Şimdi Ara

Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba uygun fiyatlı taahhütsüz internet için millenicoma başvurdum yada öyle olacağını zannediyordum.


    Tüketici hakları bildirmem
    1) 18.11.2019 da 18:31 saatinde başvuru için aradım ancak hiç başvurmamama rağmen telefon verdiler bunu daha sonra arayıp iptal ettirmeye kalktığımda yapamadıklarını söylediler şikayet ettim konuşmalarda olmamasına rağmen dinlenmiş gibi size bilgi verilmiştir dediler telefon hizmeti bana hiç söylenmedi bu konuşmada geçmiyor ancak şirket tarafından açıkça dolandırıldım istemediğim şeyi zorla verip birde iptal etmediler açıkça daha sonraki konuşmalarda 20.12.2019 tarihinde aramamda iptal talebim vardır ancak isteğimi yerine getirmediler.

    2)Kurulum istememe 19.11.2019 tarihinde arayıp dsl ışığımın yandığını ev tesisatımın kurulu olduğunu söylememe rağmen kurulum yollamışlardır ve babam bilmediğinden kabul etmiştir ancak ben istemediğimi tesisatımın kendi tarafından kurulu olduğunu telefonda söylemiştim benden bunun için kurulum ücreti istiyorlar!

    Bunlarla ilgili daha önceden şikayeti telefondan yaptım telefonlar dikkate alınmayınca yazılı olarak da donanımhaber forum üzerindeki millenicom desteğe yazmıştım kendi sitelerine e postada atarak iptal talebimi yaptım hiçbiri dikkate alınmadı ben fatura ve bütün hizmetlerin iptalini aynı zamanda kurulum bedelinin de iptalini istiyorum.


    Kendi kurulumumu yapmama rağmen dsl internet ışığım yanması komple kablo modem bağlantılarımı yapmama rağmen sadece modeme reset atıp (neden attınız ki ayarlarım gitti!) dsl kullanıcı adı şifresi girmek için 4 ay 30 lira istiyorlar!

    müşteri memnuniyeti yok bahaneler aşağıda 10 11 mbit internet denildi 7 8 alıyordum onuda alamıyorum

    intenet kesildi modeme reset attım böyle oldu
    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri

    tekrar atınca snr düşük diye buna döndü adsl2+ bile değil
    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri
    16.12.2019 bugünde böyle oldu 4mbite kısmışlar
    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri


    Bu sadece yazışma kısmım konuşmalarımda var
    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri

    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri

    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri

    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri

    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri


    Dalga geçer gibiler sıfır ciddiyet müşteri hizmetleri kekeme gibi aynı şeyi tekrar ediyor bana yanlış hukuk bilgisi veriyorlar birde hala sayıklar gibi devam ediyorlar kendi hatalarının farkındalar müşteri hizmetleri berbat birde düzeltme çabası da yok

    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri


    Tüketici haklarına başvurduktan sonra beni aradılar ve evet dinledik konuşmaları hatalıyız dediler daha önceden konuşmalar dinlendi size doğru bilgi verilmiş demişlerdi tüketici haklarına şikayette bulununca konuşma mı değişti yoksa baştan hiç dinlenmemiş miydi?
    Haklı olduğumu ilk defa kabul ettikten sonra bile bana sadece indirim teklif ettiler o da sadece kurulum ücretinde indirim telefonun 10 lirasını iptal etmediler beni yalın internete geçirirlerse de fiyatın aynı olacağını söylediler!
    millenicom 19.02.2020 genel müdürlük konuşmam 16:04 indirim teklifinde bulundular ancak güncel fiyat 74,90 dan almadılar onun yerine 79,90 yani telefonlu fiyattan aldılar halbuki YALIN internet yani benim başvurmak istediğim o anda 74,90 olmasına rağmen telefonu iptal etsek de 79,90 olur diye iptal etmemeye çalıştılar.


    Ayrıca ben çevreci faturaya kayıtlı değilim posta ile fatura yollamaları lazım ilk fatura aralık ayının faturası son ödeme tarihinden bir gün sonra geldi diğerleri ise HİÇ GELMEDİ fatura almak benim en doğal hakkım ancak çevreci fatura değil kağıt fatura istiyorum normali budur bu şekilde yollamanız gerekli dememe rağmen ilk faturamdan sonra hiç fatura yollamadılar internette var e fatura bilmem ne dediler bununla ilgili bir kaç kez talepde bulundum faturam gelmemesine rağmen ödeme yaptığımı söyledim ancak hala bana fatura yollanmıyor.

    30.03.2020 tarihinde ocak şubat faturam gelmediğini söyledim ve görevli ısrarıma rağmen beni başkasına bağlamadı ! bana para ile kağıt fatura yollanacağını söyledi bukadarıda pes!


    16.04.2020 tarihinde saat 13:23 te aradım ve ses bozuk olduğu için konuşamadım tekrar saat 13:25 de aradım birine iptal ettirmek istediğimi söyledim iptal birimine aktarıyorum dedi 25 dakika 21 saniye bekledikten sonra hat düştü saat 13:51de tekrar arayıp yönlendirmeden iptal talebi almalarını istedim berbat bir müşteri hizmetleri var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 16 Nisan 2020; 18:44:4 >







  • Merhaba,pm sizlere bilgi verilmiştir.İyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,pm sizlere bilgi verilmiştir.İyi günler dileriz.
    pm ile bilgi verilmedi yazdığınız her şey zaten bu konuda var
    internetim hala 4 mbit siz 4mbite açtığınız için arıza bırakmak istiyorum ancak bant kaydından iç tesisat sorunlu diyorsunuz şimdi kurulumu siz yaptıysanız iç tesisatım nasıl sorunlu oluyor ? yinede o 120 lirayı alacak mısınız iç tesisatta sorun var diyorsanız? ha yok ben yaptım kurulumu bu zamana kadar çalışıp sonra mı bozuldu yinede 120 lira kurulum ücreti alacak mısınız
    Ayrıca türk telekomdan arayıp size gelmeme gerek yok mahallede internet bu şekilde dendi peki o neden

    Millenicom 30 gün deneme sürümünde yaşadığım kurulum ücreti almak istemeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 17 Aralık 2019; 13:7:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk70

    pm ile bilgi verilmedi yazdığınız her şey zaten bu konuda var
    internetim hala 4 mbit siz 4mbite açtığınız için arıza bırakmak istiyorum ancak bant kaydından iç tesisat sorunlu diyorsunuz şimdi kurulumu siz yaptıysanız iç tesisatım nasıl sorunlu oluyor ? yinede o 120 lirayı alacak mısınız iç tesisatta sorun var diyorsanız? ha yok ben yaptım kurulumu bu zamana kadar çalışıp sonra mı bozuldu yinede 120 lira kurulum ücreti alacak mısınız
    Ayrıca türk telekomdan arayıp size gelmeme gerek yok mahallede internet bu şekilde dendi peki o neden



    Alıntıları Göster
    Merhaba, sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • Telefon 10 TL evet fakat, internet ücretiniz Yalın paketle aynı tutarda mı acaba? Eğer öyleyse bu bir sorun fakat eğer orada 10 TL indirim varsa bence bir problem yok zaten konuştukça öde.

    79,90 lık özgürüm tarifesine başvurdum fakat hattımda telefon olduğu için telefonlu geçiş yaptım.
    Telefonda hanımefendi,
    Telefon ücretinin 10 TL olduğunu konuştukça öde olduğunu, internetin 69,90 a düştüğünü yani sonuç olarak yine 79,90 olacağını, dilersem geçişten sonra Yalına geçebileceğimi belirtti.
  • yol verin gitsin iptal edin turk telekom veya netspeed alın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 20 Aralık 2019; 23:40:10 >
  • alper bey sizden açıklama bekliyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3DneBandim

    Telefon 10 TL evet fakat, internet ücretiniz Yalın paketle aynı tutarda mı acaba? Eğer öyleyse bu bir sorun fakat eğer orada 10 TL indirim varsa bence bir problem yok zaten konuştukça öde.

    79,90 lık özgürüm tarifesine başvurdum fakat hattımda telefon olduğu için telefonlu geçiş yaptım.
    Telefonda hanımefendi,
    Telefon ücretinin 10 TL olduğunu konuştukça öde olduğunu, internetin 69,90 a düştüğünü yani sonuç olarak yine 79,90 olacağını, dilersem geçişten sonra Yalına geçebileceğimi belirtti.
    şuanda aradım beni de öyle kandırdılar intenet diye geldim ancak telefonluydu şuanda bana eğer yalına geçerseniz internetiniz kesilir tekrar kurulum mu ne yapmanız lazım dediler iptal edin hattımı dedim onu da yapamıyoruz dediler talebim olmasına rağmen iptal ekipleri mesai dışıymış bahaneye bak!




  • fiberliyor abi F kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Konuyu anlayamadım. Kaçırdığım bir mesaj mı var acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kaçırdığınız mesaj yok konuşmaları veremediğinizden ne olduğu tam anlaşılmamış olabilir resimlerde forumdan özel mesaj olarak yazdıklarımı okursanız, belirttiğim tarihteki konuşmaların ses kayıtlarını da dinlerseniz baştan beri telefon istemediğimi, bağlantı sorunları yaşadığımda çözüme hemen ulaşamamam ve en kötüsü de forumdan attığım son mesajlarda (yazmaya başladım çünkü konuşmalar dikkate alınmıyor) bana sadece yasal değil deyip geçildiği gözüküyor bunun yerine talebimi yapsaydınız hiç bir sorun olmayacaktı...

    Bana önceden telefonu edemeyiz şirket politikası bla bla sonra ederiz denmişti ancak tekrar iptal ettirmeye çalıştım BAŞTA HİÇ BAŞVURMAMA RAĞMEN şuanda da ederseniz internet kesilir diyorlar tamam dedim komple iptal edin o zaman onun için de mesai saatlerinde aramanız lazım deniyor bu nasıl iş böyle?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 21 Aralık 2019; 0:13:0 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.