Şimdi Ara

Otomatik paket yenilenmemesi sonucu 30TL gitti [Şikayet/Sonuç]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
5.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ilerliyecek yazımda Aveanın 30TL mi nasıl aldığından ve direnişimden bahsedeceğim.

    Aveanın 19TL lik 1000 dk + 1000 sms + 1GB internet paketini kullanıyordum. Pakete geçtiğimiz ayın 7 sinde başlangıç yapmışım. Bu ayın 7sini 8ine bağlayan gece 3G ile telefonumdan internette dolaşıyordum. Gece 00.02 de birden bağlantı hatası aldım ve "Kullanılan Bakiye 30 lira 20 kuruş","Kalan Bakiye 4 kuruş" tarzında bir uyarı aldım. 9333 ü aradığımda ücretsiz 1005 dk konuşma sürem olduğunu söyledi ama sms ve internetten bahsetmedi. O gece birşey yapamadım doğal olarak ve sabah olmasını bekledim. Sabah ilk işim Müşteri Hizmetlerini farklı bir telefondan aramak oldu. 18 dk bekledikten sonra nihayet müşteri temsilcisine bağlanabildim ve 30 liramın nereye gittiğini öğrenmek istediğimi söyledim ve olayı anlattım. O da bilgilerimi kontrol etti ve hattınızda herhangi bir aktif paket tanımlı değil dedi. Bu durumda ben 1 ay boyunca nasıl internete girdiğimi öğrenmek istediğimi söyledim. Kontrol ediyorum dedi ve yaklaşık 2 dk bekletti telefonda. Daha sonra 1GB kotanızı aştığınızdan dolayı bakiyeniz gitmiş dedi. Bende telefonumun sayacı 350mb gösteriyor bunun imkansız olduğunu söyledim. O da yapabileceği bir şey olmadığından bahsetti, mantıklı açıklamanın kota aşımı olduğundan bahsetti. Bende bunun üzerine 1 aylık tüm internet geçmişimi ve hangi saat kaç mb hepsinin dökümünü istediğimi söyledim. Bunun üzerine tekrardan beklemeye aldı ve 1 dk sessizlikle baş başa bıraktı. Tekrar bağlandığında şikayet talebi alabilceğini söyledi ve bunun üzerine inceleme yapılıcağını söyledi. Şikayet talebimi aldı ve ana fikir olarak müşteri kota aşımı yaptığını kabul etmiyor gibi bir şikayet formu oluştudu. Bana en kısa sürede dönülceğini söyledi. Aradan 3-4 saat geçti ve bana aşağıdaki gibi bir mesaj geldi;



    Bunun üzerine yeniden müşteri hizmetlerini aradım ve yaklaşık 20dk sonra bağlanabildim. Şikayetim olduğundan bahsetmedim ve 19 TL lik kampanya hakkında bilgi almak istediğimi söyledim. 25 yaş altı TC kimlik no gerekiyor vs.vs. anlattı kampanyayı. Bende; peki paket 30 günde bir otomatikman yenileniyor mu? diye sordum. Yeterli bakiye olması durumunda otomatik olarak yenilendiğini söyledi. Bunun üzerine daha önce şikayet kaydım olduğunu ve bunun durumunu öğrenmek istediğimi söyledim. Kayıtlarıma ulaştı ve kota aşımı olmadığını ancak hatta yeterli bakiye olmadığı için paketin yenilenmediğini söyledi. Bunun üzerine hattımda ki kontur kayıtlarını incelemesini söyledim 30 lirayı ne zaman yukleyip ne zaman gittiğini de söyledim. Kontrol ediyorum dedi ve 3 dk sessizliğin ardından beni onayladı ve o gece 30 lira 20 kuruş harcandığını söyledi. Bende; "şimdi kontur var dediniz, biraz önce olmadığı için yenilenmediğini söylediniz hangisine inanmalıyım" dedim. Sistemde bazı gecikmeler olabiliyor, paketiniz 00.00.01 de yenileniyor ve siz o sırada internette olduğunuz için yetersiz bakiye oluşmuş ve yenileyememiş olduğunu söyledi. Teknik olarak 1 saniyede 30 lirayı harcıycak kadar veri akışının teknik olarak imksansız olduğunu söyledim ki öye olsa bile bilgilendirme kısımında 30 gün 1 saniyede yenilenir deseydiniz neden 30 gün diyorsunuz, sistemdeki gecikme için beni sorumlu göstermeye çalışmayın dedim. Ayrıca pakletimin süresi bitmeden 1 gün önce bilgilendirme mesajı dahi almadım, bundan beni sorumlu tutamassınız dedim ve üst kurumu bağlamalarını istedim. Bunun mümkün olmadığını ve şikayetiniz varsa şikayet talebi alabilceğini söyledi. Bunun üzerine kelime kelime yazdırdım ve şikayet ekranını baştan okutup onaylattım. 48 saat içerisinde size geri dönülecek dedi ve telefonu kapattım.

    Dün ise aşağıdaki gibi bir mesaj aldım;



    Şimdi genel olarak tabloda hoş karşılamadığım şeyleri ele alcak olursam: Öncelikle tüketicinin cehaletinden ve bilgisizliğinden yararlanmaya çalışmaları kesinlikle hiç hoş değil. Mesela kotanız dolmuş dediğinde, kota sayacından haberi olmayan birisi "ya geçmiş olabilirim bugun çok takıldım internette" diyebilir, veya paketinizin süresi bitmiş dediğinde 1 gün önceden mesaj atmadıkları için hesap soramayabilirdi ve kendini paketin başlangıç zamanını unuttuğu için sorumlu olabilirdi bu hatadan. Ayrıca "Şikayetiniz değerlendirilmiştir bizi arayın" da ne demek? 30 liranızı aldık bi de tekrar arayın derdinizi anlatmak içinde konturlerinizi alalım. 30 lira için uğraştığınıza değmicek 2 gün sonra unutucak nasıl olsa düşüncesi de ağır basıyor sanırım bu sistemde. 48 saat dolmasına rağmen hala bana dönülmedi ve yarın sabah tekrardan ulaşıp şikayetimin durumunu öğreneceğim peşini bırakmayacağım. 30 liramı alabilmek için belki 50 liralık daha kontor harcayacağım ama hakkımın arkasındayım sonuna kadar. Gerekirse tüketici hakları mahkemesine bile giderim ama o 30 lira, kazandıkları en kolay 30 lira olmayacak kesinlikle.

    Gelişmelerle konuyu güncel tutmaya çalışacağım, önerisi veya fikri olan varsa ve paylaşırsa sevinirim, herkese iyi forumlar.







  • Öncelikle geçmiş olsun....
    Benimde başıma yanlışlıkla tanımlanan genç paketi kullanmadan iptal edip bedelini geri almak istemiştim 45 dakikalık görüşmem sonuç vermedi
    AVEA bayisine gidip hat kapattırmak için form doldurdum Bayi 5TL ücret alabilir
    2 saat sonra aveayı aradım formumun ulaşıp ulaşmadığını sordum evet dediler ve ikna ekibine aktarıldım.
    Bana 3 ay boyunca 10 tl yüklememe 30TL önerisini yaptılar bende hattımdan düşen 20 TL gelmediği sürece olmaz dedim talep aldılar hep ilk önerdikleri fırsatı hemde benden düşen TL'leri geri aldım
    Başka türlü çözüm bulacağınızı sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyeniceli

    Öncelikle geçmiş olsun....
    Benimde başıma yanlışlıkla tanımlanan genç paketi kullanmadan iptal edip bedelini geri almak istemiştim 45 dakikalık görüşmem sonuç vermedi
    AVEA bayisine gidip hat kapattırmak için form doldurdum Bayi 5TL ücret alabilir
    2 saat sonra aveayı aradım formumun ulaşıp ulaşmadığını sordum evet dediler ve ikna ekibine aktarıldım.
    Bana 3 ay boyunca 10 tl yüklememe 30TL önerisini yaptılar bende hattımdan düşen 20 TL gelmediği sürece olmaz dedim talep aldılar hep ilk önerdikleri fırsatı hemde benden düşen TL'leri geri aldım
    Başka türlü çözüm bulacağınızı sanmıyorum
    Biraz önce tekrardan müşteri temsilcisine ulaştım ve bana geri dönülmediğini söyledim. Hızlandırma işlemini gerçekleştirelim en kısa süre içerisinde dönülecektir size dedi. "Merhaba bir şikayet oluşturmak istiyorum ancak benimki yavaş olsun, 4 gün bekleyince hızlandırmak için tekrardan ararım sizi". Böyle devam et avea..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMusty

    Biraz önce tekrardan müşteri temsilcisine ulaştım ve bana geri dönülmediğini söyledim. Hızlandırma işlemini gerçekleştirelim en kısa süre içerisinde dönülecektir size dedi. "Merhaba bir şikayet oluşturmak istiyorum ancak benimki yavaş olsun, 4 gün bekleyince hızlandırmak için tekrardan ararım sizi". Böyle devam et avea..

    Alıntıları Göster
    Avea müşteri hizmetlerinin görevi sen ne dersen de ne kadar haklı olursan ol bi bahane bulmaktır.Yerden göğe haklısın o yüzden aveada ihtiyacın kadar yükleyeceksin ben bildiğim için öyle yaptım ama yanlışlıkla mesaj attım açtığım konudaki gibi 19,75 liraya 19 liralık paketi alamıyorum aslında buda başlı başına bi şikayet ama uğraşdığıma değmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi headkoc -- 11 Temmuz 2011; 11:42:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc

    Avea müşteri hizmetlerinin görevi sen ne dersen de ne kadar haklı olursan ol bi bahane bulmaktır.Yerden göğe haklısın o yüzden aveada ihtiyacın kadar yükleyeceksin ben bildiğim için öyle yaptım ama yanlışlıkla mesaj attım açtığım konudaki gibi 19,75 liraya 19 liralık paketi alamıyorum aslında buda başlı başına bi şikayet ama uğraşdığıma değmez.

    Alıntıları Göster
    Avea üstüne para verse kullanmayacağım operatördür. Mart-Nisan döneminde 1 ay kadar kullanma hatasında bulundum ve tövbe ederek uzaklaştım.

    Yalnız ben Avea müşteri hizmetlerini takdir(!) ediyorum. Ne kadar özel bir eğitim veriyorlarsa hepsi birbirinden seviyesiz ve laftan anlamaz durumdalar. Özenle seçilip eğitildikleri belli.

    Biraz hafızanızı zorlayın; birkaç sene öncesinde Avea değil miydi her yöne sınırsız ama 10.000 dakika sınırlı diyip sonra 100 dakika konuşandan bile yüzlerce lira ara ödeme isteyip hatlarını kapatan? Zorla limti 3000 dakikaya düşürüp fiyat yükselten? Ne değişti söyler misiniz Avea'da o zamandan bu yana? Zamanında 100 dakika konuşup limiti (10.000 dk) aşmışsınız diyen Avea bugün 300 mb kullanımınıza 1 gb kullanmışsınız diyorsa kusura bakmayın bu adamlar bir arpa boyu yol gidememişler. Afedersiniz ama müşteriyi neresinden kazıklasak diye düşündükleri apaçık ortada.

    Yanlış anlaşılmasın, tüm operatörlerimizde bu anlayış var elbette ama benim gözlemlerime göre Avea bu konuda birinci sırayı kimseye bırakmıyor.

    Satılsa da kurtulsak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyaan -- 11 Temmuz 2011; 12:15:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Avea üstüne para verse kullanmayacağım operatördür. Mart-Nisan döneminde 1 ay kadar kullanma hatasında bulundum ve tövbe ederek uzaklaştım.

    Yalnız ben Avea müşteri hizmetlerini takdir(!) ediyorum. Ne kadar özel bir eğitim veriyorlarsa hepsi birbirinden seviyesiz ve laftan anlamaz durumdalar. Özenle seçilip eğitildikleri belli.

    Biraz hafızanızı zorlayın; birkaç sene öncesinde Avea değil miydi her yöne sınırsız ama 10.000 dakika sınırlı diyip sonra 100 dakika konuşandan bile yüzlerce lira ara ödeme isteyip hatlarını kapatan? Zorla limti 3000 dakikaya düşürüp fiyat yükselten? Ne değişti söyler misiniz Avea'da o zamandan bu yana? Zamanında 100 dakika konuşup limiti (10.000 dk) aşmışsınız diyen Avea bugün 300 mb kullanımınıza 1 gb kullanmışsınız diyorsa kusura bakmayın bu adamlar bir arpa boyu yol gidememişler. Afedersiniz ama müşteriyi neresinden kazıklasak diye düşündükleri apaçık ortada.

    Yanlış anlaşılmasın, tüm operatörlerimizde bu anlayış var elbette ama benim gözlemlerime göre Avea bu konuda birinci sırayı kimseye bırakmıyor.

    Satılsa da kurtulsak

    Alıntıları Göster
    öncesinde 1998-2009 arası turkcell faturalı kullandım (2009'da kapattırdım), ayrıca birini 2003, diğerini de 2004'te aldığım ikisi de avea (ve kontürlü) olmak üzere iki hat sahibiyim...

    şunu çok net olarak söyleyebilirim ki, eğer müşteri olarak kesinlikle iplerin/inisiyatifin elinizde olmasını istiyorsanız kontürlü hat kullanın...
    faturalı hatta her şekilde operatörün elindesiniz ve insafına kalmışsınız demektir...

    kendi açımdan kesin kararlıyım, ultra zengin olmadıkça faturalı hat kullanmam, hatta olsam bile kullanacağım şüpheli

    çok basit ve hiçbir itirazınızın olamayacağı tamamen yasal bir "kazık" nasıl atılır söyleyeyim...

    diyelim 20 tl ücret kesilmiş faturalı hattınızın son ödeme tarihini bir hafta geçirin, hattınız kapatılır... gidip 20 tl'yi yatırın hattınız açılır, ama ilk faturada "diğer ücretler" kapsamında sizden 7-8 lira "hat açma ücreti" şakkk! diye kesilir...

    kontürlü hattınıza isterse 60 gün sonra yükleme yapın, yüklediğiniz miktardan kuruş kesilmez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Avea üstüne para verse kullanmayacağım operatördür. Mart-Nisan döneminde 1 ay kadar kullanma hatasında bulundum ve tövbe ederek uzaklaştım.

    Yalnız ben Avea müşteri hizmetlerini takdir(!) ediyorum. Ne kadar özel bir eğitim veriyorlarsa hepsi birbirinden seviyesiz ve laftan anlamaz durumdalar. Özenle seçilip eğitildikleri belli.

    Biraz hafızanızı zorlayın; birkaç sene öncesinde Avea değil miydi her yöne sınırsız ama 10.000 dakika sınırlı diyip sonra 100 dakika konuşandan bile yüzlerce lira ara ödeme isteyip hatlarını kapatan? Zorla limti 3000 dakikaya düşürüp fiyat yükselten? Ne değişti söyler misiniz Avea'da o zamandan bu yana? Zamanında 100 dakika konuşup limiti (10.000 dk) aşmışsınız diyen Avea bugün 300 mb kullanımınıza 1 gb kullanmışsınız diyorsa kusura bakmayın bu adamlar bir arpa boyu yol gidememişler. Afedersiniz ama müşteriyi neresinden kazıklasak diye düşündükleri apaçık ortada.

    Yanlış anlaşılmasın, tüm operatörlerimizde bu anlayış var elbette ama benim gözlemlerime göre Avea bu konuda birinci sırayı kimseye bırakmıyor.

    Satılsa da kurtulsak

    Alıntıları Göster
    Benim de nisan ayından beri faturalarımı yanlış hesaplıyorlar. Nisan ayında ki 444 ve 500 özel aramaları 5 dakilalık periyotlarla ücretlendirmişler örneğin Mh ile 30 dakika görüşmüşüm bu 30 dakikayı 5'şer dakika ayrı ayrı ücretlendirmişler. İlk aradğımda şikayet dosyası oluşturdular ve 20-30 dakika sonra aynı şekilde mesaj geldi Mh arayabilirsiniz diye aradım herkes gibi ben de 20 dakika kadar bekledim çıkan şahıs 17 defa aramışınız yanlışlık yok dedi ben de kesinlikle 17 defa Mh aramadığımı söyledim ve bu görüşleri ne zaman hangi temsilciniz ile hangi konuları görüşmüşüm bunları öğrenmek istediğimi söyledim tekrar şikayet dosyası oluşturdu (sözde) 12 gün bekledikten sonra tekrar aradım mh yine aynı şeyi söyledi 17 defa aramışınız bende kiminle ne görüşmüşüm 17 defa onları söyleyecektiniz dedim. Bu şekilde bir şikayet dosyanız yok dedi. Bende sizden önce görüştüğüm son kişi ile böyle bir şikayet dosyası oluşturuldu hayır yok isterseniz oluşturulmayan şikayet dosyanız hakkında da bir dosya oluşturalım dedi. Bide onun için şikayet dosyası oluşturuldu 3-4 gün sonara aradılar şikayet dosyanızı oluşturmayan personel hakkında gerekli uyarı ve işlemler yapıldı dedi. Hanım efendi neden oluşturmamış diye bir kaç defa sordum (yaptığım o görüşmeyi de dinlemişler) bey efendi oluşturmamış biz gerekli işlemleri yaptık dedi. Benim asıl sorunum bu değil diğeri ne oldu? O daha incelemede velhasıl 8-10 defa daha Mh ile görüşmem oldu bunların içinde yine oluşturlmayan dosyalar, yüzüme kapatılan telefonlar vs. en sonunda bir ay sonra hatalarını kabul ettiler ve 15 Tl indirim uyguladılar. Onuda zaden yaptığım aramalardan çıkardılar. Son iki aydır da süre aşımlarını yanlış hesaplıyorlar. Bende de iki hattımı da taşıyacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Avea üstüne para verse kullanmayacağım operatördür. Mart-Nisan döneminde 1 ay kadar kullanma hatasında bulundum ve tövbe ederek uzaklaştım.

    Yalnız ben Avea müşteri hizmetlerini takdir(!) ediyorum. Ne kadar özel bir eğitim veriyorlarsa hepsi birbirinden seviyesiz ve laftan anlamaz durumdalar. Özenle seçilip eğitildikleri belli.

    Biraz hafızanızı zorlayın; birkaç sene öncesinde Avea değil miydi her yöne sınırsız ama 10.000 dakika sınırlı diyip sonra 100 dakika konuşandan bile yüzlerce lira ara ödeme isteyip hatlarını kapatan? Zorla limti 3000 dakikaya düşürüp fiyat yükselten? Ne değişti söyler misiniz Avea'da o zamandan bu yana? Zamanında 100 dakika konuşup limiti (10.000 dk) aşmışsınız diyen Avea bugün 300 mb kullanımınıza 1 gb kullanmışsınız diyorsa kusura bakmayın bu adamlar bir arpa boyu yol gidememişler. Afedersiniz ama müşteriyi neresinden kazıklasak diye düşündükleri apaçık ortada.

    Yanlış anlaşılmasın, tüm operatörlerimizde bu anlayış var elbette ama benim gözlemlerime göre Avea bu konuda birinci sırayı kimseye bırakmıyor.

    Satılsa da kurtulsak


    Çok haklısınız,faturalı hattımda ayın 18 inde msj paketi aldım.Aylık olduğu için sonraki ayın 18 ine kadar kullanacağımı düşünerek baya bi msj yolladım.
    Gelen fatura 120 tl olmuş.Meğer fatura kesim tarihim olan 24 üne kadarmış.Mesaj paketinizin süresi doldu vs. hiç bir uyarı mesajı gelmediği için KAZIKLANDIM

    Turkcellde 30 sms paketi bile alsam BİR KAÇ KERE uyarı mesajı gelmişti.Avea yerine pahalı! turkcell kullansaydım şu an kardaydım.

    Hiç uğraşamam müşteri hizmetleri fln çözülmüycek nasılsa kendimi yıpratamam.Kontorluye geçirdim dursun kenarda..

    Ve sanırım türkcell şunun farkında; Vodafone ve avea abonelerini öyle soyuyolar ki benden gidenler bana koşa koşa dönecektir..2 kat pahalı olsam da..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Avea üstüne para verse kullanmayacağım operatördür. Mart-Nisan döneminde 1 ay kadar kullanma hatasında bulundum ve tövbe ederek uzaklaştım.

    Yalnız ben Avea müşteri hizmetlerini takdir(!) ediyorum. Ne kadar özel bir eğitim veriyorlarsa hepsi birbirinden seviyesiz ve laftan anlamaz durumdalar. Özenle seçilip eğitildikleri belli.

    Biraz hafızanızı zorlayın; birkaç sene öncesinde Avea değil miydi her yöne sınırsız ama 10.000 dakika sınırlı diyip sonra 100 dakika konuşandan bile yüzlerce lira ara ödeme isteyip hatlarını kapatan? Zorla limti 3000 dakikaya düşürüp fiyat yükselten? Ne değişti söyler misiniz Avea'da o zamandan bu yana? Zamanında 100 dakika konuşup limiti (10.000 dk) aşmışsınız diyen Avea bugün 300 mb kullanımınıza 1 gb kullanmışsınız diyorsa kusura bakmayın bu adamlar bir arpa boyu yol gidememişler. Afedersiniz ama müşteriyi neresinden kazıklasak diye düşündükleri apaçık ortada.

    Yanlış anlaşılmasın, tüm operatörlerimizde bu anlayış var elbette ama benim gözlemlerime göre Avea bu konuda birinci sırayı kimseye bırakmıyor.

    Satılsa da kurtulsak


    Çok haklısınız,faturalı hattımda ayın 18 inde msj paketi aldım.Aylık olduğu için sonraki ayın 18 ine kadar kullanacağımı düşünerek baya bi msj yolladım.
    Gelen fatura 120 tl olmuş.Meğer fatura kesim tarihim olan 24 üne kadarmış.Mesaj paketinizin süresi doldu vs. hiç bir uyarı mesajı gelmediği için KAZIKLANDIM

    Turkcellde 30 sms paketi bile alsam BİR KAÇ KERE uyarı mesajı gelmişti.Avea yerine pahalı! turkcell kullansaydım şu an kardaydım.

    Hiç uğraşamam müşteri hizmetleri fln çözülmüycek nasılsa kendimi yıpratamam.Kontorluye geçirdim dursun kenarda..

    Ve sanırım türkcell şunun farkında; Vodafone ve avea abonelerini öyle soyuyolar ki benden gidenler bana koşa koşa dönecektir..2 kat pahalı olsam da..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım bende avea ya geçtim geçmez olaydım. hani kötü olduğunu biliyodumda.. Bu kadar rezil olacağı aklıma gelmezdi




  • magdur ettigi musteriye 'sikayetiniz ilgili bir gelisme oldu, bizi arayin' ne demek yahu? avea tam capulcu bi anlayis sergilemis..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatturkrap

    magdur ettigi musteriye 'sikayetiniz ilgili bir gelisme oldu, bizi arayin' ne demek yahu? avea tam capulcu bi anlayis sergilemis..
    bu resmen senin 0.40 kuruşuna takla atarız demek çok ayıp birşey sanki avea arayınca maliyeti var ben vodafone mail atıyorum ertesi gün kendileri beni arıyor sanırım turkcellde böyle yapıyor ama avea tam çakal...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avi907

    bu resmen senin 0.40 kuruşuna takla atarız demek çok ayıp birşey sanki avea arayınca maliyeti var ben vodafone mail atıyorum ertesi gün kendileri beni arıyor sanırım turkcellde böyle yapıyor ama avea tam çakal...

    Alıntıları Göster
    kardeşim öncelikle geçmiş olsun diyor, yapılan hatanın en kısa zamanda çözülmesini temenni ediyorum.
    sorun şu ki, neredeyse bire bir aynı problemi yaşıyoruz. benim genç pakedin ayın 11'inde yenilenmesi gerekiyordu, ben de gerekli yüklemeyi yaptım. şehirler arası seyahate çıktığım güne denk geldi. konakladığım yerde gece 12 civarında nette birşeylere bakıyordum ki; kredimin azaldığını gösteren mesaj belirdi ekranda. ve ardından data alışverişi yapamaz oldum. *123# tuşladığımda gördüğüm hattımda sadece 9 kuruşum kaldığıydı. 20 liralık yükleme yapmıştım. kaybolan 1 lirayı umursamayarak, sabaha pakedin yüklenmiş olacağını düşünerekten yattım uyudum.
    sabah uyandığımda saat 8.30 civarıydı ve hattımda herhangi bir değişiklik yoktu. müşteri hizmetlerini aramaya çalıştım fakat; kredim kalmadığı için bunu başaramadım. başka bir telefondan arama yaptım ve şikayetimi belirttim. bana 2-3 saat içinde geri dönüş yapılacağı söylendi, telefonu kapattım.
    seyahatimin uzun süresinde kimseyle iletişim sağlayamadım, zira ne dakikam, ne sms'im, ne de yüklü data'm vardı. ilk konuşmamın üzerinden 7-8 saat geçmesine rağmen herhangi bir değişiklik olmaması sonucunda, müşteri hizmetlerini tekrar aradım. yolculukta olduğumu, yaptıkları hata yüzünden mağdur olduğumu belirttim. bana ayın 15'ine kadar dönüş yapacağı söylendi ve çıldırdım. bunun üzerine de şikayetimin hızlandırıldığı, kısa süre içerisinde dönüş yapacağı söylendi.
    bu konuşmadan saatler sonra, müşteri hizmetlerini yine aradım. yaptıkları hata yüzüden zarar etmekte olduğumu, bir an önce telafi edilmesi gerektiğini söyledim. telefondaki bayan hatayı kabul ettiklerini, en geç 2 güne sorunun çözüleceğini söyledi. ben sorunun neden kaynaklandığını, benim tarafımdan herhangi bir yanlış yapılmamasına rağmen neden günlerce böyle beklemem gerektiğini sorduğumda ise, karşımdaki temsilci gayet ukula biçimde "halil bey size sorunun en geç 2 gün içerisinde çözüleceğini söylüyorum" "benim yapabileceğim birşey yok" şeklinde konuşmaya devam etti. şu durumda aveaya 19 lira borç vermiş durumdayım ve geri ödemeyi (eğer yapacaklarsa) pakedimi yükleyerek yapmalarını bekliyorum. temsilci hanımefendiye en başta her ne kadar kaybolan 1 liramı istemiyorum, yeterki pakedimi en kısa sürede yükleyin dediysem de, cahil ve seviyesiz tavırları sonucunda tepem attı, şikayet dilekçesine onu da eklettim. yazdınız mı diye sorduğumda da aynı şekilde "halil bey şikayet dilekçenizi oluşturdum en geç 2 gün içerisinde sorununuz çözülecektir" demeye devam etti. geçen süredeki kayıplarımın nasıl telafi edileceği, avea'ya borç vermiş gibi olduğumu, yaptıkları hata yüzünden zarar etmekte olduğumu, bir an önce çözülmesini istediğimi, günlerce beklemek istemediğimi söylediğimde de cevap aynı şekildeydi.
    mecbur telefonu kapattım. beklemeye başladım.
    sabah uyandığımda benim telefonumda sorunumla ilgili en kısa zamanda geri gönüş yapılacağı yazan bir mesaj, diğer arama yaptığım telefonda ise onları aramam gerektiğini belirten bir mesaj vardı.
    aradım. ve bana hiçbir şikayetimde hiçbir gelişme olmadığı, sorunun bu gün çözüleceği söylendi.
    ben de şu an beklemedeyim. inşallah en kısa zamanda çözülür.
    ama bu çözülürse, eminim ileride yine yenisi gelecektir. o yüzden bunu hiç unutmayalım :) bundan önce turkcell kullanıyordum ve yaşadığım sorunlardan sonra en azından kredi yüklüyorlardı. avea ise geri bile aramıyor, "beni ara" der gibi mesaj atıyor. burası Türkiye, bu problem çözülür, bir yenisi gelir. bu bundan önce de böyleydi, bundan sonra da böyle olacaktır diye düşünüyorum.
    hukuki yollara başvurmak mı? o da neymiş? biz anca böyle bekleriz...
    haksız mıyım dostlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DhAk -- 13 Temmuz 2011; 20:55:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    kardeşim öncelikle geçmiş olsun diyor, yapılan hatanın en kısa zamanda çözülmesini temenni ediyorum.
    sorun şu ki, neredeyse bire bir aynı problemi yaşıyoruz. benim genç pakedin ayın 11'inde yenilenmesi gerekiyordu, ben de gerekli yüklemeyi yaptım. şehirler arası seyahate çıktığım güne denk geldi. konakladığım yerde gece 12 civarında nette birşeylere bakıyordum ki; kredimin azaldığını gösteren mesaj belirdi ekranda. ve ardından data alışverişi yapamaz oldum. *123# tuşladığımda gördüğüm hattımda sadece 9 kuruşum kaldığıydı. 20 liralık yükleme yapmıştım. kaybolan 1 lirayı umursamayarak, sabaha pakedin yüklenmiş olacağını düşünerekten yattım uyudum.
    sabah uyandığımda saat 8.30 civarıydı ve hattımda herhangi bir değişiklik yoktu. müşteri hizmetlerini aramaya çalıştım fakat; kredim kalmadığı için bunu başaramadım. başka bir telefondan arama yaptım ve şikayetimi belirttim. bana 2-3 saat içinde geri dönüş yapılacağı söylendi, telefonu kapattım.
    seyahatimin uzun süresinde kimseyle iletişim sağlayamadım, zira ne dakikam, ne sms'im, ne de yüklü data'm vardı. ilk konuşmamın üzerinden 7-8 saat geçmesine rağmen herhangi bir değişiklik olmaması sonucunda, müşteri hizmetlerini tekrar aradım. yolculukta olduğumu, yaptıkları hata yüzünden mağdur olduğumu belirttim. bana ayın 15'ine kadar dönüş yapacağı söylendi ve çıldırdım. bunun üzerine de şikayetimin hızlandırıldığı, kısa süre içerisinde dönüş yapacağı söylendi.
    bu konuşmadan saatler sonra, müşteri hizmetlerini yine aradım. yaptıkları hata yüzüden zarar etmekte olduğumu, bir an önce telafi edilmesi gerektiğini söyledim. telefondaki bayan hatayı kabul ettiklerini, en geç 2 güne sorunun çözüleceğini söyledi. ben sorunun neden kaynaklandığını, benim tarafımdan herhangi bir yanlış yapılmamasına rağmen neden günlerce böyle beklemem gerektiğini sorduğumda ise, karşımdaki temsilci gayet ukula biçimde "halil bey size sorunun en geç 2 gün içerisinde çözüleceğini söylüyorum" "benim yapabileceğim birşey yok" şeklinde konuşmaya devam etti. şu durumda aveaya 19 lira borç vermiş durumdayım ve geri ödemeyi (eğer yapacaklarsa) pakedimi yükleyerek yapmalarını bekliyorum. temsilci hanımefendiye en başta her ne kadar kaybolan 1 liramı istemiyorum, yeterki pakedimi en kısa sürede yükleyin dediysem de, cahil ve seviyesiz tavırları sonucunda tepem attı, şikayet dilekçesine onu da eklettim. yazdınız mı diye sorduğumda da aynı şekilde "halil bey şikayet dilekçenizi oluşturdum en geç 2 gün içerisinde sorununuz çözülecektir" demeye devam etti. geçen süredeki kayıplarımın nasıl telafi edileceği, avea'ya borç vermiş gibi olduğumu, yaptıkları hata yüzünden zarar etmekte olduğumu, bir an önce çözülmesini istediğimi, günlerce beklemek istemediğimi söylediğimde de cevap aynı şekildeydi.
    mecbur telefonu kapattım. beklemeye başladım.
    sabah uyandığımda benim telefonumda sorunumla ilgili en kısa zamanda geri gönüş yapılacağı yazan bir mesaj, diğer arama yaptığım telefonda ise onları aramam gerektiğini belirten bir mesaj vardı.
    aradım. ve bana hiçbir şikayetimde hiçbir gelişme olmadığı, sorunun bu gün çözüleceği söylendi.
    ben de şu an beklemedeyim. inşallah en kısa zamanda çözülür.
    ama bu çözülürse, eminim ileride yine yenisi gelecektir. o yüzden bunu hiç unutmayalım :) bundan önce turkcell kullanıyordum ve yaşadığım sorunlardan sonra en azından kredi yüklüyorlardı. avea ise geri bile aramıyor, "beni ara" der gibi mesaj atıyor. burası Türkiye, bu problem çözülür, bir yenisi gelir. bu bundan önce de böyleydi, bundan sonra da böyle olacaktır diye düşünüyorum.
    hukuki yollara başvurmak mı? o da neymiş? biz anca böyle bekleriz...
    haksız mıyım dostlar?


    Tamamen aynı sorunu yaşıyoruz. Bende sırf onları arayıp çevreye 2-3 sms atabilmek için hattıma 10TL yükledim. Bugun tekrardan müşteri hizmetlerini aradım. Bana tekrardan geri dönülmediğini söyledim. O da "size en kısa sürede geri dönülcek" dedi. Bende "kısa sürede dönülcek demeyin, 5 gündür bekliyorum" dedim. İşleminizi hızlandırıyorum yoğunluktan dolayı aksalıklar olabiliyor 48 saat içinde dönecek arkadaşlar size" dedi. Bunun üzerine "48 saat içinde dönmesseniz ben başka operatöre döneceğim" dedim kapattım telefonu. Pişman değilm, hade bakalm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMusty

    quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    kardeşim öncelikle geçmiş olsun diyor, yapılan hatanın en kısa zamanda çözülmesini temenni ediyorum.
    sorun şu ki, neredeyse bire bir aynı problemi yaşıyoruz. benim genç pakedin ayın 11'inde yenilenmesi gerekiyordu, ben de gerekli yüklemeyi yaptım. şehirler arası seyahate çıktığım güne denk geldi. konakladığım yerde gece 12 civarında nette birşeylere bakıyordum ki; kredimin azaldığını gösteren mesaj belirdi ekranda. ve ardından data alışverişi yapamaz oldum. *123# tuşladığımda gördüğüm hattımda sadece 9 kuruşum kaldığıydı. 20 liralık yükleme yapmıştım. kaybolan 1 lirayı umursamayarak, sabaha pakedin yüklenmiş olacağını düşünerekten yattım uyudum.
    sabah uyandığımda saat 8.30 civarıydı ve hattımda herhangi bir değişiklik yoktu. müşteri hizmetlerini aramaya çalıştım fakat; kredim kalmadığı için bunu başaramadım. başka bir telefondan arama yaptım ve şikayetimi belirttim. bana 2-3 saat içinde geri dönüş yapılacağı söylendi, telefonu kapattım.
    seyahatimin uzun süresinde kimseyle iletişim sağlayamadım, zira ne dakikam, ne sms'im, ne de yüklü data'm vardı. ilk konuşmamın üzerinden 7-8 saat geçmesine rağmen herhangi bir değişiklik olmaması sonucunda, müşteri hizmetlerini tekrar aradım. yolculukta olduğumu, yaptıkları hata yüzünden mağdur olduğumu belirttim. bana ayın 15'ine kadar dönüş yapacağı söylendi ve çıldırdım. bunun üzerine de şikayetimin hızlandırıldığı, kısa süre içerisinde dönüş yapacağı söylendi.
    bu konuşmadan saatler sonra, müşteri hizmetlerini yine aradım. yaptıkları hata yüzüden zarar etmekte olduğumu, bir an önce telafi edilmesi gerektiğini söyledim. telefondaki bayan hatayı kabul ettiklerini, en geç 2 güne sorunun çözüleceğini söyledi. ben sorunun neden kaynaklandığını, benim tarafımdan herhangi bir yanlış yapılmamasına rağmen neden günlerce böyle beklemem gerektiğini sorduğumda ise, karşımdaki temsilci gayet ukula biçimde "halil bey size sorunun en geç 2 gün içerisinde çözüleceğini söylüyorum" "benim yapabileceğim birşey yok" şeklinde konuşmaya devam etti. şu durumda aveaya 19 lira borç vermiş durumdayım ve geri ödemeyi (eğer yapacaklarsa) pakedimi yükleyerek yapmalarını bekliyorum. temsilci hanımefendiye en başta her ne kadar kaybolan 1 liramı istemiyorum, yeterki pakedimi en kısa sürede yükleyin dediysem de, cahil ve seviyesiz tavırları sonucunda tepem attı, şikayet dilekçesine onu da eklettim. yazdınız mı diye sorduğumda da aynı şekilde "halil bey şikayet dilekçenizi oluşturdum en geç 2 gün içerisinde sorununuz çözülecektir" demeye devam etti. geçen süredeki kayıplarımın nasıl telafi edileceği, avea'ya borç vermiş gibi olduğumu, yaptıkları hata yüzünden zarar etmekte olduğumu, bir an önce çözülmesini istediğimi, günlerce beklemek istemediğimi söylediğimde de cevap aynı şekildeydi.
    mecbur telefonu kapattım. beklemeye başladım.
    sabah uyandığımda benim telefonumda sorunumla ilgili en kısa zamanda geri gönüş yapılacağı yazan bir mesaj, diğer arama yaptığım telefonda ise onları aramam gerektiğini belirten bir mesaj vardı.
    aradım. ve bana hiçbir şikayetimde hiçbir gelişme olmadığı, sorunun bu gün çözüleceği söylendi.
    ben de şu an beklemedeyim. inşallah en kısa zamanda çözülür.
    ama bu çözülürse, eminim ileride yine yenisi gelecektir. o yüzden bunu hiç unutmayalım :) bundan önce turkcell kullanıyordum ve yaşadığım sorunlardan sonra en azından kredi yüklüyorlardı. avea ise geri bile aramıyor, "beni ara" der gibi mesaj atıyor. burası Türkiye, bu problem çözülür, bir yenisi gelir. bu bundan önce de böyleydi, bundan sonra da böyle olacaktır diye düşünüyorum.
    hukuki yollara başvurmak mı? o da neymiş? biz anca böyle bekleriz...
    haksız mıyım dostlar?


    Tamamen aynı sorunu yaşıyoruz. Bende sırf onları arayıp çevreye 2-3 sms atabilmek için hattıma 10TL yükledim. Bugun tekrardan müşteri hizmetlerini aradım. Bana tekrardan geri dönülmediğini söyledim. O da "size en kısa sürede geri dönülcek" dedi. Bende "kısa sürede dönülcek demeyin, 5 gündür bekliyorum" dedim. İşleminizi hızlandırıyorum yoğunluktan dolayı aksalıklar olabiliyor 48 saat içinde dönecek arkadaşlar size" dedi. Bunun üzerine "48 saat içinde dönmesseniz ben başka operatöre döneceğim" dedim kapattım telefonu. Pişman değilm, hade bakalm..

    Alıntıları Göster
    haberleşelim. ben de hala bekliyorum sözde bu akşam hallolacaktı ama bir değişiklik yok. yarın yine aramayı düşünüyorum. olmadı birbirimizin isimlerini falan alalım, numaralarımızı, söyleyelim böyle böyle aynı sorunu yaşıyoruz, sizin hatanızın sonucuna biz katlanıyoruz. dava edicez falan diyelim belki bi işe yarar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    haberleşelim. ben de hala bekliyorum sözde bu akşam hallolacaktı ama bir değişiklik yok. yarın yine aramayı düşünüyorum. olmadı birbirimizin isimlerini falan alalım, numaralarımızı, söyleyelim böyle böyle aynı sorunu yaşıyoruz, sizin hatanızın sonucuna biz katlanıyoruz. dava edicez falan diyelim belki bi işe yarar.

    Alıntıları Göster
    Cuma onlar için son gün, pazartesi resmi prosedür neyse başlatırım. Normalde umursamazdım ama 40 kuruşun derdindeyse onlar bnde 30 liramın derdindeyim o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheMusty -- 14 Temmuz 2011; 0:45:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMusty

    Cuma onlar için son gün, pazartesi resmi prosedür neyse başlatırım. Normalde umursamazdım ama 40 kuruşun derdindeyse onlar bnde 30 liramın derdindeyim o zaman.

    Alıntıları Göster
    ben şimdi bir daha arayacağım, bakalım. sonuç neyse buradan da paylaşırım az sonra...

    /edit: gece sitede bakım çalışması olduğundan dolayı yazamadım. konuştuğum temsilci, şikayetimle ilgili hzlandırma olmadığını söyledi. dediğine göre onları halletti ve yeni şikayet talebi doldurdu. 48 saat içnde bna dönlceğni söyledi. anlattığına göre paket 12.30'da yenileniyomş ve benim internet kullanımım saat 12.16 civarında gözüküyorumş. dediği saatlerde netteydim ben evet. ama söylediği ne göre kota aşımı olabilrmiş. kota aşımı gibi bi durumn olmadığını söyledim, temsilci de bana ordan kendisinin göremediğini söyledi. aynı durumun bir yakınımda daha olduğunu, çözülmezse yasal işlem başlatacağımı söyledim.
    kota aşımı konusunda emn değilim, son gün son 200mb kalmıştı sanırım, fakat; bana söylendiği gibi 14 dakika ile kayıp yaptıysam garip olurdu. bilen varmıdır acaba 19lira kaç mb eder?
    bu arada arama yaptığım telefona gelen "beni ara" benzeri mesaj da, yine müşteri hizmetlerindeki temsilcilerinden birinin, şikayet formunu benim numarama değil de, arama yaptığım numaraya göre şikayet dilekçesi doldurması sonucu gelen bir mesajmış. o şikayeti sildirdim.

    şuan içn bekliyorz ama bi değişiklik olucağını sanmıyorum. bıktım günlerdir ne bir mesaj atabilyorum ne de başka bir şey, sanırım bugün kredi yükleyip aynen devam edicem...

    uzun lafın kısası ya biz haklıyız, ya da onların dediği gibi benim kota doldu, 12.16ya kadar kredimden kullandım. 12.30 olunca da paket yenilenemedi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DhAk -- 14 Temmuz 2011; 9:41:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    ben şimdi bir daha arayacağım, bakalım. sonuç neyse buradan da paylaşırım az sonra...

    /edit: gece sitede bakım çalışması olduğundan dolayı yazamadım. konuştuğum temsilci, şikayetimle ilgili hzlandırma olmadığını söyledi. dediğine göre onları halletti ve yeni şikayet talebi doldurdu. 48 saat içnde bna dönlceğni söyledi. anlattığına göre paket 12.30'da yenileniyomş ve benim internet kullanımım saat 12.16 civarında gözüküyorumş. dediği saatlerde netteydim ben evet. ama söylediği ne göre kota aşımı olabilrmiş. kota aşımı gibi bi durumn olmadığını söyledim, temsilci de bana ordan kendisinin göremediğini söyledi. aynı durumun bir yakınımda daha olduğunu, çözülmezse yasal işlem başlatacağımı söyledim.
    kota aşımı konusunda emn değilim, son gün son 200mb kalmıştı sanırım, fakat; bana söylendiği gibi 14 dakika ile kayıp yaptıysam garip olurdu. bilen varmıdır acaba 19lira kaç mb eder?
    bu arada arama yaptığım telefona gelen "beni ara" benzeri mesaj da, yine müşteri hizmetlerindeki temsilcilerinden birinin, şikayet formunu benim numarama değil de, arama yaptığım numaraya göre şikayet dilekçesi doldurması sonucu gelen bir mesajmış. o şikayeti sildirdim.

    şuan içn bekliyorz ama bi değişiklik olucağını sanmıyorum. bıktım günlerdir ne bir mesaj atabilyorum ne de başka bir şey, sanırım bugün kredi yükleyip aynen devam edicem...

    uzun lafın kısası ya biz haklıyız, ya da onların dediği gibi benim kota doldu, 12.16ya kadar kredimden kullandım. 12.30 olunca da paket yenilenemedi...

    Alıntıları Göster
    bakın işlem detayında da böyle gözüküyor;

    GPRS3G 11/07/2011 23:19:02 0.000 19.690 0.000 internet 1717481
    GPRS3G 11/07/2011 23:51:59 0.000 19.690 0.000 internet 319424
    GPRS3G 12/07/2011 00:16:27 19.600 0.090 0.000 internet 6021120


    görüldüğü üzere 6mblık bir kullanım sonrasında 19 lira gitmiş. oysa aveanın sitesinde 0,05 TL/MB olarak yazıyor. yani 6MB= 0.30TL olması gerekmez mi?

    ayrıca excellde bütün internet kullanımımı topladım, sonuç 897878484 çıktı yani ortalama 900mb, 100mb da upload olsa (kullanım detayında gözükmüyordur sanırım, ve upload'un da kotadan düşürdüğünü biliyorum), 1gb olmuş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DhAk -- 14 Temmuz 2011; 10:35:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    bakın işlem detayında da böyle gözüküyor;

    GPRS3G 11/07/2011 23:19:02 0.000 19.690 0.000 internet 1717481
    GPRS3G 11/07/2011 23:51:59 0.000 19.690 0.000 internet 319424
    GPRS3G 12/07/2011 00:16:27 19.600 0.090 0.000 internet 6021120


    görüldüğü üzere 6mblık bir kullanım sonrasında 19 lira gitmiş. oysa aveanın sitesinde 0,05 TL/MB olarak yazıyor. yani 6MB= 0.30TL olması gerekmez mi?

    ayrıca excellde bütün internet kullanımımı topladım, sonuç 897878484 çıktı yani ortalama 900mb, 100mb da upload olsa (kullanım detayında gözükmüyordur sanırım, ve upload'un da kotadan düşürdüğünü biliyorum), 1gb olmuş olabilir.

    Alıntıları Göster
    @DhaK

    Bana kalırsa kota aşımı yapmamışsındır. Özellikle upload yapmadıysan, normal kullanımda 100MB upload yapmış olman zor bir ihtimal. Ayrıca telefonlarda upload sayacı da vardır. Toplan Alınan Veri / Toplam Gönderilen Veri şeklinde. 12.30 da yenilenmesi hususunda da yine avea haksız çünkü 30 günde bir yenilenir diyor sitesinde, 30 yarım saat değil. Ayrıca paket yenilenmeden bir gün öncede mesaj atmaları lazım, "yeterli bakiyeniz bulunması durumunda yenilencek" tarzında bir mesaj olması lazım. Avea seni ikna etmiş gibi gözüküyor ama pes etmemelisin. Şimdi başbakanlığın sitesinden şikayette bulunacağım.

    http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationEntry.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMusty

    @DhaK

    Bana kalırsa kota aşımı yapmamışsındır. Özellikle upload yapmadıysan, normal kullanımda 100MB upload yapmış olman zor bir ihtimal. Ayrıca telefonlarda upload sayacı da vardır. Toplan Alınan Veri / Toplam Gönderilen Veri şeklinde. 12.30 da yenilenmesi hususunda da yine avea haksız çünkü 30 günde bir yenilenir diyor sitesinde, 30 yarım saat değil. Ayrıca paket yenilenmeden bir gün öncede mesaj atmaları lazım, "yeterli bakiyeniz bulunması durumunda yenilencek" tarzında bir mesaj olması lazım. Avea seni ikna etmiş gibi gözüküyor ama pes etmemelisin. Şimdi başbakanlığın sitesinden şikayette bulunacağım.

    http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationEntry.aspx

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim. tüketici haklarına şikayette bulundum. şimdi buraya da şikayet ettim. böyle beklemek gerçekten sinir bozucu, telefonu kullanamıyorum ne internet ne de başka bişey...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DhAk -- 14 Temmuz 2011; 11:49:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    teşekkür ederim. tüketici haklarına şikayette bulundum. şimdi buraya da şikayet ettim. böyle beklemek gerçekten sinir bozucu, telefonu kullanamıyorum ne internet ne de başka bişey...

    Alıntıları Göster
    Aynı şekilde avea'nın sitesinden de şikayette bulundum. Metin de aşağıda. Malesef 1000 karakter sınırlaması vardı.


    "Son 3 gündür çeşitli nedenlerle mağdur durumdayım ve problemimin artık çözülmesini istiyorum.
    Geçtiğimiz ayın 11'inde 19'luk genç pakedimin yenilenmesi gerekiyordu. Ayın 12'si gece 12.16da hattımdan 19 lira düştü. Fakat paket yüklemesi gerçekleşmedi. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım. Kimi temsilciniz birkaç saate problemin çözüleceğini söylerken, diğerleri birkaç gün süre verdi. Dedikleri birbirini tutmuyordu. Problemin çözülmemesi neticesinde birkaç defa aramak durumunda kaldım. Temsilcilerinizden bazıları sorunun sistemlerden kaynaklandığını söylerken diğerleri kota aşımı gibi, tutarsız bilgiler verdiler. Sitenizde 0.05MB/TL yazmasına rağmen, 6MBlık kullanımımda benden 19tl ücret düşüldüğünü gördüm. Kota aşımı varsa bunun 30 kuruş olması gerekirdi ki aşım yok!
    Sonuç şu ki, 3 gündür mağdur durumdayım. Tüketici Haklarına ve Başbakanlık BİMER sistemine hakkınızda şikayette bulundum. Çözülmemesi durumunda da pazartesi günü yasal işlem başlatmayı düşünüyorum.
    Saygılarımla"




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.