı yeniledim.
    doldurulan şikayet formunun da bana okunmasını istedim. formda detaylar istediğim gibi yazıyor, fazladan ödediğim 19 liranın bana geri iade edilmemesi ve durumun çözülmemesi durumunda gerekli mercilerde işlemleri başlatacağım, bu yüzden de durumun acil olduğu belirtiliyordu.
    yani ya paramı geri verin ben pakedi yükliym, ya da siz yükleyin diye belirttim.
    şimdi bekliyorum yeniden, bi an önce hayırlısıyla çözülse de kurtulsak. TheMusty sana tavsiyem, sen de işlem geçmişinden ne kadarlık kullanımı ne zaman yaptığını ve ne kadar ödeme yaptığını detaylarıyla öğren, konuşurken belirt. bilgili olduğumuzu anlatabilelim ki baştan savma işlemler gerçekleştirilmesin...




  • Biraz önce müşteri hizmetleri sms ile "bizi arayın" gibi bir geri dönüş yaptı. Bende tekrardan aradım ve müşteri temsilcisine bağlandım. Bu şikayetime verilen cevap: "Genç paket, hattınızda 20TL bulunması halinde yenilenicektir" şeklindeydi ve müşteri temsilcisi de anlamadı tam olarak ne olduğunu. Daha sonra üst birime aktarıldım. Ordaki müşteri temsilciside. 30 günde bir otomatik olarak yenilenicektir ibaresinin 31. günü kapsadığını söyledi. Bu konu hakkında bir işlem yapamıycaklarını söylediler. Bunun üzerine yasal süreci başlatacağımı ve hattımı taşıyacağımı söyledim. Yasal süreç sizin hakkınız tabi dedi ve beni hat taşıma bölümüne aktardı. 10 lira yüklemem kaydıyla 30 lira vericeklerini söylediler 3 ay boyunca. Fakat bu hediye 30 lira tarife dışı olucağı için dakikası 42 kuruşla ücretlendirilicek ve yaklaşık 71 dk gibi bir konuşma süresi yapıyor. Bende bu teklifi reddettim ve tekrar bir şikayet talebi oluşturdular. Artık ne yaptıkları umrumda değil, en kısa sürede hattımı Vodafona taşıyacağım.

    Açıkcası yasal süreç gözümü korkutuyor ve elime bir şey geçicek mi kararsızım. Gidipte 30 lira için avukat tutucak halim yok, prosedür nasıl işler onu da bilmiyorum. "Orda 30 gün dedik ama aslında 31.günü kastediyorlardı" diyip işin içinden sıyrılırlarsa ve bide onuların avukat ücretini ödemek zorunda kalırsam hiç iyi olmaz. Bu konuda napmalıyım kararısızım
    :




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMusty

    Biraz önce müşteri hizmetleri sms ile "bizi arayın" gibi bir geri dönüş yaptı. Bende tekrardan aradım ve müşteri temsilcisine bağlandım. Bu şikayetime verilen cevap: "Genç paket, hattınızda 20TL bulunması halinde yenilenicektir" şeklindeydi ve müşteri temsilcisi de anlamadı tam olarak ne olduğunu. Daha sonra üst birime aktarıldım. Ordaki müşteri temsilciside. 30 günde bir otomatik olarak yenilenicektir ibaresinin 31. günü kapsadığını söyledi. Bu konu hakkında bir işlem yapamıycaklarını söylediler. Bunun üzerine yasal süreci başlatacağımı ve hattımı taşıyacağımı söyledim. Yasal süreç sizin hakkınız tabi dedi ve beni hat taşıma bölümüne aktardı. 10 lira yüklemem kaydıyla 30 lira vericeklerini söylediler 3 ay boyunca. Fakat bu hediye 30 lira tarife dışı olucağı için dakikası 42 kuruşla ücretlendirilicek ve yaklaşık 71 dk gibi bir konuşma süresi yapıyor. Bende bu teklifi reddettim ve tekrar bir şikayet talebi oluşturdular. Artık ne yaptıkları umrumda değil, en kısa sürede hattımı Vodafona taşıyacağım.

    Açıkcası yasal süreç gözümü korkutuyor ve elime bir şey geçicek mi kararsızım. Gidipte 30 lira için avukat tutucak halim yok, prosedür nasıl işler onu da bilmiyorum. "Orda 30 gün dedik ama aslında 31.günü kastediyorlardı" diyip işin içinden sıyrılırlarsa ve bide onuların avukat ücretini ödemek zorunda kalırsam hiç iyi olmaz. Bu konuda napmalıyım kararısızım
    :


    Ne 31 gününden bahsediyorlar, saçmalamasınlar, paket gece 00.00'da otomatik yenilenmesi lazım, 30 gün yazıyorsa 30 gündür. Ayrıca avukat tutmanıza gerek yok, ilçenizde bulunan tüketici heyetine gidip konuyu anlatırsanız en geç 2 ay sonra 30 liranız iade edilmiş olur. Cebinizden de 1 kuruş çıkmaz. Bu adiler senden 30 benden 30 diye diye milyon dolarları alıyorlar.

    Hakem heyetine gitmeden önce bir de durumu BTK'nın sitesine yazın. Orası da etkili oluyor ama 1 ayı buluyor sonuçlanması.




  • Bu arada Avea fanboylarını göremeiyoruz bu konuda, hayırdır? Yok mu bu arkadaşlarımıza gerçekten yardım edebilecek birilerine ulaşabilecek bir babayiğit?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatturkrap

    magdur ettigi musteriye 'sikayetiniz ilgili bir gelisme oldu, bizi arayin' ne demek yahu? avea tam capulcu bi anlayis sergilemis..


    ordan bile TL düşürmeye mi çalısıyor bu avea ne yapacaklarını şaşırmışlar yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Hakem heyetine gitmeden önce bir de durumu BTK'nın sitesine yazın. Orası da etkili oluyor ama 1 ayı buluyor sonuçlanması.



    BTK'nın sitesine de yazdım.


    http://www.btk.gov.tr
    http://www.basbakanlik.gov.tr/
    http://www.sikayetvar.com




  • bu nasıl çözülür ben de bilemiyorum şu an, şikayet etmekten ve beklemekten sıkıldım bi an önce olumlu veya olumsuz sonuçlansa da gereğini yapsak. bana hala geri dönüş yapılmadı, ünlü "beni ara" mesajı da henüz gelmedi. gördüğüm kadarıyla kıvırmakta ustalaşmışlar. bir tane ağızları kırk tane sakızları var denir ya, bu da bunun gibi. dedikleri birbirlerini tutmuyor arada biz mağdur oluyoruz. şimdi ben de BTK'nın sitesine başvuracağım. hala sonuçlanmadığı için de beklemeye devam edeceğim...
  • evet yazdığım tarihe bakınız. hala herhangi bir gelişme yok. olacağını da artık sanmıyorum. sitelerinde 0.05TL/MB yazmasına rağmen, yok o KB falan diyorlar. artık diyecek birşeyim yok. hak yerini bulur.
  • Bu sabah 8 de Vodafone oluyor hattım, 2,5 yılda 900lirayı aşkın kontur yuklemiş biri olarak haram ediyorum hakkımı
  • Siz aveaya 30 lira kaptırmışsınız dert yanıyorsunuz.Turkcelle yok yere 150 200 fatura ödeyen tonlarca insan var :) hep biliçsizlikten..Oysaki kullanıma göre paket seçse 40 50 ödeyecek
  • Önce paketiniz 00.00.01 de yenileniyor sonra 31. gün hayatım boyunca uğraşsam bu kadar yalanları bulamam nasıl beceriyorlar hayret doğrusu sadece avea için değil vodafone ve turkcellde aynen böyle bir defa vodafone'nun çalıştığı merkeze gittim çalışanların çoğunun uzaktan yakından teknolojiyle ilgisi olduğunu sanmıyorum tamam herkes bi ekmek kazansın ama laf ebeliğiyle değil bilgiyle kazansın.
    En son turkcell mh saçmalayınca bende en ucuz en fazla dakika hangisi veriyorsa onu aktif kullanıyorum şimdilik genç paket avea sonuçta hepsinde müşteri hizmetleri kalite falan hikaye olduğuna göre kriterim budur benim.
  • arkadaşlar benim konuya ilk yazdığım tarihe bakın, bir de bugüne bakın. hala bir değişiklik yok. az önce aradım. bir arıyorum operatörü duyuyorum ama tuşlar basmıyor, bi arıyorum hiç ses yok, bir arıyorum aktarıldığım yerden kimse cevap vermiyor derken sonunda genel merkeze bağlandım. çıkan bayan hızlandırma işlemini yaptığını ve gün içinde bana dönüleceğini söyledi. hızlandırma işlemi zaten yapılmıştı ama, bilmiyorum; gün içinde dönülecek dedi. bekliyorum hala. trajikomik bi durum. 19 lirayı geri yollamak için 19 liralık aranmayı mı bekliyorlar nedir?
    ben birşeye kanaat getirdim, bence aveanın bu kadar ucuz olmasının sebebi, müşteri hizmetlerinin ücretli ve çözüm üretemez olması gibi birşey olsa gerek. kredileri orayı arayarak kaybediyoruz, internet, sms veya dakika kullanımı yerine...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    arkadaşlar benim konuya ilk yazdığım tarihe bakın, bir de bugüne bakın. hala bir değişiklik yok. az önce aradım. bir arıyorum operatörü duyuyorum ama tuşlar basmıyor, bi arıyorum hiç ses yok, bir arıyorum aktarıldığım yerden kimse cevap vermiyor derken sonunda genel merkeze bağlandım. çıkan bayan hızlandırma işlemini yaptığını ve gün içinde bana dönüleceğini söyledi. hızlandırma işlemi zaten yapılmıştı ama, bilmiyorum; gün içinde dönülecek dedi. bekliyorum hala. trajikomik bi durum. 19 lirayı geri yollamak için 19 liralık aranmayı mı bekliyorlar nedir?
    ben birşeye kanaat getirdim, bence aveanın bu kadar ucuz olmasının sebebi, müşteri hizmetlerinin ücretli ve çözüm üretemez olması gibi birşey olsa gerek. kredileri orayı arayarak kaybediyoruz, internet, sms veya dakika kullanımı yerine...

    işte aveanın olayını anlamışsın bence hemen o operatörden kaç inanki senin için doğru olan operatörü bulacaksın
    aveada 2 adet faturalı hattım vardı 5 sene korka korka kullandım allahtan bir olay yaşamadım, aveada hizmet diye birşey yok, geçen sene avea kullanırken birgün işim düştü hadi dedim mh arayım 30 dakika bağlanmadı hat düştü hadi dedim bir daha aradım yine 30 dakika bağlanmadı sonra tekrar aradım çabuk bağlansın diye hat çalınma servisine bağlandım durumu anlattım biz hat çalınmayla ilgileniyoruz lüften ilgili bölümü arayın dediler kapattılar resmen sinir oldum neyse gece 12 den sonra tekrar aradım sanırım saat 01 idi 10 dakikada bağlandı işimi hallettim ertesi sabah 2 hattımıda başka operatöre taşıdım şimdi çok rahattım




  • efem-35, öncelikle azminden dolayı tebrik ederim :) ne yapıp edip ulaşmışsın bi temsilciye :) sorun şu ki, aveanın yeterince iyi olmadığını söylüyorum fakat diğerlerini de fiyatlardan dolayı tercih edemiyorum açıkcası... şu 19luk paket olmasaydı dururmuydum bilmiyorum, gerçi 19luk diyoruz ama kaç 19...
    Allah'a şükür az önce benim sorun çözüldü... faturalandırma biriminden kendileri aradılar bu defa. şaşırtıcıydı... 19liralı kaybın neden yaşandığını açıkladılar. sitedeki 0.05 olarak gözüken faturalı hat sahiplerinin kota aşımı yapması durumuymuş. ben de ondan sonra aradığımda öğrendiğim 21 kuruşluk ücretlendirmeden bahsettim. mh aradığımda bana mb başına 21 kuruş gibi birşey demişlerdi. bana detaylarıyla açıkladılar. bunları sitede görüp göremeyeceğimi sordum ve girmem gereken yeri tarif ettiler. faturasız hatlar için olan bölümde gprs diye baktığımızda görebilirmişiz sanırım.
    yaptığı açıklamada wap gprs kullanımı yaparsak her 10 kb için 21 kuruş, internet 3g kullanımında ise her 60 kb için 21 kuruş olduğunu söyledi. ben diğer bilgilere göre hareket ettiğim için kaybımdan şikayetçiymişim, gerekli bilgilendirmeyi yapıp, kredileri hattıma geri yüklediler sağolsunlar.
    mh aramaktan zaten bi 5-10 lira gitmiştir dediğim gibi, ama zararın neresinden dönülürse kardır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DhAk -- 25 Temmuz 2011; 20:39:30 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.